Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 липня 2018, 15:46

Пасажири київського метрополітену оплатили безконтактними картками 28 мільйонів поїздок

У червні 2015 року в столичній підземці було здійснено першу безконтактну оплату проїзду карткою Mastercard через термінал Ощадбанку.

Виповнилось три роки з запуску безконтактної оплати проїзду банківською карткою в київському метрополітені. Завдяки компанії Mastercard та Ощадбанку це стало першим в Україні технологічним рішенням такого типу в громадському транспорті.

За цей період кияни та гості столиці скористались технологією безконтактної оплати в метро 28 мільйонів разів. Щодня безконтактними банківськими картками оплачується понад 90 тис. поїздок, а в пікові дні – 100 тис. Іноземні громадяни сплатили за проїзд платіжними картками 67 країн світу. ТОП-5 найпопулярніших станцій з безконтактної оплати: «Контрактова площа», «Академмістечко», «Лівобережна», «Почайна» та «Мінська».Враховуючи темпи збільшення кількості охочих сплачувати за проїзд безконтактно, цієї весни кількість турнікетів для безконтактної оплати була збільшена. Банком-еквайром рішення є Ощадбанк. Оплачувати проїзд можна платіжними картками, а також смартфонами та іншими пристроями з використанням NFC-гаманців.

Нагадуємо, Ощадбанк першим серед українських банків у партнерстві з Mastercard розпочав реалізацію проектів з впровадження безконтактних розрахунків у громадському транспорті. У 2015 році Київський метрополітен, Mastercard та Ощадбанк запустили безконтактну оплату за технічної підтримки Ingenico Group і консорціуму «Астек». Київ став п’ятим містом у світі, де оплатити проїзд у метро банківською карткою можна прямо на турнікеті. Під час нещодавньої глобальної конференції компанія Google відзначила систему безконтактної оплати в київському метро серед прогресивних світових проектів.

Ощадбанк та Mastercard поступово розширюють мережу для безконтактних розрахунків у транспорті. Оплата карткою доступна також в інших видах транспорту столиці – у фунікулері та на всіх станціях двох ліній швидкісного трамваю. Технологія активно впроваджується в інших містах, зокрема в автобусах Мукачева та низці трамвайних маршрутів Львова.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися