Напередодні 25-річного ювілею банк «Південний» презентує оновлений логотип і новий корпоративний стиль. Вони покликані надати іміджу банку сучасних рис і відобразити зміни, що відбуваються у фінансовій установі. Проект ребрендингу є логічним продовженням масштабної програми трансформації, яка дозволить підвищити рівень сервісу, якість банківських продуктів, а також зміцнити позиції банку в роздрібному сегменті та сегменті МСБ.
Банк «Південний» презентує оновлений корпоративний стиль і новий формат відділень
Паралельно зі зміною фірмового стилю в серпні цього року почався процес оновлення відділень відповідно до нового стандарту. Кілька відділень вже змінили формат, інші – чекають своєї черги. Нові відділення відрізняються не тільки дизайном. Вони уособлюють сучасний підхід до банківського обслуговування. Для зручності клієнтів у відділеннях створені окремі зони обслуговування фізичних та юридичних осіб, зона самообслуговування, яка працює в режимі 24/7.
«Протягом 25 років успішної роботи на ринку банк «Південний» завжди гідно приймав виклики часу, – зазначає Алла Ванецьянц, голова правління банку «Південний». –Ми вибороли лідерські позиції в корпоративному секторі і тепер активно зростаємо в роздробному секторі та МСБ. З початку 2018 року в банку реалізується комплексна програма змін, яка забезпечить виконання поставлених цілей. Ми прагнемо стати для українців найкомфортнішим вітчизняним банком».
Банк «Південний» – універсальний український банк, заснований у 1993 році, з головним офісом в Одесі. Банк пропонує широкий спектр послуг для бізнес-клієнтів та фізичних осіб на всій території України через регіональну мережу, яка на кінець червня 2018 року нараховувала 93 відділення в 19 регіонах України.
Коментарі