У київському муніципальному транспорті з 1 листопада 2018 року вводять в тестовому режимі єдиний електронний квиток для оплати проїзду. Про це УНІАН повідомили в департаменті КМДА.
З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток
«Ми знаходимося на фінальному етапі запуску єдиного електронного квитка в громадському транспорті. З 1 листопада починається тестування системи, за результатами якого буде вирішено питання про повномасштабний запуск. Зараз встановлено 1500 валідаторів в громадському транспорті», — сказав директор департаменту Юрій Назаров.
Він запевнив, що до листопада у всьому комунальному транспорті буде встановлено необхідне обладнання.
«Кількість валідаторів в окремо взятому транспортному засобі різна і залежить від кількості „дверей“, — додали в департаменті.
Подробиці запуску електронного квитка планується оприлюднити в найближчі дні під час презентації нової системи оплати проїзду.
Носієм е-квитка може бути: транспортна карта, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, електронний портативний пристрій з встановленим відповідним програмним додатком.
Також передбачені різні види електронного квитка:
- разовий
- проїзний на певний період без обмеження кількості поїздок
- проїзний на певний період і певну кількість поїздок
- проїзний, який працює з моменту його покупки
- проїзний, який працює з моменту його активації.
Коментарі - 3
Возьмем для примера Transport for London(TfL), который состоит в частности из London buses. Соответственно автобусными перевозками в городе осуществялют компании Abellio London, Arriva London, CT Plus, Go-Ahead London, London Sovereign, London United, Metroline, Quality Line, Stagecoach London, Sullivan Buses, Tower Transit and Uno под единым стандартом https://en.wikipedia.org/wiki/London_Buses
Интересная статья на вики о приватизации ОТ в Лондоне https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_London_bus_services
In London, details of routes, fares and services levels were still specified by public bodies, with the right to run the services contracted to private companies on a tendered basis.
И кстати, несмотря на высокие цены на проезд, только 40% бюджета TfL пополняется из оплта за проезд(fares)