Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 липня 2018, 18:20

Олена Дмітрієва: «Головний клієнт — кожен, хто обрав наш банк»

Коли кількість активів банку – не головне. Інтерв'ю Заступника Голови Правління банку «Глобус».

– Нещодавнє дослідження групи USAID «Трансформація фінансового сектору» продемонструвало, що 53% громадян України не довіряють банкам. Чим можна пояснити такі показники?

– Результат опитування дійсно гнітючий. Основна причина недовіри – втрати, які понесли українці в період 2014-2017 років, коли були закриті більше 90 банків. Але я впевнена, що ситуація буде змінюватися, так як банківська система відновлюється: у 2018 році Національний банк відзначає зростання депозитних та кредитних портфелів банків.

– Як банк «Глобус» бореться за довіру своїх клієнтів?

– Ми ділом доводимо свою життєздатність і унікальність. За підсумками 2017 року банк став лідером у номінації «Іпотечне кредитування», зайняв друге місце в номінації «Автокредитування» серед 50 провідних банків України. Ми входимо в десятку Рейтингу надійності депозитів від РА «Стандарт-рейтинг». Це притому, що за розміром активів ми знаходимося лише на 33 місці серед 82 банків.

Ми проводимо консервативну кредитну політику, спрямовану на видачу цільових кредитів, що сприяє зростанню надійності банку. При цьому велика кількість партнерів по кредитуванню дозволяє збільшувати впізнаваність бренду банку і нарощувати клієнтську базу.

– Свіжий звіт НБУ «Про фінансову стабільність» показав, що кількість депозитів в Україні зросла на 42 мільярди гривень, а кредитів – на 29 мільярдів. Клієнти Вашого банку також стали більш охоче класти кошти на депозити і брати кредити? Що робить пропозицію Банку «Глобус» на фінансовому ринку унікальною?

– Депозитний та кредитний портфелі банку «Глобус» ростуть. Це відповідає нашій стратегії і нашому бізнес-плану. Ми працюємо на ринку кредитування роздрібних клієнтів та клієнтів МСБ, віддаючи перевагу цільовими кредитами з невеликими сумами. Серед ключових напрямків: іпотечне кредитування первинного ринку нерухомості, автокредитування, кредитні карти – для фізичних осіб, кредитування придбання транспортних засобів, обладнання, сільськогосподарської техніки, овердрафти – для юридичних осіб.

Серед унікальних кредитних пропозицій – низькі відсоткові ставки за партнерським кредитними програмами з найбільшими українськими забудовниками. Таких у нас більше 30, серед них: Київміськбуд, Укрбуд, КАН Девелопмент, Житлобуд-1 (Харків) та інші провідні забудовники України.

Кредитуючи придбання нерухомості та основних фондів, ми маємо потребу в довгострокових депозитах. Тому робимо акцент на залучення депозитів на 1,5–2 роки. Це приваблює клієнтів, які хочуть зафіксувати ставку сьогодні, розуміючи, що завтра вона може істотно знизитися. І таких клієнтів на сьогодні – 48%.

– На сайті банку «Глобус» у розділі «Про банк» сказано, що одним з пріоритетів установи є «впровадження нових ефективних методів роботи з клієнтами та підвищення якості їх обслуговування». Які ключові технологічні новинки у вашому сервісі були введені в минулому році?

– Так як робота на ринку нерухомості є нашим пріоритетом, ми запустили на нашому сайті спеціальну карту HOME MAP. Ця карта поєднує в собі два ключових моменти, які цікаві нашим клієнтам: акредитовані банком житлові комплекси та умови кредитування по кожному з них. Зараз наші потенційні клієнти можуть вибрати собі квартиру серед понад ста акредитованих об'єктів у різних районах Києва, Харкова, Сум, Тернополя.

Ми продовжуємо вдосконалювати нашу карту. Найближчим часом почне працювати HOME MAP 2.0 з істотно поліпшеним функціоналом.

Також ми запустили GLOBUSBOT, який допомагає клієнту встановити кредитний ліміт, поповнити картку, знайти найближче відділення, дізнатися курси валют та депозитні ставки. Ми далі працюємо над продуктовою лінійкою нашого GLOBUSBOT, метою якого є зробити зустріч клієнта з банком максимально легкою і приємною.

– Які фінтех-нововведення з'являться в банку «Глобус» найближчим часом?

– У наших планах на цей рік – запуск карти пре-пейд МasterСard, яка буде прив'язана до «електронного гаманця» Глобал Мані. Банк «Глобус» є емітентом електронних грошей Глобал Мані, і нова карта дозволить істотно розширити платіжні можливості власникам електронних гаманців.

Також у наших планах розвиток міжнародної платіжної системи «Глобус», яка була зареєстрована Національним банком України у травні цього року. В рамках розвитку системи ми плануємо реалізувати багато сучасних сервісів для одержувачів і відправників грошових переказів.

Ще на цей рік заплановано запуск системи швидких кредитів, за допомогою якої наші клієнти зможуть отримувати кредити дистанційно, максимально швидко, з мінімальним пакетом документів.

– Хто головний клієнт вашого банку (ЦА)? Як ваш банк дізнається/розуміє потреби клієнта?

– Головним клієнтом для нас є кожен, хто обрав наш банк. Тому кількість наших клієнтів збільшується на 40% щорічно. Ми шукаємо наших клієнтів не тільки через наші відділення, Інтернет і соціальні мережі, але й через величезну мережу наших партнерів, а це на сьогоднішній день більше 500 точок – автосалонів, відділів продажів забудовників, продавців техніки та обладнання.

– Що вашому банку приносить співпраця з iPay.ua?

– Банк «Глобус» співпрацює з iPay.ua по багатьом напрямкам електронного бізнесу. Це і P2P перекази, і сервіс Монего для поповнення карток готівкою, і погашення кредитів, і Online-страхування, і поповнення мобільних телефонів. Завдяки iPay.ua ми надаємо клієнтові більше можливостей, доповнюючи банківські сервіси Банку «Глобус» цифровими технологіями iPay.ua.

Цього року спільно з iPay.ua ми плануємо реалізувати кілька цікавих проектів, у тому числі: розширити платіжні можливості нашого Інтернет-банку, запустити систему благодійної допомоги «Япомога», вбудувати в наш GLOBUSBOT платіжні сервіси.

– І запитання наостанок. Нещодавно компанія Mastercard спільно з НБУ провела форум з фінансової інклюзії. На ньому головою НБУ Яковом Смолієм була озвучена цифра: тільки 63% українців мають рахунок у банку. Це досить високий показник, але він на 20-25% нижче, ніж у наших європейських сусідів. Назвіть три головних інструменти/рішення, які дозволять збільшити кількість громадян України з банківськими рахунками.

– Не вдаючись у причини такого низького покриття населення України банківськими рахунками, назву основні напрямки для збільшення цього покриття:

По-перше, легкість відкриття банківського рахунку. Для цього повинна бути надана можливість відкривати рахунки онлайн, проходячи процедуру ідентифікації за допомогою сучасних дистанційних сервісів. Існуючий в Україні проект BankID тільки частково вирішує цю проблему, дозволяючи проходити процедуру ідентифікації один раз, але в офісі банку або його уповноваженого агента.

По-друге, розвиток інтернет-платежів, коли фізичній особі буде набагато вигідніше розплатитися за допомогою банківського рахунку, ніж за допомогою готівкових коштів. Зараз часто людям вигідніше і простіше замовити товар через інтернет і розплатитися готівкою.

По-третє, виплата соціальних допомог, субсидій, пенсій повинна здійснюватися лише на банківські рахунки, що дозволить охопити банківськими послугами більшу частину населення України.Оригінал матеріалу на порталі ipay.ua ви можете прочитати тут.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися