Уряд України має намір реалізувати проект швидкісного залізничного сполучення з міжнародним аеропортом Бориспіль не пізніше грудня 2018 року.
Аеропорт Бориспіль з'єднають з Києвом залізничним сполученням
Про це на своїй сторінці у Facebook написав в. о. глави УЗ Євген Кравцов.
«Сьогодні уряд і особисто Володимир Гройсман доручили ПАТ »Укрзалізниця« найважливіше завдання - до кінця року ми повинні побудувати лінію швидкого залізничного сполучення з аеропортом Бориспіль. Терміни стислі, але реальні - будівництво повинні почати не пізніше 1 червня, завершити - в грудні 2018 року», - підтвердив Кравцов.
За його даними, необхідний для реалізації проекту обсяг інвестицій становить до 800 млн грн. З них капітальні інвестиції складуть 720 млн грн. Сюди входять будівництво шляхопроводу (450 млн грн), будівництво шляху, платформи, реконструкція контактної мережі та інше (100 млн грн), будівництво боксу депо (70 млн грн), технічне оновлення рейкових автобусів (100 млн грн).
За допомогою електричок в аеропорт Бориспіль планує розвантажити київські дороги (приблизно на 1 тис. авто і 30 автобусів у день).
Коментарі - 15
Цифра 350 грн на такси смешная как максимальная. Убер по Киеву Вам может такую цифру показать.
Треба буде побудувати якихось 4 км залізничної колії від аеропорту до вже існуючої залізниці.
Тому сроки реальні, завищений бюджет можна буде розпиляти, а на події добре попіаритися.
Рассчитывал несколько вариантов.
Самым дешевым, быстро окупаемым, быстро реализуемым и оптимальным для пассажиров из разных регионов Украины был вариант
-Троллейбусная линия от аэропорта по Бориспольской трассе с остановками:
1. метро Бориспольская (с переходом в метро),
2. ж/д и автостанция станция Выдубичи с переходом к ж/д станции,
3. по ул. Саперно-Слободская к Центральному автовокзалу.
4. Возможно продление троллейбусного маршрута и до аэропорта «Киев» по проспекту Лобановского.
Второй вариант:
Легкое метро- идеальный для иностранных гостей и наших граждан вариант, очень перспективный и престижный для Киева, но дороговат в реализации.
Третий вариант:
аналог Воздушного экспресса — был коррупционным изначально. Этот вариант навязывали те, кто хотел заработать на земельных махинациях, и поэтому уже изначально он не получался дешевым.
Компенсации за земельные участки оказались дороже стоимости строительства.
Никто не думал об удобстве большинства пассажиров.
Приведенная выше в статье цена проезда это доказывает.
80-120грн стоимость билета на 1 человека!!!
А в такси может сесть -4-5 человек за 200-250грн, и подвезет такси к подъезду или перрону вокзала.
Кроме того, курсирует до Киева экспресс-автобус — в два раза дешевле, чем поезд.