З 12 грудня Укрзалізниця тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через інтернет. Їх повернення здійснюватиметься тільки через залізничні каси.
Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет
Згідно із повідомленням УЗ, метою такого кроку компанія називає запобігання зловживанням з квитками.
«На численні прохання пасажирів, таке рішення ухвалено для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги», — пояснили в компанії.
За даними аналізу фахівців Укрзалізниці, переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу.
Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.
«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати», — йдеться в повідомленні.
Обмеження буде скасоване після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.
Коментарі - 3