Торгівля автомобілями на євробляхах вийшла на новий рівень. Як показало дослідження AUTO-Consulting, пропозиції щодо продажу машин на європейських номерах навіть вивели в окремі розділи найбільші українські класифайди. Як припускають авто експерти, це зроблено для того, щоб «доступні авто» і автомобілі на українській реєстрації зі своїми високими цінами не перетиналися в одній категорії. Адже купівельна аудиторія у цих машин абсолютно різна.
Як в Україні розпродують євробляхи
Ціни на авто на єврономерах стартують від кілька сотень доларів, але більшість угод відбувається в діапазоні $1,5-2 тис. Багато пропозицій преміальних і недешевих автомобілів, але ціна на них все одно нижча, аніж на аналогічні на українських номерах.
За інформацією AUTO-Consulting, до кінця літа, так звані «євробляхи» вже зайняли 19% вторинного ринку. Тобто, кожен 5-й проданий в серпні автомобіль був на єврономерах.
Тож не дивно, що продажі авто української реєстрації припинили зростати.
За даними AUTO-Consulting, авто на «єврономерах» щомісяця відвойовують по 8-12 тис. клієнтів і стають все більш масовими.
Найбільш ходовими серед євроблях експерти називають машини Volkswagen (їх продано 17,7%). За ними в рейтингу йдуть Opel (12,2%), Audi (10,7%), BMW (10,1%), Mercedes (8,2%) і т.д. На останніх місцях — Subaru, Lexus, Rover. Частка кожної з марок не перевищує 0,3% в загальних продажах євроблях.
Цікаво, що обсяги продажів таких авто мають чітку сезонність і залежать від новин з Києва.
Практично синхронно з заявами Кабміну про прийдешні репресивні заходи, збут євроблях падав, а після «перемоги» над депутатами і публічною обіцянкою прем'єр-міністра Гройсмана «не кошмарити» власників таких авто — динаміка продажів зростала, — констатують дослідники.
Коментарі - 21
«Не удивительно, что продажи авто украинской регистрации перестали расти.»
Вы определитесь. Если аудитория разная, то продажи евроблях никак не влияют на рынок авто украинской регистрации!
авто на «еврономерах» ежемесячно отвоевывают по 8-12 тыс. клиентов и становятся все более массовыми.
Если отвоевывают, значит между евробляхами и авто на украинской регистрации есть конкуренция, то есть их целевая аудитория одна и та же.
Лучше расскажите что владельцы евроблях планируют делать с ними, если лавочку закроют? Сомневаюсь в таком огромном спросе на изношенные запчасти, чтобы всех их продать по запчастям.
На трассе через двойную сплошную на обгон идут Х5 на украинской регистрации. Пьяный гаишник на служебном ланосе влупился в троллейбус.
Может лучше запретим тавроны, ланосы, москальские ВАЗы, Х5 и ментов?
Гройсман вже розказав як його теща-вчителька змогла назбирати пів ляма долларів йому на хату на печерських липках?
фейспалм