Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 квітня 2018, 7:55

Як банки обслуговують клієнтів

В Україні більше ніж 80 банків. Кожен з них має свої сильні й слабкі сторони. І кожен обслуговує клієнтів по-різному. Але більшість — досить посередньо.

«Мінфін» та Finance.ua вирішили визначити, яке відділення українських банків — краще. Ми запропонували фінустановам назвати своїх кандидатів — відділення, якими вони дійсно пишаються — й перевірити кожне з них.

Звичайно, були побоювання, що при такому відборі учасників нам буде не до чого прискіпатися — у відділеннях все буде організовано на найвищому рівні. Але «Мінфін» помилився. Жодне з відділень не отримало оцінку «відмінно» за всіма без винятку критеріям. Більш того, в деяких з них обслуговування виявилося зовсім не на висоті.

Хто брав участь

Тестування банківських відділень проходило в рамках проведення фінансової премії року — FinAwards-2018, яку заснували «Мінфін» і Finance.ua. Оскільки мережі відділень занадто різні, і самостійно вибірку створити складно, ми попросили фінустанови самим назвати своїх кандидатів.

Всього відгукнулося 11 банків: Вернум Банк, ПриватБанк, Ощадбанк, Укргазбанк, ПУМБ, Креді Агріколь, Кредит Дніпро, Ідея Банк, А-Банк, Банк Форвард й Банк Альянс.

Ощадбанк та Вернум Банк запропонували по два своїх відділення. Причому одне з відділень Ощадбанку — з категорії VIP. Воно знаходиться в історичному центрі столиці на вулиці Воздвиженській. 

У це горезвісне відділення Ощад і спробував для початку потрапити «Мінфін». Зрозуміло, без запрошення. Зробити це виявилося непросто — на сторожі стояв пильний охоронець. Очевидно, бажаючи позбутися від непроханих гостей, він запевнив, що в будівлі знаходиться «тільки бухгалтерія і відділ кадрів». Довелося передзвонити на «гарячу» лінію банку. Там підтвердили, що насправді «відділення за адресою є», але щоб туди потрапити, «необхідно бути VIPом». На питання, чи можна вже на місці спробувати долучитися до «обраним», оператор відповів негативно. Так що довелося піти і викреслити відділення зі списку кандидатів. 

Фото: VIP-відділення Ощадбанку, Київ, вул. Воздвиженська 52/54

Варто відзначити, що як з'ясувалося пізніше, «Мінфін» заходив в адміністративну частину будівлі Ощадбанку. Вхід в VIP-відділення перебував трохи в іншому місці. Карти сплутала відсутність будь-якої вивіски або навігації. Але, питання про те, чому охоронець не розповів, як саме потрапити до VIP — залишається відкритим.

За всіма іншими адресами «таємний покупець» від «Мінфіну» все ж зумів побувати і оцінити сервіс.

Студенти не беруть кредитів

Ми розробили 14 критеріїв, за якими оцінювали кожне відділення. Один з них — доступність для людей з обмеженими здібностями. Судячи з усього, банкіри вважають, що таким людям фінпослуги не потрібні. Інакше складно пояснити, чому банальний пандус виявився тільки в двох відділеннях держбанків (Ощадбанку та Укргазбанку).

Ставлення персоналу — інший важливий момент. У деяких відділеннях воно відверто здивувало. У центральному відділенні Банку Вернум, наприклад, зона очікування перебуває прямо навпроти столів консультантів. Під час візиту «Мінфіну» їх було троє — менеджери захоплено вели бесіду. Присутність відвідувача їх абсолютно не бентежила, протягом 5 хвилин вони просто його ігнорували.

Консультацію по продукту погодилися провести тільки після того, як до них звернулися з питанням. «Мінфін» спробував розпитати про умови за автокредитами. Менеджер відповів, що такого продукту в банку немає. Після заперечень, що на сайті банку є опис цього продукту, консультант «згадав», що автокредити все-таки є і відправився за профільним фахівцем.

«Спеціаліст» допоміг не особливо. Він назвав загальні умови, не запитавши ні про суму бажаного кредиту, ні про його термін. Зате пообіцяв принести «презентацію» з сайту. Поки він за нею ходив, ми вирішили дізнатися про умови за депозитами. Такої помилки «Мінфін» ще не робив. «Профільний» менеджер влаштував справжній допит: «звідки дізналися про нас», «якось багато чим цікавитеся: кредити, депозити», «студенти таким не цікавляться (очевидно, йому здалося, що відвідувач виглядає дуже молодо, щоб цікавитися банківськими послугами). Дивно… ».

Загалом, у «таємного покупця» залишилося одне бажання — якомога швидше забратися з банку. На фразу про те, що Вернум втратив потенційного клієнта, менеджери ніяк не відреагували і продовжували говорити між собою. У цей час повернувся «спеціаліст» з презентацією, і «Мінфін» поспішно ретирувався.

У нашому списку претендентів значилося ще одне відділення Вернум Банку, і «Мінфін» відправився туди. Там побачили консультанта, який говорив по телефону. Поява «клієнта» нікого не вразила - нас ігнорували до тих пір, поки ми не стали перебирати журнали на столі. Лише після цього консультант запросив сісти і, не представившись, запитав, що цікавить.

Мабуть, словосполучення «кредит на авто» справляє неприємне враження на співробітників Вернум Банку. Консультант голосно і важко зітхнув, показавши всім своїм виглядом, що йому «не цікаво» розповідати про автокредит. Коли ж «Мінфін» наполіг, менеджер видав дивний видрук з не зовсім зрозумілими даними. Після прохання пояснити інформацію, консультант вирішив зателефонувати в центральне відділення й для початку розібратися у всьому сам.

«Мінфін» перервав цей дзвінок — ми вже були в центральному відділенні та знали, як там консультують.

Дрібниця, а неприємно

Вернум — один з найяскравіших, але далеко не єдиний приклад неякісного обслуговування. Є сотні дрібниць, які не так впадають в око, але чітко допомагають визначити ставлення до клієнта. Наприклад, у відділенні ПриватБанку менеджер також не назвався. Врятувало те, що у нього був бейдж з ім'ям. Історія з «безіменним» консультантом повторилася й в Банку Форвард.

Можна сказати, що це причіпки. Але в сфері послуг назвати своє ім'я — вважається правилом хорошого тону. І в «зразкових» відділеннях про це точно повинні знати.

Варто визнати, що консультація в Банку Форвард була хорошою. Але інформація виявилася марною, оскільки власники ID-паспортів до сих пір не можуть стати клієнтами банку. Менеджер «клієнту» допомогти не зміг. За його словами, у нього самого такий «пластик», й отримати кредит в банку він не може. На питання, коли Форвард почне приймати ID, надійшла розпливчаста відповідь — «скоро». Примітно, що минулого літа співробітники банку говорили те ж саме.

Але не все було так погано. В Ідея Банку ставлення було відмінним. Менеджер запропонував «Мінфіну» кави, представився й провів консультацію. Більш того, він з готовністю підтримував сторонні теми. Наприклад, про французьку класичну літературу. Виглядало це невимушено, й не завадило консультації.

Вельми радо нас зустріли і в Креді Агріколі. Тут пропонували зайти на чашку кави навіть просто так, якщо продукти банку нас не цікавлять. Менеджер з готовністю розкривав інформацію, в тому числі, про найбільш незручні моменти. З'ясувалося, наприклад, що якщо клієнт Креді Агріколь Банку вирішить закрити рахунок протягом 3 місяців після відкриття, банк стягне комісію в 500 грн. Консультант дав добру пораду: якщо клієнт розчарувався в банку, йому все ж буде дешевше платити протягом трьох місяців комісію за обслуговування (20 грн в місяць), ніж нарватися на штрафні санкції.

Фото: Відділення-переможець від Креді Агріколь, Київ, вул. Петра Сагайдачного 25

«Мінфіну» сподобалося і в Ощадбанку. Правда, складалося враження, що консультант завчив інформацію про продукти слово в слово. Крок в право або вліво — і він губився. Але, загалом, консультація пройшла відмінно.

Як зустрічають

В хорошому сервісі неймовірно важливі перші секунди, коли клієнт заходить в приміщення. У відділеннях, де побував «Мінфін», різні підходи. У Вернум Банку, судячи з усього, — взагалі відсутня будь-яка модель зустрічі клієнта. Хоча, можливо, «таємному покупцю» не пощастило. І ця ситуація — прикре виключення.

У ПриватБанку й А-Банку також ніхто не зустрічає клієнта. Він повинен «пробиватися» до консультантів через живу чергу.

Інші фінустанови завели менеджерів-розпорядників. При вході вони цікавляться метою візиту й направляють клієнта до потрібного консультанта. Правда, і тут трапляються «збої». У відділенні Кредит Дніпра таємного покупця зустрів менеджер-розподільник й запросив пройти з ним за стіл для консультації. Поки він розповідав про продукти, його функції виконував охоронець. Бесіда з менеджером пройшла на «ура». Але коли дійшло до оформлення, виявилося, що співробітник працює у відділенні недавно і доступу до системи ще не має. Так що довелося відстояти чергу до іншого фахівця.

Інший варіант потрапити до потрібного менеджеру — електронна черга. Така система, наприклад, передбачена в Укргазбанку.

Ще один держбанк — Ощадбанк — використовує гібридну систему. Менеджер зустрічає клієнта при вході, і в залежності від його питання, видає талончик на електронну чергу.

Високі технології

Wi-Fi вже давно став частиною повсякденного життя. Швидкий доступ до мережі Інтернет є майже повсюдно. Але тільки не в банківських відділеннях, навіть зразкових. У вільному доступі Wi-Fi виявився тільки в ПУМБ й Креді Агріколі.

Цю послугу також надає Ощадбанк, але здогадатися про це непросто: пароль до Wi-Fi надрукований на квитку електронної черги. «Мінфін» дізнався про це тільки після того, як розпитав консультанта.

Скористатися Wi-Fi вийшло й в ПриватБанку. Але тут він тільки для діючих клієнтів — щоб зареєструватися, потрібно авторизуватися в мережі за номером телефону. Зате ПриватБанк активно підтримує мікробізнес. Прямо всередині відділення стоїть приватна міні-кав'ярня, де можна купити каву і різні снеки.

Іноді клієнту може терміново знадобиться доступ в веб-версію інтернет-банкінгу. За ідеєю, для цих цілей у відділеннях повинні бути розміщені комп'ютери. Але їх «Мінфін» знайшов тільки у відділеннях ПУМБу, Креді Агріколь та ПриватБанку. В Ощадбанку консультант обіцяв надати свій комп'ютер при необхідності.

Фото: відділення-номінант від ПУМБу, Київ, вул. Хрещатик 28/2

Пильна охорона

Безумовно, банки повинні забезпечувати належну охорону відділень. Але краще, коли вони роблять це непомітно. Але в банках Кредит Дніпро і Альянс, наприклад, «правоохоронці» на першому плані. Більш того, судячи з усього, тут вони час від часу виступають менеджерами-розпорядниками.

Укргазбанк й Креді Агріколь також не «соромляться» охорони. В останньому так взагалі довелося протягом усього часу перебування витримувати пильний погляд «безпеки». Не те щоб «Мінфіну» було що приховувати або боятися, але, коли з тебе не спускають очей у відділенні, мимоволі починаєш думати про пограбування каси.

Інтер'єр та звичаї

У всіх відділеннях, де побував «Мінфін» та Finance.ua, був свіжий ремонт. Це не дивно, враховуючи, що банки заявляли кращі відділення. Майже скрізь є каси, банкомати та зони самообслуговування. Цей перелік виявився неповним тільки в Вернумі і Альянсі (тільки каси). Що стосується останнього, його складно назвати відділенням в традиційному розумінні. «Точка» розташовується в бізнес-центрі на Подолі. Наскільки зрозумів «Мінфін», там є тільки окремі кабінети. Консультацію проводили в «переговорній».

У всіх відділеннях, де ми побували, є зручні дивани для очікуючих, а біля консультантів стоять стільці. Виняток — Укргазбанк — спілкуватися з менеджерами тут прийнято стоячи.

Інша виняток — Креді Агріколь. «Дочка» французького банку відмовилася від традиційного формату спілкування з клієнтами. У відділенні не потрібно сідати навпроти менеджера. Тут обладнані комфортабельні зони вільного спілкування. Це створює приємну й невимушену атмосферу. Хочеться якомога частіше повертатися в це відділення.

Еліта

Але навіть попри недоліки, номінанти на FinAwards значно відрізняються від «звичайних» відділень тих же банків. Наприклад, «Мінфіну» доводилося бувати в якості клієнта в іншому відділенні ПУМБу. Там нас змушували 20 раз перепідписувати копії документів. Мовляв, «підписи не сходяться, й ми потім не доведемо, що це були ви».

Співробітники припинили «тортури» тільки після погроз, що клієнт припинить співпрацю з банком. А ось у відділенні, яке номінувалася на премію, навпаки, всі були надзвичайно люб'язні.

Інший приклад — Ощадбанк. Бувало, що в звичайному відділенні касир не знав, як провести оплату через касу за допомогою платіжної картки іншого банку. Більш того, він ніколи не чув про monobank. Тому довелося чекати, поки він довідується про нього у інших співробітників. Зате в «зразковому» відділенні Ощад, яке брало участь у конкурсі, все пройшло на ура. Під час очікування «Мінфін» навіть чув, як менеджер-розпорядник спілкувався з іноземними клієнтами гарною англійською. У більшій же частині звичайних відділень деякі співробітники банку насилу розуміють українську та російську.

У «рядових» відділеннях Ідея Банку нам доводилося зустрічати «клієнтів», які дуже нагадували безхатченків. І це нітрохи не бентежило співробітників фінустанови.

Це тільки кілька окремих прикладів. Їх сотні у кожного банку. І, як показало дослідження, проблеми є і в кращих відділеннях.

Але похід «таємного покупця» виявив і позитивну сторону. При бажанні банки цілком можуть створювати дуже гідні місця для обслуговування клієнтів. Наприклад, це цілком вдалося переможцю номінації FinAwards 2018 Креді Агріколь. Директор департаменту мережі продажів цього банку Олександр Щербак нас запевнив, що такі відділення банку поступово замінюватимуть приміщення старого формату. До 2020 року їх кількість має сягнути 40% у всій мережі.

«Мінфін» може тільки побажати банкам удачі в реалізації планів щодо поліпшення мережі, адже ці плани підуть на користь всім клієнтам.

Наше дослідження — не останнє. «Мінфін» і Finance.ua продовжать пильно стежити за банками, і в наступному році повторять досвід.

Олекса Рябуха

***

Повний список номінантів

Банк Адрес
Вернум Банк
Київ, Юрія Гагаріна 17В
Київ, Проспект Перемоги 25А
Кредит Дніпро
Київ, Хрещатик 7/11
ПриватБанк
Київ, Васильківська 1Д
ПУМБ
Київ, Хрещатик 28/2
Альянс Банк
Київ, Іллінська 8
Ощадбанк
Київ, Хрещатик 7/11
Банк Форвард
Київ, Проспект Соборності 1
Ідея Банк
Киев, Велика Васильківська 15/2
Креді Агриколь
Киев, Сагайдачного 25
А-Банк
Київ, Січових стрільців 74
Укргазбанк
Київ, Богдана Хмельницького 16/22

Коментарі - 33

+
0
Wless
Wless
26 квітня 2018, 8:24
#
Хороший обзор, но кто все эти люди? Это какая то безумная социальная нагрузка на банк.
+
+35
AleksandrBank
AleksandrBank
26 квітня 2018, 9:35
#
Хороший обзор, но в одном и том же банке, отделение отделению рознь
У каждого отд-я разную сумму вложили, в т.ч. разный персонал в зависимости от места.
Вернум и банк Альянс, вымирающий Вид! Потому там сама культура такая, сотрудники не при чем. Хотя зайдите в др. отделения, тех кто вам понравился. где то на Троещине или на Борщаговке, возможно реакция консультантов будет такая же.
Опять же таки, если очередь стоит, и нет Администратора или тот кто распределяет очередь, то консультанту иногда нет времени и голову поднять, когда люди идут нон-стоп и он или она оказывает услуги.
+
+72
Radogost
Radogost
26 квітня 2018, 10:39
#
Я себе представил банки, вернее отделения у которых наплыв клиентов: вы вальяжно входите в отделение, слева-направо бросаете взор на очереди, ждёте её, добравшись до консультанта заводите руки за голову и тихим голосочком произносите: excellent temps d'aujourd'hui, на что консультант вам: вы по делу, или е*лом пощелкать? вы: ну что же вы, право- давайте обсудим классику, попьём кофе. Консультант: следующий!.. Вы: ну всё, плохое обслуживание.
ПыСы: если отделения совсем пустые- тут стоит задуматься не о качестве обслуживания, а о банке в целом
+
0
Андрей Кул
Андрей Кул
26 квітня 2018, 12:25
#
Самое плохое обслуживание в Ощадбанке. При этом они работают с сотрудниками повышая их уровень общения и продаж, но к сожалению, все бесполезно.
+
+19
987
987
26 квітня 2018, 17:36
#
В том Ощаде, куда я иногда захожу кассиры-контролеры работают аки пчелы и такую скорость еще надо поискать в других банках. При этом у них железные нервы, обслуживая пенсионеров с плохой нервной системой там работать долго не будешь, причем за копейки. Минфин заходил в элитные отделения, где как правило работает золотая молодёжь, пристроенная родственниками, они там скорее отбывают повинность. Ждем обзоров тайных клиентов с отделений, особенно Ощада и Привата, 17-19 числа, в дни оплаты коммуналки.
+
+42
yarg
yarg
26 квітня 2018, 17:48
#
Золотая молодежь не работает в банках уже лет 20.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
27 квітня 2018, 9:47
#
Это точно, не один не пойдет работать на отделение.
Куда засунут золотую молодежь, так это в Правление или начальники отделов в глав.банке.
+
+15
yarg
yarg
27 квітня 2018, 12:38
#
Та да… будет золотая молодежь парится в головном банке начальником отдела. на 14500 гривен в месяц с ненормированным графиком и прочими прелестями… Дураки они, шоле?

золотая молодежь будет сидеть в ИТ конторе тысяч на 5-6 долларов. И модно и денежно.
+
0
андрій трегуб
андрій трегуб
26 квітня 2018, 13:10
#
Стильно написав, насмішив з охороною та айсік'ю менедж.\\проте, прикро, що як і всі використовуєш мовнокацапюрськийпокруч(((,, вилядає"((укр:Є, ТАКЕ, МАЄ вигляд,…
+
+15
yarg
yarg
26 квітня 2018, 14:19
#
Люди в отделениях получают по 4-5 тысяч гривен. Для сравнения — уборщицу в АТБ безуспешно ищут на 8000. Листовки на каждой кассе.

Вы от них хотите некоего суперсервиса и разговоров о французкой классике? смешно.
+
0
yarg
yarg
26 квітня 2018, 14:21
#
Ну и да, «В «рядовых» отделениях Идея Банка нам приходилось встречать «клиентов», напоминающих бездомных. И это ничуть не смущало сотрудников финучреждения.»

А что делать сотрудникам отделения при виде пенсионера? Кричать «кыш шваль нищебродская !» ???
+
0
viking
viking
26 квітня 2018, 16:09
#
Гадаю, що пенсіонера від бомжа все ж могли відрізнити. То мабуть клієнти-позичальники були, які домовлятись щодо реструктуризації прийшли, для більшої переконливості в образі «грошей немає зовсім», а в банку вже до того «маскараду» звикли) )
+
0
yarg
yarg
26 квітня 2018, 16:35
#
Так или иначе — но непонятно что банк должен делать с такими клиентами? выгонять?
+
0
viking
viking
7 травня 2018, 11:06
#
На те й поділ відділень на VIP та для широкого загалу.
Та якщо вірно зрозумів автора статті, то малось на увазі, що до таких осіб сумнівної зовнішності, за час його перебування в банку, ніхто з працівників банку не підходив і не запитував щодо мети відвідування відділення. Або це було зроблено до того, як «тайний покупець» увійшов до відділення або дійсно працівникам було байдуже до цього моменту. Але погодьтесь, що ввічливо поцікавитися метою перебування таких осіб у відділенні було б логічним.
+
0
yarg
yarg
7 травня 2018, 11:30
#
Ну а спросили бы о цели посещения. Сказал бы что-нибудь. И что? карточку оформлять. пенсию получать… мало ли…
+
0
viking
viking
7 травня 2018, 12:05
#
Ну, так і обслужили б. Але як зрозумів, то людина схожа на бомжа просто вешталася відділенням, а не знаходилась в черзі чи то до менеджера, чи до каси. Тож погодьтесь, що дивним виглядає, якщо довго не звертають увагу на подібного відвідувача.
+
0
yarg
yarg
7 травня 2018, 12:44
#
В статье сказано: В «рядовых» отделениях Идея Банка нам приходилось встречать «клиентов», напоминающих бездомных

там не говорится что эти люди «просто бродили по отделению». Может они в очереди сидели? И не говорится что на них не обращали внимания.
+
0
viking
viking
7 травня 2018, 16:16
#
Добре, може я спочатку не так зрозумів. І цих «клієнтів» не ігнорували, а навпаки обслуговували на рівні з іншими, як в принципі й має бути у звичайному відділенні.
А з чого ви вирішили, що то були саме пенсіонери? Про вік тих «клієнтів» в статті також не йшлося.
+
0
yarg
yarg
7 травня 2018, 16:59
#
«А з чого ви вирішили, що то були саме пенсіонери? Про вік тих «клієнтів» в статті також не йшлося.»

по опыту посещения отделений.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
27 квітня 2018, 9:50
#
Один раз в Отделении Ощада на Оболони, один пенсионер стоял в очереди, отошел за угол в Отделении и ПОСР*Л, в прямом смысле, дело было в 2017 году.

п.с. Отделение Нового Формата.
+
+9
Qwerty1999
Qwerty1999
27 квітня 2018, 12:05
#
В отделениях банков туалеты исключительно для сотрудников.

А что делать клиентам, торчащим в очереди один, два и более часов.
​​​​​
+
0
yarg
yarg
29 квітня 2018, 21:12
#
А что делают в магазинах? выходят и ищут туалет. Все просто. Чем банк лучше магазина?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2018, 21:51
#
В магазинах нет такого длительного обслуживания, что нужно стоять в очередях по часу а то и больше.
У покупателей нет привязки к конкретному магазину — хлеб можно купить в любом магазине почти по одинаковой цене.
Чего не скажешь о банках.

Кстати, в большинстве торговых центров есть доступные для посетителей туалеты…
+
0
yarg
yarg
30 квітня 2018, 9:58
#
В банках тоже давно уже очередей на пару часов нет.
У клиентов нет привязки в конкретному отделению. Я и в Привате и в Ощадбанке — захожу в любое отделение и делаю все что нужно.
вот и выход. вышел из отделения банка и в том же торговом центре зашел в туалет. Ведь знаете же…
+
+9
Qwerty1999
Qwerty1999
30 квітня 2018, 10:47
#
«В банках тоже давно уже очередей на пару часов нет.»

Значит некоторые участники в своих отзывах по Ощадбанку
слишком преувеличивают время ожидания…

Минфин высказался — https://minfin.com.ua/2017/03/20/26815424/

Просто фотографии — Ощадбанк очереди

.
+
0
yarg
yarg
30 квітня 2018, 13:21
#
Да, преувеличивают.

Фотографии — это не штатная работа отделений. Почитайте подписи под ними — «Донецк, народ перед наступлением ДНР забирает деньги», «Славянск, переселенцы массово получают пособия.» и т.п.
А зайдите в среднее отделение (я последний раз был неделю назад в Киеве возле метро Левобережной) — 3 сотрудника, 2 посетителя (еще человека 3 возле банкомата и терминала самообслуживания), тишина, чистота…
+
+11
gastgeber
gastgeber
26 квітня 2018, 17:37
#
Обзор не о чём. Проведите его в любом райцентре. Там будет и интерьер и охрана и бабка с семками на входе.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 квітня 2018, 12:06
#
Мне обзор понравился хотя бы тем фактом, что некоторых сотрудников редакции Минфина отправили в «поле» походить по отделениям различных банков и не только тех, которые нравятся…
+
0
Ігор Петров
Ігор Петров
28 квітня 2018, 22:21
#
Ощадбанк- это дно. На свою голову один раз открыл доларовый депозит там. Забирал месяц — то очередь из пенсионеров, то валюты нет, то компьютер завис.
+
+9
Qwerty1999
Qwerty1999
28 квітня 2018, 22:33
#
Открывайте депозиты в национальной валюте — и тогда всё будет нормально и с выдачей и с прочими мелочами…
+
0
987
987
9 травня 2018, 14:30
#
Забрать вклад в Ощаде можно в любом отделении. Как правило в центре с утра почти никого :).
+
+15
Андрей Кул
Андрей Кул
10 травня 2018, 15:24
#
Нет такой возможности у Ощадбанка. У них нет до сих пор централизованной системы обслуживания. Депозит можно получить лишь в отделении, в котором его открывали, а если у Вас и есть желание получить его в другом отделении, то Вам его нужно перевести его обслуживание с Вашего в отделения на новое, что равносильно 9 кругам АДА.
+
0
yarg
yarg
10 травня 2018, 19:30
#
Есть. Я лично это проделывал
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися