Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

СК «Провідна» працює на страховому ринку України з 1995 року.

99,999% акцій СК «Провідна» належать IIC Ukraine B.V. (Нідерланди).

«Провідна» покликана зберігати та піклуватися про добробут кожного жителя України, пропонуючи доступні, необхідні і якісні страхові продукти

Свідоцтво про реєстрацію: А01№ 375877 від 30.06.2004

Код ЄДРПОУ: 23510137

СК «Провідна» є членом професійних і галузевих об`єднань:

  • Ліги страхових організацій України,

  • Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ),

  • Українського національного комітету Міжнародної торгової палати,

  • Американської торгівельної палати в Україні,

  • Українського Союзу промисловців та підприємців.

Нагороди та рейтинги:

— У листопаді 2021 року Страхова компанія «Провідна» стала переможцем у номінації «Лідер у сфері медичного страхування» — https://minfin.com.ua/ua/2021/11/12/75289988/

— У вересні 2021 року компанія очолила рейтинг страхових компаній зі зборів на ринку ДМС — https://minfin.com.ua/ua/2021/09/13/71609333/

— 4 червня 2021 р. Рейтингове агентство «Стандарт-Рейтинг» надало кредитний рейтинг/рейтинг фінансової стійкості страховика Страховій компанії «Провідна» за національною шкалою на рівні uaAА — https://minfin.com.ua/2021/06/09/66067577/

— 19 травня 2021 року СК «Провідна» здобула 2 почесні нагороди за підсумками роботи на ринку ДМС, у тому числі Диплом з нагоди 25-ї річниці роботи компанії на ринку медичного страхування: https://minfin.com.ua/2021/05/ 19/65055874/

— «Провідна» увійшла до ТОП-3 «Фінансового Оскара-2020» у номінації «Лідер страхової медицини».

Послуги, що надаються:

«Провідна» пропонує понад 80 страхових продуктів за обов'язковими та добровільними видами страхування та надає обслуговування страхування як фізичним, так і юридичним особам.

Основні страхові продукти СК «Провідна» для фізичних осіб:

  • Добровільне медичне страхування (ДМС) та онлайн-консультації лікарів
  • Страхування від коронавірусу COVID-19
  • Страхування від нещасних випадків
  • Автострахування
  • Каско
  • Страхування подорожуючих
  • Страхування майна

Основні страхові продукти СК «Провідна» для юридичних осіб:

  • Страхування працівників
  • Страхування майна для юридичних осіб
  • Автострахування
  • Агрострахування
  • Транспортне страхування
  • Страхування вантажів та відповідальності на транспорті
  • Страхування відповідальності для юридичних осіб

Як оформити страховку:

1. відвідати найближчу філію страхової компанії та оформити договір страхування у менеджера компанії

або

2. вибрати на сайті компанії страховий продукт та надіслати онлайн замовлення шляхом заповнення відповідної форми на сторінці даного продукту. Сплатити страховку можна також на сайті страхової компанії.

Як отримати страхову виплату в СК «Провідна»:

При настанні страхового випадку, звернутися в асистанс компанії та слідувати подальшим рекомендаціям представника СК «Провідна».

Після реєстрації заявки та збору інформації, проведення розслідування щодо збитків та визнання/невизнання події страховим, визначення розміру заподіяної матеріальної шкоди приймається рішення про виплату страхового відшкодування.

Контакт-центр страховий приймає дзвінки цілодобово за номером 0 800 504−545.

Керівник: Щербакова Леся Миколаївна

Джерела інформації: сайт СК, kis.bank.gov.ua/, www.mtsbu.ua/

Головний офіс:03049, м. Київ, Воздухофлотський проспект, 25
socialsocial

Виплати на 31 березня 2022

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
76753 ₴
47589 ₴
62 %
65903 ₴
37754 ₴
57.29 %
2484 ₴
440 ₴
17.71 %

Відгуки про компанію — 221

1/5
fgm2022-06-23 20:24:45
Зверталася в компанію декілька разів і кожного разу жахлива якість сервісу.
Практично не можна додзвонитися, але якщо це ще можна пояснити великою загруженістю, то їх сервіс не входить ні в які рамки. Якщо попередні рази, вони шукали лікаря часом з 10 ранку до 5 вечора, але знаходили, хоча, погодьтеся, якщо серйозний випадок, таке собі задоволення очікувати лише на інформацію про прийом скільки часу. То цього разу вони взагалі прийняли позицію ігнорувати запити і просто нічого не робити, власне, тут мій терпець і ввірвався.
Ввечері, щойно виникла проблема з зором, я відразу зателефонувати до Провідної та попросила терміново знайти лікаря на найближчий час, мені повідомили, що прийом ймовірно буде завтра, я попросила якомога раніше, але від 5 вечора і до 9 ранку наступного дня так і не отримала дзвінка чи повідомлення про прийом( хоча декілька разів наголосила, що це терміново, зір на лівому оці повність раптово зник). Вранці я вирішила взяти справу в свої руки і знайшла лікаря самостійно, відправилася на прийом, про що повідомила страхову, яка вже давно забула про мій попередній запит. Після прийому у лікаря, я зателефонувала, щоб проконсультуватися про покриття операції, яку призначив лікар та аналізів, які необхідно зробити перед операцією. На що мене попросили скинути заключення лікаря, я відразу направила всю необхідно інформацію, проте так і не отримала жодної відповіді. Минула доба, я вирішила зателефонувати, уточнити інформацію щодо свого запити і відразу ж вирішила уточнити внутрішній номер лікаря-координатора, щоб надалі спілкуватися з нею щодо цієї проблеми( адже минулі рази мене просто ігнорували, імена я не запам’ятала і не знала до кого мати претензії щодо такого «високого сервісу»). Це звучало не грубо зі словами ввічливості «підкажіть будь-ласка відразу Ваш внутрішній номер чи прізвище», нащо отримала відповідь « А хто це?», замість внутрішнього номеру, цікаво спілкуються з клієнтами, правда?
Я відповіла, що це клієнт, який незадоволений їх сервісом, оскільки його вже двічі ігнорували з запитами, коли проблема нагальна і потребує терміново вирішення. Після такої відповіді, до речі, вона чомусь відповіла мені «а це ви певно щодо операції». Тобто вже всі там в курсі справи і бездіяльності, знали, що таки буде цей дзвінок? Виглядало це так. Цей лікар-координатор повідомила мені, що вони отримали моє заключення, але нічого не вирішили, бо не розібрали діагноз, а зателефонувати уточнити, перепитати чи хоча б повідомити клієнта про таку ситуацію їм на думку не спало, точніше, певно не було бажання. Результатом мого звернення став зіпсований настрій, нерви і розчарування у якості сервісу. Ні в чому допомогти не змогли, ні знайти лікаря, ні вирішити питання з покриттям операції ( дане питання ми ще будемо розглядати), ні покриття аналізів, лікар-координатор Дарья пообіцяла знайти лаболаторію для аналізів, ми погодили адресу та лаболаторії що мені підходили, я сказала, що буду очікувати інформації про день та час запису, але жодного дзвінка чи смс від страхової я так і не отримала. Відчуваю, що ігнорування продовжується.
Висновок, якість обслуговування жахлива, додзвонитися нереально, лікарів шукають довго, проте швидко шукають відмазки, щоб не покривати страхування, клієнтів ігнорують, приготуйтеся до того, що вам доведеться можливо присмерті знаходити в собі сили аби постійно нагадувати страховій про ваш запит. Страхова більше нагадує, не страхову, а аферистів, що всіляко шукають шляхи обвести вас навколо пальця, справно шукають шляхи, аби не надати, той сервіс, що обіцяли і за який ви справно платили весь час. Мовчу про совість, бо її в них явно не має, це жахливо, кидати своїх людей, в такий страшний час в таких складних ситуаціях.
1/5
DDDevgen2022-06-13 11:27:00
Була тут медична страховка по роботі, порадити не можу. мене до лікаря не записували тиждень, хоча сказали що заявка в оборобці. як тільки поскаржилася, записали у той же день. не дуже надійні коротше кажучи
5/5
IrinaNagina2022-04-08 17:21:46
Іноді дуже тяжко дозвонитися, але в цілому гарний сервіс та підтримка. Якщо виправлять ситуацію з дзвінками, поставлю тверду 5
2/5
Mohito772022-03-15 11:45:31
Промурыжили неделю с лекарствами. Придумывали небылицы, лишь бы не оплачивать. Короче сам еле вычухался. Не связывайтесь.
1/5
David24952022-02-23 20:17:48
Сегодня 23.02.2022 у меня заболел зуб, после чего я позвонил в службу провидна уточнит что она покрывает при случае стоматологической боли, мне сказали острый кариес, когда я приехал в клинику сотрудник подтвердил гарантию оплату в такой ситуации, почему после 5 часов как я уехал с клиники мне звонит стоматология и говорит оплатит 1000 грн ведь ваша конченная компания мало того что ничего не покроет так и ещё сотрудники не компетентные ведь они все дают не верную информацию ………
5/5
Gennadiy19812022-02-20 23:06:27
Їхали на відпочинок в гори і придбали страховку для подорожуючих по Україні від нещасного випадку. Ціна приємно вразила.
5/5
Mar1na2022-02-18 14:43:21
По совету знакомой купила медстраховку Провидной. Два раза уже обращалась. Пока что всем довольна.
20 лютого 2022, 10:55
Відгук не зарахований (на 20.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Igor3482022-02-16 22:35:39
Не рекомендую данную страховую. В том году не было время написать. Думал наша организация откажится от этой страховой, но нет в этом году опять застраховали в ней. Заказывают лекарство очень долго. После трёх часов ожидания смс о подтверждении закаказа перезваниваешь и спрашиваешь заказали ли они лекарство или нет. И оказывается, что ещё нет. Заказывают не все. Звонишь дозаказываешь. Опять ждёшь возле аптеки. Это если они ни чего не напутали и не заказали в другом городе или в другом конце города. Могут не переслать документы в аптеку и доказывать, что переслали, но потом все таки сказать, что-то напутала аптека и т.д. А запись к врачу это вообще ужас. Забывают позвонить подтвердить страховку, а потом звонишь у врача и ждёшь пока они возьмут трубку 20 мин. И это уже в кабинете у врача, там где сумасшедшая очередь. В этом году продолжение следует. Написал на почту проводной о вопросе по личным средствам. Жду ответ. Результаты опишу в следующем отзыве.
5/5
nemocap2022-02-10 18:11:57
Страхуюсь по КАСКО. Пока не было случаев, оценить работу компании было сложно. Когда покупаешь страховку продавцы везде и всегда отрабатывают на все 100%. Реальное качество работы страховой видно когда доходит до выплат. Так вот, ставлю Провидной твердую пятерку. Страхуюсь у них первый раз. Через три месяца как купил страховку, попал в ДТП. Весьма быстро посчитали и все выплатили. Провидной доволен, машиной после ремонта очень доволен :)
12 лютого 2022, 18:11
Отзыв не засчитан (на 12.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
1/5
kotqbox2022-02-09 10:27:41
17.11.2021 звернувся в клініку для консультації щодо результатів МРТ, що було проведено у зв'язку зі травмою коліні. Цього ж дня отримав висновок про необхідність робити операцію. Лікар повідомив що калькуляція направлена в страхову.

Приблизно через тиждень мені зателефонував представник страхової та повідомив що страхова гарантує повне відшкодування вартості операції окрім витрат на аналізи. Запитали чи буду я робити операцію в цій клініці та коли. Я відповів, що дати ще не знаю. Мені сказали, що як тільки домовлюся про дату операції та повідомлю про це страхову, страхова направить гарантійного листа в клініку.

Орієнтовно 01.02.2022 я зателефонував до страхової та просив прогарантувати операцію яка відбудеться 11.02.2022. Мені повідомили, що мені перетелефонують згодом. Ніхто не зв'язався.
Через 2-3 дні я знову телефонував з даного приводу. Оператор повідомили мене, що їм потрібно зв'язатися з моїм лікарем у страхові, а вона не нароботі. Тому обов'язково перетелефонують через 2 дні (коли повернеться).
07.02.2022 Знову телефонував. Спочатку повідомили, що я до них не звертався взагалі з даного приводу. Після того, як я наполегливо попросив перевірити інформацію, підтвердили що я звертався, але нічим помогти не змогли, просили щоб почекав.
08.02.2022 Аналогічна ситуація. Спочатку оператор говорить, що не розуміє в чому проблема з погодженням, потім підтвердила, що калькуляція від клініки надійшла, але в чому саме проблема та що потрібно зробити повідомити не може. Просить чекати. Ні відмови, ні підтвердження.
Операція призначена на 11.02.2022. Поліс до 17.02.2022.