В Україні середній або капітальний ремонт дороги коштує близько 10 мільйонів гривень за кілометр. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише ЕП.
Омелян розповів про вартість ремонту доріг в Україні
«Кількість відремонтованих кілометрів в цьому році — 4 тисячі. Це величезна кількість. В Україні середній або капітальний ремонт дороги коштує приблизно 10 млн грн за кілометр. Це рекордно низька сума, в порівнянні з будь-якими сусідніми державами», — зазначив Омелян.
За його словами, серед країн ЄС найдешевший кілометр будівництва автобану в Болгарії — 3 млн євро, в Польщі — від 5 млн євро до 7 млн євро.
Омелян зазначив, що така економія досягається за рахунок більш дешевих робочої сили та сировини.
Варто зазначити, за даними Укравтодору, в 2017 році в Україні було відремонтовано та побудовано понад 2 тис. км доріг, що в два рази перевищило показники попереднього року.
Раніше повідомлялося, що на дороги державного значення протягом 5 років з усіх джерел планується направити близько 300 млрд грн.
Коментарі - 6
10 млн грн или 96,5 млн грн (Болгария) и от 160,8 млн. грн (Польша) очень большая разница, а вот теперь вопрос — стоимость в Болгарии и Польше указана за 1 км в случае постройки, а у нас за средний или капитальный ремонт, зачем сравнивать разные величины?
Не говоря уже о том, что стоимость сырья и рабочей силы просто в 10 раз меньше, по логике Омеляна это нечто…
средняя ЗП у нас 9000 грн, а в Польше 32 грн. это точно не в 10… по сырью хорошо бы разницу показали, а то все на словах.
Отмывали и отмывают дальше на дорогах.
Почему то когда Турки у нас делали дороги — то дороги стоят долго и разваливаются, наши делают так, что проходит 0,5-3 года и дорога проседает, дыры или как «шифер» волнами становится. Т.е. крадут на «более» дешевых материалах и раб.силе. Зачастую работники у нас не оформлены. Интересно Налоговая хоть раз проверяла их *?
Напомним, глава «Укравтодора» Сергей Пидгайный в 2015 году приводил следующие данные о стоимости дорожных работ в стране. В привязке к ценам 2015 года ориентировочная нормативная стоимость строительства 1 километра автодороги первой категории составляла от 70 до 100 млн гривен, реконструкции — 40-80 млн гривен, капремонта — 20-30 млн гривен, текущего среднего ремонта — 8-12 млн гривен.