Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Denis zaycev 30 березня 2022, 20:09
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Соборна, 2-Е
А почему у меня исчезли карточки с деньгами из приложения? Я, видите ли, в чужой стране, прячу семью от войны. И деньги мне не помешают. Это такой вид национальной поддержки? Дозвониться до вас невозможно. В чате приложения никто не отвечает. И что теперь делать?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 15:41
Наразі, рахунки заблоковані враховуючи корегування в Постанові від 21 березня та до моменту отримання додаткових роз'яснень від НБУ.
Намагаємося прискорити вирішення цього питання😣
Yulia84 30 березня 2022, 19:56
Заявка на выплату 6500 грн. была подана 10.03.22. Выплата должна осуществляться в течении 10 дней, даже если учитывать 10 рабочих дней, то сроки давно прошли. Работаю в крупной компании, сотрудники все оформляли выплату разных банков, но не получили только те, которые имеют карту Альфа-Банка. Получается, что государство перечислило средства банку, который как-то не торопится выплачивать клиентам?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 16:12
Кошти вже мають бути на вашому рахунку, на балансі протягом 1-2х годин також стануть доступні.

Якщо кошти все таки не надійшли, то напишіть, будь ласка, в особисті
Проблема вирішена
Kogart 30 березня 2022, 18:43
Доброго дня.
Маю ситуацію, коли в банку повністю зникли (!) всі мої карткові рахунки в т. ч. зарплатний, зникли всі кошти з рахунку та наразі видається повідомлення, що в мене відсутні будь-які картки та рахунки в цьому банку.
На моє запитання, що сталося, Альфа-банк відповів, що рахунки заблоковані згідно постанови НБУ № 18 від 24.02.2022, оскільки я є громадянином РФ, незважаючи на наявність посвідки на постійне проживання.
В мене постає питання компетентності співробітників юридичного відділу Альфа-Банку. Оскільки у вказаній поставі зазначено, що блокування саме видаткових операцій передбачено окрім вилпат на спецрахунки НБУ, ЗСУ та уряду, оплату комунальних послуг, соц. допомоги. Блокування навість цих виплат (як мімнімум) вже є грубим порушенням умов зазначеної постанови.
Банк наполегливо повідомляє, що блокувати вони повинні рахунки громадян РФ та РБ в т. ч. тих, що мають ПМЖ та ВНЖ в Україні. То вкажіть мені, будь ласка, де в постанові НБУ № 18 зазначені слова чи тлумачення «громадянин РФ або РБ» особливе де вказано про ВНЖ та ПМЖ в Україні.
Також хочу підказати шановному Банку, що набрав чинності закон України від 3 березня 2022 року № 2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об'єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», в якому чітко визначається у статті 1 п. 1 закону термін «резидент» Російської Федераці. Увага спойлер: мова йде виключно про юридичні особи та жодного згадування про фізичних осіб громадян.
Рекомендую Альфа-банку все ж діяти за законами України, а не загарбницькими і войовничими принципами країни агресора та спершу отримувати роз’яснення від компетентних органів, а не робити як заманеться. Поки Банк відмовчується.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 15:01
Ми діємо за законами України і цей випадок не виключення. На даний момент ми очікуємо на уточнення від НБУ з приводу даного пункту постанови. Якщо отримаємо відповідь, що обмеження з вашого рахунку потрібно зняти, то обов'язково одразу це зробимо.

Запевняємо, що навмисно незручностей вам завдавати не хочемо🙄
Antonio54 30 березня 2022, 15:07
Добрый день!
В вашем сообщении о блокировке счетов гражданам РФ и РБ вы добавили инфо, что «Счета клиентов граждан России и Беларуси, у которых есть вид на временное или постоянное место жительство, также блокируются». Вы ссылаетесь на п. 15, в котором указано, что необходимо блокировать резидентам этих стран, но не гражданам. Граждане Р Ф и РБ являются резидентами Украины, если есть Вид на постоянное место жительства.
Так откуда взялось решение блокировать счета резидентам Украины, если в постановлении (в п15, в частности) об этом не указано?

https://is.gd/hWakyZ
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 16:42
Рахунки громадян РФ і РБ, які при цьому резиденти України будуть розблоковані автоматично протягом 2х днів.

Нам дуже шкода, що завдали вам незручностей. Пробачте, будь ласка, за це 😢
Проблема вирішена
auakiev 30 березня 2022, 13:00
Удивительно поведение банка. Хотелось бы получить комментарии!
Во многих банках при погашении рассрочек (кредитов) предоставили хоть какие-то льготы — 1−2 месяца «каникул», в одном из банков (без рекламы) до июня месяца ничего можно не платить. Но Альфа-Банк упорно хочет получать все в срок, не замечая ситуации в стране.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 15:35
Платежі по розстрочкам стандартно переходять в борг по картці, але на погашення зараз чекаємо тільки від тих клієнтів, які можуть це зробити. Для всіх інших автоматично підключені кредитні канікули за всіма беззаставними кредитами і кредитними картками. Платіж з 1 березня 0грн.

З 1 квітня внесено доповлення в пропозицію — якщо в поточному місяці ви не можете погасити кредит (кредитна картка та споживчий, грошовий кредит), канікули будуть автоматично активовані, а відсотки за цей період рівномірно розподіляться в платежах по кредиту, що залишилися. Якщо ж на рахунок кредиту або кредитної картки від вас надійде оплата на погашення мінімального платежу, канікули за цей місяць вже не будуть активовані та відбудеться стандартне розподілення суми на погашення боргу.
По кредитам кредитні канікули не застосовуються, якщо до кінця строку дії залишається два або менш непогашених платежів.

Детальніше: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074
Проблема вирішена
illiatim 29 березня 2022, 19:57
У меня карта Хамелеон.
Согласно тарифов, в п. 10 указано, что перевод личных средств на карту другого банка без комиссии. И это так, я раньше не однократно переводил средства и комиссия не бралась.

Но один раз при переводе личных средств у меня взялась комиссия 4%.

То, что я писал неоднократно в чат в приложении и в мессенджеры и мне НИРАЗУ там не ответили, это пол беды.
Позвонив на горячую линию и пройдя круги ада общения с ботом я наконец то связываюсь с оператором.
Оператор меня начинает обманывать и говорить что комиссия 4% БРАЛАСЬ ВСЕГДА за перевод личных средств на карту другого банка. Уверен, у вас есть запись звонка, прослушайте.

Зачем вы обманываете клиентов?

Я, поверив оператору, решил всё-таки перепроверить… Открыл выписки, комиссии при переводах на другие карты не было. Открыл тарифы карты на сайте, там так же указано, что комисси нет.

Очередной раз дозвонившись на горячую линию и объяснив ситуацию, оператор подала заявку в тех. отдел, сказала что если будет признан сбой, мне вернут списанную комиссию.
Пришел ответ, что заявка отклонена.

Вопрос, почему списалась комиссия за перевод личных средств, так и остался без ответа.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 13:03
Дійсно, переказ власних коштів з Хамелеону без комісії. 4% відсотки береться за переказ кредитних коштів, що і сталося. Оскільки на момент проведення операції ліміту не було, то під час списання суми з рахунку 28.02 кредитний ліміт вже був, тому і списалось частково за рахунок кредитних коштів і розрахувало комісію.
Готові піти вам на зустріч. Вже написали вам в приватні повідомлення :)
Проблема вирішена
Sergei380 29 березня 2022, 14:18
Доброго времени.
28 марта был срок окончания депозита, деньги не вернули, более того заблокирована скарбничка.
При этом, представитель Альфа Банк сказал, что заблокирован счёт согласно постанове НБУ от 24.02, как гражданину РБ.
При этом, да, есть такая постановка, но я являюсь резидентом Украины, официально зарабатываю, имею ПМЖ, на данных лиц постановка НБУ не распростроняется, так как резидент, также я выслал документальное подтверждение!
Надеюсь, со мной свяжется представитель тут и мы решим возврат депозита и разблокировки счетов без привлечения и жалоб в НБУ, а юристы Альфы пусть верно и ещё раз перечитают ту постанову
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 16:41
Рахунки громадян РФ і РБ, які при цьому резиденти України будуть розблоковані автоматично протягом 2х днів.

Нам дуже шкода, що завдали вам незручностей. Пробачте, будь ласка, за це 😢
Viktoria88888 29 березня 2022, 12:11
Відновіть можливість замовлення готівки!!! Майте повагу до своїх клієнтів, не можуть люди постійно їздити у відділення і дивитись буде вона там, чи ні …
Дуже змінилось відношення до Альфа-банку у період воєнних дій… і точно буду враховувати цю ситуацію, при подальшому обслуговуванні і при порадам іншим клієнтам.
Перше — це ситуація з замовленням готівки, якось інші банки стараються, для своїх клієнтів, збирають кошти, виконують замовлення.
Друге — ситуація з кредитними лімітами. У мене коштів на вкладних рахунках більше, ніж було встановлено кредитного ліміту, і ви вирішуєте знизити кредитний ліміт …як я можу після цього довіряти банку свої кошти, якщо він так вчиняє. Інші банки, де вкладів не маю, залишили без змін всі кредитні ліміти.
Так, зрозуміло, що банк в першуу чергу переслідує свої цілі, але ж якось і за клієнтів, які також усі опинились у скрутному становищі потрібно думати. От ви позиціонуєте, що ми ж виконуємо свої зобов’язання за вкладами, але ж яке це виконання, якщо людина не може нормально замовити валюту і зняти кошти, а має бігати по копійчині висмикувати…
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2022, 13:49
В період війни змушені адаптуватися до умов, які маємо. На жаль, ці умови постійно змінюються і через незалежні від нас умови відділення може перестати працювати будь-якої хвилини :(

Ми робимо все необхідне для стабільної роботи всіх наших сервісів і послуг. Одразу, коли зможемо повернутися до режиму, як це працювало до війни, то зробимо це. Ми думаємо не лише про продовження роботи банку, але і про зручність для клієнтів, про практичну сторону. Це для нас зараз пріоритетна задача.

Про ліміти так само :(
Перш ніж приймати певне рішення розглядаємо всі можливі альтернативи і тільки потім його ухвалюємо. Багато з оновлень для нас так само неприємні, як і для вас. Тому, знову ж, якщо буде можливо, то ліміти повернуться.

Стараємося підтримувати клієнтів, Україну, ТрО, ЗСУ. Віримо у перемогу найближчим часом і повернення до звичних умов. Все буде Україна!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artemartem14 29 березня 2022, 10:55
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 79
Відділення зручно розташоване, ввічливі співробітники, завжди допоможуть у вирішенні питань, немає проблем з готівкою в кассі
Найвища оцінка банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2022, 12:14
Нам дуже приємно, що ви задоволені нашим сервісом!
Робимо все, щоб забезпечити безперебійну роботу банку у такий важкий час.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 березня 2022, 15:43
Відгук не зарахований (на 31.03.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Glavbukh 28 березня 2022, 21:41
Відділення за адресою: Херсон, вул. Торгова, 40
Хочу подякувати співробітникам банку, які не залишили Херсон у таку скрутну та емоційно важливу пору (початок окупації міста). Продовжували працювати, та забезпечували коштами мене та співробітників (медиків) готівкою, яку дуже важко дістати в окупованому місті. Це дає не аби яку надію та наснагу до перемоги. Дякую банку банку, разом до перемоги, Херсон — це однозначно УКРАЇНА!!! не залишайте нас…
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2022, 12:51
Велике спасибі і вам теж! Ми раді робити все, щоб у вас залишались позитивні враження про співпрацю з банком. Разом ми переможемо! Слава Україні 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mihail1212 27 березня 2022, 19:41
Альфа банк с самого начала войны обнулил кредитные лимиты клиентов. При этом поддержка цинично сообщает, что кредиты не обнулены, а уменьшены на размер лимита. То есть был лимит в 30 тысяч, его и уменьшили на эти 30 тысяч. Люди добросовестно выплачивали кредиты по грабительским 44% годовых, после выплат не закрывали карты, ежемесячно перечисляли деньги для обслуживания на случай какого-то трудного времени.
И вот когда это трудное время настало, Альфа банк цинично обнуляет лимиты. Если ПриватБанк после этого восстанавливает лимиты, Альфа банк даже об этом не думает.
Такое поведение — это деятельность, направленная на умышленное причинение вреда гражданам страны в условиях войны. Люди рассчитывали на эти деньги, имели на них полное право. Но альфа банк поступил подло. Ему не место на территории страны. Это явно не украинский банк, его деятельность направлена против украинских граждан.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 березня 2022, 12:50
Ми розуміємо, що в поточній ситуації важлива кожна гривня, і це вимушене рішення про зменшення кредитних лімітів далось нам дуже тяжко. Як тільки Україна переможе та ситуація в країні стабілізується, банк за першої можливості буде переглядати ліміти та повертати їх до початкових значень. Дякуємо за розуміння
Банк в жодному разі ніяк не хоче нанести шкоду Україні та українцям в поточній ситуаціїї, ми робимо все можливе для підтримки громадян та ЗСУ, щоб пришвидшити нашу спільну перемогу.
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💛💙
oleksandr cherevko 27 березня 2022, 14:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Отримую регулярно SWIFT переках за виконані роботи як ФОП, іноземний банк підтвердив відправку коштів ще 17.03. В банку відповіли що переказ не отримали, рекомендували звернутся в банк відправник. Вияснити інформацію через гарячу лінію не можливо, відділення не працюють, вияснити будь що НЕ можливо… навіщо декларувати що банківстка система працює якщо один з найбільших банків роботу практично заблокував.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2022, 16:23
На тривале очікування Swift може впливати безліч факторів. Але в будь-якому випадку хочемо вам допомогти вирішити ваше питання. Ми вже написали вам у приватні повідомлення. Будемо прикладати всі зусилля, щоб допомогти вам якнайшвидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oliinyk2022 27 березня 2022, 11:56
Заганяють в боргову яму. Не відмінили % по кредитах. Завуалювали під плату за обслуговування карти. За таку підтримку клієнтів в період війни мають 99,9% не отримати свої кошти ніколи.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2022, 18:20
В країні дуже непроста ситуація, важко абсолютно всім. Тому ми не змушуємо клієнтів вносити щомісячну оплату по кредитних договорах. Але при цьому відсотки продовжують нараховуватись. Розуміємо, що багато клієнтів мають фінансові складнощі, тому ми робимо все можливе, щоб забезпечити найбільш вигідніші умови.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1976ANDREI 26 березня 2022, 15:45
Никогда не открывайте счета в этом банке. Все данные получит Альфа Банк на территории России.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 16:33
Дана інформація не відповідає дійсності.

Ми український банк, працюємо згідно з українським законодавством на території України. Нас було визнано системно-важливим банком. З російським Альфа-Банком ми окремі юридичні особи і жодні санкції, в т.ч. і накладені на Альфа-Банк в РФ нас не стосуються.
Проблема вирішена
kumara 26 березня 2022, 12:40
Ужасный банк. Мало того что кредитные лимиты сняли, так и установили лимит на снятие собственных средств в 0 который нельзя сменить. Спасибо за помощь в военное время что нельзя даже свои средства снять, тех поддержка ни чем не может помочь
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 13:31
Зараз дуже складний час. Нелегко всім, в тому числі і банку. Зменшення кредитних лімітв — вимушена міра банку для забезпечення стабільності. Адже банк має проводити платежі, осблуговувати картки, виконувати обов'язки перед своїми вкладниками. Ліміти можна змінити через підтримку в чаті або КЦ.
Підтримці зараз дуже складно, оскільки працюють в місці під постійними обстрілами. Зараз робимо все, щоб забезпечити своїм колегам безпечні умови для праці. Додатково написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Ковпака 25 березня 2022, 21:25
Кожного дня списуються якись кошти, без квитанції, без всього. Уже на кредитной карточці утворився минус. Хотя казали що у війський стан, будуть просто списуватись проценти, і то шляхом збільшення кредитного ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MashaDolia22 24 березня 2022, 20:15
Я уже не знаю куда обращаться! Каждый день моя карта хамелеон идёт в минус на 17 грн, КАЖДЫЙ ДЕНЬ! Я не понимаю почему. В банке говорят, что это % несанкционированные. Откуда они? За что они? Непонятно. До войны таких проблем не было. Операторы не видят ничего, сами не знают что это. Люди, помогите, пожалуйста! У меня нету сейчас возможности закрыть кредитную карту, как бы я не хотела. Как быть? что мне сделать? Как остановить это бесчинство? До конца войны у меня будет кредит не 10 тыс, а 100!
Winzo 24 березня 2022, 17:43
24.02.2022 находясь за границей, из-за военных действий в Украине, было принято решение снять сумму в Евро в банкомате одной из соседних стран.

Проверили курс на 24.02 и приняли решение снимать ориентируясь на этот курс. Сняли в рамках суммы на счету, оставался небольшой +. В приложении отображался курс операции на текущую дату.
В последствии оказалось, что банк пересчитал снятие в банкомате по курсу банка на момент списания, в нашем случае, 28.02 (такого не встречали ни в одном банке), который был существенно выше чем в день снятия, а также выше чем курс платежных систем на это же число! В итоге на карте образовался минус, около 20000 грн из-за разницы в курсе

Получается снимая в банкомате, вы играете в лотерею, не имея никакой возможности спрогнозировать курс, который выставит банк, по своему усмотрению, на момент списания. У вас, как у клиента, вообще нет никакой возможности просчитать сумму, которая спишется. Это же мошенничество, еще и в военное время!

Вместо помощи людям в это сложное время, банк загоняет дебетовые карты в минус!
Сейчас на карту жене приходит выплата на ребенка, которая вместо того, чтобы идти по назначению, погашает минус!

Мы написали письмо в банк, чтобы попробовать объяснить и уладить ситуацию, но за 2 недели, так никто и не ответил.

Я очень надеюсь, что банк все же ответит на письмо или на этот отзыв, и поможет в это тяжелое время решить эту непредсказуемую и критичную для нас ситуацию. Тогда я смогу удалить этот отзыв или напишу, что проблема решена.

Я также являюсь владельцем ФОП счета, и счета физ. лица в этом банке. Надеюсь по возвращению в Киев, не придется отказываться от всех услуг и сервисов банка, имея опыт этой негативной ситуации.

Ждем вашей помощи с решением!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 10:39
Ситуація не дуже, тут не поспорити.
В банку операції списуються в 2 етапи:
Спочатку списується сума з балансу(онлайн), а через 2-3 вже з рахунку. Так як ви знімали з гривневої картки валюту, то ця операція відбувається так:
По зняттю долару:
-В день проведення операції: з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
-В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
По зняттю євро:
-В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
-В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
Тобто, якщо на момент операції і на момент списання коштів з рахунку( через 2-3 дні ) курс зміниться, то відбудеться досписання суми з рахунку.
Письмові звернення розглядаються до 30 календарних днів. Тому будемо тримати кулачки, щоб питання було розглянуте у вашу користь.
Проблема вирішена
TataPakhar 24 березня 2022, 16:24
Добрый день.
Банк, которым пользуюсь давно, своевременно вношу все платежи, использую их приложения.
Сегодня уменьшил кредитный лимит и не сообщил про это.
Без единого уведомления, списал кредитные денежные средства, что были на керте.
О чем я узнала когда не смогла рассчитаться картой.
Как говорится средства на которые во время войны была хоть какая-то надежда, в экстреном случае.
Более того, карта после списания оказалась ещё и в минусе.

Прекрасная поддержа клиентов в данное время.
Браво 👏
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 18:29
Добрий день!

У воєнному стані змушені приймати неприємні рішення, але необхідні. Ми зважуємо все, перш ніж щось зробити. Повернемо кредитні ліміти одразу, як це стане можливим. Пробачте, будь ласка, якщо завдали вам незручностей :(

Мінус на балансі таким чином утворитися не може. В додатку може бути мінус якщо є нараховані, але ще не списані відсотки.
Проблема вирішена
Юлия Байдюк 24 березня 2022, 10:42
На жаль не маю змогу скористатися виплатою з картки ж підтримка в мобільному додатку сенс від альфа банк, так як віртуальна картка досі діє за встановленими лімітами як за вакцинацію.На моє звернення в службу підтримки (23.03.22) пройшло вже 24 години спеціаліст відповів що буде за«язуватись зі спеціалістами бо це так швидко не вирішується бо в місті повітряна тривога. Шановні за сьогоднішню ніч я вже втомилась рахувать скільки ракет впало поблизу мого міста де немає навіть укриття (нажаль. Прошу посприяти в вирішенню даного питання бо це пряме порушення нормативних документів та законодавства України!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 березня 2022, 15:15
Ми розуміємо, що в поточній ситуації доступ до коштів є життєвонеобхідним, адже наразі кожна гривня на вагу золота. Наша підтримка завжди готова допомогти своїм клієнтам у вирішенні будь-яких питань.
Стосовно вашої картки єПідтримка, то наразі по ній немає жодних блокувань та обмежень, і ви без проблем можете переказати гроші чи розрахуватись карткою в магазині. Приносимо вибачення за незручності.
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💛💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝