Клієнти банку можуть скористатися додатковими можливостями в програмі клієнт-банкінгу.
Банк «Південний» розширив можливості програми iFOBS для юридичних осіб
В рамках удосконалення програми iFOBS для юридичних осіб банк «Південний» реалізував низку додаткових модулів, які допоможуть більш якісно та безпечно управляти фінансовими потоками. Була розроблена структура лімітів для кожної дочірньої компанії, що допомагає забезпечити необхідний рівень контролю за значними за величиною платежами і забезпечує додатковий внутрішній рівень безпеки збереження коштів компанії, а також модуль, який дозволяє контролювати фінансові потоки, а саме автоматизовано управляти коштами і розподіляти їх між рахунками.
«Ми доповнюємо і розвиваємо клієнт-банкінг для юридичних осіб, щоб наші клієнти могли вести співпрацю з партнерами на якісному рівні. Використовуючи наш iFOBS, можна контролювати стан рахунків на відстані, не виходячи з офісу. Додаткові модулі розширюють можливості для представників бізнесу з контролю за своїми значними платежами. Наші юридичні клієнти в черговий раз отримали докази безпеки дистанційного обслуговування і якості послуг, що надаються нашим банком», – підкреслила директор департаменту малого та середнього бізнесу банку «Південний» Ніна Тараненко.
Нагадаємо, що iFOBS (Internal Front Office Banking System) – це розрахований на багато користувачів програмний комплекс клієнт-банкінгу, який дозволяє автоматизувати процес прийому і передачі фінансових та інших документів між клієнтами і банком з використанням можливостей інтернет-технології, інтегрованої із сертифікованими засобами захисту інформації.
Перелік основних операцій, які можна здійснювати в iFOBS:
— відправлення платіжних документів клієнта;
— отримання виписок за рахунками в будь-який момент часу (за розрахунковими, кредитними і депозитними рахунками в національній та іноземній валютах);
— подання заявок на продаж, купівлю, конверсію валюти;
— обмін між банком і клієнтом повідомленнями і файлами;
— можливість бачити реальний залишок на своєму рахунку, список прийнятих банком документів, надходжень на рахунок, архівну інформацію і формувати звітність згідно з отриманими даними;
— сувора взаємна аутентифікація клієнта і банку за допомогою цифрових підписів і шифрування даних, що передаються;
— можливість перегляду клієнтом довідкової інформації;
— можливість експорту та імпорту даних, як в систему клієнт-банкінгу, так і з неї в інші бухгалтерські системи.
Коментарі