Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
6 квітня 2015, 13:40

The Next Web: 9 технологій, які вийшли на ринок надто рано

Твоя особиста готовність вивести свій продукт на ринок це ще не все. Не менш важливо, щоб сам ринок був готовий до цього. Подібні прорахунки трапляються з багатьма, включаючи таких гігантів, як Apple та Microsoft. Представляємо вам переклад матеріалу колумніста The Next Web Скотта Гербера про технології, які не стали успішними, тому що випередили свій час.

Твоя особиста готовність вивести свій продукт на ринок це ще не все.
Фото: shutterstock.com

В історії було кілька надто ранніх випадків виходу непоганих продуктів на ринок. Щоб уникнути повторення їхніх помилок, я поставив десяти відомим підприємцям таке запитання: «Яка технологія на вашу думку вийшла занадто рано, і який урок з цього можна винести?»

А ось і найкращі відповіді:

1. Geode

Проект був одним із перших успішних на Kickstarter, але в результаті обернувся провалом. Причиною цього стала повна залежність від продукції іншої компанії Apple. Geode був виконаний у вигляді чохла під iPhone 4s, проте незабаром після цього Apple почала випускати iPhone 5, і багато спонсори проекту в результаті отримали продукт, який зовсім не підходив до їхнього смартфону за розмірами.

Якщо ваші розробки та спираються на лінійки продуктів сторонніх компаній, намагайтеся хоча б бути з цими компаніями на зв'язку і не втрачати їх цикл оновлення.

2. CrunchPad

За шість місяців до виходу iPad було закрито дуже схожий проект планшетного ПК CrunchPad. Причини скасування виходу пристрою на ринок невідомі, але він дав нам важливі уроки: підприємці повинні правильно оцінювати ризики.

Якщо ви випускаєте продукт, який здатний змінювати правила гри в технологічному середовищі, слід розуміти, що спочатку попит на нього буде мінімальний. Але прибуток потім може зростати експоненційно.

3. Friendster

Проект вийшов 2002 року — ще до соціального буму в інтернеті. Їхній провал завжди був знаковим для мене — у тому плані, що бути першим дуже важко. Однак завжди є шанси успішного попадання в нову індустрію — погляньте на приклад Facebook.

4. WebTV

Зараз, в епоху Xbox, Apple TV та інших інтернет-продуктів, здається немислимим той факт, що колись така технологія виявилася незатребуваною. В 1996 WebTV від Microsoft вже працювало за принципом сьогоднішніх пристроїв. На жаль, виробник не підготував необхідну екосистему, швидкість інтернету була надто повільною, а армія розробників, готових штовхати продукт далі, лише доучувалася у школі.

Урок для розробників: завжди думайте, коли випускати технологію, навіть якщо її успіх здається очевидним.

5. Apple Newton

Проект має приблизно таке ж відношення до сучасних iPad та iOS, як і людина вміла до людини розумної: стародавній, але знаковий предок. Проблема пристрою полягала в його високій вартості, а мова програмування NewtonScript виявилася занадто складною для навчання.

Тому якщо ви хочете створити не нішевий, а продукт, що широко широко використовується, постарайтеся не створювати штучних бар'єрів для розробників. І подбайте про адекватну ціну.

6. Coin

Coin обіцяв замінити всі кредитки у гаманці однією карткою. Я купив його рік тому, коли успішно завершилася кампанія збору коштів на Kickstarter, і з того часу до ладу не скористався. Проблема полягає в тому, що їхня технологія вже відстала від реальності: вони відмовилися від успішної NFC, і Apple Pay спокійно випередила перспективний проект.

7. Iomega Zip Drive

Ці крихітні диски свого часу могли стати справжнім проривом на ринку знімних носіїв. Але всі пристрої мали суттєву проблему: головка диска часто зісковзувала, і робила більшу частину даних недоступною та невідновлюваною.

Який урок можна винести з цього прикладу? Подбайте про те, щоб ваш продукт не мав серйозних технічних недоліків та неполадок.

8. Clinkle

Розробники зайнялися просуванням проекту за рік до його виходу. Отримавши $20 млн інвестицій, компанія наймала нових людей ще на стадії ранньої розробки, маючи на руках тільки концепти. В результаті, через рік, коли Clinkle дійсно запустився, інтерес преси і спільноти вже спав.

Урок наступний: не розширюйтеся і не витрачайте бюджет реклами, доки продукт готовий.

9. Sony SmartEyeglass

Відома японська компанія підготувала більш дешевий та доступний варіант Google Glass. Однак вони не зважили на той факт, що навіть пристрій від Google слабо приймався спільнотою. Споживач ще не знайшов застосування розумних окулярів, і для багатьох вони залишаються забавною іграшкою на деякий час.

Виходячи з досвіду компаніям не завадило б вчитися на помилках конкурентів. Особливо при запуску своїх інноваційних проектів.

Коментарі - 2

+
+9
Andriy Kutsynyak
Andriy Kutsynyak
6 квітня 2015, 17:35
#
Пункт 8 — повна фігня. Багато проектів якраз дають профіт завдяки розкрутці до старту. Просто трохи час не розрахували.
+
0
alexodessa
alexodessa
7 квітня 2015, 14:27
#
> Apple Newton
Устройство убил вернувшийся в Apple Джобс. Он сказал, что Apple делает компьютеры, а у компьютеров есть клавиатуры.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися