З 12 грудня Укрзалізниця тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через інтернет. Їх повернення здійснюватиметься тільки через залізничні каси.
Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет
Згідно із повідомленням УЗ, метою такого кроку компанія називає запобігання зловживанням з квитками.
«На численні прохання пасажирів, таке рішення ухвалено для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги», — пояснили в компанії.
За даними аналізу фахівців Укрзалізниці, переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу.
Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.
«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати», — йдеться в повідомленні.
Обмеження буде скасоване після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.
Коментарі - 3
Или они возвращают через инет и переоформляют на нужные ФИО?
Вряд ли. Многовато мороки. Версия, что это таки сотрудники ЖД, которые и закрывают потом глаза на «неправильные» ФИО звучит реалистичней…
Надо не закрывать возвраты, а «вычислять по ИП и бить лицо...».
Возврат доступен только зарегистрированным пользователям. То есть спекулянты должны быть видны как на ладони.
Мож систему ещё недопилили, чтоб такие выборки делать, и пока не могут ручками запрос в БД сделать — ограничиваются такими дурными методами?
Всё-таки как-то странно.
С другой стороны — вышеописанная схема, где проводник закрывает глаза на то что сел «не тот» человек.
Ввели бы покупку по паспорту как в той же Грузии + не больше 1-2х билетов одни руки и было б счастье.