Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 лютого 2018, 10:18

ДФС роз'яснила, що потрібно при прийнятті на роботу нового співробітника

Якщо ви прийняли на роботу працівника не забутьте повідомити про це ДФС. Таке роз’яснення викладено у повідомленні головного управління ДФС у Харківській області.

Якщо ви прийняли на роботу працівника не забутьте повідомити про це ДФС.
Фото: vilne.org.ua

Як повідомляється, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається суб’єктом господарювання до територіальних органів ДФС за місцем обліку його як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором в один із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься в повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону про ЄСВ.

Читайте також: Все, що потрібно знати про повідомлення про прийом на роботу

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися