Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tvmisnn 1 жовтня 2022, 10:48
Списали 1$ з доларової картки за смс послуги що сприйняло мінусовий баланс на ній. Хоча логічніше було б списати з гривневої картки враховуючи що під час війни доларову картку можна поповнити лише у відділені.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 14:37
Основним каналом сповіщень про операції по картці є смс, котрі автоматично підключаються за всіма новими картками, і валютними в тому числі. Списання могло бути виконано з доларової через те, що по гривневій картці могли бути безкоштовні push-сповіщення, а по доларовій ні.
Ми розуміємо, що виникнення мінусу по валютній картці завдає певного дискомфорту, через те, що в умовах військового стану, поповнити картку можна лише у відділенні банку готівкою. Для уникнення таких списань в майбутньому, радимо вам змінити канал сповіщень по вашій валютній картці
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 жовтня 2022, 17:50
Відгук не зарахований (на 03.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
koshka2022 30 вересня 2022, 17:14
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 17
Багато років являють клієнтом даного банку і була щиро рада за те що банк надав можливість відкривати валютні депозити шляхом покупки долара за гривню. Згідно поради операціоніста в банку відкрила пакет White та відкрила депозит. Пройшло кілька днів і з доларової карти зняло 1 долар хоча на обох картах і гривневій і доларовій були нулі. На питання в чаті чому зняло кошти написали що за альфа чек про який мене ніхто не повідомив. На питання що мені тепер робити оператор в чаті сказала що потрібно йти у відділення і поповнювати карту на той долар. Чому загнало в мінус саме доларову карту, а не гривневу яку я могла б миттєво дистанційно поповнити і закрити мінус залишається загадкою. Чесно кажучи дуже негативне враження враховуючи що я довірилась банку в цей важкий час і поклала гроші на депозит і не пройшло й кілька днів як почалися проблеми і побори.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 15:16
Ми розуміємо, що таке списання з валютної картки може викликати певний дискомфорт через те, що у період військового стану, поповнити валютну картку можливо у відділенні банку чи шляхом переказу. Стосовно смс, то цей канал інформування є основним в нашому банку і підключається автоматично за всіма новими картками, і його вартість вказується в тарифах картки.
Для того, щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку банку канал сповіщень із смс на безкоштовні push-сповіщення.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 30 вересня 2022, 14:33
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 352
проверено и доказано!!! никак отних не могу получить инфу
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 15:04
Написали вам у приватні повідомлення, проте, на жаль, так і не отримали від вас ваших даних щоб перевірити у чому справа. Сподіваємося, що ви все ж таки напишете нам та ми спробуємо вирішити ваше питання, бо це є нашим приорітетом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 30 вересня 2022, 11:27
обманывают по тел, а дать письменный ответ не хотят
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 15:07
Нам було та залишається важливим вирішувати питання та проблеми наших клієнтів. Написали вам у приватні повідомлення, але так і не отримали чіткої відповіді що за ситуація у вас виникла з нашим банком. Також ви, на жаль, не надали ваших даних для перевірки.
Але ми чекаємо вас, і будемо раді вирішити ваше питання.
nastunia 30 вересня 2022, 10:30
В августе было 2 покупке по карте хамелеон на сумму 10 тысяч, покупки совершались по условию бесконечного кредитного лимита. Рассчитывала выплачивать по 1000 грн в месяц, может по 1500. С сентября поменялись условия и теперь снимаю ещё по 100 грн за то что долг больше 20 грн. То есть банку плевать, что деньги брались по одним условиям. Поменяли условия и теперь я вынуждена буду заплатить ещё 1000 грн сверху, а это уже 10%.
Браво альфа банк. Неделю назад я планировала открыть депозит в вашем банке на 100 тысяч, сегодня я планирую просто закрыть счёт в банке и никогда с вами не связываться
Сенс Банк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 11:01
Ми повністю вас розуміємо, але умови картки залишились ті самі. Додалась лише щомісячна комісія 100 грн, за умови якщо заборгованість по картці більше 20 грн на розрахункову дату. Дані зміни були введені банком згідно Договору про банківське обслуговування. Інформування клієнтів було на сайті банку 01.08 https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina?fbclid=IwAR0utngMS6HFP63gxcKyg8pf0zKda8FPx-5_TrknRaqm0Dt0QONxCxwsHGQ та додатково надсилався пуш в додаток з нагадуванням про нововведення.

Дана комісія була введена через те, що НБУ підняв облікову ставку з 10 до 25%, у зв'язку з цим зросли ставки за депозитами, що здорово для клієнтів, але й у той же час зросла вартість обслуговування кредиту для банку, у тому числі і за діючими кредитами та кредитними картками. Саме через це банк прийняв не приємне рішення і запровадив комісію.
Epagaz 28 вересня 2022, 15:45
Чому вони блокують мобільні додатки і самі кредитні картки!!! Як оплачувати на кредитку, якщо вона заблокована і платіж не проходить!!! А дзвінками задовбали! Нав’язують реструктуризацію, при якій розбивають ліміт, і при цьому треба переплатити в декілька разів!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 вересня 2022, 17:33
Картку можуть заблокувати, якщо по ній виникла прострочена заборгованість, однак ми зараз стараємось допомогти з цим. Розуміємо, що багато хто втратив дохід, або його частину (вже не говоримо про тих, хто втратив цінніше через війну).

Як один з варіантів це реструктуризація, яка дає можливість зробити платіж більш зручним для вас, так, у разі зменшення платежу тривалість кредиту збільшиться, але ми не забороняємо, коли така можливість з'явиться, вносити більші суми, або повністю закрити борг достроково.
Тому все ж радимо розглянути можливість оформлення реструктуризації
AlfShamwey 28 вересня 2022, 13:55
С 1.09 Альфа банк изменил условия обслуживания.
Хотя в новом договоре написано, что на расчетную дату должен быть погашен текущий долг, они в уме считают, что это общий, и начисляют списание за обслуживание 100 грн.
Служба поддержки, чат в телеграмме и в отделении не решили этот вопрос.
Где написано про общую сумму?
Т. е. нельзя пользоваться кредиткой с 1 по 9 число, т.к. эта сумма не идёт в расчетную за расчетный период и на нее будет считаться как долг?
Или нет льготного периода?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 жовтня 2022, 14:34
Надали відповідь щодо вашого питання у приватних повідомленнях. Сподіваємося, що відповідь повністю вас задовольнила. Якщо ні, завжди готові допомогти вам, тому чекаємо у приватних повідомленнях.
Rybka19991999 27 вересня 2022, 8:28
Альфа банк Мародери. Оформляв кредит до війни, під час воєнного стану оголосили про кредитні канікули на декілька місяців, не платив бо не було можливості. Після проходження пільгового періоду по договору почали нараховувати комісію за обслуговування 800грн замість 50грн, в службі підтримки на це сказали, що в контракті не передбачено таких форс-мажорів як війна. Нікому не рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 9:21
Ми дійсно вводили кредитні канікули, якими міг скористатися кожен, хто цього потребує і пропустити платежі. Однак, на жаль, канікули не означають скасування відсотків/комісій/продовження дії пільгового періоду. Банк продовжує працювати, виплачувати депозити і відсотки за ними, проводити платежі та перекази.

Однак з розумінням ставимося до кожної ситуації і стараємось знайти альтернативний вихід, наприклад може бути запропоновано прощення частини боргу, або реструктуризація. Детальніше про це: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/6912788130322
Проблема вирішена
Александр Лузин 25 вересня 2022, 13:28
Добрый день, сегодня сделал покупку в магазине цитрус, по акции должен зачислиться бонус в размере 5% (до 500 бонусов), но он автоматически зачислен не был. На горячей линии сказали, что покупка не прошла по мсс коду и по этому в зачислении отказано. Прочитав условия вдоль и поперек ограничений на мсс не нашел, указано только то, что необходимо сделать покупку с карты АБ в сети цитрус. Просьба помочь с зачислением бонусов, спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 14:26
Ще раз приносимо вибачення за незручності. Через помилку на стороні партнера програми бонуси не були одразу зараховані, оскільки термінал, через який ви робили оплату, було не правильно зареєстровано мережею Цитрус. Ми зв'язались з партнером для вирішення цього питання та додаткової перевірки.
Після перевірки даного терміналу та виконання вами умов даної пропозиції, бонуси вам було донараховано.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 😉
Полезный комментарий
Александр Лузин 1 жовтня 2022, 16:32
Бонусы зачислили, спасибо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Landrail 24 вересня 2022, 10:07
Стара історія, але, думаю, нічного не змінилось. Перед відрядженням до США попередив банк про це, в додатку/застосунку зробив відповідні маніпуляції.
На касі в місцевому аналогу наших АТБ або Сільпо не спрацьовує долларова картка Альфа! Добре, що була готівка з собою. Пишу в банк — «Це ми зробили, щоб убезпечити Ваші гроші». Чим? тим, що в мене тепер непотрібний дріб'язок на згадку? а якби це був не магазин продуктів, а спроба терміново купити квиток додому, а інших варіантів нема?!
Стрёмный банк, одним словом. Однозначно не советую для поездок за границу.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 14:53
Коли ви збираєтесь за кордон, то додатково попереджувати банк чи робити інші дії не потрібно, адже картки нашого банку працюють і за межами України.
Що стосується блокування, то служба безпеки може встановлювати їх по картці, якщо операції мають ознаки небезпечних чи шахрайських. Ми розуміємо, що в певних ситуаціях це може викликати незручності, але таке блокування виконується лише для збереження коштів клієнта, незалежно від суми чи типу операції. Якщо ви зіткнулись з такою ситуацією, то для розблокування можна звернутись до підтримки банку та зняти його за короткий термін.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Landrail 24 вересня 2022, 9:59
Навесні колеги намагалися перерахувати грошову допомогу зі США мені на «долларову» карту Альфа-банку. Платіж не проходив десь днів десять. Я врешті-решт звернувся до банку, з«ясувати, на якому етапі гроші. Платіж шукали дня два-три! Я питаю: «Може, ви під санкціями?» — «Ні-ні! все гаразд». І всюди у ЗМІ теж вони писали, що це не стосується українського «Альфа». Набридло чекати, попросив людей зі США відкликати платіж. Відкрив карту в ПУМБ — за кілька годин гроші зарахувались.
Люди, робіть висновки про чесність, порядність та/або професіоналізм в цьому банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 10:12
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Стосовно переказу, то скоріш за все труднощі виникли через те, що банк в США переплутав наш банк з російським, тому і могла виникнути така затримка в зарахування. Приносимо вибачення за незручності.
brightside 23 вересня 2022, 19:16
Пополнил счет на сумму больше, чем 20000, но использовать их одной транзакцией не могу потому, что банк не дает выставить лимиты на траты в день больше 20000. Перевести на карту другого банка 4% комиссия, бесплатно только при закрытии счета. Клиентоориентированность просто топ 👎🏻👎🏻👎🏻
Сенс Банк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 19:32
Ми повністю розуміємо ваше незадоволення в поточній ситуації, адже не всім достатньо добового ліміту, що було встановлено банком через військовий стан, але згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3., банк має право змінювати ці ліміти. Зараз зміна та збільшення цих лімітів можливе лише в індивідуальному порядку, тому якщо для ваших цілей треба більший ліміт, то ви можете звернутись до підтримку банку через чат в додатку щодо цього.
Що стосується комісії, то згідно умов картки, існує комісія за переказ коштів з кредитих карток, котра складає 4% мінімум 20 грн, навіть якщо це власні кошти.
kater3219 23 вересня 2022, 16:50
Предложили карту в приложении, при оформлении НИГДЕ НЕ НАПИСАЛИ про то, что они установили ограничение на оплату в сутки 20 000 грн. Я для работы заказала необходимую технику в магазине, перевела свои деньги на карту, что бы часть оплатить с своих и часть с кредитных. А оплата не прошла, ответ только извините!!! Я говорю ок я хочу забрать свои деньги, и знаете что? А забрать я могу с комиссией 4% СВОИ деньги!!! Я говорю тогда снимите лимит для оплаты, нет война. Хочешь забарать назад свои деньги плати 4 %. Итог оператор говорит я подам заявку, что бы хотя бы 50 % комиссии компенсировали, но конечно же не согласовано, конечно ведь вы специально нигде не указали про ограничение. Не рекомендую этот банк, если не хотите быть обманутым!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 19:27
Ми розуміємо, що поточні ліміти можуть створювати певні незручності при користуванні карткою, але дане зменшення було виконано банком у зв'язку з військовим станом. Це тимчасовий захід. Таке зменшення виконано Банком згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3. Також, якщо вам потрібний більший ліміт на операції, то ви можете звернутись в чат-підтримку банку через додаток Sense SuperApp, та подати запит на збільшення цього ліміту в індивідуальному порядку.
Щодо комісії, то згідно умов картки, вона стягується при переказі коштів з кредитної картки. Навіть за перекази за рахунок власних коштів.
Maruna0109 23 вересня 2022, 15:36
Працівник на касі 23.09.22 невислухавши питання, проганяє клієнтів банку — всьо робіть самі я нічого вам не можу зробити. Так відноситьсь до клієнті грубо і негарно …
Проблема вирішена
Landrail 22 вересня 2022, 23:23
25 февраля банк прислал смс, что те средства, которые я должен за беспроцентные рассрочки, это и есть мой кредитный лимит по карте RED. С февраля по конец июНя я вносил все платежи, указанные в приложении. Разумеется, если можно было по условиям обойтись минимальным платежом, я так и делал. Но 21 июня (это мой «биллинговый» день) пришла смс, что кредитный лимит теперь 19 000. Ну, ок. Но я обнаружил в приложении, что разница между этим лимитом 19 000 и суммой оставшихся рассрочек (не кредитов, которых никогда не было) это … долг! Сумма «долга» на тот момент была около 5 500 грн. Есть ещё много интересных деталей (как при этом возвращении непрошенного лимита куда-то БЕССЛЕДНО девались несколько сот гривен личных средств, которые не отображаются в стандартной месячной выписке, и прочие фокусы).
Я ждал по глупости месяц: «наверно, сбой в ПО». При этом я исправно погашал рассрочки. А некоторые (мелкие) досрочно. И что же? досрочно погашенные рассрочки только увеличили мой долг! так хотя бы был должен без %%, а теперь с %%.
В чате поддержки невозможно решить эти вопросы. Они тупо тебе озвучивают то, что и сам в выписке вижу.
Написал в итоге заявление в отделении 9 августа. На данный момент — 22 сентября — ответа не пришло. Я узнал № дела. Вчера дозвонился. Меня минут 40 пытались сделать идиотом. Хотя у меня высшее образование и моя работа заключатся как раз в чтение текстов мелким шрифтом. В итоге их специалист вынуждена была согласиться, что «вопрос требует дальнейшего рассмотрения». Не ожидала, что я не собираюсь сдаваться. Ещё бы! ведь 5 500 уже превратились за 2 месяца в 9300! Даже при эффективной ставке 48% годовых (стандартная в Альфа для довоенного времени) невозможно создать такой долг.
Я попросил назвать пункты договора, на основании которых мне насчитали мнимую задолженность, и предоставить формулу расчёта (как это есть, например, в моём договоре с Монобанком). В банке пока прикусили язык и не знают, что отвеить.
Важная деталь: когда подняли «потолок», я попытался за те деньги что-то купить. но безуспешно: лимит есть, разница между суммой рассрочек и лимитом есть. Но разницей этой никак не удалось воспользоваться.
Я так понимаю, что банк решил раскидать на «лохов» свои убытки. На работе я помог другим закрыть в приложении их карты Альфа от греха подальше.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 вересня 2022, 14:37
Дуже раді, що ваше питання було вирішено!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
8888qwerty8888 22 вересня 2022, 21:06
Зв, язалася із консультантом, Валентиною Лукашенко, дуже приємний чуйний професіонал. Допомогла мені з проблемою по картці… грамотно все пояснила, розповіла, що і як зробити. Велика їй вдячність!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 вересня 2022, 8:11
Дякуємо за ваш відгук! Передамо Валентині вашу подяку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 вересня 2022, 16:11
Відгук не зарахований (на 24.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
8551 21 вересня 2022, 17:32
20/09 мирно ехал в машине, когда пришёл пуш, что с карты списано 80 грн. (как оплата в «Новой почте»). Только карта была физически при мне и в приложение НП никогда не привязывалась. Не было ни запроса на 3Д-секьюр, ничего.
Оператор в чате очень помог, посоветовав обращаться в киберполицию.
Карта, так понимаю, уже скомпрометирована. С каждого клиента по 80, глядишь и у Новой Почты дела лучше пойдут. Жду, когда завтра также тихо спишут 8000…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 жовтня 2022, 13:30
Написали у приватні повідомлення щодо уточнення даних. На жаль, відповіді за ці дні так і не отримали. Сподіваємося, що ваша ситуація вирішена і ви зробили так, як рекомендували вам у чаті підтримки.
Якщо залишилися питання, завжди готові вирішити його.
Malevan 20 вересня 2022, 11:23
Уже давно являюсь клиентом этого банка. Да, не могу сказать что впрямь всё меня в нём устраивает именно в качестве обслуживания. Но могу с уверенностью сказать что банк один из надежных и остается таким, даже в это нестабильное время.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 11:36
Дякуємо вам за такий теплий відгук про нашу роботу. Сподіваємось, що і надалі наша співпраця буде приємною. Будемо намагатись покращувати нашу роботу на радість наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 20 вересня 2022, 9:27
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
ганьба такую народ …чего с русским банком имеете дело…кто там работает не патриот работать на русских олигархов обманывают укр народ!!!
я тоже 6 мес не могу списать левые комиссию которую насчитали и акции по закрытию только для своих!!! уже 4000 грн лишниее приписывают и угрожают мне!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KarinaCer1998 19 вересня 2022, 20:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Доброго дня. Хочу залишити скаргу на АльБанк. Якщо чесно я просто в шоці! Мій хлопець мобілізований. Знаходиться в рядах ЗСУ. В нього є кредит в цьому банку. Так як самостійно він звернутися в банк не зміг, то я сама вирішила віднести справку про мобілізацію і фото військового квитка. Прийшовши у відділення за адресою м. Київ, Соборності 1 то мені сказали що принести такі документи може тільки він особисто, на що я пояснила дівчатам що він ну ніяк не може цього зробити. Врешті решт мені так нічим і не допомогли. Потім я вирішила зайти в інше відділення де мені з радістю допомогли і присвоїли статус Militari. Через деякий час в них знову пішов збій, і знову статусу немає. Оформився новий кредит, і знову з відсотками. Хлопець самостійно подав запит в застосунку Альфа-Банку, де кожного разу писали щось нове, а сьогодні заявили що такі запити 60 днів розглядають. Скажіть це нормально .? Людина хоче платити, але так як є такі привілегії для військовослужбовців, то хоче щоб списали комісію. В інших банках ця процедура займає тиждень, а не 60 днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 20:36
Добрий день! Дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація, справді соромно, що не змогли допомогти одразу і пояснити :(

Ми розуміємо потребу в даній послузі і тому зробили можливість подати документи онлайн. Відсотки ми списуємо, в т.ч. і вже нараховані, не від дати оброблення запиту, а від дати мобілізації. Тобто це не вплине на ту суму коштів, яку по кредиту загалом потрібно буде сплатити.

Насправді вказуються максимальні терміни, але ми, як правило, справляємося набагато швидше. Будемо вдячні, якщо напишете номер телефона вашого хлопця, ми перевіримо і проконтролюємо щоб на цей раз все точно було добре

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝