25 вересня 2018, 15:33 Читать на русском

H&M вирішив підвищити ціни на товари

H&M вирішив змінити концепцію — рітейлер більше не буде орієнтуватися на масовість продажів. Про це пише liga з посиланням на Reuters.

H&M вирішив змінити концепцію — рітейлер більше не буде орієнтуватися на масовість продажів.
Фото: delo.ua

H&M почав тестувати новий формат роботи магазинів: менше товарів, але більше одягу з лінійок «Trend» і «Premium Quality». Ціни на ці товари вищі. Наприклад, якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 100 доларів, то куртки лінійки «Premium Quality» — майже 400 доларів.

Як зазначив головний виконавчий директор мережі Карл-Йохан Перссон, стоїть завдання продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом.

«Ми повинні підняти рівень якості в цілому — товарів буде менше, але представляти потрібно краще», — додав він.

Зміна концепції збільшить продажі і прибуток, зазначив керівник відділу розвитку бізнесу та онлайн-напрямку H&M Деніел Классон.

Нові підходи планується впроваджувати і в інших магазинах.

Коментарі - 3

+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
25 вересня 2018, 17:16
#
Этот тест закончится провалом. Лично сам был в Лавине, и сказать что что-то понравилось или цена была супер низкая не скажу. Ничего не заинтересовало. Только детсткие вещи есть интересные модели и более менее норм цены.
Идея перехода H&M в более дорогой сегмент не как не вяжется с их восприятием. За 400 дол у них куртки никто не купит, пойдут в Дизель, Массимо Дути и т.д.
+
0
Dmytro D
Dmytro D
25 вересня 2018, 21:28
#
Просто бренд обычный масс маркет аля пулл энд бир, чуть качественее. просто хайп
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 вересня 2018, 10:56
#
Я об этом же.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися