Ефективність роботи відділень ПриватБанку в 2018 році зросла більш ніж в два рази. Про це повідомив керівник дирекції з управління регіональною мережею ПриватБанку Андрій Козловський.
У Приваті похвалилися зростанням ефективності мережі
«Прибутковість відділень банку за 8 місяців 2018 року зросла більше ніж в два рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, в півтора рази збільшився кредитний портфель у розрахунку на одне відділення, а головне, вдвічі зросла кількість клієнтів, що обслуговуються у відділеннях банку — сьогодні в середньому по Україні одне банківське відділення в місяць обслуговує майже 3 000 клієнтів», — зазначив Козловський.
За його словами, з початку року банк систематизував організаційну структуру мережі відділень.
Читайте також: В Україні з липня закрилося 368 банківських відділень
«Так, 167 зон самообслуговування стали частиною великих відділень або відкритими зонами з повним доступом, що дозволило підвищити функціональність і якість обслуговування клієнтів. Банк продовжує відкривати нові сучасні відділення в локаціях з найбільшою концентрацією клієнтів, одночасно скорочуючи кількість низькоефективних відділень малого формату. З початку року ми закрили 42 таких міні-відділення», — повідомив Козловський.
Оновлена мережа відділень ПриватБанку, згідно з програмою розвитку, до кінця 2018 року нараховуватиме 2 000 відділень.
Кредитна картка «Універсальна Gold» від ПриватБанку
Також банк планує до кінця року збільшити мережу банкоматів на 125 одиниць, при цьому загальна кількість становитиме 7 263, а мережа торгових POS-терміналів виросте на 2 000 і налічуватиме в цілому 170 000 пристроїв.
Коментарі - 5
Так что каждый выбирает сам.
В минулому місяці якраз зайшов, щоб отримати нову картку замість старої, яка заекспарилась. Був дуже здивований великій кількості клієнтів. Черги були в тому числі і біля терміналів. Мене вистачило на 15 хвилин стояти в черзі в задушливому приміщенні.
Тепер думаю, спробувати зайти ще раз чи взагалі відмовитись від послуг Привату. Монобанк в принципі може повністю замінити всі сервіси Привату, якими я користувався. Хоча запасний варіант все ж не завадить… Поки що взяв паузу.
И да, если вы за всю жизнь всего 4 раза посещали отделения Приватбанка, то значит в каких-то других отделениях других банков вы проводили намного больше своего личного времени.
Час-пік — я так розумію це в обідню перерву та після 18:00, можу тільки здогадуватись, що там в цей час коїться.
«в каких-то других отделениях других банков вы проводили намного больше своего личного времени»
— колись у VAB-і витратив цілих 2 години на відкриття рахунку, депозиту та оформлення картки :)