Антимонопольний комітет рекомендував низці компаній вилучити з етикеток продуктів, які вводять в оману споживачів надписи «еко», «екологічний», «есо». Відповідні рекомендації оприлюднені на сайті відомства, передає «Інтерфакс-Україна».
29 листопада 2018, 10:33
АМКУ вимагає від виробників прибрати слово «еко» з етикеток
Що це означає?
- В Україні 25 липня 2014 року, виробник пива «Сан ІнБев Україна» почав використовувати позначення «еко». Однак тоді були відсутні призначені належним чином і акредитовані органи, що займаються екологічною сертифікацією.
«Сан ІнБев Україна на лицьовій стороні етикетки і контретикетки пива Чернігівське, а також в рекламі розміщувало напис „еко“, не маючи належних дозвільних документів, виданих уповноваженими органами. Отже, зазначена інформація є неправдивою», — йдеться в рекомендації АМКУ.
- У зв'язку з цим відомство надало компанії обов'язкову до розгляду рекомендацію, щоб прибрати написи «еко», яка вводить в оману.
- Відомство надало відповідні рекомендації по розміщенню на етикетці позначень «еко».
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 2