Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 березня 2018, 8:03

Капіталізація Facebook за тиждень впала на $58 млрд

Вартість однієї акції компанії Facebook на американському фондовому ринку знизилася на $18.

Вартість однієї акції компанії Facebook на американському фондовому ринку знизилася на $18.
Фото: unian.net

Про це стало відомо в ніч на суботу після закінчення торгів на фондовій біржі Нью-Йорка, пише DW.com.

Вартість однієї акції компанії на американському фондовому ринку впала з $177 1 цента в понеділок до $159 39 центів до закриття у п’ятницю.

Інвестори остерігаються посилення уваги наглядових органів і відтоку користувачів, вважає провідний аналітик Pivotal Research Брайан Уізер.

При первинному розміщенні акцій в 2012 році ринок оцінив соціальну мережу в 104 млрд доларів. Завдяки постійному припливу користувачів і домінуванню на цифровому ринку реклами вартість однієї акції зросла з початкових $38 до $190 в лютому 2018 року. Однак в найближчі місяці ціна акції може впасти до 152 доларів, вважає Уізер. Такий прогноз аналітик підготував ще до скандалу з витоком даних.

З точки зору рекламодавців, соціальна мережа є «дивовижним інструментом» завдяки «точності визначення цільової аудиторії» за допомогою даних користувачів, вважає засновник рекламного агентства M & C Saatchi Девід Кершоу.

Однак корпорації «не хочуть асоціюватися з компанією, поміченою в зборі даних користувачів» без їх відома, вважає експерт.

Генеральний директор компанії Марк Цукерберг прокоментував ситуацію і спробував переконати користувачів, що Facebook зробив найбільш важливі кроки для захисту від повторення подібних ситуацій «кілька років тому».

Однак засновник соцмережі виступив із заявою через кілька днів після оприлюднення інформації про витік даних, що зіграло проти компанії, вважають експерти.

У середу, 21 березня, розміщення реклами в Facebook призупинили Mozilla і Commerzbank. Пізніше офіційні акаунти своїх компаній SpaceX і Tesla видалив також бізнесмен Ілон Маск.

На думку Кершоу, зміни в політиці захисту даних Facebook з більшою ймовірністю відбудуться через «загрозу втрати коштів від реклами», ніж в результаті соціальних кампаній #DeleteFacebook і #BoycottFacebook, запущених користувачами.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися