Читать на русском

УЗ пояснила, як повернути квиток, оформленний через інтернет

Після того, як Укрзалізниця тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через інтернет, компанія пояснила, як можна їх повернути.

Після того, як Укрзалізниця тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через інтернет, компанія пояснила, як можна їх повернути.
УЗ пояснила, як повернути квиток, оформленний через інтернет/Фото: 112.ua

«Повернути гроші за оформлення електронних проїзних документів у внутрішньому сполученні в період дії заборони можна в квиткових касах вокзалів України, а також за допомогою поштового відправлення», — йдеться у повідомленні прес-служби.

Як зазначили в УЗ, пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас), знаходяться за межами держави або не мають можливості за станом здоров'я або з інших поважних причин звернутися в каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії Пасажирська компанія роздруковані квитки, а також заяву про повернення коштів.

При цьому, разом із заявою, в якій необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки, потрібно відправити довідки, що підтверджують, що пасажир не має можливості повернути квитки в касах з «поважних причин».

Це може бути, наприклад, довідка про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону і т.д.

У компанії також уточнили, що заборона на повернення квитків через інтернет буде діяти з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року.

Нагадаємо, раніше «Мінфін» писав, що Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися