Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 березня 2018, 14:25

Проїзд в київських маршрутках може подорожчати

У Київській мерії розпочалася підготовка до конкурсу приватних перевізників на 15 міських маршрутів. У КМДА запевняють, що вимоги до конкурсантів найжорсткіші.

У Київській мерії розпочалася підготовка до конкурсу приватних перевізників на 15 міських маршрутів.
Фото: rbc.ua

Обмежитися тільки сучасним рухомим складом у них не вийде. Автобуси також повинні бути обладнані GPS-трекерами і валідаторами для єдиного квитка, а водії — забезпечені уніформою.

За словами перевізників, всі ці вимоги можуть призвести до подорожчання проїзду в маршрутках, повідомляє Сегодня.

У комунальній службі перевезень заявили, документи на участь в конкурсі, який відбудеться 30 березня, подали вже 10 претендентів.

«Можна зазначити наявність значної кількості сучасних автобусів 2017 і 2018 років в заявках, що є позитивною для міста тенденцією», — розповіли в комунальній службі перевезень.

Йдеться про автобуси стандарту Євро 5 з електронним табло і низькою підлогою, що важливо для пасажирів з обмеженою мобільністю.

Раніше «Мінфін» повідомляв, що окремим вимогою для перевізників буде установка валідаторів для єдиного квитка, який влада планує запустити в наземному громадському транспорті цієї осені.

Коментарі - 1

+
0
AndreyL4
AndreyL4
21 березня 2018, 10:24
#
Вчера был на Лесном массиве в Киеве. стоит типичная маршрутка от метро до спального района, маршрут 240. Автобусы новые, стандарт евро-5, богданы кремового цвета, которые и на 401, и на других «центральных маршрутах» хватает. На некоторых заметил кондиционеры установленные. Да, маршрут короткий, остановок 10-12, обратный маршрут короче, остановок 7-8. НО!!! Стоимость проезда — 3 гривны. ТРИ, Карл!!! Маршрутка дублирует на три четверти маршрут 37 троллейбуса и полностью аналогична маршруту 81 автобуса, у которых талон стоит 4 гривны и ехать нужно с цветом общества, кравчучками и зловонными ароматами от немытых бабок и бомжей.
грязных и дибилов-водителей — не заметил на конечной.
И никто не рассказывает, как маршрут невыгоден, как себестоимость не покрывается и так далее. Вся молодёжь из метро в маршрутку заскочила, по три гривны заплатили и погнали. в час пик они за пару минут уже битком.
Авен-Езер или что-то типа того перевозчик. Внимание, вопрос… Насколько обосновано повышение проезда в других маршрутах. Вот чуваки на хайпе вокруг подорожания всех конкурентов забирают всех пассажиров с дублирующего транспорта, заменили автопарк и даже в глухое время шуруют с 70% заполняемостью салона (стоячими местами). Или в руководстве этого перевозчика нереально умные люди, либо другие просто от жадности лопнуть не боятся. Но пример очень красноречив. Не рекламирую ни перевозчика, ни маршрут… Просто сам в восторге.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися