Мінфін - Курси валют України

Встановити
19 жовтня 2018, 10:00

Siri, Alexa, Google Assistant: голосовий пошук для розвитку бізнесу

«Ok, Google. Де шукати нових клієнтів?». Голосовий пошук став звичною функцією для користувачів. Google стверджує, що в 2018 році третина запитів у пошуку задається голосом, а до 2020 року обсяг зросте до 50 %! Однак підприємцям незрозуміло, як використовувати цей феномен для приваблення клієнтів.

Професійною думкою з цього приводу поділився Кір Уланов – маркетинг-ревізор і засновник digital-холдингу «Marketing Gamers». Він за 3 роки провів 1 687 маркетинг-ревізій і допоміг заробити своїм клієнтам $5+ млн прибутку за допомогою автоворонок продажів.

Настала «голосова революція», і це не можна ігнорувати. 65 % платоспроможної аудиторії (25-49 років) регулярно використовують голосовий пошук. Це зручніше, ніж набирати текст на екранній клавіатурі і переглядати десятки сторінок пошукової видачі.

Новітні технології покращують життя. У нас є Google Assistant для Android-платформ, Siri – для Apple, Cortana – для Microsoft, а також спеціальні пристрої, наприклад, Google Home, Amazon Echo (Alexa). Бренди створюють додатки для Amazon Echo, щоб стати ближчими до споживача.

Uber, наприклад, пропонує викликати таксі голосом. Просто скажіть: «Alexa, попроси Uber замовити машину додому» – і через хвилину авто буде в дорозі. Також через Alexa можна запитати в Tide, як вивести пляму від кави, кетчупу, трави і т. д. Таким чином бренди створюють клієнтам найкращий споживчий досвід у зручному форматі.

Але це бренди. А що робити малому та середньому бізнесу?

Перше, що варто зробити – це допомогти майбутнім клієнтам знайти вас. 50 % користувачів шукають «поруч з собою» ресторани, магазини, салони краси. Людина каже: «Ok, Google. Магазин квітів поруч зі мною» – і пошук видає оптимальні варіанти. А близько 20+ % таких запитів завершуються покупкою.

Друге – допомогти цільовій аудиторії вирішити проблему. Люди запитують у Google: «Як зробити що-небудь?», «Де знайти?..» і т. п. Завдання бізнесу – надати рішення у вигляді корисного контенту та релевантних продуктів.

Ще кілька слів про те, як потрапити у видачу голосового пошуку. Зрозуміло, що сайт потрібно комплексно оптимізувати. Але є кілька моментів, про які важливо знати.

  • Mobile first. Адаптуйте ресурс під мобільні гаджети, тому що голосовий пошук буде розвиватися саме з мобільних платформ.

  • Природна мова і довгі ключові фрази. Замість «Придбати диван Київ» – «Де придбати диван у Дарницькому районі о 9 вечора?»

  • Локальне SEO: актуалізуйте контакти на сайті і в акаунті Google My Business, потурбуйтесь про відгуки. Звідти зазвичай підтягується інформація по локальних запитах.

  • Блог з релевантним контентом. Пишіть на теми, які цікавлять ЦА, використовуйте простий і зрозумілий стиль викладу.

  • «Питання-відповіді». Створіть на сайті розділ з питаннями, які хвилюють аудиторію. Це збільшить шанс потрапити у блок відповідей Google, який з'являється на «нульовій» позиції. Він вміщує до 50 слів, тому робіть відповіді короткими і вичерпними.

Так, оптимізація важлива. Але також треба прагнути і до того, щоб користувач шукав в інтернеті конкретно вас і говорив не «Оk, Google. Включи подкаст на бізнес-тему», а «… Включи подкаст Кіра Уланова». І для цього важливо розвивати особистий бренд, щоб ім'я власника бізнесу було досить відомим і викликало довіру у аудиторії. Покращити позиціонування бізнесу, щоб люди розуміли, що саме ви допоможете вирішити їхні проблеми.

Як це правильно зробити з огляду на специфіку ніші, бізнесу, клієнтів? Про це ви дізнаєтесь у співтоваристві авторського медіапроекту Кіра Уланова «Marketing Ревізор».

Коментарі - 3

+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
19 жовтня 2018, 10:22
#
Прикольная статья
+
0
Million Dollarov
Million Dollarov
22 жовтня 2018, 10:31
#
Мы все пользуемся Алисой. Алиса будет, решает все мои вопросы. Даже по Хайфе уже не говорю про Тель Авив всё находит
+
0
Million Dollarov
Million Dollarov
22 жовтня 2018, 10:32
#
Вмонтирована прямо в наушники, крутит треки,,,, очень удобно
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися