Український геймдев налічує понад 100 компаній
У Києві презентували оновлене дослідження ринку ігрової індустрії України
-
84% компаній створюють мобільні ігри
-
Більше 50% створюють ігри для пристроїв віртуальної й доповненої реальності
-
Середня зарплата (за медіаною) – $1375
У Києві презентували інтерактивний каталог українських геймдев-компаній та оновлену карту ігрової індустрії. Згідно з дослідженням, сумарна приблизна аудиторія ігор, над якими працюють українці, становить понад 770 млн користувачів. Найбільша аудиторія у гігантів – Plarium, Ubisoft та Wargaming. 84% геймдев-компаній створюють ігри на мобільних платформах, переважно для iOS та Android. Більше 50% створюють або планують створювати ігри для VR/AR-пристроїв.
Нове дослідження було проведено інноваційним парком UNIT.City разом з компанією Achievers Hub за підтримки корпорації Lenovo. Вивчити новий інтерактивний каталог та дані можна за посиланням.
За словами Олени Лобової, засновниці платформи Achievers Hub, далеко не всі компанії змогли взяти участь в опитуванні з різних причин: «У першій редакції звіту ми опитали 72 компанії. І вирішили, що будемо постійно оновлювати й доповнювати нашу карту. Багато компаній бурхливо зростають та розвиваються: такі цифри, як наприклад, кількість співробітників, постійно змінюється. Наступне велике оновлення ми презентуємо влітку 2019 року», – коментує Олена Лобова.
Також, згідно з дослідженням, найбільш популярною платформою для розробки ігор залишається Unity (69%). Улюблені жанри – Action (40%) та Adventure (42%). Майже 90% компаній розвиваються на власні кошти.
«Ми як партнер Ubisoft та кіберспортивних турнірів бачимо, як стрімко розвивається світ кіберспорту. Радує, що українці активно залучені та роблять великий внесок в цей сегмент. Кожна компанія прагне створити не просто гру, а цілий всесвіт. Це і соціальний фактор – спілкування людей з усього світу в рамках одного проекту, і розвиток додаткових навичок – мислення, прогнозування, реакції. Так народжуються світові шедеври, нові механіки й рівні гейміфікації», – каже Микола Антонюк, керівник напрямку персональних комп'ютерів компанії Lenovo в Україні.
На заході також були представлені результати зарплатного опитування, яке провела компанія ValuesValue – головний експерт по рекрутингу на ринку геймдева СНД. Так, середня зарплата фахівця в українській геймдев-компанії становить $1375. А програмісти отримують в середньому $2000. Повна версія дослідження доступна за посиланням.
«Згідно з результатами Великого зарплатного опитування геймдева СНД, з 2017 до 2018 року медіанна зарплата на ринку праці геймдева СНД зменшилася на 7%. При цьому, в Україні ми бачимо зростання компенсацій на 14,6% по медіані. За нашими даними, зарплати висококваліфікованих й затребуваних фахівців збільшилися в 2018 році в 2-3 рази в порівнянні з минулорічними показниками», – розповідає Анастасія Маніна, Chief Brand Officer компанії ValuesValue.
На заході також виступила Дарина Рубашна, керівник ігрового контенту й партнерств YouTube в країнах СНД та Італії. Дарина розповіла про те, як працювати з медіа-платформами та відео-блогерами.
В опитуванні взяло участь 26 нових компаній. Всього ж, дослідження охоплює майже 100 компаній.
Коментарі