8 грудня 2016, 8:02 Читать на русском

Просто-страхування продовжуємо розширювати перелік сто-партнерів, що працюють за принципом дистанційного врегулювання

«Просто-страхування» щоразу докладає максимум зусиль, щоб клієнти компанії відчували себе комфортно при врегулюванні страхових випадків. Окрім створення кабінету клієнта, де кожен, хто має діючий поліс компанії, може перевірити статус виплатної справи або ознайомитись з графіком чергового платежу, ми продовжуємо розширювати перелік СТО-партнерів, що співпрацюють з АТ «Просто-страхування» за принципом дистанційного врегулювання.

До переліку вже діючих СТО-партнерів додалося:

ТОВ «Автосаміт ЛТД» — для авто марок Тойота та ЛексусТОВ «Італмоторс Україна» — для будь якої марки автоСуть дистанційного врегулювання полягає в тому, що клієнту, який потрапив у ДТП, необхідно лише оперативно зателефонувати до контакт-центру страхової компанії та повідомимти про подію. Йому запропонують, враховуючи марку авто, звернутися безпосередньо до СТО-партнеру для оформлення всіх необхідних документів та ремонту пошкодженої автівки. У разі потреби, компанія забезпечує організацію та виїзд на місце ДТП співробітників ДАІ та аварійного комісара, які вирішують всі формальності. Після цього автомобіль направляється до СТО, яка працює за схемою дистанційного врегулювання.

В результаті клієнту не потрібно їхати до страхової компанії, а достатньо лише звернутися до однієї з СТО та залишити там автомобіль для ремонту. Таким чином значно скорочується термін ремонту та підготовки всіх необхідних документів.

Також, ви можете ознайомитись з повним переліком наших партнерів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися