Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuriykisil 17 січня 2023, 9:34
Дуже вигідний банк. Застосунок працює відмінно.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2023, 9:48
Дуже-дуже приємно отримувати такі відгуки від наших клієнтів ☺
Саме так ми розуміємо, що рухаємося в вірному напрямку. Але ще потрібно зробити багато чого, чим ми і займаємося. Будемо в майбутніх оновленнях дивувати вас функціоналом та пропозиціями 😍
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 січня 2023, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
brulik 16 січня 2023, 17:30
Сєнс банк вмешивается в мою хозяйственную деятельность и сам решает с каим назначением я вношу средства на свой счет. При внесении на счет средств ФОП через банкомат при использовании карты в банке существует только одно назначение — выторг. Таким образом банк прямо вставляет меня на налоги (3я группа) или уменьшает мой годовой объем выручки (для 1й или 2й группы)
Обращение в поддержку не помогло. Безапеляционный ответ — назначение изменить при внесении с картой НЕВОЗМОЖНО.
Видимо им так просто удобней))) и менять что-то никто не собирается в принципе.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 січня 2023, 19:06
Так, при використанні картки зарахування буде виконано з призначенням платежу «Внесення виручки». Щоб обрати інше призначення необхідно поповнити по реквізитам рахунку, тоді зможете обрати «Надходження виручки від продажу», «Надходження виручки за надані послуги» та «Інші надходження: Внесення власних заощаджень готівкою». Ну або ж використовувати можна термінали за типом Ізіпей або ж Сіті24.
IG Li 16 січня 2023, 14:18
Решил попробовать что это за банк, скачал приложение, начал регистрацию, необанк же, ожидал пару кликов → Dia → пару доп полей и готово, но нет. Регистрируюсь через Дию, там все проходит подписываю доки, дальше тьма вопросов что да как и куда, отвечаю и думаю все, сделал, но нет — Ошибка. Пишу в чат, там посоветовали удалить и переустановить, сделал, повторяю опять те же шаги и опять та же ошибка, опять пишу в чат и там советуют тоже самое, приложение дно, поддержка на уровне. Сходите в банк рекомендасьён отличный в 21ом веке.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2023, 16:32
Помилка при оформленні картки, оскільки ми від партнера отримували некоректні значення (деталі написали вам в особисті).

Як варіант, ви можете пройти оформлення картки через відеодзвінок, це займе кілька хвилин. В день, коли ви пробували оформити картку можливості зателефонувати до відеочату могло не бути, оскільки в місці, де працює відеочат, було багато повітряних тривог :(
Проблема вирішена
pavelgood 12 січня 2023, 9:51
Мною через додаток Дія було придбано 33 од. військових облігацій «Мелітополь» — UA4000225940, а саме:
No MD-55438 від 07.11.2022 — 1 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Монобанку)
No MD-55439 від 07.11.2022 — 1 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Сенс Банку)
No MD-65930 від 01.12.2022 — 31 од. ОВДП (виплата на ЄПідтримка Сенс Банку)

Дата погашення облігацій UA4000225940: 11.01.2023 року.

Всі зазначені облігації облікувалися на моєму рахунку в цінних паперах No300780-UA15007847 в Депозитарній установі АТ «СЕНС БАНК», про що свідчать виписки про стан рахунку в цінних паперах, договори купівлі-продажу фінансових інструментів, повідомлення про успішне виконання операції по рахунку в цінних паперах.

Станом на 10:00 12.01.2023 року жодних виплат ані на картку ЄПідтримка Монобанку, ані на картку ЄПідтримка Сенс Банку я не отримав.

Увечері 11.01.2023 року я звернувся до технічної підтримки Сенс Банку (через телеграм), де мені було повідомлено, що поки не можуть з’ясувати причину.

Вранці 12.01.2023 року я звернувся до чат-підтримки Дії, де мені порадили чекати до п’ятниці.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2023, 10:59
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. З цією виплатою дійсно щось пішло не так :(

На зараз вже всі кошти виплачені вам на відповідні рахунки, дуже дякуємо за терпіння! Зробимо все необхідне, щоб подібних ситуацій більше ніколи не було.

Як і казали колеги з телеграм, вам нарахуємо сорі-бонус за цю ситуацію.
Пробачте, будь ласка, за незручності
olga0806 11 січня 2023, 17:06
Хочу написати чи то скаргу, чи то звернення до працівників банку. 2 місяці була без роботи, і без зарплати, війна, важкий час.Звичайно утворився борг. З 1 січня цього року вийшла на роботу, дзвінки від банку не втихали, я пояснила ситуацію, перший платіж вже внесла. Далі погашатиму за графіком. Але вчора зафіксувала 10 дзвінків за день, і сьогодні станом на 17.04 вже 9. Слухайте це так потрібно дзвонити щогодини, в військовий час? Це знущання з людей. Як так буде надалі я жалітимусь зі скаргою в нбу.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 січня 2023, 18:35
Ми хотіли б вирішити ваше питання, але ви не відповіли нам, на жаль 😥
Якщо все ж таки буде вільний час, обов'язково відпишіть нам, залюбки допоможемо, бо не повинно бути безліч зайвих дзвінків.
mobl 11 січня 2023, 15:29
хорошие ставки по депозитам
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 січня 2023, 17:18
Приємно читати ваш відгук, знаючи, що наш продукт має підтримку та активно використовується клієнтами. Сподіваємося на те, що наступні наші пропозиції, акції та нові продукти так само будуть вам до вподоби 😉
IrinaRebus 11 січня 2023, 12:50
Договор от 17.09.2021. В прошлом месяце дата уже 15, в этом 13. Как будто зарплату платят когда тебе захочется, а не в установленную дату. Понятное дело помимо процентов снимут «проценты» (они теперь так называются, т.к. штрафы ж запрещены) за просрочку, хотя за пользование деньгами тоже свой процент снимут. На вопрос почему меняется расчетная дата — в чате приложения ответить так и не смогли. Такое впечатление, что работники банка живут в параллельной реальности — где нет войны, нет повальной безработицы и заемщики все миллионеры, не желающие расставаться со своими деньгами. Огромное желание побыстрее рассчитаться — и забыть как страшный сон об этом банке.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 13:38
Якщо розрахункова дата припадає на вихідний день, то по кредиту переноситься на наступний робочий день, а по карткам на минулий робочий день. Стосовно нарахування відсотків по карткам системно налаштовано нарахування на борг та на прострочений борг, ось наприклад якби у вас був борг 10000 тис грн і з них 500 грн вийшло на прострочення тому нарахування було відсотків окремо на 9500 грн та на 500 грн, та при погашенні прострочення ці відсотки погашаються, додаткових нарахувань «Пені» немає з 2020 року
Dvdmitriy1980 11 січня 2023, 8:00
В этом месяце решил зарегистрироваться и получить виртуальную карту, нашёл этот банк, всё получилось очень быстро и понятно, спасибо большое за помощь сотруднице Сенс банка Ткаченко Татьяне, очень внимательно выслушала и ответила на все мои вопросы, помогла их решить очень быстро и качественно, очень хороший специалист, побольше бы таких людей работающих в сфере банковского сектора
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 8:20
Дякуємо за такі теплі відгуки з приводу нашої роботи. Вже передаємо Тетяні ваш відгук, щоб її ранок почався з посмішки. Того ж бажаємо і вам, Слава Україні!
Проблема вирішена
zig4free 10 січня 2023, 19:28
Сегодня вечером на свою дупу решил пополнить карту Хамелион в повербанк-отделении Sence банка на Ришельевской 11 в городе Одесса.
К 17−50 оба кеш-ин банкомата выключаются, 1 я успел загрузить на сумму 60500грн — там еще пара людей стояла за мной хз что собирались делать — болтали по телефону — ну в общем собирались тоже что-то делать — но при#$ли от ситуации — такое вот повер-банк отделение банка…

Заявку на горячую линию сразу сделал — номер банкомата A2404721
Аллу сразу «прошел» — сказав коронную фразу «Упс… щось пишло не так».
Оператор принял заявку

НО!!!

Я был в повер-банк отделении!
Мне ждать денег от 7 до 45 рабочих дней!
Отзывы на минфине не радуют — относиться не только к Сенс-Банку!

Следует ли писать жалобу в НБУ на счет ПоверБанк отделения? Какую отвественность несет банк за не соотвествие «ПоверБанк отделение банка?»

Следует ли писать заявление в полицию-прокуратуру в случае если вся сумма не будет засчитана на карту?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2023, 19:51
Приносимо вам щирі вибачення за цю ситуацію, і впевнені, що вся сума буде вам зарахована. Нам дійсно шкода, проте ми не користуємось генератором на відділеннях 24/7. Як тільки світло вимикають, відділення переходить на генератор. Використовувати альтернативне живлення на постійній основі, коли є електроенергія — відділенням не потрібно, так як це додаткове паливо, шум, та зайва шкода природі🌼
praesidens 10 січня 2023, 16:12
І розказують, що це комісія за міжнародний переказ на картку (бо вони так вирішили через MCC).
Жоден банк не бере комісію за використання Apple Pay. Жоден.
Будьте обережні.

Загнали валютну дебетову картку в мінус постфактум.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2023, 16:29
МСС дуже важлива частина кожної оплати чи переказу — згідно МСС ми можемо дізнатись, наприклад, що термінал, у якому ви проводили оплату за допомогою Apple Pay у продавця прошитий не як покупка, а як переказ (таке дуже часто зустрічається наприклад на Новій Пошті) а за міжнародний переказ дійсно є комісія. Тут справа не в Apple Pay, а саме у терміналі — продавець прошив його як переказ, тому і транзакція проходить як переказ, за що, згідно тарифів картки, у вас і знялась комісія. Нам дуже шкода, що така ситуація з вами трапилась, але тут все залежить саме від терміналу😞
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
druce 10 січня 2023, 11:19
Добрый день!

В сенс банк сделали нововведение на заказ валюты. Это нужно делать за 10 дней после окончания депозита. Т. е. средства должны быть уже на карте + 10 дней.

Ссылаются на тяжелую логистику, но скорее всего, что есть какие-то проблемы.
Ведь не логично совсем. Пусть даже есть проблемы с логистикой, окей. Я же специально заказываю за 10 дней. Могу за 20 дней, если надо. Но они отказывают в бронировании валюты.
Значит не в логистике дело, а попросту нет денег. Не рекомендую Сенс для открытия депозита. Даже в мной нелюбимом ПриватБанке выдают валюту день в день.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 січня 2023, 13:23
Вітаємо! Ми пам'ятаємо, що до цього ви залишали відгук. Але продублюємо ще раз відповідь тут.
Це правило відносно нещодавно ввели, і працює воно при наступних умовах:
1. подача на бронь готівки можливк при наявності, коли кошти вже зараховані на рахунок;
2. термін очікування валюти — 10 робочих днів з дати замовлення.

Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості. Ми розуміємо ваше обурення, але сподіваємося, що вже скоро ситуація зміниться. Дякуємо за розуміння!
zvirobiy zvirobiy 9 січня 2023, 9:41
Раджу обходити стороною.
Проблема з видачею валютних депозитів.
Банк, всупереч договору на обслуговування клієнтів, нав’язує вигаданий термін повернення коштів клієнтів — через 10 робочих днів, тим самим безкоштов нокористуючись коштами клієнтів половину місяця. З тривалими завчасними переписками в чаті та дзвінками на гарячу лінію довів абсурдність цих вимог та «з боями» добився виплати депозиту в день завершення договору.
Але, не тут то було. Банк вирішив «відігратися» і затримав зарахування коштів на пластик з поточного валютного рахунку на сім годин. Хочу зазначити, що це внутрішньобанківська операція, яка мала б провестися максимум до години часу.
Через затримку оновлення залишку на картковому рахунку, отримання коштів в касі стало неможливим і я змушений був провести у відділенні половину робочого дня, очікуючи поки «внутрішній техвідділ» натисне кнопку та оновить залишки по рахунках.
Ні дзвінки керуючої відділенням, ні запити оператора не врегулювали проблеми.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 січня 2023, 13:19
Зі святами вас! При замовлення валюти виконується 2 умови:
1) долар або євро має бути вже зарахован на рахунок;
2) дійсно, зараз за правилами банку при броні валюти термін на видання — 10 робочих днів. Це обумовлено логістикою в період військового стану, ввели це нещодавно, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали. Ми чекаємо змін в кращу сторону :)

Написали вам у приватні повідомлення щодо уточнення вашого питання, що кошти не відразу розподілилися, а на жаль, із запізненням. За це щиро вибачаємося, але на жаль, ви не надали даних для перевірки. Тому сподіваємося, що з часом напишите нам з уточненням.
/Ярослав
Andry6769 8 січня 2023, 23:32
Оператор Олена Петренко не знає тарифів по картці хамелеон,і надає не вірну інформацію.
Питання було за оплату неактивного рахунку, вона написала що оплати за неактивний рахунок по картці хамелеон не буде, якщо на картці буде залишок більше 500 грн.
Но це не правда.
Чат був на сайті, вона підключилась о 21:48
Чому тут такі некомпетентні оператори, думав в приват набирають аби кого, но ви гірше привата на рахунок операторів в чаті
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 7 січня 2023, 12:59
Открывая в банке депозит в выходной день банк пишет, что осталось 62 дня из 60 дней депозита. Соответственно, за 2 дня на большой сумме лучше бы я гривне подержал деньги и получил процент.
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 13:29
Нарахування відсотків відбувається на наступний робочий день після зарахування коштів. Якщо зарахування суми було в післяопераційний час п'ятниці або суботу/неділю — сума по факту буде зарахована у понеділок, і тільки у вівторок почнеться нарахування відсотків. На жаль, правила такі😔
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasulokk 7 січня 2023, 8:44
Всі банки на час війни не збільшують кредитні ліміти, а мені збільшили нв12000 грн по картці выгода в мене 2 картки з кредитними лімітами я дуже зрадів однак не виходить платити коммуналку в дає помилку обіцяли за 3 дні вирішити питання
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 8:49
Деякі банки також збільшують кредитний ліміт, але зараз не про це ☺
Ми вже почали повертати/надавати кредитний ліміт за індивідуальною пропозицією в додатку, тому тут все файно 🤗
Щодо сплати комунальних платежів.
Зайдіть саме в розділ «Перекази/Платежі» і знайдіть потрібний вам ресурс для поповнення. Як альтернатива, можете зробити повний переказ за реквізитами, після чого додати шаблон на головний екран. Наступний раз будете робити переказ в 1 клік 💛
Alekc58 6 січня 2023, 10:04
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Обращалась в поддержку по-поводу минуса на карте Є-ПІДТРИМКА 34567 грн. Было два вопроса, на которые мне так и неотиветилим:1-откуда у меня появилась карта є-підтримка, 2 -откуда на этой карте минус 34567 грн. В реестре должников меня нет, виконавчих проваджень у меня нет. Чей кредит мне присобачили? Каким образом 19.08.2022 г. мне была открыта карта??? Пророссийский банк, сменил название, а привычки остались.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 13:45
Відкрити рахунок без вашої згоди ми не можемо технічно та не маємо права по Законодавству. Картка Єпідтримка — це картка для виплат, по ній не може бути заборгованності. У вас є арешт по цій картці, більш детально про те, як зняти арешт ми розписали вам в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
Lyuba123 4 січня 2023, 18:02
Банк просить замовляти готівку (валюту) за 10 робочих днів, обумовлючи це проблемами з логістикою в період військового стану.
АЛЕ не приймає замовлення до закінчення депозиту — що не має ніякого відношення до питань логістики, а являється формою шахрайства з боку банка так як клієнт обмежується в користуванні коштами ще на +10 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2023, 18:46
Кошти виплачуються з депозиту на окремий рахунок, тому замовлення готівки можливе лише після закриття депозиту та наявності коштів на тому рахунку з якого ви будете знімати готівку. Це не форма шахрайства, а скоріше технічний момент. З приводу очікування готівки, то так така ситуація через військовий стан в країні та можливості логістики в даних умовах. Це ввели нещодавно, видача раніше відбувалась у виключних випадках та з балансу каси. Зараз під замовлення підвозяться нові купюри. Над рівнем якості обслуговування постійно працюємо та намагаємось зробити якнайкраще. Слава Україні!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Тімощенков 4 січня 2023, 17:10
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Працівники банку на всіх етапах отримання нової карти провели обслуговування професійно. Дякую. З Новим роком. Успіхів в роботі.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2023, 17:14
Дуже круто, що Новий рік почався з приємного досвіду з нами☺
Дякуємо за теплі слова, які гріють в таку холодну пору року. Бажаємо вам переможного 2023 року і мирного неба. Все буде — Україно 💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey74 3 січня 2023, 19:16
Працівник банку замість відповіді, чому банк не виконує Розпорядження КМУ номер 198-р від 02.03.2022 р. і я не можу користуватись своїми коштами (сума провадження 1827 грн), відповідає: «Розпряження дійсно чітке: ми знімаємо арешт із рахунку як тільки приватний виконавець передає до банку документи. Ми залюбки знімемо всі арешти, які у вас є, як тільки наш відділ отримає відповідні документи🤗»
По-перше, дезинформує про наявніст проваджень від приватного виконавця, по-друге, пише про якісь «всі арешти», коли річ іде про можливість користування коштами.
Арешти знімаються в виконавчій і якби ваш банк працював, а не смайлики обирав, то ще у лютому ви би повідомили вірні дані виконавця, а не відправили мене у іншу виконавчу службу, яка не накладала арешт (підтвердження є у ваших відповідях в вайбер)
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 20:05
Банк виконує всі свої зобов'язання.
Наявність проваджень ми не можемо переглянути через відгуки, якщо ви хочете уточнити чи є у вас арешт на рахунок чи на суму — ви можете написати нам у приватні повідомлення і ми все уточнимо. Також можемо уточнити вашого приватного виконавця, до якого вам потрібно звернутись, щоб він передав нам документи, і арешт був знятий😊
Sergey74 3 січня 2023, 18:32
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Банківська установа, у якій відкрито «арештований» рахунок, у період воєнного стану, зобов’язана надати можливість клієнту користуватися грошовими коштами на рахунку та не брати до уваги постанови державних чи приватних виконавців про накладення арешту.
Але «гаряча лінія» банку та його співробітники в відділенні вигадують різні пояснення для відмови у користуванні коштами. Їм надійшла постанова по суммі стягення 1827 грн.
У відділенні вигадали, що треба бути «єдиним кормільцем», у «гарячій лініі" — що арешт повинен бути не на рахунок, а на кошти (
В Розпорядженні вказановсе чітко, але банк під час воєнного стану «викручує руки»
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 18:44
Розпряження дійсно чітке: ми знімаємо арешт із рахунку як тільки приватний виконавець передає до банку документи. Ми залюбки знімемо всі арешти, які у вас є, як тільки наш відділ отримає відповідні документи🤗

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝