У Київській мерії розпочалася підготовка до конкурсу приватних перевізників на 15 міських маршрутів. У КМДА запевняють, що вимоги до конкурсантів найжорсткіші.
Проїзд в київських маршрутках може подорожчати
Обмежитися тільки сучасним рухомим складом у них не вийде. Автобуси також повинні бути обладнані GPS-трекерами і валідаторами для єдиного квитка, а водії — забезпечені уніформою.
За словами перевізників, всі ці вимоги можуть призвести до подорожчання проїзду в маршрутках, повідомляє Сегодня.
У комунальній службі перевезень заявили, документи на участь в конкурсі, який відбудеться 30 березня, подали вже 10 претендентів.
«Можна зазначити наявність значної кількості сучасних автобусів 2017 і 2018 років в заявках, що є позитивною для міста тенденцією», — розповіли в комунальній службі перевезень.
Йдеться про автобуси стандарту Євро 5 з електронним табло і низькою підлогою, що важливо для пасажирів з обмеженою мобільністю.
Раніше «Мінфін» повідомляв, що окремим вимогою для перевізників буде установка валідаторів для єдиного квитка, який влада планує запустити в наземному громадському транспорті цієї осені.
Коментарі - 1
грязных и дибилов-водителей — не заметил на конечной.
И никто не рассказывает, как маршрут невыгоден, как себестоимость не покрывается и так далее. Вся молодёжь из метро в маршрутку заскочила, по три гривны заплатили и погнали. в час пик они за пару минут уже битком.
Авен-Езер или что-то типа того перевозчик. Внимание, вопрос… Насколько обосновано повышение проезда в других маршрутах. Вот чуваки на хайпе вокруг подорожания всех конкурентов забирают всех пассажиров с дублирующего транспорта, заменили автопарк и даже в глухое время шуруют с 70% заполняемостью салона (стоячими местами). Или в руководстве этого перевозчика нереально умные люди, либо другие просто от жадности лопнуть не боятся. Но пример очень красноречив. Не рекламирую ни перевозчика, ни маршрут… Просто сам в восторге.