Якщо ви прийняли на роботу працівника не забутьте повідомити про це ДФС. Таке роз’яснення викладено у повідомленні головного управління ДФС у Харківській області.
27 лютого 2018, 10:18
ДФС роз'яснила, що потрібно при прийнятті на роботу нового співробітника
Як повідомляється, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається суб’єктом господарювання до територіальних органів ДФС за місцем обліку його як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором в один із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься в повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону про ЄСВ.
Читайте також: Все, що потрібно знати про повідомлення про прийом на роботу
Джерело:
Мінфін
Коментарі