Реєстрації електромобілів в Україні в січні-вересні 2018 року зросли на 54% до 3798 од. Про це пише «Інтерфакс-Україна».
Українці активно пересідають на електромобілі
Згідно із повідомленням, за даними Федерації роботодавців автомобільної галузі України в цю цифру ввійшли первинні та вторинні реєстрації електромобілів, а також ввезені з-за кордону авто (за посвідченням митниці або ВМД), тоді як перереєстрації та тимчасові реєстрації до статистики не входять.
У загальній кількості реєстрацій на частку первинних припадають 35,5%, або 1 348 авто (за 9 міс. 2017 року — 36,1%, або 891 авто). Вторинні реєстрації становили 2287 од. (60,2%) проти 1325 од. (53,7%), ввезені з-за кордону — 163 од. (4,3%) проти 251 од. (10,2%) роком раніше.
Кредитні картки для водіїв
«І якщо в першому кварталі кількість реєстрацій автомобілів з електроприводом майже не зросла, то в другому і третьому кварталах українці почали активно використовувати пільгові умови ввезення електромобілів», — констатує ФРАГ.
Як повідомлялося, з 1 січня 2018 року терміном на рік скасовано ПДВ і акциз на імпорт електрокарів, а ввізне мито не сплачується при їх ввезенні з 2016 року.
П'ятірка лідерів за кількістю реєстрацій електромобілів залишилася незмінною: на першому місці з великим відривом тримається Nissan (+2492 од., або 65,6% усіх реєстрацій), далі йдуть Tesla (267 од., 7% усіх реєстрацій) і BMW (251 од., 6,6% усіх реєстрацій). На четвертому місці — Renault (138 авто, або 3,6%), п'яте посідає Mercedes-Benz (121 авто, або 3,2%).
Коментарі - 5
Через лет так десять киловатт для подзарядки электромобиля будет стоить дороже литра бензина.
А через лет так 2-3-5 нужно поменять батарейку в авто :)
Технологии изготовления топлива из мусора есть, но их недадут использовать нефтяные монополисты. Поэтому врядли.
И кроме того кто Вам сказал что батарею нужно менять полностью всю. Сейчас делают секционные. Меняете ту ячейку которая потеряла эфективность и все. Да и в обслуживании электромобиль дешевле. Все загвоздка в развитии батарей. Чем быстрее создадут более эфективные зарядные станции и аккумуляторы тем быстрее пойдут в массы электромобили
Технологии изготовления топлива из мусора есть, но их недадут использовать нефтяные монополисты. Поэтому врядли.
И кроме того кто Вам сказал что батарею нужно менять полностью всю. Сейчас делают секционные. Меняете ту ячейку которая потеряла эфективность и все. Да и в обслуживании электромобиль дешевле. Все загвоздка в развитии батарей и дальности поездки. Чем быстрее создадут более эфективные зарядные станции и аккумуляторы тем быстрее пойдут в массы электромобили