Конечно, еОселя и Сенс банк — это антонимы. Обходите стороной. На сайте написано, что решение дают за два дня, по факту 3 недели. Обратились в начале августа, дали все документы кроме оценки. Проверили нас сказали делайте оценку. Этот этап прошли за неделю. А потом три недели тишина. Продавец ждал-ждал, и не дождался, потому что я ему тоже ничего сказать не могу. Ни в службе поддержки, ни в отделение, даже дату кредитного комитета сказать не могли. В итоге решение мы получили 06.09., а полный пакет вместе с оценкой передали 15.08. И это они ещё торопились, т.к. у дома с даты ввода в експлуатацию истекали три года. Одним словом запороли нам сделку.
На моё обращение ответили, что все сроки в рамках регламента. Без слов🤦♂️
Відділення Сенс Банку: Київ, пр-т Соборності, 1
Адреса:
Київ, пр-т Соборності, 1
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка

21 січня 2025, 14:20
Професіоналізм, бездоганне знання продуктів та процесів, якісна допомога на кожному етапі — аспекти консультування, до яких ми прагнемо і вважаємо, що найважливіше в нашій роботі це закривати питання клієнта тут і зараз, в один дотик.
Зі свого боку наш відділ розвитку персоналу та контролю якості працюють сумлінно й завзято, аби підготувати фахівців, які б показували власною роботою наші цінності та якість сервісу, який ми надаємо 💙
На жаль, інколи виникають подібні ситуації, де співробітники не виправдовують високої довіри наших клієнтів, то ж наше завдання реагувати на такі випадки та вжити усіх необхідних заходів, аби клієнт отримав коректну та своєчасну допомогу, а співробітник зрозумів власні помилки й надалі надавав максимально коректну підтримку 🙌🏻
Дійсно, Sense Bank надає можливість оформити картку для зарахування коштів по державній програмі «Зимова підтримка», а також для певної категорії клієнтів — подаємо заявку в Дія для отримання допомоги, колеги з нашого контакт-центру цілком коректно вас проконсультували, адже з 10 грудня 2024 року подати заявку на отримання допомоги у відділенні Sense Bank можуть наступні категорії громадян:
▪️ без РНОКПП;
▪️ віком від 65 років, які не користуються застосунком Дія;
▪️ один із батьків, опікунів, піклувальників чи законні представники малолітніх або неповнолітніх осіб, якщо в таких громадян відсутній РНОКПП та/або вони старші 65 років;
▪️ клієнти Sense Bank з РНОКПП, які не мають свідоцтва про народження дитини у Дія (заявка подається виключно на дитину).
Згідно з затвердженою у банку процедурою, після звернення й надання необхідних документів, співробітник банку відкриє картку «Зроблено в Україні» і подасть заявку на допомогу.
Щодо ситуації, яка трапилась, варто детальніше розписати, чому так відбулось і чому співробітник належним чином не зміг розв'язати це питання 😔
Менеджер, що обслуговував вашого дідуся — пан Андрій, є новим співробітником нашого банку, й на жаль, ще недостатньо ретельно ознайомився із всіма процедурами банку й продуктами, а тому при першому зверненні не зміг точно виявити потребу клієнта й допомогти, оскільки питання залишалось не вирішеним, то до ситуації під'єдналась директор відділення, яка й допомогла розібратись у питанні — в результаті картку змогли оформити й заявку на отримання коштів успішно подали 👌🏻
Але факт некоректної консультації неможливо приховати, тому наш відділ контролю якості, проаналізувавши скаргу, дійшов висновку, що дійсно співробітник припустився помилок, а отже скарга є цілком обгрунтованою, банк вжив заходів для того, щоб таких ситуацій більше не виникало 💙
Щиро перепрошуємо за завдані незручності, ми не культивуємо у власній роботі правило «поки не пнуть — робити нічого не будемо» і не підтримуємо такий робочий підхід, то ж завжди готові докласти зусиль, аби виправити власні помилки й довести розв'язання проблем до кінця 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Зі свого боку наш відділ розвитку персоналу та контролю якості працюють сумлінно й завзято, аби підготувати фахівців, які б показували власною роботою наші цінності та якість сервісу, який ми надаємо 💙
На жаль, інколи виникають подібні ситуації, де співробітники не виправдовують високої довіри наших клієнтів, то ж наше завдання реагувати на такі випадки та вжити усіх необхідних заходів, аби клієнт отримав коректну та своєчасну допомогу, а співробітник зрозумів власні помилки й надалі надавав максимально коректну підтримку 🙌🏻
Дійсно, Sense Bank надає можливість оформити картку для зарахування коштів по державній програмі «Зимова підтримка», а також для певної категорії клієнтів — подаємо заявку в Дія для отримання допомоги, колеги з нашого контакт-центру цілком коректно вас проконсультували, адже з 10 грудня 2024 року подати заявку на отримання допомоги у відділенні Sense Bank можуть наступні категорії громадян:
▪️ без РНОКПП;
▪️ віком від 65 років, які не користуються застосунком Дія;
▪️ один із батьків, опікунів, піклувальників чи законні представники малолітніх або неповнолітніх осіб, якщо в таких громадян відсутній РНОКПП та/або вони старші 65 років;
▪️ клієнти Sense Bank з РНОКПП, які не мають свідоцтва про народження дитини у Дія (заявка подається виключно на дитину).
Згідно з затвердженою у банку процедурою, після звернення й надання необхідних документів, співробітник банку відкриє картку «Зроблено в Україні» і подасть заявку на допомогу.
Щодо ситуації, яка трапилась, варто детальніше розписати, чому так відбулось і чому співробітник належним чином не зміг розв'язати це питання 😔
Менеджер, що обслуговував вашого дідуся — пан Андрій, є новим співробітником нашого банку, й на жаль, ще недостатньо ретельно ознайомився із всіма процедурами банку й продуктами, а тому при першому зверненні не зміг точно виявити потребу клієнта й допомогти, оскільки питання залишалось не вирішеним, то до ситуації під'єдналась директор відділення, яка й допомогла розібратись у питанні — в результаті картку змогли оформити й заявку на отримання коштів успішно подали 👌🏻
Але факт некоректної консультації неможливо приховати, тому наш відділ контролю якості, проаналізувавши скаргу, дійшов висновку, що дійсно співробітник припустився помилок, а отже скарга є цілком обгрунтованою, банк вжив заходів для того, щоб таких ситуацій більше не виникало 💙
Щиро перепрошуємо за завдані незручності, ми не культивуємо у власній роботі правило «поки не пнуть — робити нічого не будемо» і не підтримуємо такий робочий підхід, то ж завжди готові докласти зусиль, аби виправити власні помилки й довести розв'язання проблем до кінця 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ответ банка

13 грудня 2024, 17:22
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та надали такий детальний відгук. Ми розуміємо, наскільки важливим для вас було швидке розв'язання питання за програмою «єОселя», і щиро шкодуємо, що очікування затягнулися.
Щодо термінів розгляду заявки, хочемо пояснити ситуацію. У вашому випадку процес був ускладнений необхідністю ретельного аналізу доходів поручителя ФОП, що є обов’язковою вимогою для таких заявок. Ми намагаємося робити все можливе, щоб скоротити час розгляду, але в деяких випадках це потребує більше часу для перевірки.
Щодо компенсації витрат на оцінку, маємо зазначити, що умови програми регулюються Постановою КМУ №856, і вони не передбачають можливості відшкодування таких витрат.
Ми розуміємо, що ця ситуація принесла вам незручності та щиро шкодуємо, що процес викликав затримки й серйозно вплинув на ваші плани. Ваш відгук уже передано відповідальним підрозділам, аби ми могли ще краще оптимізувати наші внутрішні процеси та уникати подібних ситуацій у майбутньому.
З повагою, Володимир 💎
Щодо термінів розгляду заявки, хочемо пояснити ситуацію. У вашому випадку процес був ускладнений необхідністю ретельного аналізу доходів поручителя ФОП, що є обов’язковою вимогою для таких заявок. Ми намагаємося робити все можливе, щоб скоротити час розгляду, але в деяких випадках це потребує більше часу для перевірки.
Щодо компенсації витрат на оцінку, маємо зазначити, що умови програми регулюються Постановою КМУ №856, і вони не передбачають можливості відшкодування таких витрат.
Ми розуміємо, що ця ситуація принесла вам незручності та щиро шкодуємо, що процес викликав затримки й серйозно вплинув на ваші плани. Ваш відгук уже передано відповідальним підрозділам, аби ми могли ще краще оптимізувати наші внутрішні процеси та уникати подібних ситуацій у майбутньому.
З повагою, Володимир 💎
Війна, форс-мажорні обставини скрізь і повсяк час на території України-неньки. Будь-коли вам можуть знадобитися гроші для термінової евакуації, зміни місця проживання, придбання їжі, одягу, медикаментів — словом, для виживання, позаяк усе ваше майно залишиться під завалами внаслідок рашистського бомбардування.
Тримати гроші вдома — вкрай ризиковано, у банку — значно надійніше. Але БОЖЕ ЗБАВ вас розмістити свої кошти у начеб-то українському, нібито державному банку «СЕНС»! Вам їх не віддадуть раніше, ніж за 5 днів.
Щоб отримати кошти з дебетової картки чи особового рахунку у банку «Сенс», вам доведеться спочатку «вмовити» цифрового диспетера Call-центру з'єднати вас з живим фахівцем (вдасться — ви щасливчик). Людина-фахівець повідомить Вас, що для отримання коштів (готівки) ви повинні замовити (забронювати) їх, після чого ви зможете отримати готівку у касі вибраного відділення лише через 5 днів. Причому ця процедура НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СУМИ коштів! Та хоч 50 доларів — приходьте через 5 днів, крапка! Доречі, послуга з переказу коштів в іноземній валюті на рахунок в іншому банку відсутня.
Будь-який комерційний банк — це лихвар. Коли людина розміщує свої кошти у банку, вона кредитує банк, тобто позичає банку гроші, які банк використовує для власного збагачення. Кожен день, навіть кожну ніч (бо ніч в Україні — це день в іншій частині земної кулі, на ринках якої з’являються т.зв. «швидкі» гроші українських банків) гроші працюють, приносячи зиск банку.
Отже, банк «СЕНС», свавільно затримуючи ваші гроші, продовжує використовувати їх для власного збагачення, на вас йому начхати — можете хоч померти.
Дивно, неочікувано, що НБУ дозволяє подібне свавілля і шахрайство. Але, зрештою, НБУ за визначенням піклується про державу, а не про людей.
Банк «СЕНС» продовжує бути проросійським. Банк «СЕНС» допомагає неонацистам російської имперії знищити вас. Тому про власний порятунок ви маєте подбати самостійно. Хочете вижити — оберіть будь-який інший український банк.
Коментарі (18)
Тримати гроші вдома — вкрай ризиковано, у банку — значно надійніше. Але БОЖЕ ЗБАВ вас розмістити свої кошти у начеб-то українському, нібито державному банку «СЕНС»! Вам їх не віддадуть раніше, ніж за 5 днів.
Щоб отримати кошти з дебетової картки чи особового рахунку у банку «Сенс», вам доведеться спочатку «вмовити» цифрового диспетера Call-центру з'єднати вас з живим фахівцем (вдасться — ви щасливчик). Людина-фахівець повідомить Вас, що для отримання коштів (готівки) ви повинні замовити (забронювати) їх, після чого ви зможете отримати готівку у касі вибраного відділення лише через 5 днів. Причому ця процедура НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СУМИ коштів! Та хоч 50 доларів — приходьте через 5 днів, крапка! Доречі, послуга з переказу коштів в іноземній валюті на рахунок в іншому банку відсутня.
Будь-який комерційний банк — це лихвар. Коли людина розміщує свої кошти у банку, вона кредитує банк, тобто позичає банку гроші, які банк використовує для власного збагачення. Кожен день, навіть кожну ніч (бо ніч в Україні — це день в іншій частині земної кулі, на ринках якої з’являються т.зв. «швидкі» гроші українських банків) гроші працюють, приносячи зиск банку.
Отже, банк «СЕНС», свавільно затримуючи ваші гроші, продовжує використовувати їх для власного збагачення, на вас йому начхати — можете хоч померти.
Дивно, неочікувано, що НБУ дозволяє подібне свавілля і шахрайство. Але, зрештою, НБУ за визначенням піклується про державу, а не про людей.
Банк «СЕНС» продовжує бути проросійським. Банк «СЕНС» допомагає неонацистам російської имперії знищити вас. Тому про власний порятунок ви маєте подбати самостійно. Хочете вижити — оберіть будь-який інший український банк.
Ответ банка

8 січня 2024, 21:22
Розуміємо вас, проте дійсно бронювання валюти на такий термін зумовлене попитом та логістикою, так як це в т.ч замовлення готівки, її доставка/підкріплення валюти, рекомендовано бронювати від 2000 грн або еквіваленту в валюті для того, щоб вона гарантовано була в касі, але це не відміняє можливості зняття без попереднього замовлення.
З приводу боту Алли достатньо декілька разів сказати «оператора» для з'єднання, але в нас також є і чат підтримки в застосунку, там також достатньо написати оператора, або після бота(вибір зі списку) вийти на оператора, або пряме з'єднання на відеочат сервісі в тому ж розділі.
Переказати валюту на рахунок в іншому банку ви можете, але дійсно не онлайн, а у відділенні банку шляхом свіфт (з відповідною тарифікацію) та підтверджуючими документами
Сенс банк — був і є українським банком, та від 22.07.2023 являється державним банком у 100% власності Міністерства фінансів України: https://sensebank.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti
*Анастасія
З приводу боту Алли достатньо декілька разів сказати «оператора» для з'єднання, але в нас також є і чат підтримки в застосунку, там також достатньо написати оператора, або після бота(вибір зі списку) вийти на оператора, або пряме з'єднання на відеочат сервісі в тому ж розділі.
Переказати валюту на рахунок в іншому банку ви можете, але дійсно не онлайн, а у відділенні банку шляхом свіфт (з відповідною тарифікацію) та підтверджуючими документами
Сенс банк — був і є українським банком, та від 22.07.2023 являється державним банком у 100% власності Міністерства фінансів України: https://sensebank.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti
*Анастасія
Вчера 22,05,2023 в 15:46 с номера +380444988447. На мой телефонный номер позвонили, узнавали о моих действиях на моей зарплатной карте. Когда отказалась отвечать мою карту заблокировали.
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Коментарі (3)
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Ответ банка

28 травня 2023, 11:25
У всіх банків є своя система протидії шахрайським діям і у випадках підозрілих/не типових операцій згідно цим же правил банк має право обмежити операцію/заблокувати на доуточнення та зв'язуватись з клієнтом для підтвердження цієї операції, при цьому виконуючи дзвінок на фінансовий номер телефону(не питаючи даних по картці окрім підозрілих операцій по ній) — п. 4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі
/Анастасія
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі
/Анастасія
Хочу написати свій відгук про Альфа-Банк (Sensbank). Це — шахраї. На лікування сина брала кредит у розмірі 29тис.грн. Виплачувала поки сама не захворіла і перестала платити. Співробітники банку телефонувати мені щодня з погрозами. І я зробила реєстурізацію борга і платила поки могла, виплативши більше 50 тыс. грн. Но моє лікування, а з годом прийшлось зробити і операцію мені було важко платити. На протязі, з початку березня і потеперешній час я телефоную в банк, щоб дізнатися про стан кредиту. Оператори мені надають різні номери телефони, по яким ніхто не може надати мені інформації. З цього приводу я вже звернулась зі скаргою в нац. банк і чекаю на відповідь. Люди ніколи незв’язуйтесь з цим банком. % ставки дуже, дуже великі. Ось так рашиськи банки заробляють на українцях.
Коментарі (5)
Ответ банка

11 квітня 2023, 22:14
У разі, якщо ви не дотримуєтесь умов та не вносите ваші платежі вчасно тривалий час ваш кредит переходить на обслуговування в колекторське агенство, тому вам надавали номер телефону агенства, який займається вашим боргом. В особистих повідомленнях ми надали вам інформацію, яка стосується вашого боргу.
Також зазначимо, що всі пропозиції, які ми надаємо ми виставляємо згідно з ринком.
Надалі рекомендуємо зв'язуватись за номерами, що ми надали вам в особистих повідомленнях.
Ваша помічниця, Анастасія ❤😊
Також зазначимо, що всі пропозиції, які ми надаємо ми виставляємо згідно з ринком.
Надалі рекомендуємо зв'язуватись за номерами, що ми надали вам в особистих повідомленнях.
Ваша помічниця, Анастасія ❤😊
Осторожно! Sense Банк внедрил «новую систему конвертации», благодаря которой курс снятия евро теперь в этом банке стал САМЫМ невыгодным в Украине, при этом дезинформировав своих клиентов (указывает на сайте и в приложении другой неверный более выгодный курс)!
23 января было произведено снятие евро в банкомате. Курс на сайте и в приложении БЫЛ УКАЗАН 40,90 грн., но почему-то снятие произошло по курсу 41,6426 грн. Обычно через 2 дня заблокированная на счету сумма списывалась по прямому курсу банка и существенно не отличалась. Но в этот раз, как выяснилось, никакого перерасчёта не будет «так как банк внедрил новую логику конвертации» и сумма осталась списана по курсу 41, 6426 грн. + комиссия за снятие (к примеру, по карте «Хамелеон это ещё 3%»), а это уже конечный курс транзакции 42,8918 грн., т. е. самый худший курс по карточным операциям в Украине! При том, что они позиционируют свой валютный курс «как один из самых выгодных».
Снимая для сравнения с карты OTP банк, которая так же конвертирует евро не по прямому курсу, а использует двойную конвертацию — из евро в доллар по курсу платёжной системы в гривну, ту же сумму в тот же день курс транзакции составил 40,75 + 1.8%, т. е. 41,4835. Разница колоссальная!
При этом деньги со счета сняли по курсу, ОТЛИЧАЮЩЕМУСЯ от курса в приложении и на сайте на 18 % (!!!), а вот ни на один вопрос сотрудник call — центра ответить не смог (например, почему курс стал гораздо больше, чем у остальных банков, работающих с двойной конвертацией), а консультант в чате вообще заявил, что смена логики конвертации — это не смена тарифов карты и банк НЕ ОБЯЗАН информировать своих клиентов заранее!!! И «ради вас изменять курс платёжной системы никто не будет», как и «делать для вас индивидуальный курс никто не будет»! Повергло в шок! Невероятное беспрецедентное хамство!
Эти «нововведения» с изменением логики конвертации делают Sense банк, ранее привлекательный по условиям, самым невыгодным для снятия в Украине. И отдельного внимания стоит тотальная дезинформация клиентов! Коммуникации с банком 0. Никто не может внятно ответить почему такая огромная разница с остальными банками, использующими двойную конвертацию.
Коментарі (11)
23 января было произведено снятие евро в банкомате. Курс на сайте и в приложении БЫЛ УКАЗАН 40,90 грн., но почему-то снятие произошло по курсу 41,6426 грн. Обычно через 2 дня заблокированная на счету сумма списывалась по прямому курсу банка и существенно не отличалась. Но в этот раз, как выяснилось, никакого перерасчёта не будет «так как банк внедрил новую логику конвертации» и сумма осталась списана по курсу 41, 6426 грн. + комиссия за снятие (к примеру, по карте «Хамелеон это ещё 3%»), а это уже конечный курс транзакции 42,8918 грн., т. е. самый худший курс по карточным операциям в Украине! При том, что они позиционируют свой валютный курс «как один из самых выгодных».
Снимая для сравнения с карты OTP банк, которая так же конвертирует евро не по прямому курсу, а использует двойную конвертацию — из евро в доллар по курсу платёжной системы в гривну, ту же сумму в тот же день курс транзакции составил 40,75 + 1.8%, т. е. 41,4835. Разница колоссальная!
При этом деньги со счета сняли по курсу, ОТЛИЧАЮЩЕМУСЯ от курса в приложении и на сайте на 18 % (!!!), а вот ни на один вопрос сотрудник call — центра ответить не смог (например, почему курс стал гораздо больше, чем у остальных банков, работающих с двойной конвертацией), а консультант в чате вообще заявил, что смена логики конвертации — это не смена тарифов карты и банк НЕ ОБЯЗАН информировать своих клиентов заранее!!! И «ради вас изменять курс платёжной системы никто не будет», как и «делать для вас индивидуальный курс никто не будет»! Повергло в шок! Невероятное беспрецедентное хамство!
Эти «нововведения» с изменением логики конвертации делают Sense банк, ранее привлекательный по условиям, самым невыгодным для снятия в Украине. И отдельного внимания стоит тотальная дезинформация клиентов! Коммуникации с банком 0. Никто не может внятно ответить почему такая огромная разница с остальными банками, использующими двойную конвертацию.
Ответ банка

31 січня 2023, 11:22
Розуміємо вас, курс євро став дійсно гірше, але є надія що не на довго і пов'язано це з тим, що банк перейшов на основну валюту розрахунків — доллар з 17.01 про що була новина в тому числі в додатку та стаття в базі знань, в рамках даного оновлення почав фіксуватись курс на момент проведення операції, що покращило клієнтський досвід при розрахунках в валюті, але поки не для євро :( Стаття в базі знань про зміни які відбулись https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9619887068562, наразі в планах прибрати курс для розрахунків з картки в євро вже в найближчому оновленні та покращити курс найближчим часом
Доброго дня. Хочу залишити скаргу на АльБанк. Якщо чесно я просто в шоці! Мій хлопець мобілізований. Знаходиться в рядах ЗСУ. В нього є кредит в цьому банку. Так як самостійно він звернутися в банк не зміг, то я сама вирішила віднести справку про мобілізацію і фото військового квитка. Прийшовши у відділення за адресою м. Київ, Соборності 1 то мені сказали що принести такі документи може тільки він особисто, на що я пояснила дівчатам що він ну ніяк не може цього зробити. Врешті решт мені так нічим і не допомогли. Потім я вирішила зайти в інше відділення де мені з радістю допомогли і присвоїли статус Militari. Через деякий час в них знову пішов збій, і знову статусу немає. Оформився новий кредит, і знову з відсотками. Хлопець самостійно подав запит в застосунку Альфа-Банку, де кожного разу писали щось нове, а сьогодні заявили що такі запити 60 днів розглядають. Скажіть це нормально .? Людина хоче платити, але так як є такі привілегії для військовослужбовців, то хоче щоб списали комісію. В інших банках ця процедура займає тиждень, а не 60 днів.
Коментарі (4)
Ответ банка

19 вересня 2022, 20:36
Добрий день! Дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація, справді соромно, що не змогли допомогти одразу і пояснити :(
Ми розуміємо потребу в даній послузі і тому зробили можливість подати документи онлайн. Відсотки ми списуємо, в т.ч. і вже нараховані, не від дати оброблення запиту, а від дати мобілізації. Тобто це не вплине на ту суму коштів, яку по кредиту загалом потрібно буде сплатити.
Насправді вказуються максимальні терміни, але ми, як правило, справляємося набагато швидше. Будемо вдячні, якщо напишете номер телефона вашого хлопця, ми перевіримо і проконтролюємо щоб на цей раз все точно було добре
Ми розуміємо потребу в даній послузі і тому зробили можливість подати документи онлайн. Відсотки ми списуємо, в т.ч. і вже нараховані, не від дати оброблення запиту, а від дати мобілізації. Тобто це не вплине на ту суму коштів, яку по кредиту загалом потрібно буде сплатити.
Насправді вказуються максимальні терміни, але ми, як правило, справляємося набагато швидше. Будемо вдячні, якщо напишете номер телефона вашого хлопця, ми перевіримо і проконтролюємо щоб на цей раз все точно було добре
Обслуживаюсь обычно в центральной части Киева где нужно отдать должное все вылизано в отделении, и даже окна моют.
Был несколько раз в отделении на дарнице.
Где в этот раз «зона 24», ну просто полна чеков везде. Сфотографировал Зря нет возможности прикрепить фото в комментарии чтобы все увидели степень загрязнения потоптанными чеками весь пол.
В связи с этим хотел задать 2 вопроса:
1й, почему именно в этом отделении грязно, почему такого нет в отделениях в центре (на Крещатике например)
2. Чем занимается руководитель отделения, может стоит в воскресение чтобы мимо проходя уборщица проходила мимо отделения и заходила на 5 мин.
Спасибо за ответ. Надеюсь не услышать ответ в стиле Вы этого заслужили
10.07 2022 воскресение
Почему я не видел такого мусора ни в одном другом отделении Украины, а пользуюсь банком не первый год
Коментарі (2)
Был несколько раз в отделении на дарнице.
Где в этот раз «зона 24», ну просто полна чеков везде. Сфотографировал Зря нет возможности прикрепить фото в комментарии чтобы все увидели степень загрязнения потоптанными чеками весь пол.
В связи с этим хотел задать 2 вопроса:
1й, почему именно в этом отделении грязно, почему такого нет в отделениях в центре (на Крещатике например)
2. Чем занимается руководитель отделения, может стоит в воскресение чтобы мимо проходя уборщица проходила мимо отделения и заходила на 5 мин.
Спасибо за ответ. Надеюсь не услышать ответ в стиле Вы этого заслужили
10.07 2022 воскресение
Почему я не видел такого мусора ни в одном другом отделении Украины, а пользуюсь банком не первый год
Я, Бойченко Андрій, маю картку А-банку, зареєстрований у м. Нова Каховка Херсонської області. У квітні 2022 року банк заблокував мою картку та вхід у мобільний застосунок із поясненням на гарячій лінії «шановний клієнте у зв«язку з тим що ви знаходитесь на тимчасово окупованій території транзакції по вашій картці тимчасово заблоковані, зверніться до найближчого відділення А-банку». Виїхавши із окупованої території до м. Києва, я звернувся до відділення А-банку по вул. Соборності, 1 із заявою щодо повернення моїх грошей. Пройшло вже три тижні але доступу до власних коштів я не маю, написав скаргу — але результата немає. Наразі я не маю засобів для існування і Альфа банк — не віддіє мені мої власні кошти!
Коментарі (12)
Ответ банка

27 травня 2022, 10:03
Досить дивна ситуація, оскільки А-Банк — це не Альфа-Банк. У вас саме проблема з карткою Альфа-Банку? В будь-якому випадку готові допомогти розібратись в ситуації. Написали вам в приватні повідомлення.
Добрый день.
Зарегистрировался специально, чтобы рассказать свою историю.
Стал клиентом Альфа Банка 9 лет назад, когда получил на первом месте работы зарплатную карту. На тот момент Альфа Банк был идеальным, мне всё нравилось, активно пользовался картой.
В 2014 году после присоединения к России, Альфа Банк закрыл все отделения в Крыму, но я успел вывести свои деньги. Картой пользоваться перестал, срок действия истёк и я её уничтожил.
В 2018 году поехал в гости к друзьям во Львов на 3 недели и естественно, встал вопрос о том, как безопасно хранить собственные средства.
Я являюсь гражданином Украины, постоянно проживаю в Крыму, фотографию в внутренний паспорт вклеил вовремя, есть загранпаспорт. Даже не стояло вопроса, в какой банк идти, выбор был очевиден — Альфа Банк, мне нравилось обслуживание и сервис.
Пришел в отделение, получил карту, начал использовать. Оплачивал покупки, снимал наличные, пополнял. Когда уезжал домой, на карте остались средства, но это не было проблемой, так как регулярно езжу к друзьям в Киев, к родственникам в Херсон, деньги всегда нужны. Однако, в июне 2020 г. при попытке пополнить счёт возникла проблема — платежи не проходили, обратился в банк, где мне сообщили, что моя карта заблокирована до прохождения идентификации, необходимо предоставить документы о проживании, например, справку о перемещении на внутреннюю часть Украины. Я объяснил, что я не переселенец, живу в А Р Крым, являюсь резидентом Украины, банк был непреклонен. В феврале 2021 г. НБУ на официальном сайте разъяснил, что отсутствие справки внутренне перемещенного лица не является основанием для отказа в обслуживании жителям А Р Крым (https://vk.cc/ca0FEg), о чем я сказал при повторных обращениях в Банк, но это никак на позицию Банка не повлияло — все мои счета и карты были заблокированы, но с них ежемесячно списывались по 10 грн. за обслуживание, (которого фактически не было), счёт ушел в отрицательный баланс -10 грн. 08.08.21 я обратился в Банк с заявлением о прекращении списания комиссии, возврата незаконно списанных средств и переводе всех моих средств на мой счёт, открытый в другом банке. Заявление было заверенно электронной подписью и направлено по электронной почте, однако ответ Банк не предоставил до сих пор.
17.08 я обратился в НБУ с заявлением о даче правовой оценки и содействии в решении ситуации, на что НБУ ответил, что у него лапки, а именно, что мне нужно обратиться в Банк. Результатом этого письма стало то, что мне вернули на заблокированную карту Альфа Банка списанные 260 грн. комиссии, которые я по-прежнему не могу использовать, перевести или оплатить товары.
6 января 2022 года я пришел в отделение Альфа Банка по адресу г. Киев, пр. Соборности, 1 с просьбой вернуть мне мои деньги (которых оставалось 200 грн) и закрыть все мои счета и карты в Банке. Кассир Банка сделала поручение о выдаче средств, однако в какой-то момент передумала, сказала, что произошла ошибка и мы сейчас другим способом вернём мои деньги, но сперва мне нужно подписать документ об отмене платежного поручения на выдачу денег. Я подписал и кассир уже сказала, что ничего сделать не сможет, так как моя карта работает только на пополнение денег, выдать мои деньги мне нельзя, пока я не принесу доказательства о проживании в Киеве. Я ещё раз сказал, что я живу в Крыму и что отсутствие документа о проживании в Киеве не может быть причиной отказа в обслуживании. Но кассир настаивала, что денег моих не отдаст и посоветовала пойти в ЖЭК и «договориться» о получении справки, чего естественно я делать не стал, т.к. это нарушение Законодательства.
Снова я обратился в чат, предлагал любые варианты — разблокировать мою карту, чтобы я сам вывел деньги, закрыть карту и счёт и отстаток средств отправить либо на мою карту в другом банке, либо на карту моего друга в Альфа Банке, но банк мне отказывает. Как сказала кассир банка, денег мне не отдадут, но комиссию списывать будут.
Я не знаю, что мне делать — даже НБУ отказывается помочь и потворствует незаконным действиям банка, направленным на нарушение моих прав. Возможно, банк и хороший, но их действия в отношении меня и моих средств вызывает у меня только возмущение, недовольство и полное отвращение от этого банка.
Коментарі (3)
Зарегистрировался специально, чтобы рассказать свою историю.
Стал клиентом Альфа Банка 9 лет назад, когда получил на первом месте работы зарплатную карту. На тот момент Альфа Банк был идеальным, мне всё нравилось, активно пользовался картой.
В 2014 году после присоединения к России, Альфа Банк закрыл все отделения в Крыму, но я успел вывести свои деньги. Картой пользоваться перестал, срок действия истёк и я её уничтожил.
В 2018 году поехал в гости к друзьям во Львов на 3 недели и естественно, встал вопрос о том, как безопасно хранить собственные средства.
Я являюсь гражданином Украины, постоянно проживаю в Крыму, фотографию в внутренний паспорт вклеил вовремя, есть загранпаспорт. Даже не стояло вопроса, в какой банк идти, выбор был очевиден — Альфа Банк, мне нравилось обслуживание и сервис.
Пришел в отделение, получил карту, начал использовать. Оплачивал покупки, снимал наличные, пополнял. Когда уезжал домой, на карте остались средства, но это не было проблемой, так как регулярно езжу к друзьям в Киев, к родственникам в Херсон, деньги всегда нужны. Однако, в июне 2020 г. при попытке пополнить счёт возникла проблема — платежи не проходили, обратился в банк, где мне сообщили, что моя карта заблокирована до прохождения идентификации, необходимо предоставить документы о проживании, например, справку о перемещении на внутреннюю часть Украины. Я объяснил, что я не переселенец, живу в А Р Крым, являюсь резидентом Украины, банк был непреклонен. В феврале 2021 г. НБУ на официальном сайте разъяснил, что отсутствие справки внутренне перемещенного лица не является основанием для отказа в обслуживании жителям А Р Крым (https://vk.cc/ca0FEg), о чем я сказал при повторных обращениях в Банк, но это никак на позицию Банка не повлияло — все мои счета и карты были заблокированы, но с них ежемесячно списывались по 10 грн. за обслуживание, (которого фактически не было), счёт ушел в отрицательный баланс -10 грн. 08.08.21 я обратился в Банк с заявлением о прекращении списания комиссии, возврата незаконно списанных средств и переводе всех моих средств на мой счёт, открытый в другом банке. Заявление было заверенно электронной подписью и направлено по электронной почте, однако ответ Банк не предоставил до сих пор.
17.08 я обратился в НБУ с заявлением о даче правовой оценки и содействии в решении ситуации, на что НБУ ответил, что у него лапки, а именно, что мне нужно обратиться в Банк. Результатом этого письма стало то, что мне вернули на заблокированную карту Альфа Банка списанные 260 грн. комиссии, которые я по-прежнему не могу использовать, перевести или оплатить товары.
6 января 2022 года я пришел в отделение Альфа Банка по адресу г. Киев, пр. Соборности, 1 с просьбой вернуть мне мои деньги (которых оставалось 200 грн) и закрыть все мои счета и карты в Банке. Кассир Банка сделала поручение о выдаче средств, однако в какой-то момент передумала, сказала, что произошла ошибка и мы сейчас другим способом вернём мои деньги, но сперва мне нужно подписать документ об отмене платежного поручения на выдачу денег. Я подписал и кассир уже сказала, что ничего сделать не сможет, так как моя карта работает только на пополнение денег, выдать мои деньги мне нельзя, пока я не принесу доказательства о проживании в Киеве. Я ещё раз сказал, что я живу в Крыму и что отсутствие документа о проживании в Киеве не может быть причиной отказа в обслуживании. Но кассир настаивала, что денег моих не отдаст и посоветовала пойти в ЖЭК и «договориться» о получении справки, чего естественно я делать не стал, т.к. это нарушение Законодательства.
Снова я обратился в чат, предлагал любые варианты — разблокировать мою карту, чтобы я сам вывел деньги, закрыть карту и счёт и отстаток средств отправить либо на мою карту в другом банке, либо на карту моего друга в Альфа Банке, но банк мне отказывает. Как сказала кассир банка, денег мне не отдадут, но комиссию списывать будут.
Я не знаю, что мне делать — даже НБУ отказывается помочь и потворствует незаконным действиям банка, направленным на нарушение моих прав. Возможно, банк и хороший, но их действия в отношении меня и моих средств вызывает у меня только возмущение, недовольство и полное отвращение от этого банка.
Він отримує пенсію в цьому банку. Важливо зауважити, що він НЕ користується ніякими послугами окрім зняття готівки, тобто не має онлайн-банкінгу, не має кредитів чи інших послуг, ВИКЛЮЧНО зняття готівки.
На минулому тижні вирішили зробити заявку на отримання «Зимової допомоги» від держави. Ознайомившись із інформацією, що надана на державних сайтах та на сайті банку — відправили дідуся із документами в банк. Так як ми не можемо сходити разом із ним, вимушений був піти сам.
Прийшовши в відділення № 31 в місті Київ — йому сказали, що він має встановити ДІЮ і отримати тисячу там. Дідіусь передзвонив до нас і повідомив це, ми пояснили, що він має зауважити, що в нього кнопковий телефон (!) і він не має можливості встановити додаток (до того ж немає ніяких онлайн документів. На наступний день він знову пішов в відділення.
Йому знову сказали, що вони не можуть нічого зробити і він має встановити ДІЮ або йти на УкрПошту. Хоча на всіх держ. сайтах вказано, що: «Громадяни, які не мають РНОКПП через релігійні переконання, громадяни 65+ а також піклувальники або законні представники малолітніх/неповнолітніх осіб, можуть подати заявку на отримання допомоги через відділення одного з банків-партнерів з 10 грудня» (з сайту https://1000.me.gov.ua/how-to-banks). Вирівши не сваритись із банком — відправили дідуся на УкрПошту де нам ласково пояснили, що на УкрПошті мажуть отримати виключно ті хто отримає в них пенсію.
Похід на УкрПошту був вчора, вчора вже не витримуючи відправили знову дідуся в відділення з умовою, що спілкуватись по телефону із менеджером буду я. Попередньо спитали на гарячій лінії, що банк обов`язково має допомогти. При розмові із менеджером Андрієм, я отримала наступну інформацію:
А.- Я не знаю такої процедури.
Я — В дідуся кнопковий телефон, на сайті вказано, що Ви маєте прийняти в нього заявку на виплату та отримання фізичного пластику картки «Національний Кєшбек»
А. — Він може зробити це через ДІЮ
Я — В нього КНОПКОВИЙ ТЕЛЕФОН, куди йому встановлювати ДІЮ?
А. — Ви можете встановити ДІЮ на свій телефон і зробити заявку
Я — А свою ДІЯ мені куди подіти? До того ж дідіусьне користується онлайн банкінгом тому його документи не підтягнуться і він не зможе розраховуватись карткою.
А. — Хммм. ну добре я буду вивчати інформацію.
Я — що робити дідіусю?
А. — Хай посидить тут, я надам відповідь.
Пройшло хвилин 40, після чого дідусь вийшов з відділення і зателефонував сказавши наступне: «Ну А. довго кудись ходив, відкривав якісь програми на компі і врешту решт сказав, що вони взагалі не приймають участі в цій програмі, але він напише листа в голвний офіс і спробує з`ясувати питання. Потім мені набере»
М`яко кажучи, сказати, що я була в шоці — це нічого не сказати. Адже попередньо особисто я телефонувала на гарячу лінію і мені підтвердили, що банк приймає участь в програмі і допомогає в оформлені виплат особам 65+. Послухавши дідіуся, я щнову телефоную на гарячу лінію. Почувши, всю цю історію оператор питаж в мене «Як це можливо, ніколи не було таких ситуацій, це в нас вепрше. Пропоную оформити скаргу …» І тд.
Я оформила скаргу і вже планувала, як особисто приїхати і розібратися в усьому. Але судя чи з усього скарги до відділень надходять доволі швидко, адже через годину перетелефонував Андрій до дідуся і сказав, що увага, вони як виявляється мають таку можливість і беруть участь в програмі. Попросив щоб дідусь прийшов сьогодні зранку і він все зробить.
Вибачте, чи нормально те що мій дідусь і віці майже 80 РОКІВ! має ходити по 5 разів у відділення, щоб отримати законну (!) допомогу від держави, тільки тому що він не може це зробити онлайн!
А якщо б це була самотня людина? А якщо б я не залишила скаргу на г. л. А якщо б він не мав можливості, через вік, ходити по 5 разів у відділеня де йому, на мою думку, суто «вішали лапшу на вуха»!!!
Як це назвати окрім як не бажання робити свою роботу???
Дуже хотілося б особисто зайти в відділення № 31 у місті Київ і сказати, що з таким відношеням (поки не пнуть — нічого робити не будемо) вони мали особисто принесту ту карту дідусю додому. Чудове ставлення. Добирати культурні слова було дуже важко.