Команда ПриватБанку та українського стартапу MAWI Solutions представила на міжнародній виставці FinovateSpring 2018 у Сан-Франциско біометричний платіжний браслет MAWI Pay з технологією безконтактної оплати Mastercard.
Український стартап спільно з ПриватБанком представив платіжний браслет із біометрикою
Унікальність рішення полягає в технології аутентикації власника браслета за допомогою електрокардіограми. Тільки власник браслета зможе оплачувати покупки пристроєм у торгових точках: якщо браслет буде вдягнено на руку іншої людини, «розумний» пристрій розпізнає це та відключить платіжну функцію.
«Ми провели безліч досліджень, щоб бути впевненими, що ЕКГ – унікальний біометричний ідентифікатор. Наші алгоритми навчилися визначати з високою точністю людину всього за кількома ударам серця. На якість розпізнавання не впливають ні фізичні навантаження, ні зміни віку людини, ні стрес. Ми витратили більше року на те, щоб технологія була стійка до всіх перерахованих вище факторів, а точність була аналогічною з точністю відбитку пальців та інших біометрик. Найближчим часом наші інженери будуть запроваджувати технологію спільно зі швейцарськими вченими з інституту Idiap Martigny, щоб офіційно отримати статус біометрії», – розповів СЕО MAWI Solutions Рон Фрідман.
Технологія безконтактної оплати Mastercard дозволяє швидко, зручно й безпечно здійснювати щоденні розрахунки за допомогою картки, переносного пристрою або мобільного телефону. Популярність таких платежів неухильно зростає: в Європі за минулий рік кількість безконтактних карток і пристроїв зросла на 36%, а число безконтактних транзакцій подвоїлася. Експерти прогнозують, що 62% переносних пристроїв до 2020 року матимуть функцію оплати.
«Для ПриватБанку це дуже цікавий досвід створення платіжного рішення на стику медтеху та фінансових технологій, ми отримали дуже багато позитивних відгуків від банкірів зі США, які були на конференції, і готуємося продовжити роботу над запуском цього рішення для клієнтів ПриватБанку. Створення такого прототипу – це спільна заслуга банку, Mastercard і «Пластик Картки», – прокоментував нову технологію креативний директор ПриватБанку Єгор Аветісов.
«Ще на початку року Mastercard назвав 2018-ий роком переносних пристроїв, розвиток яких головним чином підштовхує саме біометрична аутентикація. За даними наших досліджень, уже 37% українців готові платити за допомогою переносних пристроїв і 34% віддають перевагу біометричним способам підтвердження платежів. Це одні з найвищих показників серед європейців. Ми були раді дати початок унікальному рішенню, що зробить новий крок у розвитку інновацій і безготівкових платежів», – зазначив Юрій Батхін, директор з розвитку бізнесу Mastercard в Україні.
Коментарі