Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, вперше впроваджує моніторинг показників якості в сфері теплопостачання. Про це йдеться в повідомленні НКРЕКУ.
29 жовтня 2018, 9:49
В Україні розпочали моніторинг якості опалення
Згідно з повідомленням, на засіданні регулятора взяли проекти форм річної та квартальної звітності за показниками безперервності теплопостачання та якості теплової енергії.
Що це дасть?
Це дозволить комісії отримувати інформацію про показники якості теплопостачання за трьома напрямками:
1) Безперервність теплопостачання (щорічно):
- середня тривалість перерв у теплопостачанні;
- кількість перерв;
- середня тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимого терміну
2) Якість теплоносія (щорічно):
- кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірювань.
3) Комерційна якість надання послуг (щокварталу):
- кількість наданих послуг;
- кількість і відсоток послуг, час виконання яких перевищило встановлені терміни.
Передбачається, що моніторинг дозволить регулятору інформувати споживачів і зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання, а також в перспективі враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатам в сфері теплопостачання.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 3