У Кабміні підтримали проект закону, покликаний знизити акцизи на розмитнення авто, однак наголосили, що через його ухвалення бюджет щороку втрачатиме 2 мільярди гривень. Про це йдеться у висновку Кабміну до проекту закону №8487, пише ЕП.
У Кабміні підрахували збитки від «евроблях»
«Запропоноване зниження ставок акцизного податку на легкові транспортні засоби може призвести до зменшення надходжень до бюджету на 2 млрд гривень щороку», — наголошується у документі.
«При цьому до законопроекту не подані пропозиції щодо фінансового забезпечення або покриття можливих втрат бюджету, що не узгоджується зі статтею 27 Бюджетного кодексу України», — йдеться у висновку.
Читайте також: Рада підтримала здешевлення розмитнення авто на «евроблях»
Разом з тим, зазначають урядовці, запровадження запропонованих ставок акцизного податку, зокрема на вживані легкові авто віком понад 10 років, може стати суттєвою перешкодою для нарощування обсягу виробництва вітчизняних легкових транспортних засобів.
«Крім того, реалізація законодавчої ініціативи може призвести до збільшення обсягів ввезення в Україну та легалізації вже ввезених вживаних транспортних засобів, переважно тих, що були в користуванні близько 10 років», — повідомляється у висновку.
Коментарі - 21
как по мне, то самое существенное препятствие-это говнокачество отечественных легковушек(да и вообще транспортных средств)
то, что мертво, не может умереть (с)
если хотят поддержать отечественный автопром, то пусть всем КабМином пересядут на эти тазики.
Согласен с Тони Райт, — почувствуйте отечественное качество — пересядьте на лойнос. А для того, что бы почувствовать украинское качество жизни — переходите на среднюю зп
1. с 1 января 2018 года установлена ставка акциза на газ уровне 52 евро/тонна. (бензин — 213,5 евро) (УНИАН: https://economics.unian.net/transport/2389757-prodavtsyi-topliva-za-god-uvelichili-uplatu-aktsiznogo-naloga-na-chetvert.html)
2. Очередной таксист, который завезет «бляху» в Украину и посадит на газ использует в среднем 10л на 100 км. В день проезжает минимум 200 км, 20 рабочих дней = 400 литров в мес. = 4.8 тонны в год = при курсе евро в 31 грн. получается доход от акциза 7 737 грн. в год. Чтобы отбить 2 млрд. потерь в год нужно завести 2 000 000 000 / 7 737 = 250 000 автомобилей.
3. Понятное дело, что не каждый автомобиль используется под такси и цифру можно оспорить, но и не каждый автомобиль работает на газу, а акциз на бензин в 4.5 раза больше…
4. С учетом того, что в 2018 году уже завезено на порядок больше автомобилей чем цифра в 250 000 шт. — могу предположить, что потери отбились (https://gazeta.ua/ru/articles/economics/_poschitali-skolko-evroblyah-nahodyatsya-v-ukraine-nezakonno/847404)
Я не фанат евроблях, но рассказы про потери Государства преувеличены.
В кабмине с арифметикой не дружат и калькулятором пользоваться не умеют?