Мінекономрозвитку опублікувало таблицю, яка регламентує рівень ставок ввізного мита України, тобто розмитнення автомобілів.
В Україні з 2018 року подешевшає розмитнення авто
Нові норми будуть застосовуватися в 2018 році до імпорту товарів з Європейського союзу, в рамках угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС, , повідомляє 24 Канал.
Для легкових автомобілів Угодою передбачено перехідний період тривалістю сім років. За цей час ставки ввізного мита поступово знижуватимуться до нуля.
У 2018 році ставки ввізного мита для нових легкових автомобілів походженням з країн Євросоюзу встановлюються в такому обсязі:
Бензинові:
- З робочим об'ємом не більше 1000 см3 – 6,3% від митної вартості.
- З робочим об'ємом понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості.
- З робочим об'ємом понад 1500 см3, але не більше 2 200 см3 – 5% від митної вартості.
- З робочим об'ємом більше 2 200 см3, але не більше 3000 см3 – 5% від митної вартості.
- З робочим об'ємом понад 3000 см3 – 5% від митної вартості.
Дизельні:
- З робочим об'ємом циліндрів двигуна не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості.
- З робочим об'ємом понад 1500 см3, але не більше 2500 см3 – 7,3% від митної вартості.
- З робочим об'ємом циліндрів двигуна понад 2500 см3 – 6,3% від митної вартості.
Електромобілі:
- Транспортні засоби, оснащені виключно електричними двигунами (одним або декількома) – 0% від митної вартості.
Для нових автомобілів з інших країн діє більш високе мито (зазвичай 10%) від митної вартості машини. Крім мита, при розмитненні легкового автомобіля треба заплатити акциз (залежить від об'єму двигуна) і ПДВ (20%).
Нагадаємо, що угода про асоціацію між Україною та ЄС набула чинності в повному обсязі 1 вересня 2017 року, а її торгова частина діє з 1 січня 2016 року.
Коментарі - 17
См. рост их продажи в ЕС.
Особенно если стимулировать налогами на владение диз. и бенз авто.
Парковки офисов и возле домов оснащены уже! чаржерами во многих регионах сев. европы. Паблик транспорт там как часы, авиа сообщение в др город за 30-50 евро пожалуйста быстрее чем попвозка дизельная, или трейны которые без пробок идут 120-150 км /ч как часы.
Посмотрите, сколько стоит Nissan Leaf.
Чтобы Вам на границе доплачивали?
Год назад на объем 1-1,5 л снизили акциз в 22 раза.
Получается что человек официально работающий из зарплаты которого вычитывают 20% собирающий на авто 5 лет покупая авто теряет еще 50% своих сбережений. И того государство уже забрало 70%. Это рабство. И это при том что человек в последствии платит за бензин, ремонт, обслуживание и создает дополнительные рабочие места.
Не все же в стране разворовывают бюджет и на взятках живут.
какой еще 24 канал? Вы тут новостями занимаетесь или придумывайте/копируете?
Пропустят (может уже пропускают), но тут смысл в том, что у нас ещё не решили как именно рубить капусту на электрокарах. Логика же говорит, что они экономичнее тех, что с ДВС, зпчастей и расходников на них в разы меньше, тоже минуса, Европа стимулирует продажи льготами и скидками, значит пошлины не взвинтишь… где тут сгребать баблище неясно. Вот наши «заботящиеся о народе» и тормозят так сказать до выяснения. Ничего придумают. Придумают так, что весь мир уже будет на новых типах энергии работать, а у нас всё на пердячем пару ещё будет.