Укрзалізниця з початку 2018 року відремонтувала 46 пасажирських вагонів, що в 23 рази більше в порівнянні з минулим роком.
Укрзалізниця показала модернізований вагон. Фото
Про це повідомив в. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов на своїй сторінці в Facebook.
«Ми набрали непоганий темп з ремонтів у пасажирському сегменті – з початку року власними силами відремонтували 46 вагонів. Для порівняння - у минулому році у цей період було лише 2 вагони після капітально-відновлювального ремонту. План до грудня 2018-го – відновити ще 53. А за кілька місяців очікуємо поповнення парку першими новими вагонами виробництва Крюківського заводу», - зазначив Кравцов.
Він також повідомив, що пасажирські вагони після капітально-відновлювального ремонту і ті, що вже будують для залізниці на заводах, будуть пофарбовані в нову ліврею.
Варто зазначити, що в новому вагоні в кожному купе є індивідуальне регулювання температури повітря.
Коментарі - 9
Я всячески поддерживаю реставрацию спальных вагонов. Надеюсь стоимость проезда в них будет ниже, чем в запорожских трансформерах…
10-15 років нормативний термін експлуатації будь-якого виду транспорту.
Латати стару рухлядь, замість купувати в лізинг сучасний транспорт (який відроблятиме себе в процесі експлуатації), це тупо красти гроші.
100 вагонів на рік ремонтують. Не 1000. Не 5000.
Чим хваляться?
Кустарне виробництво. Немає слів.
2. 10 років тому такі вагони-купе вже експлуатувались, наприклад, на напрямку Київ-Одеса, Київ-Дніпро. Хваляться одн і тим самим кожні 5-10 років.
Латыты стару рухлядь? Эта рухлядь собрана на стальной раме, которая ещё вас переживёт.
Кто заплатит за взятые в лизинг новые вагоны? Вы, что ли? Да вы первый завоете, когда вам влупят европейские цены на проезд.
Чи Ви наполягаєте на 50-70 років?
З Вашими термінами експлуатації провідні країни досі б використовували рухомий склад випуску середини 20-го століття.
Їздять не на рамах, а на двигунах.
2. Не лякайте українців європейськими цінами після 1991 року. Не пишіть дурниць.
А сейчас Вы не по европейским ценам платите за проезд? А за взятые в лизинг новые вагоны будут платить в конечном итоге потребители услуги, т.е. — мы. И за их ремонт. Но это всё равно нужно делать. Вам же ясно сказали — в 2017 году Укрзализницей — компанией, ворочащей миллиардами денег было отремонтировано аж 2 вагона. И что в 2017 году проезд не дорожал? И я не против платить за этот лизинг, только отечественных вагонов и по адекватным ценам. Но здесь должна быть государственная политика с плановой экономикой для ЛЮДЕЙ на десятилетия, а не мародёрство и.о. руководителей — проходимцев, которых меняют каждый год. А наша власть живёт сегодняшним днём, а завтра в Украине они себя не видят.
а покрасили как классно… вот бы прокатиться на нем