Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
28 квітня 2026, 9:23

Як податкова штрафує за переказ з картки на картку та стягує податки через суди

Можна роками отримувати перекази на звичайну картку — і в один день отримати лист від податкової, акт перевірки та вимогу сплатити сотні тисяч гривень. Це не теорія і не страшилка: в судових реєстрах вже є десятки реальних справ зі Львова, Полтави, Дніпра, Житомира та інших міст. Суди в більшості з них стають на бік податкової. Як саме працює ця схема і які штрафи за переказ з картки на картку вам загрожують, пояснили в юридичній компанії YANKIV.

Схема починається з Національного банку України. НБУ отримує від усіх банків інформацію про перекази між фізичними особами — так звані р2р (person-to-person) перекази. На основі цих даних НБУ формує список клієнтів із найвищими сумами оборотів і передає цей список до Державної податкової служби.

Далі центральна ДПС аналізує отриману інформацію і надсилає вказівки до місцевих податкових органів за місцем реєстрації кожної конкретної людини. Після цього запускається чіткий алгоритм дій.

Крок 1. Місцева податкова надсилає людині лист із проханням пояснити велику кількість переказів і підтвердити їхнє походження.

Крок 2. На основі листа від НБУ і пояснень (або їхньої відсутності) складається акт податкової перевірки. У ньому фіксується, що оборот по р2р переказах визнається доходом і на нього нараховується ПДФО і військовий збір.

Крок 3. На основі акту формується податкове повідомлення-рішення і надсилається поштою на адресу реєстрації.

Важливо: всі описані справи стосуються особистих карток фізичних осіб, а не підприємницьких рахунків ФОП. Хоча паралельно ці люди могли бути зареєстрованими як ФОП, їхні підприємницькі рахунки окремо в цих справах не досліджувалися.

Штрафи за переказ з картки на картку: судові справи

Львівський окружний адміністративний суд

Людина отримала на особисту картку р2р переказів загальною сумою 985 145 грн — трохи менше мільйона. Цього виявилося достатньо, щоб потрапити у вибірку НБУ. Податкова нарахувала ПДФО 18% — близько 177 000 грн — і військовий збір 1,5% — ще 15 000 грн.

В суді людина намагалася довести, що податкова не мала права отримати цю інформацію, і що вона не довела факт отримання доходу. Суд не погодився: платник податків не надав жодних документів, які б пояснювали походження коштів і підтверджували, що вони не підлягають оподаткуванню. Позиція «не винуватий, нічого не знав» не спрацювала. Штраф залишився в повному розмірі.

Полтавський окружний адміністративний суд

Аналогічна ситуація, але більший оборот — 3 549 000 грн за рік. Людина намагалася аргументувати процесуальними порушеннями: листи від податкової надсилалися на стару адресу, дані отримано неправомірно. Ці аргументи не спрацювали. Суд підтвердив: якщо немає документів, що пояснюють суть переказів, — оборот вважається доходом і оподатковується.

Дніпропетровський суд

НБУ повідомив податкову про оборот 2,6 млн грн по р2р переказах. Податкова нарахувала 650 000 грн податку. Судове рішення — на боці податкової. Аргументи про банківську таємницю і відсутність доказів того, що це дохід, до результату не привели.

Головний урок цих справ

У всіх розглянутих справах простежується одна і та сама логіка: тягар доказування лежить на платнику податків, а не на податковій. Якщо НБУ передав інформацію про оборот, а людина не надала документів, які б пояснили, що ці кошти не є доходом — суд визнає їх доходом. Проміжних варіантів немає: або доводите повністю і скасовуєте штрафи за переказ з картки на картку, або не доводите і платите все.

Варто також розуміти: 90% перевірок відбуваються ретроспективно. Не «сьогодні платіж — сьогодні перевірка», а за рік, два або три роки назад. Питання по конкретному переказу можуть поставити через роки, і ви маєте бути готові документально пояснити кожен з них.

Ігнорувати листи від податкової теж не варто — це фактично пасивна згода з порушенням, яка може призвести до визнання штрафу і арешту рахунків через виконавчу службу.

Які перекази не оподатковуються — і як це довести

Є ситуації, коли перекази дійсно не підлягають оподаткуванню. Але в кожному випадку потрібні конкретні документи.

Перекази між родичами першого або другого ступеня споріднення — не оподатковуються. Для підтвердження знадобиться свідоцтво про народження або шлюб.

Позика або поворотна фінансова допомога — не оподатковується, якщо кошти повернуті протягом 12 календарних місяців. Потрібна розписка або договір про поворотну фінансову допомогу.

Аліменти — не оподатковуються. Підтвердження: документи про шлюб або його розірвання, рішення суду або договір про аліменти.

Продаж першого авто або мотоцикла за рік — не оподатковується. Потрібен договір купівлі-продажу транспортного засобу.

Варто розуміти: переліку неоподатковуваних ситуацій не так багато. Регулярні р2р перекази між друзями чи знайомими без документального обґрунтування — це ризик. Якщо обсяги помітні, НБУ і ДПС можуть поставити питання.

Висновок

Податкова вже навчилася отримувати дані про карткові обороти від НБУ і робить це системно — судових справ щороку більшає у всіх регіонах. Якщо у вас значні обсяги р2р переказів і немає первинних документів, які пояснюють їхню природу — ризик отримати акт перевірки і вимогу сплатити штрафи за перекази з картки на картку у вигляді донарахувань податку ПДФО і військового збору з усього обороту є реальним.

Найгірша стратегія — чекати і нічого не робити. Найкраща — зберігати документи по кожному нетиповому переказу вже зараз, щоб у разі запиту від податкової мати що пред’явити.

Коментарі - 103

+
+15
kadaad1988
kadaad1988
28 квітня 2026, 11:08
#
Торгаши попались и поделом!
+
0
Олег Бевз
Олег Бевз
28 квітня 2026, 12:53
#
Посмотрим…
+
+44
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 13:25
#
Це тільки в Україні таке можливо — доводь, що ти не вчиняв злочин. Презумпція невинуватості - пустий звук для податкової.
+
+15
yago
yago
28 квітня 2026, 13:56
#
Це не тільки в Україні. Тебе спіймали з ножем в крові і нехай доказують що ти винен? Як ви це бачите? Є перекази, це вже доказ, потрібно надати доказ що це не дохід, або що ніж не ваш, а кров не жертви, а кабана зарізав
+
+45
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 14:35
#
Почитай про презумпцію невинуватості, потім повертайся.
+
+74
Hennady
Hennady
28 квітня 2026, 14:39
#
Так і є і має бути. Спіймали з ножем в крові - це версія, підозра, тепер треба докази для обвинувачення: мотив, відсутність алібі, результати експертиз (те, що кров жертви, а не кабана — має довести/показати в суді сторона обвинувачення). Після того, як зібрано достатньо доказів справа передається до суду.
А тут, дійсно, умовно, на лівому березі Києві когось зарізали, а на правому когось бачили із ножем, спіймали і його справа доводити, що на лівому березі то вчинив не він.
Якщо б, допустимо, до переказів податкова додала б ще факти, наприклад, відправлень нової пошти тим, від кого потім були перекази, відсутність інших джерел доходу та, відповідно, існування — тоді зовсім інша справа, не відкрутишся.
+
0
71066186
71066186
28 квітня 2026, 15:14
#
Ви читали що написали? Якщо просто підняли випадково із цікавості? Для тчого існують слідчі органи? Прокуратура…
+
+15
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 16:51
#
Яка прокуратура? Радій що прокуратура поки що не цікавиться твоїми доходами бо тоді тебе будуть звинувачувати у злочині, а захищатись ти будеш ймовірно сидячи в КПЗ.

Податкова побачила в тебе гроші які вона вважає доходом і ти мав ще при отриманні першого листа від податкової пояснити що це не дохід. Але ти цього не зробив тож в суді, якщо ти і далі будеш валяти дурня, податкова легко виграє справу.
+
+15
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 18:55
#
Не мав.
+
0
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 22:03
#
Мав, і в момент отримання, і потім в момент подачи річної декларації. Вчи закони і плати податки з доходу (не с переказів як бреше данна стаття).
+
+15
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 11:37
#
Не мав, і декларацію подавати не мав, якщо не займаюсь бізнесом чи немає інших причин. Перекази до доходу не відносяться, якщо не доведено зворотнє, на цьому і закінчимо.
+
0
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 7:34
#
Прочитай податковий кодекс — ти зобовʼязаний прозвітувати навіть про отримання 1 копійки доходу.

Якщо ти цього не зробиш, а податкова дізнається про цю копійку — вона має право (тобто зобовʼязана) виписати тобі штраф, це знов таки записано в податковому кодексі.

Але це окрема тема від того про що стаття Мінфіна.
+
0
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 15:51
#
Це всюди так: доведи що сплатив податки з незадекларованих доходів
+
+30
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 18:55
#
Доведи, що це доходи, потім поговоримо.
+
0
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 22:01
#
Це ти маєш довести що це недохід, а не податкова має доводити, Читай закон — це твій обов’язок звітувати В ПОДАТКОВУ про гроші які ти отримуєш. В інших країнах так само.
+
+30
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 11:36
#
Ні, не маю доводити. І в інших країнах такого немає, щоб ти за замовчуванням був винний.
+
+15
ramarren
ramarren
29 квітня 2026, 15:44
#
Ви погано проінформовані, в багатьох країнах так чи інакше діє саме презумпція вини, і часто саме в справах щодо податків
+
+15
nikshe
nikshe
29 квітня 2026, 19:51
#
Ви не праві. Кодекс адміністративного судочинства. Стаття 77. Обов’язок доказування ​Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. ​2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. ​Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. Це щакон. А те, що практика трішки інша, ну так ми і знаєм, що в нас далеко не правова держава.
+
+15
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 7:26
#
Так податкова і доведе — в неї є банківська виписка з сумами отриманого доходу.

Ви весь час ігноруєте контекст: податкова не приходить до рандомного васі і не виставляє рандомні суми податків, податкова має суму незадекларованого доходу про який платник податку не подав жодних пояснень.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 13:01
#
Це не доходи, це — переводи коштів між приватними особами, доки податкова не довела нічого іншого.
+
0
Три літри
Три літри
1 травня 2026, 16:11
#
Це ти маєш прозвітувати податковій що в тебе бути доходи які не оподатковуються.

Якщо ти цього не зробив то податкова має право вважати це доходами. Доводити сама собі вона нічого не зобовʼязана.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 16:15
#
Це не доходу, тому про них і не треба звітувати.
+
0
Три літри
Три літри
1 травня 2026, 16:44
#
Це доходи і про них треба звітувати. Читай закон — він встановлює що є доходом.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 17:29
#
Ні, не дохід. І те, скільки разів розумово відсталі повторюють протилежне без доказів — не робить його доходом.
+
+15
VladimirVG
VladimirVG
28 квітня 2026, 16:37
#
Презумпція невинуватості - пустий звук для податкової, бо податкова не займається кримінальними справами, де в основному і діє ця пресловута презумпція. В багатьох інших випадках діє презумція вини.
+
+15
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 18:56
#
В недержаві так, про це і написано.
+
+30
VladimirVG
VladimirVG
29 квітня 2026, 11:40
#
В багатьох державах саме так. Ви отримали дохід, походження якого «державі» незрозуміло. Вас попросять надати пояснення щодо цього доходу і якщо Ви цього не зробите, буде боляче.
+
+15
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 12:03
#
Так, при отриманні доходу. Перевід на картку між приватними особами не означає дохід.
+
0
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 7:24
#
Означає отримання доходу якщо цей перевід це оплата продажу чи послуги. Оскільки перевод на карту не має призначення платежу податкова не знає мету з якою він виконувався і саме ти маєш пояснити що це за гроші. Не податкова, а ти.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 13:02
#
Ні, не маю. Якщо податкова навіть не знає, оплата чого (товару чи послуги) у їх фантазіях це була — то тут нічого і доводити.
+
0
Три літри
Три літри
1 травня 2026, 16:13
#
Маєш, бо це вимога закону. І це не залежить від того знає про це податкова чи ні: ти щабрвʼязанмй сам порахувати податок і сам його сплатити.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 16:14
#
Сам порахував, сам сплатив — 0. Все інше, що нафантазувала податкова — нехай по закону і доводять.
+
0
Три літри
Три літри
1 травня 2026, 16:46
#
Якщо ти не подав декларацію де вказав що отримав перекази які не підлягають оподаткуванню, а податкова все одно дізналась про ці доходи — вона має повне право донарахувати тобі податок бо це дохід. Те що він немає оподатковуватись — ти податковій не сказав. ССЗБ. Звітуй і не будеш мати проблем.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 17:28
#
Та ні, не має права, це фантазії податкової, вони мене не цікавлять.
+
+15
Три літри
Три літри
1 травня 2026, 17:30
#
Це не фантазії, це норма закону. Ти маєш дохід з якого не сплачений податок. Ти не задекларував його тож податкова до нараховує тобі податок на суму цього доходу, про який вона дізналась завдяки банкам і фінмониторингу.

Те що ти подумав «це не дохід і платити податок я не буду» не є аргументом бо крім тебе ніхто про твої думки не знає. Щоб податкова розуміла що саме ця частина твого доходу не оподатковується чи оподатковується за ставкою 0% — вона має побачити це у твоїй декларації. А ти декларацію не подав. Тож податкова права, а ти фантазуєш.
+
0
BigBend
BigBend
1 травня 2026, 18:14
#
Це фантазії, скільки б ти не нив в їх підтримку. Головне — плати слухняно. Хтось ж немає це робити.
+
0
Три літри
Три літри
2 травня 2026, 4:34
#
Ще раз міні-міндіч чесно визнав що не хоче платити податки 💰
+
0
Gazzbut
Gazzbut
28 квітня 2026, 22:22
#
Для налоговой нет презумпции невиновности и єто не злочин, для уголовки нужно сколько то млн недоплатить, также єто и не административка
+
0
SLAVE UK
SLAVE UK
28 квітня 2026, 15:38
#
Налоговая может выписать штраф только Физической особи, а не Человеку,права и свободы которого гарантированы
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 травня 2026, 14:34
#
Дійсно, фізична особа та «Человек» — це зовсім різні речі. 😀



+
0
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 15:50
#
Знов фінансовий сайт вводить в оману своїх читачів і збирає перегляди на хайп і.

Не існує податку за перекази з карти на карту.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
28 квітня 2026, 16:44
#
380/25341/24 там еще апелляции идут так что не все потеряно, налоговая обязана доказать что это был доход, норм адвокат развалит это дело
+
+30
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 16:46
#
налоговая обязана доказать что это был доход, норм адвокат развалит это дело

Ні, це як раз платник податку має довести що отримані гроші не є доходом, принаймі частина з них. Тільки в цьому випадку суд стане на його бік.

Ти, як і купа інших хто кричить про презумпцію невинуватості, виходить з посилу що податкова звинувачує платника податку у злочині. Але на щастя платників податків їх ні в чому не звинувачують, це лише звичайний адміністративний процес в якому податкова заявляє що у платника податків є незадекларований дохід (а він дійсно незадекларований і цього достатньо для того щоб податкова прийняла рішення про донарахування податку), а платник має довести що гроші не є доходом чи є доходом з якого має сплачуватись податок.
+
+15
BigBend
BigBend
28 квітня 2026, 18:56
#
Заявляє - хай і доводить.
+
+4
Три літри
Три літри
28 квітня 2026, 21:58
#
Податкова вже має підтверджений банком факт переказу і вважає що це дохід. І нараховує на дохід податок. Твоя черга довести що це недохід,
+
0
Alekc123
Alekc123
29 квітня 2026, 7:45
#
При переводе коментарий нужно добавлять ,подарок, или ,спасибо что занял, дальше ты доказывай
+
+4
Три літри
Три літри
29 квітня 2026, 8:20
#
Подарок оподатковується теж.

А взагалі то тут мова про перекази на карту, а не банківські перекази — призначення переказу відсутносте.

Та й не в призначені тут справа, хоча звісно призначення полегшує отримувачу роботу по доведенню своєї правоти, в першу чергу саме як початкова інформація бо згадати що за платіж був прийнятий рік тому 21 квітня — задача не з простих.
+
+4
Три літри
Три літри
29 квітня 2026, 8:34
#
Тіж позики, якщо їх багато, можуть сприйматися податковою як форма ведення бізнесу. Я про таке не чув, це зараз суто моя фантазія працює.

Плюс якщо позика все ж буде сприйнята як позика податкова може забажати доказів початкової операції коли отримувач давав гроші тій людині яка їх повернула переказом. А гроші ж приходять зазвичай від людей які мешкають в іншому місті, бо ми ж то тут з вами знаємо що «позика» це лише прикриття щоб відбитися від претензій податкової і насправді це продаж, або оплата послуги. Тому варіант «дав готівкою» виглядає непереконливо

Плюс суд може не сприйняти як доказ слова отримувача про повернення позики якщо вона була оформлена як усна домовленість, а позик було багато чи суми були великі.
+
+15
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 11:35
#
А я вважаю, що не дохід. Ще раз — фантазії податкової - справа лише податкової.
+
+19
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 7:19
#
Можеш вважати що хочеш. Мова про те що ти маєш довести це податковій.

Якщо ти ігноруєш і декларування, і звернення податкової до тебе — то тут вже податкова має право сама вважати що хоче. І зазвичай вона вважає що це дохід.

Телепатів в податковій немає і ніхто твої думки читати не буде. Ти або сам спілкуєшся з податковою, або отримуєш рішення на базі того що вони вважають.
+
+15
BigBend
BigBend
30 квітня 2026, 10:21
#
«Може вважати що хоче. Мова про те що податкова має довести це в суді.» Правда, очевидно відсталого це не завжди стосується.
+
+4
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 10:56
#
Мова про те що податкова має довести це в суді

Коли мова про злочин. Як і для будь якого злочину. Саме про це стаття Конституції яку ніхто з вас не читав.

В статті мова не про злочин, а про донарахований податок, який навіть ще не дійшов до етапу правопорушення. Тож будь що доводити будеш ти. Ну або будеш платити і податок і штраф.
+
+15
BigBend
BigBend
30 квітня 2026, 10:58
#
Та ні, просто буду користуватись готівкою. Бажання доводити щось цій державі в судах цієї держави абсолютно відсутнє. Як і бажання платити податки на зарплати мусорам.
+
+4
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 11:01
#
failsafe

Fail-safe (фейлсейв) — це система безпеки або конструктивний принцип, який у разі збою, втрати керування або аварії автоматично переводить пристрій у безпечний стан, запобігаючи руйнуванню або небезпечним наслідкам. Вона мінімізує шкоду, навіть якщо один із компонентів виходить з ладу.

Ти знов лажанувсь, як і з презумпцією.
+
+4
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 11:02
#
Та ні, просто буду користуватись готівкою.

А це не звільняє від обовʼязків сплачувати податок з доходу.
+
+30
BigBend
BigBend
30 квітня 2026, 11:32
#
Я сам себе звільняю від цього, користуючись готівкою. А ти плати податки на зарплати мусорам, з ось же має це робити, але ж не я.
+
+4
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 17:25
#
Нарешті ти чесно написав що просто хочеш бути міндічем🤣
+
+30
zevs1
zevs1
28 квітня 2026, 17:33
#
Конституция на паузе, презумпция не виновности в Украине не работает, это налоговая как госорган должна доказать в суде систематичкое нарушение человека получения средств на карту.
Имеем ситуацию когда банки являются сообщниками с налоговой, тандем НБУ и ГНСУ очевиден.
+
+15
Gazzbut
Gazzbut
29 квітня 2026, 0:02
#
Для штрафов по налоговому кодексу и доначислению налогов нет презумции невиновоости, обічно єто касалось больше юрлиц и всем біло все равно, также есть штрафі для юрлиц пожарниками и єкологами тоже без презумции, может еще что-то есть такого плана, єто не уголовка и не админка
+
+4
Три літри
Три літри
29 квітня 2026, 8:45
#
Презумпція невинуватості працює лише для злочинів, а злочині це те що описано в кримінальному кодексі.

Вже адмінка не має презумпції, а тим більше податковий кодекс в якому до слова записана норма що платник податків має звітувати про свої доходи, тобто мала б пути подана декларація де суми які не оподатковуються мали б бути записані в окремій клітці декларації.
+
0
Gazzbut
Gazzbut
29 квітня 2026, 9:03
#
Есть решение толи верховного толи конституционного суда старое, в котором говорилось шо презумция на купап тоже распространяется, хотя недавно біло решение на счет автоматической фиксации спорное и все
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 9:39
#
Толи есть решение толи нет — главное что-нибудь нафантазировать.
+
+4
Три літри
Три літри
30 квітня 2026, 7:08
#
Прочитай конституцію. Питання відпаде.
Злочин і суд.

Коли податкова присилає тобі ППР про сплату податку це навіть не правопорушення. І коли ти йдеш в суд щоб довести що податок має бути сплачений — це теж навіть не правопорушення. Ще не правопорушення. От коли ти податок не заплатиш і в суд піде податкова то це вже буде скоріш за все саме правопорушення. Але в суді буде розглядатись не те чому треба було сплатити податок, а те чому ти не сплатив те що тобі виписала податкова.

І лише якщо сума несплаченого буде 5 міліонів чи більше — податкова може звинуватити тебе у злочині і от саме тоді запрацює презумпція бо треба буде довести що ти зробив це свідомо, що ти мав дохід на який на розрахувався податок і що в тебе були гроші для сплати.
+
+19
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 9:40
#
Існує Податковий Кодекс, згідно якого громадяни зобов’язані
декларувати свої доходи, якщо вони отримані не від податкових агентів.

Також не потрібно норми Кримінального Кодексу
розповсюджувати на Податковий Кодекс — це різні
законодавчі акти.
+
+30
Hennady
Hennady
29 квітня 2026, 11:02
#
«громадяни зобов’язані декларувати свої доходи» — 100%, ніхто не сперечається
мова про те, що переказ на картку — це не обовязково дохід, а треба розібратися, а податкова автоматично вважає доходом
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 12:41
#
«це не обовязково дохід, а треба розібратися»

Якщо уважно читали публікацію, то податкова спочатку запитує,
а при відсутності адекватних та документально підтверджених
відповідей - складається акт податкової перевірки.

Якщо не уважно читали публікацію, то процитую:
Крок 1. Місцева податкова надсилає людині лист із проханням пояснити велику кількість переказів і підтвердити їхнє походження.
Крок 2. На основі листа від НБУ і пояснень (або їхньої відсутності) складається акт податкової перевірки. У ньому фіксується, що оборот по р2р переказах визнається доходом і на нього нараховується ПДФО і військовий збір.
Крок 3. На основі акту формується податкове повідомлення-рішення і надсилається поштою на адресу реєстрації.
+
0
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 13:25
#
Ти думаєш від того, що ти багато разів повториш одну і ту ж пургу, вона правдою стане? Ні.
+
0
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 11:38
#
Так спочатку доведіть, що це дохід, потім поговоримо.
+
+4
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 13:39
#
Як випишуть штраф за несплату податків з доходів від сдачи нерухомості
в оренду — розкажеш всі свої міркування або податковому інспектору або в суді.
+
0
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 13:40
#
Та ні, я просто буду тримати гроші в готівці. Суд хай потім пенсії платить і дивується, чому твої хазяєва з податкової не можуть податки зібрати.
+
+4
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 13:49
#
На каждого мудреца довольно простоты

За податкові борги можуть накласти арешт на твоє
нерухоме майно, та продати його через Prozorro.
+
0
zephyr
zephyr
30 квітня 2026, 13:11
#
Единственное жильё- не продадут
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 травня 2026, 14:49
#
«Единственное жильё- не продадут»

BigBend хвалився, що сдає в оренду житло,
тому, можливо, сам живе в ішому.
+
+15
zevs1
zevs1
30 квітня 2026, 13:37
#
Qwerty1999
Расскажи это Миндичу с его командой, где и как правильно жить и творить чудеса в масштабирования в бизнесе.
Тоже самое касается наших успешных чиновников
+
+19
Qwerty1999
Qwerty1999
1 травня 2026, 6:53
#
zevs1

Не стоит манипулировать и подменять понятия — тебе не к лицу.


Миндич не был сотрудником Укрэнерго и не получал там доход,
который скрывал от налогообложения.
Ну, а то, что он с соучастниками придумал схему «шлагбаум»
и его шестерки получали наличными коррупционные «откаты» — это
не р2р-переводы, о которых пишут в данной публикации, и его действия однозначно подпадают под уголовно-процессуальный кодекс, а не Налоговый.
+
0
zephyr
zephyr
1 травня 2026, 21:37
#
Статья 42 хоз кодекса- как бы объясняет деятельность Миндича. А 164 административная- его незнания, что даже коррупционные деньги- то доход, т.к. в хоз кодексе указано: «любая деятельность» и «умышленное». Фактически, в странах ЕС, ответственность за коррупцию- больше, чем за неуплату налогов, поэтому, разъяснения в теме, почему не платят деньги с торговли оружием, людьми, наркотиками и коррупции- потому что сроки за такое- больше.
Минидчу же- никаких сроков. Напомню, запрос в интерпол- не поступал, хотя мог бы. И Израиль- будет обязан выдать Миндичаа, по запросу интерпола.
+
+4
Qwerty1999
Qwerty1999
2 травня 2026, 1:40
#
Zephyr
«Израиль- будет обязан выдать
Миндичаа, по запросу интерпола.»

Израиль своих граждан никому не выдаёт.
+
0
zephyr
zephyr
2 травня 2026, 11:59
#
Только за последний 2025 год, Израиль выдал 14 граждан Израиля интерполу.
+
0
Три літри
Три літри
2 травня 2026, 12:14
#
Якщо ти настільки в темі то назви їх імена та країні в які вони були екстрадовані
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 13:33
#
У США система оподаткування базується на добровільному звітуванні,
але передбачає дуже жорсткі заходи за несплату або ухилення від сплати
податків. Відповідає за податки Служба внутрішніх доходів (IRS).

Якщо ви не подали податкову декларацію вчасно:
штраф — 5% від суми неоплаченого податку за кожен місяць (до 25%).

Якщо ви не реагуєте на повідомлення про борг, IRS має право:
— Накласти арешт на майно, що заважає його продати або взяти позику.
— Списати кошти з банківського рахунку.
— Вилучити заробітну плату.

Ухилення від сплати податків у США є кримінальним злочином,
який може призвести до тюремного ув’язнення на строк до 5 років
та штрафів до $250 000 для фізичних осіб.

Штрафи нараховуються автоматично, і уникнути їх можна лише довівши, що несплата
сталася не з вашої вини (наприклад, через стихійне лихо або тяжку хворобу).

У випадках великої заборгованості (понад $50,000 на 2026 рік) Державний департамент
може відмовити в продовженні віізи або анулювати паспорт США.
+
0
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 13:40
#
Ти не в США.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 13:52
#
BigBend
«Це тільки в Україні таке можливо…»

В Украине налоговый рай в сравнении с США.
+
0
BigBend
BigBend
29 квітня 2026, 13:59
#
Повторюю для особливо обдарованих — ти не в США.
+
+15
zephyr
zephyr
29 квітня 2026, 15:38
#
В личном кабинете IRS: если нет бизнеса, где нужно вычленять прибыль из дохода, налог с продаж, налог с покупок итд- клацаешь галочку напротив «привязать автопередачу данных с карты» и настраиваешь в кабинете список родственников и друзей, т. е. family и associates и всё- никаких штрафов нет, и идёт автопередача. Если куму закинул 4999$ в долг- приметку отписал, и всё в рамках закона про личные отношения и займы и пока тебе их не вернут- нет никакого налога.
Почему нищуки в США не парятся? Нету ручной проверки уплаты доходов, до 17−25к$ годовых, потому что те- не подлежат налогообложению, соответственно трудозатраты налоговой, будут выше, чем сбор. По сравнению с Украиной- США, кайф. Сын уже 10 лет живёт, работает- очень доволен простотой и понятностью системы, и отсутствие перегибов и **** от налоговой.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 квітня 2026, 16:05
#
Возможно, твой сын всего-лишь наёмный сотрудник и не тогует
ни на eBay ни на ОЛХ всяким барахлом — поэтому и не париться.

Если соблюдать налоговое законодательство страны проживания — в
Украине тоже можно жить и работать, даже при 18% НДФЛ и 5% ВС,
хотя хотелось бы видеть меньшие ставки налогов.
+
0
zephyr
zephyr
30 квітня 2026, 12:02
#
В Украине, существует нонсенс в виде карточек ФОП, особенно валютных, и представь себе: ты чилишь на вайбе, делаешь всё легально, потом бац- и ты уже не ФОП3, а на общей системе, и тебе за весь год выставляют 23%. Оказывается, если любую операцию по снятию средств, посчитают подозрительной- переводят в том же квартале на общую систему, и годовой отчет принимают с начала прошлого года, а не квартала. Чтобы так не попадать, всякие личности, предлагают помощь с консультациями. Такое уже 1.5 года в Украине. В США- такое невозможно априори, там всё же есть законы, суды и система.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 травня 2026, 15:00
#
Zephyr
«В Украине, существует нонсенс в виде карточек ФОП»

Вообще-то в публикации обсуждаются не ФОПы и их карточный бизнес,
а физлица и получение ими р2р-переводов, которые надо декларировать,
если они не от родственников, и не забывать платить налоги.
+
0
zephyr
zephyr
1 травня 2026, 21:38
#
«Возможно, твой сын всего-лишь наёмный сотрудник и не тогует
ни на eBay ни на ОЛХ
всяким барахлом «- торговать, может лишь ФОП, ТОВ итд. Остальные же, ведут хоз деятельность. Пиши по-нормальному.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 травня 2026, 19:12
#
«Остальные же, ведут хоз деятельность.»

и какими терминами они пользуются
при продаже вместо слова «продам»
+
+15
zephyr
zephyr
29 квітня 2026, 15:32
#
«Головний урок цих справ" — если моешь бабло- оформляй карточку на алкаша или бича.
+
0
Мотя Сопливый
Мотя Сопливый
30 квітня 2026, 11:51
#
А почему кодекс принят в 2010. Правила проверки с 2005 а только в #026 начали «цикавинку» проявлять? Ну почему-то что написання работает через 20 лет и люди как комендант …а хто это сделал. Да почему! Ну с одной стороны я понимаю суд который без бумажек не принимает объяснения. С другой стороны у нас фопиков что «работают» тоже почему-то не интересно что за деятельность и какую отчётность главбюсгалтер за него подает
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 травня 2026, 15:04
#
Может потому, что налоговая стала от НБУ получать информацию, цитирую:
НБУ получает от всех банков информацию о переводах между физическими лицами — так называемые р2р (person-to-person) переводы. На основе этих данных НБУ формирует список клиентов с наибольшими суммами оборотов и передает этот список в Государственную налоговую службу.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 травня 2026, 19:05
#
В українців заберуть навіть єдине житло, якщо вони мають кредитів
та боргів за комуналку на 432 350 грн і більше, — Міністерство юстиції
+
0
zephyr
zephyr
10 травня 2026, 19:29
#
Не заберут, упирается в нормы конституции. А если конституция- не самый важный закон, то и УК не работает. Ну, а там- дикий запад и у кого оружие точнее и больше
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 травня 2026, 19:32
#
Zephyr
«Не заберут, упирается в нормы конституции…»

Можешь процитировать эту норму публично?!
+
0
zephyr
zephyr
11 травня 2026, 18:00
#
Конечно: Статья 47 Конституции Украины: «Ніхто не може бути примусово позбавлений житла інакше як на підставі закону за рішенням суду.»
КСУ, ВСУ- не одобрили новые нормы от минфина и прочих, соответственно- любая попытка использовать трактование их хотелок, любой суд признает- нiкчемним.
Если же, суд постановит обратное и будет игнорировать нормы конституции- такой суд, не имеет права существовать в рамках своих обязательств по нормам исполнения конституции Украины. Исключение- прекращение существования Украины, как государства, или оккупация.
Поэтому, возвращаемся в начало: забрать единственное жильё- не могут.
С начала 2026 года, таких попыток было 9619, судя по реестру судебных дел в хоз/админ. Сколько забрали жилья? Ноль.
+
0
Три літри
Три літри
11 травня 2026, 19:10
#
Так звісно це буде рішення суду як і в будь яких інших спорах про борги
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 травня 2026, 8:41
#
zephyr

Стаття 47 Конституції Украини
«Ніхто не може бути примусово позбавлений житла
інакше як на підставі закону за рішенням суду.»


Якщо вмієте розуміти прочитане, то в Конституції відсутня заборона
на конфіскацію житла та прописаний единий варіант:
— на підставі закону за рішенням суду
+
0
zephyr
zephyr
12 травня 2026, 12:34
#
Выше, написал: решение суда, может быть признано нiкчемним. Так, и начинаются майданы. Или вы можете предоставить нормативный и законодательный акт из Рады и решение суда, по которому разрешили проводить 2 революции?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 травня 2026, 17:13
#
«решение суда, может быть признано нiкчемним.»

а может и не быть признано, ведь признаёте не вы, а суд.
+
0
zephyr
zephyr
14 травня 2026, 12:42
#
Напомню, суд не признавал никаких революций, а они были. В этом и суть. Практикум показывает: жильё не отменяют, потому что боятся за свою жизнь.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 травня 2026, 20:07
#
zephyr
«суд не признавал никаких революций»

Ваше мнение имеет значение,
но для германии, а не Украины.


К сведению, россия начала аннексию Крыма, а действующий президент янукович вместо защиты страны от агрессора сам сбежал в россию.
Власть сменилась согласно действующей Конституции
и перешла к главе ВРУ, который объвил внеочередные выборы
президента.
Никто из судей Верховного суда не опротестовал результаты выборов — значит смена власти прошла легитимно.

К сведению, украинский суд заочно приговорил к тринадцати годам лишения свободы бывшего президента януковича.

А в 2025 году добавили ещё 15 лет с конфискацией.
+
0
Три літри
Три літри
12 травня 2026, 22:37
#
Рішення суда не може бути визнано нікчемним. Взагалі ніколи.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися