Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 листопада 2017, 19:13

Кличко підписав угоду з китайцями про будівництво четвертої гілки метро

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації проекту із будівництва четвертої лінії метро у Києві.

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації проекту із будівництва четвертої лінії метро у Києві.
Фото: КГГА

«Угода підписана між КМДА та китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.», — йдеться в повідомленні КМДА.

Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюють у $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. Передбачається, що термін будівництва – 5 років.

«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Кличко.

Коментарі - 8

+
0
Mit Mitke
Mit Mitke
23 листопада 2017, 1:34
#
Я одного понять не могу, ну неужели нельзя своим дать работу? Зачем тянуть в страну китайцев для таких работ? Зачем ради этой показухи брать кредит у всё тех же китайцев? :(
+
0
viajador
viajador
23 листопада 2017, 10:18
#
Читать не умеете?
Китайцы согласны построить за свои деньги.
Метро заработает и лишь через 15-20 лет китайцы вернут свои деньги.
А рабочих мест хватит всем.
+
+11
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
23 листопада 2017, 10:57
#
А вы умеете? Речь о кредите, да еще и с процентами
+
0
Mit Mitke
Mit Mitke
23 листопада 2017, 11:18
#
«Китайцы построят за свои деньги» — ахаха. Сами читать сперва научитесь.
Бесплатный сыр бывает только в мышеловке. С учётом всех негативных аспектов в нашей стране китайцы не будут ждать 15-20 лет. Они просто напросто дадут нашим идиотам кредит с хорошими (в свою сторону) процентами и потребуют ещё какой-нибудь залог (земля ибо ничего более в Украине ценного нет) на случай если наши чинуши начнут пытаться уйти от выплат.
Про рабочие места: как же так, в щирой нэньке где прямо таки всё цветёт и пахнет, не могут найти грамотных и умных инженеров и проэктировщиков? :) Позорище одним словом.
+
0
Apollo17
Apollo17
23 листопада 2017, 8:41
#
А как Кличко может подписать а гарантии государства.
Товарищь мер — а где рабочие места для украинцев, или 1,7 ярда китайцев без работы?
+
0
Олег Шишов
Олег Шишов
23 листопада 2017, 9:11
#
Не ту ли, которую не достроил Янык? Теперь её героически достроят китайцы по цене 3х новых линий?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
23 листопада 2017, 16:01
#
А что начиналось что-то?
3х высосаны с пальца, цена в дол. сша думаю не меняется
+
+20
AleksandrBank
AleksandrBank
23 листопада 2017, 10:26
#
У нас многие не умеют строить мосты, потому что крадут, легче чтоб было совместное строительство, и был контроль то ли Китайцев, то ли Немцев.

Ребята Китайцев сюда паромом или в контейнерах никто везди не будет, у вас тоже полет мысли порой гениален как у Кличка.

Кредит нужен, так как сумма немалая, если наши не смогли за 3 года сами решить, то уж точно в 2018-2019 не решат, а начинать нужно сейчас, потом как через год Политика и выборы будут всему мешать.

Пусть уже начинают и готовят планы и проекты, чтобы начать весной 2018.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися