Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 листопада 2017, 12:22

В Україні з’явиться новий вихідний день

Сьогодні, 16 листопада, Верховна рада прийняла закон «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України щодо святкових і неробочих днів» (законопроект № 5496).

Сьогодні, 16 листопада, урядом прийнято закон «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України щодо святкових і неробочих днів» (законопроект № 5496).
Фото: citysite.lviv.ua

За відповідний законопроект проголосували 238 народних депутатів.

Документом встановлено ще один святковий і вихідний день – 25 грудня.

Як повідомляється у супроводжувальному документі до законопроекту, близько 11 тисяч релігійних католицьких і протестантських громад, що становить близько 30% від усіх чинних релігійних організацій України, святкують Різдво Христове за Григоріанським календарем, тобто 25 грудня.

Читайте також: Новий рік 2018: у січні будемо відпочивати 10 днів

Коментарі - 37

+
+23
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
16 листопада 2017, 12:43
#
Будем надеяться, что с этого года)
+
+23
Свободный экономист
Свободный экономист
16 листопада 2017, 15:02
#
Будем надеяться еще и на китайский новый год — он подлиннее, да и на лыжи можно будет дважды съездить!
+
+21
DCLXVI
DCLXVI
16 листопада 2017, 18:31
#
А ещё на рождественские каникулы и на священный месяц Рамадан.
+
+23
Taras85
Taras85
16 листопада 2017, 12:56
#
Чудово!
+
+36
rusgl
rusgl
16 листопада 2017, 13:19
#
При этом 2-го мая — рабочий.
Картошку теперь когда сажать? 25-го декабря? :)
+
0
IrynaP
IrynaP
16 листопада 2017, 14:31
#
Про 2-го мая в принятом ВР законопроекте № 5496 нет ни слова
+
0
rusgl
rusgl
16 листопада 2017, 14:40
#
Там поправка от Парубия. На сайте ВР неактуальная исходная версия. Как опубликуют все появится.
+
0
Свободный экономист
Свободный экономист
16 листопада 2017, 15:07
#
А картошку посадят специально обученные люди :-)
+
+46
ballistic
ballistic
16 листопада 2017, 13:44
#
Давно вже пора було.
Переважна більшість християнського світу зустрічає Різдво 25 грудня. Але залишилось декілька «особливих» країн, де досі Різдво відмічають за нелогічним старим стилем.
+
+140
hhhard
hhhard
16 листопада 2017, 15:12
#
Все, що пов'язано з релігією є нелогічним.
+
0
ballistic
ballistic
16 листопада 2017, 16:30
#
В релігіях присутня нелогічність, бо вони дають відповідь на питання, які не можна пояснити логікою.

Але мій комент про елементарну логічність, коли хтось не хоче визнати помилку в очевидних речах.
За цією ознакою релігії можна поділити на більш прогресивні та дрімучі :)
+
+35
Свободный экономист
Свободный экономист
16 листопада 2017, 16:40
#
Религия — это упрощенный прообраз Уголовного Кодекса и книг по психотерапии вперемешку.

Сложно объяснять каждому крестьянину принципы жизни и почему надо делать то и не надо делать другое, поэтому все вдалбливалось через «Не укради, иначе ад» и пр. Государству эта функция религии всегда была выгодна, плюс они получают разветвленную агентурную сать.

Самый, конечно, писк — это когда Библия была на неизвестной всем латыни, а каждый пастор его уже трактовал населению на свое усмотрение.
+
+35
rusgl
rusgl
16 листопада 2017, 17:29
#
«На все воля божья» — самое логичное объяснение, которое применимо вообще ко всему. При чем частота применения данного объяснения прямо пропорциональна дремучести религии.
+
+14
hhhard
hhhard
17 листопада 2017, 10:04
#
Ви недооцінюєте логіку, на мій погляд. До того ж є вже сьогодні така наука як етика, яка допомогає дати відповідь на питання, які не можна пояснити логікою. І не має значення звідки пішла етика, важлива методологія. Проте в цілому згоден з визнанням «рівності» свят. Та рівні вони не за ознакою цінності, а, на мій особистий погляд, за ознакою саме дрімучості у наш прогресивний завдяки досягненням науки час. Потрібно свідомо відмовитися утримувати (читай збагачувати) армію паразитів, торгуючих повітрям.
+
0
ballistic
ballistic
17 листопада 2017, 15:24
#
Не хочеться розпочинати релігійну тему, бо це гарантований холівар.
Релігія явище більш ніж масове, а в «падаючому літаку» навіть атеїсти стають віруючими :)
Тому зверхньо відноситись до религій не варто, як і боротися проти них. Що потрібно — так це масова якісна освіта (фактично масове просвітництво), щоб зменшити коло питань, які малоосвічені люди хибно відносять до релігійної сфери.

Щодо етики — сама по собі ніяка наука може бути замінником релігії, бо релігія — це більше ніж просто знання. Атеїзм, до речі — це теж форма релігії.
+
+6
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
17 листопада 2017, 17:13
#
О чем думают все атеисты в падающем самолете не знает никто. Это всего лишь глупая поговорка
+
0
ballistic
ballistic
17 листопада 2017, 21:33
#
Відомо, наприклад останній вірш, що написав атеїст Ельдар Рязанов в свої останні дні життя.
+
0
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
20 листопада 2017, 11:11
#
Я тоже могу все что угодно написать в стихе)
Но, он всего лишь один человек, а не все люди. глупо судить по одному обо всех
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 12:06
#
«Я тоже могу все что угодно написать в стихе»
— а Вам зараз смерть в потилицю дихає?

Я навів конкретний приклад, коли переконаний атеїст за декілька днів до смерті фактично жалкує, що не був віруючим. І це відома людина, яка має історичну репутацію, тому писати «що завгодно» він точно б не став.

Я можу навести й інші задокументовані приклади, коли нерелігійна людина перед лицем смертельної небезпеки починає шукати зв'язок з «Вищими Силами».

Якщо Ви вважаєте все це маячнею, то я Вас спитаю — Ви самі 100% впевнені, що Ваша душа припинить існування після смерті фізичного тіла?
+
+15
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
20 листопада 2017, 12:26
#
Ви самі 100% впевнені, що Ваша душа припинить існування після смерті фізичного тіла? — да вообще пофигу, придерживаюсь мнения, что нас дальше ожидает «ничего»

Да, это бред) Может кто впоследствии и «уверует», но далеко не все.
У меня была ситуация, где была угроза моей жизни, как мне тогда казалось, не думала я ни о каком отче наш и уж точно о боге, я была сконцентрирована на угрозе, в том случае на оппоненте
+
0
rusgl
rusgl
20 листопада 2017, 12:56
#
А даже если и не прекратит существование, толку то? За память и, соответственно, самосознание отвечает мозг, который остается с телом. Даже если что-то там и продолжает существование, оно ничего общего с человеком не имеет.
Фигня короче какая-то.
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 13:32
#
«придерживаюсь мнения»
— тобто 100% впевненості у Вас нема.
В такому разі будь-яка категоричніть (як то «повна маячня») буде безпідставною.

«У меня была ситуация, где была угроза моей жизни»
— відповім Вашими словами «глупо судить по одному обо всех»

Я з Вами згоден, що у мене нема підстав говорити за всіх. Але і у Вас нема підстав казати "далеко не все" без наведення об'єктивної статистики.

Кожен судить з власного досвіду.
Для мене більш логічною є думка, що наш світ — це продукт творіння, а не випадковості, а душа людини не припиняє існування після фізичної смерті. Ви так не важаєте і маєте таке право. Довести чи спростувати свої переконання ні Ви ні я не зможемо — можемо лише схилятися до тієї чи іншої версії (фактично вірити).
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 13:37
#
«А даже если и не прекратит существование, толку то»
— різниця є в плані відповіді на питання сенсу (мети) життя і як наслідок — в способі життя.

Уявіть, що Ви поступили в універ і забули навіщо Ви туди пішли — чи вплине це на Ваше університетське життя?
+
0
Маргарита Горбунова
Маргарита Горбунова
20 листопада 2017, 14:05
#
При чем здесь это к поведению людей в ситуациях опасных для жизни? Я вот была в такой ситуации и могу с точностью сказать на своем примере, что не все думают в такие моменты о Боге, я не какой-то там уникум, а значит есть точно такие же люди, как я. Некоторые вообще в ступор впадают и не думают ни о чем, в голове полный ноль. У каждого реакция на это разная

так и у вас этой статистики НЕТ
+
0
rusgl
rusgl
20 листопада 2017, 14:34
#
Ні, не так. Уявіть собі що Вы прокинулися і взагалі нічого не пам'ятаєте. Ні хто Ви, ні де ви, ні ЩО Ви. Навіть більше, уявіть, що Ви щойно народилися. Тобто взагалі все, що було до цього моменту, власне все, ради чого варто було жити, безповоротно втрачено…
>> питання сенсу (мети) життя і як наслідок — в способі життя.
Как было спето в замечательной песне:
«Быть может, тот облезлый кот был раньше негодяем, А этот милый человек был раньше добрым псом.» Но тут поется о переселении душ, а это к индусам.
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 14:35
#
Марго, Ви неуважно читаєте, я ж визнав «Я з Вами згоден, що у мене нема підстав говорити за всіх».
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 14:48
#
«власне все, ради чого варто було жити, безповоротно втрачено»
— фактично так і є.
Але одні продовжують жити в безпам'яцтві, а інші шукають відповіді, тому на відміну від перших мають шанс знайти.

«а это к индусам»
— а чому тільки до індусів? Які гарантії, що не й до Вас? :)
+
0
rusgl
rusgl
20 листопада 2017, 14:59
#
>> Які гарантії, що не й до Вас?
Вы песню Высоцкого погуглите, тогда поймете почему к индусам.
+
0
ballistic
ballistic
20 листопада 2017, 15:16
#
Пісню Висоцького пам'ятаю з дитинства, але вона гарантій не дає :)
+
0
ballistic
ballistic
17 листопада 2017, 16:29
#
Ось тут якраз Сергій підняв релігійну тему :)
Якщо є що цікаве сказати, пишіть туди.
+
+4
Ivan Ivanov
Ivan Ivanov
17 листопада 2017, 7:22
#
В Украине католиков менее 10% от всего населения Украины. Ну уж если начали, давайте Курбан-байрам праздновать, мусульман где то равное количество с ними. А следом иудаизм подтянем — евреев в Украине в районе 5 млн человек.
+
0
Toli4ekNBU
Toli4ekNBU
27 листопада 2017, 17:44
#
Изи разжигание межнациональной розни на почве веры
+
0
ballistic
ballistic
27 листопада 2017, 23:49
#
«межнациональной»
— які «нації» маєте на увазі?
+
0
Toli4ekNBU
Toli4ekNBU
13 грудня 2017, 23:01
#
Межнациональной=внутри национальной исходя из контекста
+
0
ballistic
ballistic
14 грудня 2017, 0:31
#
Ніякого розпалювання ворожнечі нема і не буде, якщо хтось зовнішній не почне розпалювати.
В багатьох православних країнах 25 грудня вихідний — Бєларусь, Болгарія, Греція, Молдова, Румунія — і нема ніякої ворожнечі.
+
0
Toli4ekNBU
Toli4ekNBU
21 грудня 2017, 10:13
#
Почему же Ханука, Курбан Байрам и тысячи других религиозных «рождеств» не выходные в Украине? чем католики лучше мусульман, евреев, пастфарианцев, племен Африки и т.д.? у них бог лучше?)
+
0
ballistic
ballistic
21 грудня 2017, 16:40
#
При чому тут католики?
Більшість помісних православних церков відмічають Різдво в грудні як і переважна більшість християн світу.
Московська церква застрягла в минулому і поки тримає в минулому Українську церкву.

Як тільки московські «мишебрацькі» обійми ослабнуть, Українська церква перейде на більш логічний григоріанський календар. Це розуміють в багатьох країнах, де Московська ПЦ допоки має вплив. Тому в таких країнах Різдво офіційно відмічають двічі в грудні і січні — щоб забезпечити плавний перехідний період.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися