8 серпня 2018, 8:40 Читать на русском

Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами перевищив мільярд гривень

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами за перше півріччя 2018 року склав 1,094 мільярда гривень, що на 32% перевищує показник за аналогічний період минулого року. Про це йдеться в дослідженні Інтернет Асоціації України.

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами за перше півріччя 2018 року склав 1,094 мільярда гривень, що на 32% перевищує показник за аналогічний період минулого року.
Фото: admixer.uа

Згідно з даними, частка прямих продажів склала 56,13%.

Що стосується Programmatic-закупівель, у агентств вони склали 26,23%, у майданчиків — 53,04%.

Частка соціальних медіа і месенджерів (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber) у агентств склала 25,1%.

Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися