Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 жовтня 2018, 9:36

Кешбек або життя! Цитрус пропонує на Halloween страшно вигідні знижки та жахливо милі тематичні стікери

Цитрус вперше доповнює акційну пропозицію веселим набором страшних стікерів і планує зробити це традицією.

Цього року традиційна осіння акція до Halloween в Цитрус називається «Кешбек або життя!» і при покупці товарів зі сторінки акції пропонує повернення коштів до 50% на бонусний рахунок. Вперше під акцію було випущено обмежену серію тематичних наліпок ScaryCitrusPack, яку в електронному вигляді можна безкоштовно встановити для месенджера Telegram за посиланням. До 31 жовтня паперові наліпки можна буде отримати в подарунок при покупці в магазинах Цитрус.

«Випустивши свій перший стікер-пак, ми хочемо нагадати всім, що Halloween — це таке свято, коли не тільки страшно, але й весело», — каже Ксенія Крилова, SMM Lead компанії Цитрус, — «Команда Цитрус постійно експериментує з новими інструментами і технологіями. Зараз ми випустили набір наліпок, продублювавши його електронними стікерами для Telegram, доступними всім бажаючим. У перший же вечір після запуску, їх встановили більше 1000 користувачів в соціальних мережах. Ми прагнемо бути зрозумілими своїм споживачам, розмовляти з ними однією мовою і регулярно розважати, викликаючи яскраві емоції. Тепер тематичні стікер-паки Цитрус будуть з'являтися до кожного свята».

Перший стікер-пак Цитрус складається з 9 наліпок, які несуть в собі заряд позитиву і емоції, з якими асоціюється Halloween. Героями стікерів стали кумедні монстри в звичайних для користувачів електроніки ситуаціях. Ігри на приставці PlayStation 4, перегляд VR-роликів, відрізані дроти у навушників і, звичайно ж, яскравий помаранчевий гарбуз — один із символів осіннього свята Halloween. Все для того, щоб розважитися і розважити своїх друзів, бути для них законодавцем моди і не втрачати можливості здійснити вигідні покупки.

Про Цитрус

«Цитрус» — національна мережа магазинів гаджетів та інноваційних технологій, має статус Apple Authorized Reseller, а також є лідером з продажу техніки Apple в Україні і працює з 2000 року. Сьогодні «Цитрус» — це провідний інтернет-магазин citrus.ua і мережа з 50 магазинів, що працюють в унікальному для України форматі інноваційних розважальних центрів з відкритим доступом до товарів, інтерактивними зонами віртуальної реальності, електротранспортом, пристроями розумного будинку. «Цитрус» розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітніх просторів «ЦеХАБ» і «Цитрус Академія» у флагманських магазинах мережі.

Website: citrus.ua

Facebook: facebook.com/citrus.ua

Instagram: instagram.com/citrus_ua

Інформаційний відеоблог про техніку і аксесуари «Гаджетариум»

Коментарі - 1

+
0
PJR
PJR
27 жовтня 2018, 13:31
#
*Полученные бонусы покупатель сможет потратить 12.11.18-18.11.18 на фиксированный список акционных товаров не более 50% от его стоимости в категориях:
Моноподы и селфистики, рюкзаки, эстетические аксессуары, фото-видео, умный дом, фитнес и здоровье, бьюти и релакс, наушники, акустика, технические аксессуары, портативные батареи, развлечения, роботы/дроны, игрушки для детей, VR-развлечения, электротранспорт, аксессуары для электротранспорта.
Список акционных товаров на которых покупатель может потратить бонусы можно будет узнать 12.11.18 в магазине Цитрус, на сайте citrus.ua или официальных правилах на сайте citrus.ua. Количество Акционного товара ограничено. Продавец имеет право изменять условия Акции.

Врядле для себя найду какую то выгоду, списка товаров куда можно потратить бонусы нету. Категории товаров — товары с большой начальной наценкой. Если б на бонусы можно было купить мобильный телефон — это другое дело. А так, любая акция это выгода в первую очередь для магазина, а не для покупателя.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися