Страховку від Провідної надала компанія. Вже три роки є їх клієнтом, тому є що сказати.
Якщо вам страхову оплачує компанія, то норм бонус. Поки ви не вичерпаєте їх ліміт все буде добре, але якщо щось серйозне станеться, то можете викинути свою страховку в смітник разом із договором.
Якщо вас цікавить саме страховка для родини і оплачувати ви будете її самостіно, то не тратьте гроші. Вони лікуватимуть вас тільки на суму, що ви заплатили і а ні копійкою більше.
У вас не буде впевненості, що в екстрених випадках вам реально допоможуть. Все, що вони там пишуть в своєму договорі немає значення, бо свою відмову вони озвучують просто «не гарантуємо».
На питання на підставі чого, який пункт договору і чому — відповідь — «рішення приймає координатор», а зв'язатися з ним для пояснення вам авжеж не можна. Тобто вони в тупу відмовляються покривати лікування НІЯК це не пояснюючи.
Все сталося в кабінеті лікаря, який вступився за мене і каже, що у дівчини запалення яке завжди гарантувалося і лікування гарантувалося, а тепер різко вони вирішили не гарантувати при цьому це ніяк не пояснюючи. На все це представник просто мовчав.
Впевнена, що у них просто є ліміт і в якийсь момент ти просто стаєш невигідним клієнтом для них і вони, знаючи, що ти ніяк не можеш повпливати на ситуацію, відмовляють без пояснень.
Тому ще раз, якщо шукаєте реальну страхову компанію для родини, яка покриє не тільки простуду чи алергію, але і якщо з вами станеться щось середнє чи серйозне не витрачайте свої кошти тут. Правду ніхто вам не озвучить, можуть ще й наорати. Таке теж було. За свої гроші таке вислуховувати прям «ЕЛІТ СЕРВІС».
Бачу, що МІНФІН просить докази, у мене всі дзвінки з ними записані, так що можу надати як докази, що компанія відмовилася виконувати свої зобов'язання як мені гарантовані договором.