Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 листопада 2017, 10:01

Альтернатива євробляхам: як купити недороге авто без сюрпризів

Українці активно шукають спосіб заощадити на купівлі автомобіля. Оскільки банківське кредитування відновлюється повільно, а життя тільки дорожчає, гроші на свіженьку машину з салону мають далеко не всі.

Але є цілком доступний варіант: машини після лізингу коштують недорого, але при цьому мають чесний пробіг і офіційну історію.

Євробляхи вже не по кишені

До недавнього часу багато водіїв придивлялися до авто на єврономерах. Але, схоже, зараз на цьому сегменті вітчизняного авторинку можна поставити хрест. У країні почалося серйозне полювання на авто на евробляхах: тільки за останні пару тижнів власникам таких машин виписали рекордні штрафи в 3 млн і 3,3 млн грн. І далі буде тільки гірше: Державна фіскальна служба спільно зі своїми литовськими колегами почали розслідування проти євробляхерів. Вони перевірять сотні фірм, на які оформляються авто на єврономерах і покарають тих, у кого машини не значаться на балансі.

У такій ситуації купувати авто на євробляхах, незважаючи на розрекламовані «низькі ціни» і обіцянки громадських діячів пролобіювати законопроект про легалізацію нерозмитнених машин, подвійно небезпечно. Адже такі авто, щоб не говорили продавці, залишаються чужою власністю, а значить, у вас їх можуть в будь-який момент забрати. І це ще не найгірший варіант. У ДФС підрахували, що штрафи за експлуатацію нерозмитнених авто на території України можуть досягати 4 млн грн., що набагато перевищує вартість самої машини.

Далеко не всіх водіїв приваблює і перспектива шукати б/у авто на ринку. Про якість таких машин вже ходять легенди: чого варті хоча б тисячі кілометрів скрученого пробігу або складений з «пазлів» кузов і при цьому – жваве запевнення продавця, мовляв, автомобіль «не битий і не фарбований».

У такій ситуації хорошою альтернативою євробляхам і б/у машинам з ринку експерти називають авто після лізингу. Поки їх на нашому ринку не так багато. Але, ті хто зміг дістати таке авто, цілком задоволені придбанням.

Іномарка за $5 тис.

У чому особливості авто після лізингу? Як відомо, лізинг передбачає передачу клієнту великої партії нових автомобілів, які перебуватимуть на обслуговуванні у офіційного дилера. Після певного терміну і закінчення лізингового договору, компанії-лізингоотримувачі, як правило, оновлюють свої автопарки, а машини після лізингу знову надходять на реалізацію в салони.

При цьому продавець-лізингодавець нерідко пропонує їх за ціною нижче ринкової. «Скажімо, ми виставляли на реалізацію партію з 50 авто, тому були готові їх віддати дешевше, ніж на ринку на 5-10%», – розповідає директор з продажу компанії «ІЛТА» Ігор Шрамко. Він додає, що у них ціни на старі авто стартують з 150 тис. грн., а це близько $5,6 тис – це Peugeot 207 Access 1.4 3d 2011 року на механіці і з пробігом 130 тис км. Наприклад, за 280 тис. грн. можна купити Peugeot 308 Access 1.6HDI 5d 2013 року на механіці і з пробігом 88 тис км. за 240 тис. грн. реально придбати Skoda Fabia Amb 1.4 2013 року випуску з двигуном внутрішнього згоряння 1,4 л, механічною коробкою передач, кондиціонером, сигналізацією тощо.

Для юридичних осіб покупка буде дешевшою ще на 20%, бо в усі ціни вже закладено ПДВ, що практично нереально зустріти, вибираючи б/у авто на ринку.

Важливий і той факт, що всі ціни на авто після лізингу виставлені в гривнях. Причому, незважаючи на перманентне знецінення національної валюти, їх переглядають нечасто.Своєрідним «індикатором» того, що ціни на авто після лізингу досить вигідні для потенційного покупця, є перекупники. Вони активно моніторять пропозицію на ринку і викуповують машини, на яких реально заробити, «приклеївши» до ціни свої комісійні.

«У нас перекупники забирають 20-30% авто після лізингу, а потім їх перепродують», – розповідає Віталій Дрофа, директор відділу трейд-ін “ІЛТА Україна».

Автомобілі після лізингу підходять за всіма параметрами сервісу UBER, дуже вимогливому до авто своїх таксистів.

Офіційні відносини

Але ціна – лише один з нюансів купівлі авто з пробігом. Не менш важливий і технічний стан автомобіля, адже може виявитися так, що, заплативши, на перший погляд, мало, ви вже в процесі експлуатації машини будете змушені витрачати шалені гроші на обслуговування, ремонти тощо.

Мабуть, головна проблема нашого б/у ринку – нечесні пробіги. За невелику плату гаражні майстри беруться «підкоригувати» спідометр буквально будь-якого авто, виставивши на ньому потрібні цифри. Власнику такий трюк дозволяє виставити вищу ціну, а ось потенційному покупцю – гарантує масу проблем. Адже технічний стан авто, яке пройшло 50 тис. і 250 тис. км, істотно відрізняється.

У авто після лізингу проблеми «нечесного пробігу» просто не існує.

Коментарі - 7

+
+22
AleksandrBank
AleksandrBank
24 листопада 2017, 10:21
#
«Как известно, лизинг предусматривает передачу клиенту крупной партии новых автомобилей, которые будут находиться на обслуживании у официального дилера» -а что не покупаются по 1-й штуке в лизинг? Бред написан. Знаю клиентов который как ФЛП брали одно авто вместо кредита в лизинг, что за бред насчет партии и т.д. Да и у жены в иностр.компании авто в лизинг бралось перед выходом на работу в кол-ве 1 шт, иногда идет заказ на несколько когда решили обновить представителям компании сразу всем, когда поштучно.

Цены возможно на некоторые модели и приемлемы, а так сейчас на рынке авто полно — перенасыщен, и цена на Фабию завышена.
+
+5
AleksandrBank
AleksandrBank
24 листопада 2017, 10:25
#
Зашел на сайт — цены ничем не привлекательны, и хлам какой-то.
Пробег у всех сумашедший, так как наверное на них гасали торговые представители, соотвественно и убивали как могли.
У всех пробег почти 100-180 тыс. км.
+
+84
vladymyrkiev
vladymyrkiev
24 листопада 2017, 10:25
#
О прозрачной истории: в автосалонах иногда «типа новые» оказываются подкрашенными. Так что где бы не покупали — включаем голову и берём вилку снимать лапшу с ушей.
+
+14
AleksandrBank
AleksandrBank
24 листопада 2017, 11:10
#
Согласен, у всех одна цель продать.
+
+5
Maleficarum
Maleficarum
24 листопада 2017, 11:14
#
«в автосалонах иногда «типа новые» оказываются подкрашенными» Подкрашенными-не то слово. Есть реально битые и восстановленнные. Есть авто тоже со скрученным километражом на спидометрах… Так что «новьё» в Украине такой же нонсенс — как и честный не берущий взяток чинуша любого ранга…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 листопада 2017, 22:01
#
« Есть реально битые и восстановленнные. Есть авто тоже со скрученным километражом на спидометрах»

Для разнообразия, похвалили бы за такой «сервис» владельцев многочисленных автосалонов,
а то у вас всегда и во всём одни «чинуши» виоваты.
+
+16
LF117
LF117
28 листопада 2017, 22:05
#
Иногда в процессе транспортировки машины в салон с ней может произойти «неприятность». И вроде бы авто еще новое и ни разу не проданное. Но его приходится красить. Такое мне рассказывал бывший сотрудник автосалона. В приличных автосалонах на такие машины делают дисконт (и честно говорят. что стало причиной). В других — могут и промолчать.

После такой статьи — количество посещений и просмотров сайта «Илта» резко выросло. Это точно.
А так чтоб там были чем-то замечательные машины — не особо.

Схемы, когда перекуп в доле с менеджером такого салона — сплошь и рядом. И главное — должна быть тишина. Иначе, бизнеса не сделать. А тут такое — на всю страну и с потрохами сдали. К чему бы это?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися