ПриватБанк запланував розширення каналів зв’язку, що дозволять збільшити пропускну здатність телефонної лінії клієнтської підтримки 3700. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, планові роботи з розширення каналів зв'язку будуть проводитися у святковий день у нічний час – з 23:00 9 травня до 5:00 10 травня 2018 року.
8 травня 2018, 16:50
ПриватБанк збільшить пропускну спроможність служби телефонної підтримки
«Технологічні роботи служби підтримки ми проводимо вночі, коли дзвінків від клієнтів менше. Ми сподіваємося, що більшість клієнтів не помітять технологічних перерв у роботі лінії, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти».
Окрім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку.
Джерело:
Мінфін
Коментарі