Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 жовтня 2017, 18:00

Цього року забудовники витратять на рекламу близько 300 млн грн

Цього року забудовники в великих містах як ніколи активно просувають свої пропозиції через зовнішню рекламу. Євген Левченко, директор рекламного агентства MAXUS Sigma, проаналізував маркетингову активність на ринку нерухомості для видання sostav.ua. «Мінфін» вибрав головне.

За словами Левченко, в нинішньому році рекламодавці з ринку нерухомості примудрилися потіснити в найбільших містах навіть торговців (рекламу супермаркетів, ТРЦ або окремих магазинів). Якщо в докризовому 2013 році вони викуповували лише близько 3% бордів, то в 2017 році — вже більше 10%. У Києві на бордах 3х6 частка категорії «Нерухомість» становить майже 25%, а у Львові — понад 35%.

Активність забудовників експерт пояснює двома факторами: по-перше, з огляду на невизначеність перспектив курсу гривні, населенню потрібно вкладати гроші. І нерухомість може бути відповідним об'єктом для інвестицій. Другий фактор — велика кількість переселенців зі Сходу, яким потрібне житло.

У боротьбі за гаманці покупців, забудовники готові розщедритися самі. За оцінкою MAXUS Sigma, в 2017 році вони витратять на рекламу понад 300 мільйонів гривень, і левова частка цієї суми припадає на «наружку».

Середні ціни на борди 3х6 в Києві або Львові вже наближаються до 10 тисяч гривень за місяць розміщення. Їх власники обіцяють, що ціни будуть рости і надалі. Їх зростаючі апетити можуть налякати клієнтів. При таких цінах охватні кампанії в зовнішній рекламі стають невиправданого дорогими. Набагато дешевше виходить контактувати з аудиторією за допомогою телебачення та інтернету, куди поступово переносять активності комерційні рекламодавці.

Прогнози експерта на 2018 р не особливо райдужні. Забудовники будуть згортати активність. Вже зараз вони скаржаться, що продажі «стоять», і масована реклама вже не працює. Доля введення в експлуатацію багатьох об'єктів вельми туманна. Тому власники бордів перестануть погоджуватися на продаж площин по бартеру. Як наслідок, кількість рекламованих об'єктів значно зменшиться.

На думку Левченко, все це призведе до зниження інвестицій забудовників в рекламу. З рештою бюджетів вони будуть далі шукати свого покупця в Інтернеті, де таргетована реклама дозволить пропонувати покупцям продукт під їхні потреби та очікування, а не тільки демонструвати низьку ціну.

Коментарі - 4

+
+33
alpha
alpha
20 жовтня 2017, 17:41
#
Лучше бы улучшили качество своих строящихся объектов за эти деньги и не надо было уговаривать покупателей покупать этот шлак
+
+25
niko 555
niko 555
20 жовтня 2017, 23:33
#
Согласен. Хорошие дома покупаются и без рекламы.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
23 жовтня 2017, 9:58
#
Очень Важный факт, чтоб были хорошие дома, вовремя сданы и сделана инфраструктура.
+
0
vladymyrkiev
vladymyrkiev
31 жовтня 2017, 11:00
#
Неопределённость в гривне явно не стимул покупать недвижимость. Да и для покупки недвижимости необходимы существенные накопления. У «маленького» жителя нашей страны дай Боже, чтобы были деньги хоть на четверть квартиры. Переселенцы с востока: у кого были деньги уже купили, а кто без денег будет долго ещё собирать — ежемесячная аренда хорошо точит кошелёк и откладывать сложнее.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися