Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 травня 2018, 7:51

Іван Світек: 75% клієнтів Укрсоца до кінця року перейдуть в Альфа-Банк

Процес злиття Альфа-Банку і Укрсоцбанку триває вже другий рік. І якщо перший поки демонструє відмінні фінансові показники, другий — зазнає мільярдних збитків.

Як Альфа-Банкі Укрсоцбанкзавершили 2017 рік?
Фото: Сергей Владыкин для "Минфина"

В кінці 2016 року ABH Holdings, що володіє Альфа-Банком, викупив 99,9% акцій Укрсоцбанку у італійського банківської групи UniCredit Group. З тих пір два банки показують абсолютно різні результати. Альфа-Банк зростає і отримує прибутки, відкриває нові відділення і залучає вкладників.

Укрсоцбанк — навпаки, зазнає мільярдних збитків, згортає мережу і втрачає клієнтів.

«Мінфін» поспілкувався з Іваном Світеком — топ-менеджером обох банків - щоб зрозуміти, що відбувається в фінустановах, які їхні перспективи і як скоро завершиться злиття банків.

Як Альфа-Банк і Укрсоцбанк завершили 2017 рік? Яким взагалі був для них минулий рік?

Минулий рік для Альфа-Банку Україна був успішним — ми отримали прибуток на рівні 600 млн грн. Укрсоцбанк, для якого 2017-й став першим повним роком у власності Альфа-Груп, завершив його з «мінусом» в 3,6 млрд гривень, що в чотири рази менше, ніж за підсумками 2016 року. Такий фінрезультат пояснюється визнанням збитків, які накопичилися за попередніх власників.

Але незважаючи на це, я б назвав 2017 рік успішним і для Укрсоцбанку, оскільки нам вдалося інтегрувати два банки і гармонізувати бізнес-процеси.

Як почався 2018 рік? Як Ви оцінюєте ситуацію в банківській системі в цілому цього року? Які бачите ризики?

Ситуація стабілізувалася. Це стосується багатьох аспектів: ми бачимо зростання кредитного портфеля, поліпшення його якості, збільшення обсягу комісійних доходів, активне впровадження нових технологій. Це цілий комплекс чинників.

Які результати, за вашими прогнозами, покажуть Альфа і Укрсоц цього року? Чи вдасться наростити прибуток Альфи, скоротити збиток Укрсоцу?

Ми не розголошуємо наші фінансові цілі. Але впевнений, що цей рік стане ще успішнішим для банків групи.

З 1 лютого ви обійняли посаду голови Укрсоцбанку, але, по суті, ви керуєте двома банками? Які ваші першочергові завдання на новій посаді?

Моя роль — ефективне управління банківськими/фінансовими активами групи ABH Holdings в Україні. Серед ключових завдань, ясна річ, інтеграція двох банків. Також до топ-5 завдань входять розвиток бізнесу і технологічний розвиток, робота з проблемними активами і вибудовування нової корпоративної культури.

Наскільки взагалі складно управляти банками, які перебувають у процесі злиття? З якими викликами ви стикаєтеся?

Рік тому, коли інтеграція Альфа-Банку і Укрсоцбанку тільки починалася, процес насправді йшов дуже складно. Було багато тактичних питань щодо синхронізації процесів, мотивації і навчання персоналу. Практично весь минулий рік ми займалися тільки їх вирішенням.

Зараз всі ці процеси налагоджені, і все працює в автоматичному режимі. Тому в даний момент я більше займаюся розвитком бізнесу, як роздрібного, так і МСБ і корпоративного.

Укрсоцбанк торік закрив чимало відділень. Альфа-Банк — навпаки, розширює мережу. Це нові відділення чи Укрсоцбанк просто передає відділення на баланс Альфа-Банку?

Так, в основному це переведення відділень на баланс Альфа-Банку. До того ж, коли ми купували Укрсоцбанк, у нього була величезна кількість неефективних відділень. Ми їх закриваємо, бо утримувати немає сенсу. Цю роботу мали робити екс-власники банку ще багато років тому, а не ми зараз.

Також варто враховувати міграцію клієнтів. Зараз багато відділень працюють у форматі «2 в 1», тобто на два банки, що дозволяє клієнтам зручно мігрувати. Коли в конкретному відділенні клієнтів Альфа-Банку буде більше, ніж клієнтів Укрсоцу, ми будемо «міняти вивіску», ну і продовжувати роботу над подальшою міграцією.

З цієї причини у Укрсоцбанку стабільний відтік депозитів фізосіб, а у Альфа-Банку — приріст?

Так, ми не втрачаємо клієнтів. Вони просто переводять депозити в Альфа-Банк.

За Вашими прогнозами, коли вивіски Альфа-Банку висітимуть на всіх відділеннях Укрсоцу?

Це станеться тільки в момент юридичного злиття банків. Приблизно через рік. У об'єднаного банку буде новий бренд. Але вже цього року обсяги бізнесу в Укрсоці істотно скоротяться — ми очікуємо, що до кінця року 70-75% його активних клієнтів мігрують в Альфа-Банк.

Альфа-Банк отримав прибуток на рівні 600 млн грн в 2017 році, Укрсоцбанк — напрацював на «мінус» 3,6 млрд грн. Фото: Сергій Владикін для «Мінфіну»

Ви говорите про активних клієнтів, а що буде з проблемними? Адже в портфелі Укрсоцбанку значна частка припадає на прострочену заборгованість за тими ж іпотечними кредитами...

Частка проблемних боргів в Укрсоцбанку справді висока, але поступово скорочується. Практично відразу після купівлі у Укрсоцбанку почала застосовуватися експертиза «Альфи» по роботі з проблемними боргами, і тепер ситуація поліпшується з кожним днем. В основному, консенсус досягається через добровільне врегулювання простроченої заборгованості через продаж застави або купівлю його у нас за узгодженою з банком ціною. У другому півріччі 2017 року ми вийшли на цифру в 200 врегулювань на місяць, хоча починали з більш скромних 30-35 угод на місяць. Якщо раніше ми планували вирішити питання з проблемною заборгованістю Укрсоцу за 5 років, то з нинішніми темпами ми зможемо це зробити за три роки.

З корпоративним портфелем аналогічна динаміка? Адже у Укрсоцу було багато великих безнадійних боржників, зокрема в будівельній галузі і девелопменті, які воювали з банком.

Ну є й такі, хто воює досі. Але ми відстоюємо свої інтереси. Шляхів у подібних випадках лише два — суд або переговори. Домовлятися, звісно, завжди краще. Тому і тут у нас є прогрес.

Цього року Альфа-Банк і Укрсоцбанк підпадають під стрес-тестування НБУ. Ви не очікуєте, що в зв'язку з цим доведеться докапіталізувати банки?

Ні. Почекаємо результатів, а потім будемо вирішувати. НБУ повсякчас посилює вимоги до капіталу. Альфа-Банк і Укрсоцбанк повністю відповідають цим вимогам. У будь-якому випадку, наше завдання зараз — сфокусуватися на якості портфеля. Тому ми одночасно займаємося стягненням поганих боргів і замінюємо їх новими, хорошими.

Крім вимог до капіталу, НБУ посилює і правила фінмоніторингу. Більше того, регулятор повсякчас штрафує банки і вводить санкції проти банкірів. Альфа-Банк і Укрсоцбанк підпали під штрафи Нацбанку?

Часи змінюються, вимоги стають суворішими. Я вважаю, що це правильно. Ми адаптуємося і вчимося на нашому досвіді. Базові принципи «know your customers» завжди були в основі діяльності банку. А враховуючи той факт, що ми входимо до міжнародного холдингу, виконання основних вимог продиктовано і необхідністю відповідності міжнародним нормам і правилам. Зараз наші зусилля зосереджені на вдосконаленні принципів скорингу як при вході клієнта в банк, так і під час його бізнес-діяльності, різних аналітичних баз даних і систем, які допомагають оперативно виявляти сумнівні операції. Адже бізнес стає складнішим, а у недоброчесних клієнтів схеми стають витонченішими.

Але які результати перевірок з фінмоніторингу?

В Укрсоцбанку перевірка з фінмоніторингу в стадії завершення. Про результати говорити поки рано. В Альфа-Банку перевірка завершилася минулого року. Ясна річ, зауваження були, як і у інших учасників ринку. Середовище, в якому поки працює країна, непрозоре, системи контролів недосконалі. Банки продовжують страждати від недоброчесних клієнтів, які здійснюють сумнівні операції. При цьому не існує регресу відповідальності цих клієнтів. Відмовляючи їм у співпраці відповідно до закону, ми розуміємо, що вони йдуть в інші банки. При цьому «чорних списків» в системі немає, технології обміну інформацією поки ускладнені, тому банки під суворим наглядом регулятора залишаються віч-на-віч зі своїми проблемами. І несуть за них повну відповідальність. Безумовно, НБУ зробив багато в цьому напрямку, але велика робота ще попереду.

Альфа-Банк активно розвивав кредитування фізосіб в 2017 році. Судячи з реклами, максимальна сума кеш-кредитів, яку ви пропонуєте позичальникам, за рік збільшилася вдвічі. На скільки зріс портфель споживчих кредитів Альфа-Банку торік?

Портфель споживчих кредитів населенню за минулий рік майже подвоївся з 4,2 до 8,1 млрд грн. Але, в основному, це кредити на невеликі суми.

Скільки з цих нових позик перейшли в категорію «прострочених»?

Частка проблемних позик дуже маленька — менше 2% від усіх нових кредитів. Це один з кращих показників на ринку.

Альфа-Банк видає і кредити готівкою, і кредитні картки. З точки зору банку, що вигідніше?

Ми думаємо про те, що вигідніше і зручніше клієнту. Ці продукти мають різну мету і призначені для різних потреб.

Ставки за депозитами знижувалися весь минулий рік і на початку поточного. За річні гривневі вклади фізосіб Альфа-Банк і Укрсоцбанк пропонують 15% річних. Чому тоді такі високі ставки за кредитами і чому вони не падають?

По-перше, НБУ значно підвищив облікову ставку. Відповідно, банки також незабаром підвищать ставки за депозитами.

По-друге, вартість кредитів визначається не тільки ставками за депозитами і апетитом банку до прибутку, а й низкою інших факторів — операційними витратами на утримання мережі відділень, ризиковістю бізнесу, ситуацією із захистом прав кредиторів. Тому не варто брати до уваги тільки один з факторів для оцінки динаміки кредитних ставок.

Та все ж, коли кредити почнуть дешевшати і стануть доступнішими для споживачів?

Коли стабілізується ситуація в країні, коли пройдуть великі економічні шоки від криз 2008 і 2014 років. Тільки тоді буде ймовірність, що ставки підуть униз.

За даними НБУ, минулого року ринок споживчих кредитів зріс більш ніж на 42%. У Нацбанку вже не раз натякали, що уважно стежать за цим сегментом, побоюючись, що там надувається нова «бульбашка». На вашу думку, чи є підстави для таких побоювань?

Я б не назвав це кредитним бумом. Таку динаміку споживчого кредитування зумовили два фактори. По-перше, банки кілька років майже не видавали кредити, тому накопичився відкладений попит. По-друге, в 2017 році високими темпами зростали реальні доходи громадян. Тобто, фактори об'єктивні, тому навряд чи варто говорити про «бульбашку».

З 3,9 млрд грн нових споживчих кредитів, які видав Альфа-Банк за 2017 рік, тільки 2% — проблемні. Фото: Сергій Владикін для «Мінфіну»

А як ідуть справи з кредитуванням бізнесу?

Якщо говорити про малий і середній бізнес (МСБ), його зараз майже ніхто не кредитує. Ми визначили потреби бізнесу і працюємо в цьому напрямку. Зокрема, оновлюємо лінійку кредитних продуктів, а також готуємося до запуску великого проекту мобільних розрахунків для підприємців. Це підштовхне проникнення безготівкових розрахунків у сегменті дрібної роздрібної торгівлі та сфери послуг, яка зараз, в основному, в сірій зоні.

Що стосується корпоративного кредитування, то там переважно відбувається реструктуризація. Агросектор показує зростання, але досить помірне. Також непогана динаміка є в сфері послуг, роздрібних продажів, IT. Але тут компанії сильно закредитовані, а суми нових позик занадто малі.

Нещодавно на українському ринку з'явився незвичайний проект — monobank. Він представив різні зручні функції клієнтам, наприклад, підтримку в популярних месенджерах. Через півроку Альфа-Банк також перейшов на месенджери. Monobank збурив ринок? Що ще плануєте запозичити з їхнього досвіду?

Навряд чи можна говорити, що ми запозичили ідею у Monobank. Зараз всі банки йдуть у єдиному напрямку — розвиток віддалених каналів, безконтакт, месенджери, за аналогією із зарубіжними банками. Одним впроваджувати новинки в Україні вдається швидше, іншим — довше, але з'являться вони, гадаю, у більшості.

На які ще нововведення можуть розраховувати клієнти Альфа-Банку?

Альфа-Банк — один з найбільш технологічних банків України. І незабаром ми представимо безліч новинок. Наприклад, до кінця літа з'явиться повністю новий мобільний додаток для сегменту МСБ. У роздробі ми нещодавно запустили Android Pay. Працюємо над впровадженням Apple Pay.

Підтримка Альфа-Банку перейшла на месенджери. Чому з усіх вибрали саме Viber?

Тому що Viber — це найпопулярніший месенджер в Україні.

Планується підтримка і інших месенджерів?

Звісно. Одночасно з Viber ми запустили чат-бота в Facebook Messenger і Telegram. Поки клієнту доступні базові можливості нашого бота Алли. Однак, скоро у всіх месенджерах з'явиться можливість здійснювати перекази з картки на картку та інші послуги.

Альфа-Банк хоче замінити чат-ботами живих консультантів?

Так, там, де це можливо. Наприклад, якщо ви зараз зателефонуєте в контакт-центр, вам відповість бот Алла. Для чат-ботів якраз використовується ядро ​​цієї програми. Причому Алла постійно розвивається. Наприклад, торік Алла навчилася під час дзвінка бачити неуспішні операції клієнта по картці і відразу пропонувати допомогу.

Говорячи про Аллу. Наскільки вона ефективна? В середньому скільки дзвінків обробляє Алла, без перемикання клієнта на операторів? Приблизно, яку кількість співробітників замінює Алла? Скільки банк економить завдяки їй?

Алла сьогодні обробляє 99% дзвінків у контакт-центр, з яких 36% закриває самостійно. Показники розпізнавання мови дуже високі — понад 94%. Коли в квітні Алла почала спілкування в месенджерах, то близько 75% звернень закрила самостійно.

Олекса Рябуха

Коментарі - 35

+
+53
Макакий Макакиевич
Макакий Макакиевич
24 травня 2018, 8:16
#
когда пройдут крупные экономические шоки от кризисов 2008 и 2014 годов

к тому времени наступит «шок 2022», который будет продиктован ценами на коммуналку и топливо.
+
+17
Inkognito
Inkognito
24 травня 2018, 10:21
#
Банковское обслуживание будущего: все вопросы к Алле!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 травня 2018, 21:35
#
Приятный голос Аллы не компенсирует её тупизну…
Трижды задала один и тот же вопрос и переключила на живую девушку.
С живыми девушками намного приятнее общаться — можно и погоду обсудить и о футболе поболтать,
пока она клацает по клавиатуре формируя запросы…
+
+27
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 10:50
#
«Банки продолжают страдать от недобросовестных клиентов, осуществляющих сомнительные операции. При этом не существует регресса ответственности этих клиентов.
Отказывая им в сотрудничестве в соответствии с законом, мы понимаем, что они уходят в другие банки. При этом «черных списков» в системе нет, технологии обмена информацией пока затруднены, поэтому банки под строгим надзором регулятора остаются один на один со своими проблемами. И несут за них полную ответственность.»

Сначала почти прослезился, а потом вспомнил о бюро кредитных историй, о «чёрных списках „дропов“», о реестре нечистоплотных банкиров, который ведёт лично НБУ и понял — было бы желание у банков и банкиров, сделали бы на раз два…
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 травня 2018, 12:31
#
Бюро кредитный историй на то и бюро по кредитам. Тут звучало мнение в части фин.мона по операциям. То за что штрафонули тот же ТАС на 6 млн. и др банки.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 13:03
#
Если клиент занимается обналичкой, а в банке даже не догадываются об этом — то однозначно виноват финмониторинг банка.

Но лично я не верю в такие совпадения.

Иван Свитек говорил о «недобросовестных клиентах», нарушающих действующее украинское законодательство.
Почему банки смогли объединиться в банковские ассоциации, но не готовы обмениваться информацией о «недобросовестных» клиентах — ответ очевиден.

Не все банкиры сами «белые и пушистые», некоторые из них намного хуже своих «недобросовестных клиентов» — правда об этом общество узнаёт только после ввода ВА в конкретный банк и возбуждения уголовных дел против конкретных топ-менеджеров.
А до этого они все ходят в «банкирах года» и мило улыбаются…
+
+15
Wless
Wless
24 травня 2018, 10:58
#
Хорошее интервью но есть ещё один вопрос: Почему у Альфы такая огромная статья расходов на топ-менеджмент. Ведь для выдачи мелких потребкредитов достаточно знаний специалиста.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
24 травня 2018, 12:32
#
Спец — это не бабушка тебе, которая на стакан продает семечки. В процесс выдачи включается несколько процессов. Анализирует заявку и проверяет по разным службам, в т.ч. тел.звонки по месту работы — не спец-т.
+
+22
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 13:07
#
AleksandrBank
«в т.ч. тел.звонки по месту работы»

Приятно периодически слышать от банкиров о том как они ежедневно нарушают действующее законодательство и в том числе закон о финмониторинге, где чёрным по белому написано — документальное подтверждение.
Разговор по телефону не является документом — об этом постоянно напоминают на горячей линии всем клиентам…

А потом эти горе банкиры ещё и поучают своих клиентов.
+
0
Wless
Wless
24 травня 2018, 11:01
#
А в кредитовании украинского бизнеса альфа непреуспела.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 11:13
#
Ранее существовавший бизнес весь и так закредитован по самое немогу — им бы
с кредитами Укрсоцбанка как-то разрулить, которые выдавал ещё Тимонькин.

А вот кеш-кредиты населению — в самый раз.
+
+30
Wless
Wless
24 травня 2018, 11:31
#
Ранее« топ» Укрсоца сделал ставку на иппотеку ( потом ещё в у.е) и провалил банк. За что им только зарплату платили
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 11:33
#
Им платили оклад согласно штатного расписания
либо вознаграждение согласно персонального контракта с работодателем.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 травня 2018, 12:35
#
Зарплата это 10-я часть. На самой сделке хорошо зарабатывали, потом некоторые начальники и приуспели в покупке Ауди А6 и других марок.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 травня 2018, 12:34
#
Ранее был не приоритет.
Сейчас кредитуют, оверы беззалоговые. залговые, кредит под залог. лизинг и факторинг.
+
+56
AndreyL4
AndreyL4
24 травня 2018, 15:09
#
75% клиентов Укрсоца до конца года перейдёт в Альфа… Наивняк. 75% клиентов до конца года свалят в другие банки с нынешней польтикой группы. Куча надуманных штрафов, изменение тарифов с уведомлением за 1 день в лучшем случае на фин телефон или без такого, полная некомпетентность сотрудников вплоть до начальников отделения, которые инструкцию НБУ о порядке открытия счетов в национальной и инвалюте не могут прочитать, пытаются доказывать отличия между карточным и поточным рахунком.
Я уже молчу про несоответствие данных сайта Укрсоца реалиям, когда вокруг жд вокзала на карте куча банкоматов и отделение возле цирка (давно закрытое) нарисованы, а в реалии за деньгами ехать надо на Бессарабку или на Республиканский стадион.
Это «специалисты», в ответ на вопрос по Укрсоцу, предлагающие карточку альфа банка. (уж лучше Алла).
Это депозиты. которые чтоб снять — надо открыть карточку или заплатить 1 % за обнал. А карточку хрен закроешь — они на неё кучу ежемесячных комиссий накидают и хрен выдадут справку о закрытии.
В общем, кому дороги нервы, делают ноги из этого банка.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 травня 2018, 16:41
#
Сказки ночью приснились? Карточки у всех банков под депозит.
Нервы только в Ощаде, и других карманных банках, когда видишь сервис.
Думаю Вас завидно, или Вас сегодня кто-то обидел
+
+42
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 19:36
#
AleksandrBank

Не всё так сказочно и однозначно, как вы пытаетесь представить.

Например, возьмём такой показатель, как отношение выпущенных карт банка к количеству его банкоматов:

Приватбанк = 1514
Аваль = 1648
Ощадбанк = 1788
Альфа-банк = 5226


Личное мнение — топ-менеджмент Альфа-банка — зажравшиеся жлобы,
умеющие только косить бабло и распихивать его по карманам.
Альфа-банк навыпускал карт выше крыши, а поддержать эту эмиссию
дополнительной закупкой и установкой банкоматов — жаба давит.
Банкоматы стоят приличных денег, сроки окупаемости астрономические,
ежемесячные затраты на содержание большие.
И плевать, что клиенты мучаются — пусть суют свои карты во все встречные банкоматы.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
25 травня 2018, 9:35
#
Снятие в любом банкомате без комиссии по карте.

Что Вас так терзает?

Это проблемы любого банка банкоматы, обслуживание и риски их грабежа, в т.ч. инкассация.

То что в Альфе лучше считают, желаю, чтобы чиновники так считали и чтоб государство так считало расходы и доходы. Может быть тогда не будем строить дороги на год-два и потом сливать миллиарды на ремонты?
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
25 травня 2018, 11:06
#
AleksandrBank

Если вы, как сотрудник банка абсолютно не понимаете ущербности политики Альфа-банка, а именно — жесточайшая экономия на инвестирование денег в развитие инфраструктуры (банкоматы, терминалы пополнения и т.д.) то вы бы до сих пор снимали с банковских карт деньги исключительное в рабочее время и только через кассу обслуживающего банка.

А ведь это легко организовать — стоит только Ощаду и Привату ввести лимит на снятие наличных с карт Альфа-банка в 100 гривен в сутки и вся прелесть Альфа-банка для его клиентов умрёт в одночасье…

В финансовом выигрыше всегда находятся те банки, которые меньше всего инвестируют в инфраструктуру под предлогом её нерентабельности.
Поэтому госбанкам, как представителям государства приходиться нести дополнительную финансовую нагрузку для развития инфраструктуры — за себя и за того парня (за те банки, которые выдавая клиентам банковские карты не обеспечивают клиентов достаточным количеством технических средств).

Наверное и по этой причине (откровенное жлобство) — Альфа-банк не включил в поддержку Android Pay свои бизнес-карты МПС Мастеркард и Виза.
Ну экономные они до жути — что с них взять…
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
25 травня 2018, 12:34
#
У меня лично нет проблем со снятием. В т.ч. за границей снятие без комиссий, что не даст не Ощад и не Приват!
Банкоматов Альфы и УкрСоца достаточно много, по сравнению с другими комерч.банками. Ни в каких кассах я не снимаю.
В Ощаде, если не знаешь, несмотря на банкоматы, люди стоят в очередях часами и снимают в кассе. Это проблема «головного мозга» людей.

Ты в Европе где-то видел сколько банкоматов как у нас? Ты как и Я сторонник безналичных расчетов!? Украина к этому движется. Потому нет смысла ставить банкомат где он не целесообразен.

Как по мне ты просто цыпляешься, о гос.банках типа УкрГазБанк и Укрэксимбанк не хочешь поговорить? Почему они не влаживаются?
+
0
AndreyL4
AndreyL4
26 травня 2018, 21:03
#
Я в этом банке 8 лет обслуживался. Мне ли не знать, что у них да как. Только итальянцы ушли, началась чехарда. я могу заверить, что не во всех банках карточки под депозит. пс, и в отделениях нового типа у Ощада очень даже ничего, не хуже, чем в Альфе так точно
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 травня 2018, 21:31
#
В Ощадбанке с карточками так точно, лучше чем в Альфа-банке…

+
0
987
987
24 травня 2018, 23:17
#
Ага, депозитчик уйдет… и вернется назад. В серьезных иностранных банках ставки ниже плинтуса, госы тоже ведут политику на снижение ставок, а нести деньги кептивным укрбанкам даже в пределах гарантированной ФГВ страшно, неизвестно на сколько затянется процедура возврата денег в случае банкротства. Раньше основными конкурентами Альфы были Приват и Ощад и русские банки, еще раньше Дельта. Теперь красота, в часном банке всегда уровень обслуживания и технологии будут на порядок лучше чем у госов. Осталось немного подождать чтобы все достижения Привата как технологичного банка морально устарели, чехарда государственных временщиков в управлении сделает свое дело по окончательному выдавливанию хороших спецов из банка и Альфа займет его долю рынка.
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 23:45
#
987
«Осталось немного подождать»

Ждите и надейтесь, надейтесь и ждите…

А пока по факту клиентов в Приватбанке в 17 раз больше, чем в Альфа-банке…

Всего за год после национализации Приватбанк дополнительно привлёк
в два раза больше клиентов, чем их вообще есть в Альфа-банке.

«Теперь красота, в часном банке всегда уровень обслуживания… на порядок лучше чем у госов»

А по отзыва на Минфине это почти не заметно…
Клиентов в 17 раз меньше, а отзывов всего в 4,3 раза.
Значит если брать за базу одинаковое количество клиентов,
то отзывов по Альфа-банку будет почти в четыре раза больше чем по Приватбанку…

И я бы напомнил простую истину — подавляющее большинство отзывов на Минфине — негативные…
+
0
987
987
25 травня 2018, 10:08
#
Я вам про перспективу, по факту у меня карты обоих банков и проблемы были и там, и там, и решать их удавалось также в двух банках с небольшими нервными затратами. Это жизнь. Кто не работает, тот не ошибается. Но депозит я не понесу ни в один банк в Украине больше гарантированной государством суммы ибо надежных банков у нас в стране нет, да и в мире похоже тоже.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 травня 2018, 11:12
#
987
«Я вам про перспективу»

Вы мне о перспективах, как Остап Бендер членам шахматного клуба о Нью-Васюках.
А я живу сегодня и сейчас и не я один, а вся страна.

"Но депозит я не понесу ни в один банк в Украине больше гарантированной государством суммы"

А у вас разве есть суммы, превышающие лимит Фонда?
+
0
987
987
25 травня 2018, 12:55
#
Что вас еще интересует, может вам еще имущественную декларацию выложить?
+
0
AndreyL4
AndreyL4
29 травня 2018, 10:56
#
Да ну как сказать ниже плинтуса… Тот же Прокредит, 4,5 в долларах и 3.5% в евро — срочный вклад. и проблем с долларами нет. А свободный сберегательный со свободным снятием — 1,5% процента. вполне адекватные расценки. Да, надо открывать карточку и платить за неё ежемесячно, но процент, который выше на 1-1,5% в баксе, чем у других, этот вопрос нивелирует на суммах 8000+ долларов.
Даже при минимальном вкладе в 5000 дол. минус обслуживание карточки в год и проценты на прибыль по законодательству итоговый чистый процент будет 2,05.
в Альфе же с из 3,12% с вычетом налогов уже 2,5 получается — и это не считая кучу выдуманных Альфой комиссий, которые они наверняка притянут за уши. 1% за обнал как минимум вспоминается — и уже 1,5% в итоге. На кой нужен такой банк адекватному вкладчику, чтоб нести в него деньги?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
29 травня 2018, 12:37
#
1% за обнал? Узнайте лучше условия. Не какой идиот не предлагал бы такие условия, точнее только за 1% уже отказалась бы половина. Истории «утиные» не нужно непонятно от куда брать
+
0
AndreyL4
AndreyL4
29 травня 2018, 13:20
#
Вы внимательно читаете комментарии? Я в этом банке был с 2010 по 2018 год, в том числе с депозитом. Без открытия карточного счёта снятие депозита — 1% от суммы. Открываете тарифа от 02.02.2018 года и читаете — Видача готівки з поточного рахунку**1% Сплачується готівкою від суми операції. Без ПДВ.
Не тарифікується**:
— видача готівкових коштів, які надійшли на поточний рахунок як заставна вартість комплекту ключів.
(зазначена вартість послуги входить до вартості переказів в національній валюті на рахунки в інших банках України (п.5.2. .
вы думаете, тут я просто так отписался в теме? Я имел депозит и карточку чемпион специально для защиты от геморроя с получением вклада. Когда внесли в январе пункт о 1%, меня это не касалось. Когда 28.03 внесли изменения в тарифы по карточному счёту по 35 гривен в месяц, он мне нафиг стал не нужен с таким приколом, и я забрал и депозит, и карту закрыл (кстати, с феерическим геморроем, о чём писал в отзывах). Потому что когда из условных 250-300 гривен нужно 35 отдать за просто так, то зачем нужен такой депозит? Я ощадным+ пользовался в последнее время, до этого постоянно был на Активном 3/6 месяцев, пока не ввели изменения о порядке его закрытия только через отделение банка.
И Вы будете писать про утиные истории? Вы либо просто один из феерично преданных этому банку, либо его сотрудник. Иначе пояснить ваши комментарии невозможно просто.
+
0
Wless
Wless
24 травня 2018, 18:17
#
По России слух прошёл и по интернету что после ЧМ-2018 отдуватся по долгам будет альфа. Топы не в свете ли этих событий готовят себе «золотые парашюты», когда начнётся пике.
+
+14
Макакий Макакиевич
Макакий Макакиевич
24 травня 2018, 18:30
#
Ни олимпиада, ни крымнаш, ни керченский мост её не обанкротили. Меньше верьте страшилкам наподобии той, что мост через керченский пролив построить невозможно. Об этом помнится пестрили все украинские СМИ.
+
+67
Qwerty1999
Qwerty1999
24 травня 2018, 19:17
#
Построить — это только пол-дела.
Основная проблема, чтобы мост безаварийно эксплуатировался
хотя-бы лет 50, а не развалился через пяток-другой лет…
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
25 травня 2018, 9:37
#
При чем тут Альфа и долги? Кредитовал там кого-то или что? Не думаю. Думаю кредитовали только гос.банки эту Олимпиаду.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися