Спроби українських банків розвивати нові сервіси стикаються із проблемою браку ІТ-фахівців, спроможних трансформувати банк в діджитал.
Українські банки страждають від нестачі ІТ-спеціалістів
Про це розповіли банкіри на конференції FinRetail 2017, що відбулася першого грудня в Києві, повідомляє Finаnce.uа.
«Часто буває так, що вкладення банків в ІТ-проекти не приносять реальної фінансової вигоди, – коментує ситуацію заступник голови правління Таскомбанку Валерій Даниленко. – В результаті піар є, а фінансового результату немає. Тому для отримання результату спочатку потрібно сформулювати ідею, і підібравши команду фахівців, поставити їм завдання».
При цьому далеко не всі ІТ-фахівці погоджуються змінювати своє місце роботи і приходити в банківську сферу, їх відштовхує високий рівень бюрократичних процедур у банку.
На думку віце-президента Альфа-Банк Україна Олексія Пузняка, для реалізації ІТ-проектів ефективним може бути створення спільних команд, що складаються з фахівців банку і аутсорсингових компаній. Такий підхід дозволить зменшити бюрократичні процедури і спростити реалізацію ІТ-проекту.
«Часто трапляється, що залучення ІТ-фахівців за межами банку приносить кращі результати з погляду як якості продукту, так і термінів його реалізації, – каже Пузняк. – Банки потребують залучення фахівців з e-commerce, здатних створювати продукти, але при цьому краще, якщо вони будуть працювати автономно, в режимі самовиживання».
Коментарі - 3
Але стати високотехнологічною компанією — це далеко не те саме, що «набрати ІТ-спеціалістів».