Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 травня 2018, 16:50

ПриватБанк збільшить пропускну спроможність служби телефонної підтримки

ПриватБанк запланував розширення каналів зв’язку, що дозволять збільшити пропускну здатність телефонної лінії клієнтської підтримки 3700. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, планові роботи з розширення каналів зв'язку будуть проводитися у святковий день у нічний час – з 23:00 9 травня до 5:00 10 травня 2018 року.

«Технологічні роботи служби підтримки ми проводимо вночі, коли дзвінків від клієнтів менше. Ми сподіваємося, що більшість клієнтів не помітять технологічних перерв у роботі лінії, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти».

Окрім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися