6 листопада 2018, 16:08 Читать на русском

УДЦР готовий впровадити з 1 травня 2019 року систему перенесення номерів в Україні

Про це виконавчий директор УДЦР повідомив під час прес-конференції, присвяченій ситуації щодо впровадження послуги з перенесення номерів за участі Голови НКРЗІ Олександра Животовського, Голови Української асоціації операторів зв’язку «Телас» Леоніда Ошерова та директора департаменту правового забезпечення НКРЗІ Василя Володіна.

З 2016 року, коли були оголошені результати закупівлі послуги із перенесення номерів, УДЦР, як адміністратор бази даних перенесених номерів, змушений був брати участь у понад 10 судових процесах, в яких учасники торгів оскаржували рішення держпідприємства та Антимонопольного комітету про визначення переможця.

«В цій ситуації ми вибудовували свою позицію щодо цього питання виключно на виконанні рішень судових інстанцій, щоб не затягувати процес оскарження до безкінечності та сам процес впровадження можливості перенесення номера», – сказав виконавчий директор.

За словами Вадима Гулька, Рішенням Господарського суду м. Києва від 21.10.2016 року, залишеним без змін постановою Київського апеляційного суду м. Києва між УДЦР та «Ес Ай Центр» було визнано укладеним договір про закупівлю послуг з проектування, розроблення та впровадження Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів». Відповідно була проведена колосальна робота із закупівлі обладнання та налагодження програмного забезпечення, тестування її з операторами, на яку було вже витрачено 35 млн грн. Однак 27 вересня поточного року за касаційною скаргою компанії «Діалінк» Касаційним судом у складі Верховного суду України була прийнята постанова, якою відновлено скасоване апеляцією рішення суду річної давнини про визнання укладеним договору на закупівлю програм саме з ним. Тобто з’явився ще один переможець, який оцінював свої послуги у 72 млн грн.

«Наші аргументи, що законодавство не передбачає ситуації, коли по одній закупівлі може бути два переможця і що також у судовому порядку вже був встановлений переможець, почуті та сприйняті не були. Саме тому прийнято рішення розірвати цей договір з метою недопущення неефективного витрачання державних коштів та якнайшвидшого запуску послуги MNP. Таке право передбачено укладеним договором та відповідно до чинного законодавства є безумовним правом замовника і не може бути обмежене», – наголосив Вадим Гулько.

Беззаперечну підтримку рішення УДЦР висловив на прес-конференції Голова Української асоціації операторів зв’язку «Телас» Леонід Ошеров.

«Оператори повністю підтримають позицію УДЦР щодо розірвання договору і налаштовані найскоріше впровадити цю послугу», – зауважив він.

Виступаючий на прес-конференції Голова НКРЗІ Олександр Животовський відзначив, що регулятор, УДЦР і ІТ- галузь вважають цей проект надзвичайно важливим для розвитку конкуренції, для операторів, які бажають нарощувати свою долю на ринку. Для тих абонентів, які бажають змінити оператора, але залишити свій номер.

«Ми дуже вдячні підтримці операторів і сподіваємося, що ця робота буде в найближчий час закінчена. Що стосується судових тяганин, то є один логічний вихід з цієї ситуації – це розірвання договору з компанією «Діалінк». У нас є впевненість, що проект буде завершено вчасно, відповідно до визначених термінів», – наголосив Голова НКРЗІ.

Відео прес-конференції можна переглянути за посиланням.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися