Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже негативний досвід спілкування з представником СК

1/5
Panchenko19752023-06-09 23:36:42
Були учасниками ДТП з клієнтом даної СК.З першої хвилини звернення в спілкуванні відчувався негатив, але це може бути суб'єктивне відчуття. Після місяця тиші звернулась з питанням, чи всі документи в наявності, правильно оформлені, співробітник відповів, що так, очікуйте. Ще місяць тиші. Після дзвінка і логічного питання про приблизну дату виплати, агент роздратовано назвав дату за 2 дні до закінчення терміну гарантованої виплати. Добре, чекаю ще місяць. Третє звернення і відповідь- виплата була більше місяця тому. Але я нічого не отримувала, на що мені достатньо різко відповіли, що це мої проблеми розбиратись з банком. Після декількох дзвінків на Гарячу лінію( до речі, швидко додзвонилась, коректно відповіли), вдалося з'ясувати, яким чином і куди перераховані гроші. Виявляється реквізити карти не потрібні були, навіщо було їх у мене вимагати? Гроші отримані.
Негативний, дуже негативний досвід спілкування. Треба краще працювати з правниками щодо тактовності і комунікабельності.
На жаль так

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано