×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Сенс или *** ?
Создал шаблон для перевода с карты Хамелион (как дебетка используеться) на карту Монобанка.
Тыкаю шаблон — жму оплатить — бегло смотрю комиссия 0, жму переказаты — опа комиссия 55грн.
Проверяю — по умолчанию подставляет кредиткую карту — а не ту с которой шаблон рисовался! — действительно после нажатия оплатить — некоторое время висит комиссия 0 грн!, но через время происходит пересчет, но нажать «переказаты» кнопочку можно и до просчета комиссии!
Накуя спрашиваеться накие приколы?
Будем как-то решать это? Или дальше будет расчет на ЛОХА?
З приводу шаблону, він не створюється під окрему картку, тобто є загальним. Щоб не створювати 10 шаблонів під кожну картку, ви можете її просто обрати при переказі.
Ми раді, що допомогли вирішити це питання та зробити наш застосунок більш зручним.
/Анастасія, ваш вирішувач багів
Коментарі (31)
Банк решил самоубиться
Я не знаю какой олигофрен придумал сменить насильно тарифы по картам по сути убивая грейс период — вводя комиссии в 100 грн + 0.1% от кредитного лимита + 1% от текущего баланса в «расчётный день», но он будет ответственным за самый крупный отток клиентов из этого банка. Купи за 1 день до «расчётного дня» что-то на 20 тысяч с лимитом в 100 тысяч и внезапно ты взял деньги в долг под 730% годовых. Ну и мелкие гадости — архива тарифов нет, доллары снять — жди 2 недели, снять депозит на 100 тысяч в долларах нельзя целиком, они считают для выдачи не по НБУ, а по 37.8, откуда такой курс никто не знает. По картам лимиты — похоже на кризис ликвидности. Через месяц забираю последний депозит и до свидания. Был лучший банк в Украине не так давно, как мало нужно времени что бы превратиться в один из худших.
Цитата с сайта банка:
«Чому мені автоматично підключають саме цей тарифний пакет?
Спираючись на ваш досвід користування додатковими послугами, в тому числі послугами страхування від фінансових ризиків та від ризику нещасного випадку в минулому, тарифний пакет «Розширений++» буде найбільш оптимальним для вас. В будь-якому випадку, в разі якщо вас не влаштовують нові умови, ви завжди можете відмовитися. Але не варто =)."
«Чи можливо відмовитись від розширеного тарифу?
Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»:
— зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp;
— зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
Щодо отримання коштів, то ми розуміємо, що ви хочете отримати свої кошти якнайшвидше, але реалії воєнного часу не дають нам це реалізувати. Натомість, ми гарантуємо зняття заброньованої готівки у визначений термін. Навіть, якщо була тривога — бронь буде дійсна і наступного дня. Можливо через деякий час ми знайдемо рішення даного питання якнайшвидше, але поки що так (
Щодо курсу, то використовується картковий курс продажу, який зазначений в додатку.
Щодо лімітів картки та додатку, дійсно, деякі ліміти були змінені, наприклад, ліміт на видачу коштів за кордоном. Адже з'явилися непередбачені заборони з боку НБУ.
З повагою, Микита
Коментарі (12)
Альфа (Сенс-банк) — вы лучшие в части развода своих клиентов на деньги!
C весны 2014 года и по настоящее время, периодически публикую информацию о реальном вреде российского акционерного капитала для банковского сектора Украины и клиентов этих банков в частности.
Первым тревожным звоночком была утечка персональных данных по зарплатным проектам военнослужащих ВСУ из Альфа-банка в российские спецслужбы, что нанесло непоправимый моральный урон военнослужащим и их семьям. После чего данный инцидент обсуждался даже депутатским корпусом ВРУ, но в результате вопрос заболтали, а инцидент замяли.
Никто из сотрудников банка не был наказан, только и того, что все зарплатные проекты военнослужащих ВСУ были переведены из Альфа-банка в госбанки.
Вторым звоночком было введение менеджментом Альфы абонплаты за обслуживание клиентских счетов без движения в поглощаемом Альфой Укрсоцбанке на уровне 1000 грн в месяц, что во всей красе показало настоящий звериный оскал российского капитала по отношению к украинским гражданам — клиентам Укрсоцбанка.
Ну, а дальше Альфа-банк разводил своих клентов по мелочам, которые все и не перечислить. Из того, что всплывает в памяти — то абонплату подымет до 100 грн, то неправильно, в сторону уменьшения, посчитает проценты и при оплате рассчитанной банком суммы клиенты всё-равно влетают на абонплату, то по конвертационным депозитам норовит выдавать наличную валюту через 7−10 дней после даты завершения депозита.
А недавно Альфа (Сенс-банк) умудрился развести на деньги очень многих своих клиентов, которые выехали беженцами в Европу с гривневыми картами банка, ведь кроме принудительного введения двойной конвертации по всем своим БПК, банк, исключительно для удобства своих клиентов, ввёл ещё и дополнительную комиссию в размере от 1,2% до 1,3% в зависимости от региона, где клиенты банка рассчитываются гривневыми картами Альфа (Сенс-банка).
Но всё это какие-то достаточно мелкие финансовые проблемы,
которые почти никак не влияют на отток клиентов из Альфа (Сенс-банка).
Поэтому я и обращаюсь к менеджменту Альфа (Сенс-банка), и в том числе,
к маленькому принцу Ярославу, сотрудникам поддержки Анастасии, Никите, Богдану и многим другим сотрудникам банка — придумайте наконец что-нибудь такое, чтобы каждый клиент Альфа (Сенс-банка) ощутил на себе реальные материальные потери от сотрудничества с вами и вашим банком.
С надеждой на скорую ликвидацию
последнего оплота российского
акционерного капитала
в банковском секторе Украины,
ваш Qwerty1999.
Ми відкриті до конструктивної критики та докладаємо максимум зусиль, щоб швидко реагувати на зауваження клієнтів.
Втім, звертаємо увагу, що факти наведені вами – не підтверджені та не мають зернятка правди.
Банк ніколи не передавав жодних персональних даних російським спецслужбам. Ми працюємо виключно в межах українського законодавства та не маємо відношення до російського банку. Цей факт підтверджено не лише Національним банком України, а й Міністерством фінансів США та Міністерством закордонних справ Великобританії.
Безготівкову валюту з конвертаційних депозитів ми зараховуємо клієнту у день закінчення депозиту, а готівкову валюту видаємо, як і прописано в ДБО, впродовж 10 днів після замовлення. Проте, через те, що термін дійсно завеликий — вже готові зміни, які будуть запроваджені зовсім скоро, і отримання валюти стане ще більш комфортним. До того ж, в індивідуальних випадках ми готові видавати кошти і швидше, наприклад, якщо у клієнта пошкоджено житло, або ж загинув родич (хоча, хотілось аби ніколи ніхто не відчув на собі нічого подібного).
Коментарі щодо примусового введення подвійної конвертації також не відповідають дійсності. По-перше, рішення про проведення операції відповідно до тих чи інших умов (курсу/комісії) приймається клієнтом самостійно, а не банком у якомусь автоматичному та примусовому вигляді. По-друге, інформація про всі умови банку, курси — публічна та знаходиться і на сайті банку і в ДБО.
В цілому хочемо підкреслити, що Sense Bank – це не вивіска на відділеннях, а близько 4,5 тисяч українців, які працюють в ньому. Хтось волонтерить, хтось сплачує податки, а хтось зі зброєю в руках захищає нашу Батьківщину від російської агресії. Також банк допомагає ЗСУ напряму – з початку повномасштабного вторгнення Sense Bank виділив понад 115 млн грн.
Будь-ласка, якщо у вас є конкретні запитання щодо продуктів банку або сервісів — звертайтесь, ми залюбки вам допоможемо. Проте, просимо утриматись від свідомого поширення неправдивої інформації та безпідставних образ до наших агентів, які продовжують працювати в такий нелегкий час.
Ваша турбота та допомога, Марі♥
Коментарі (18)
Не берите кредитку
Плату за смс можна відключити та отримувати безкоштовні пуш-повідомлення.
Так, з 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних.
/Анастасія, ваш помічник
Коментарі (4)
Не компетентные работники, не возможно вернуть ошибочно отправленный платеж на юр. лицо
С чего начиналось:
18.01.2023 в 01:05 по причине того что мобильное приложение «Сенс» заглючело при выборе кому платить за коммунальные услуги и было случайно выбрано не того получателя -деньги моментально (без запроса подтверждения) отправились и платеж провелся на счет не известной мне домофонной компании в другом городе (в Одессе)
Моментальное обращение в поддержку пользы не принесло. Получатель в телефонном режиме отрицает факт получения денег и на диалог не идет. 20.01.2023 в отделении по адресу ул. Борщаговская 195/43 было написано письменное обращение в банк с просьбой вернуть деньги и обещано срок рассмотрения до месяца, принял работник банка Чубенко Максим. Есть копия обращения на руках с его подписью. Сегодня 18.02.23 я написал в поддержку в онлайн чат где мне сообщили что еще 2.02.23 мой вопрос отправлен назад в отделение на доработку по причине того что сотрудник не прикрепил фото моего обращения. То есть как итог -2 недели никто даже не заметил что нет фото обращения, а потом еще 2 недели работники отделения не нашли времени сообщить мне о проблеме. Спустя месяц мой вопрос даже не начали решать. Как вернуть деньги и что делать с полной халатностью работников?
Так, на жаль у разі успішності платежу за повернення коштів відповідає саме отримувач. Тому вирішення питання було доволі тривалим, оскільки отримувач не відповідав на наш запит.
Приносимо вибачення, що ваша заявка була прикріплена із запізненням, вже провели бесіду із співробітником.
Рекомендуємо уважно перевіряти введені дані, оскільки якщо оплачуєте з довіренного пристрою, то кошти відправляються без смс підтвердження.
/Щиро, ваш помічник Анастасія
Коментарі (3)
Роками вибивають неіснуючи борги
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
Коментарі (9)
Чудове обслуговування
Але щоб передати ваші слова, хотілось би уточнити, чи не пам'ятаєте ви ім'я агента, з яким спілкувались?)
Із найприємнішими емоціями від ваших слів, Марі♥
Коментарі (3)
Блокировка карты
3 месяца назад моему мужу заблокировали карту, ответ оператора Альфа банка был мол, это мин. финансов, которое проводят мониторинг, вам нужно подать документы, ЖДАТЬ 90 дней. Собственно спустя 3 месяца после звонка в мин фин, заявили, что нужно подойти в отделение с паспортом, инн и военным билетом🤔 и вообще еще не прошел срок подачи документов. Ссылаясь на то, что вы ждите еще, умирайте с голоду, а мы тут посидим еще дней 90 будем проверять информацию) Кто вообще знает, как быть в таких ситуациях?)
Але розуміючи, що справа має вирішитися, було запропоновано звернутися у чат підтримки саме вашому чоловіку, при авторизації котрого, я би вже міг напряму консультувати та займатися вирішенням його питання.
Від вас поки що відповіді не було, чи звертався ваш чоловік, але якщо ще ні, будь ласка, нехай зверниться і ми неодмінно Sense командою допоможемо!
/агент 007, Ярослав 🚗
Коментарі (6)
Добрий онлайн консультант
Радий, що мої колеги з відеочату допомогли вашій бабусі виріши її проблему.
Але я все ж таки напишу вам у приватні повідомлення, щоб дізнатися ім'я та прізвище колеги, котрий/котра допоміг вам та надіслати відгук тому, хто його заслуговує.
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
Коментарі (3)
москальські аферисти
На кредитній карті нараховують приховані відсотки,
Щомісячний мінімальний платіж по програмі розраховується НЕ ВІРНО, тому при погашенні систематично утворюється мінус,
Кредитний ліміт піднімають без твого відома,
Будь-який перегляд кредитного ліміта по кредитній карті платний (!)
тобто самі підняли, самі кошти списали, самі відсотків дорахували, — платить клієнт. Вони у всьому праві і внятних пояснень — нуль.
Перекредитувати чи реструктуризувати борг ПІДПРИЄМЦЯ відмовляються без пояснень.
Комісія по б/г розрахункам вища більшості банків
Періодичні проблеми із входом в банкінг
Останній рік проблемне оновлення балансів по карткам (гроші списані, а на картку не дійшли, хоча смс про зарахування вже отримано)
Тісно співпрацюють з колекторами, які задовбують дзвінками
ЦЕ КАБАЛА яку Я вже РІК НЕ МОЖУ РОЗІРВАТИ
Як тільки відпишете — перевіримо можливість реструктуризації.
З приводу підняття ліміту на початку війни ми піднімали ліміт на суму мінусу, щоб не списувались додаткові відсотки.
На ринку наші комісії плюс-мінус на рівні з іншими банками.
Масових проблем зі входом не маємо, тому тут треба розглядати детальніше на вашому прикладі, будемо раді, якщо надасте скріни. Так само і з балансами.
Ми готові змінюватись та покращуватись, тому будемо раді вашій відповіді нам ❤
/Ваш помічник Анастасія
Коментарі (2)
Операції з банкоматом
Кошти вже зараховано. Гарного дня та бережіть себе 💙
^З повагою, Богдан
Коментарі (5)
З точки зору обслуговування — відмінно
В перший день повномасштабної війни кредліміти були обнулені(2 кредитки на ~130К і ~60K) і з тих пір так і залишаються в нулі. Але для мене це не проблема, я навіть не намагався їх відновити. Що значно важливіше, так це те, що там була значна сума валюти. У березні можна було знімати по $1000 в день без предзамовлення, пізніше видача пішла тільки під замовлення. Без суттєвих проблем вдалося по $1000 і іншими сумами вивести всі кошти. В останній час відкривав у банку кілька валютних депозитів на 3 місяці і без проблем отримував готівку, правда через 2 тижні після замовлення, але замовлення були завжди без сюрпризів.
Спочатку не сподобався мені новий застосунок банку. Тепер скоріше нейтрально-позитивно до нього відношуся. З іншого боку і спектр операцій звузився дуже сильно. Працівники банку завжди траплялися компетентні. Обслуговувався в Одесі і тепер у Львові. Ніяких суттєвих проблем не було. За грейс не виходив, погашав заборгованість по розстрочкам/кредткам вчасно.
Щодо інформації по нашим акціонерам банку, то дійсно, ми ніколи цього не приховували. Але від початку війни завжди наполегливо нагадуємо, що акціонери ще навесні 2022 року були відсторонені від управління банком, а права голосу по їх акціям було передано довіреній особі від НБУ — Сімеону Дянкову. Усю інформацію наші клієнти можуть перевірити на нашому офіційному сайті: https://sensebank.com.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti
Щодо лімітів, то дійсно, ситуація у лютому була складною і потребувала відповідних дій, навіть, якщо це сприяло обуренню серед клієнтів. Не знаючи що буде далі, були прибрані або зменшені кредитні ліміти. Проте зараз вони поступово поновлюються у клієнтів.
І завершити хотілося б інформацією про бронь готівки. Дійсно, умови бронювання змінилися, і зараз, забронювати ми можемо, коли валюта на рахунку та термін очікування 10 робочих днів. На жаль, умови війни та логістичні зміни досі впливають на це. Проте, при бронюванню готівки, видача завжди гарантується і з цим ніколи ще не було проблем. Єдине, що може вплинути, це якщо цілий день повітряна тривога і відділення може не працювати. Але тоді отримання броні переноситься на наступний робочий день.
Дякую ще раз за ваш відгук, нам завжди приємно читати відгук клієнтів і бачити помилки, котрі ми можемо змінити.
/Ярослав
Коментарі (5)
Пох***тическое отношение
Прошло немного времени, решили стиралку взять. В кредит разумеется удобнее это делать. Стучишься в банк, и на любое обращение получаешь отказы в течении полуминуты без разбирательств, и даже мотивацию узнать невозможно никак.
Для меня вопрос, само собой, риторический: это именно то отношение которое заслуживает человек погасивший предыдущий кредит досрочно, в военное время, в наполовину окупированой на тот момент области?
Проте, що стосується вашого міста, не надання кредиту не пов'язано з географією країни. На жаль, є безліч причин, чому могла бути відмова: замалий кредитний рейтинг, сума доходу клієнта, умови кредитування та інше.
На жаль, але банк може відмовити іноді у кредитуванні, якщо на то є підстави. Бо надання кредиту розглядається по кожному клієнту індивідуально.
Сподіваюся, що я відповів на ваше запитання не лише тут, але й у приватних повідомленнях. У разі додаткових запитань, з радістю готовий допомогти.
/Ярослав
Коментарі (6)
Мошенники, шутка, нулевые
Напишу кратко, операторы вроде хорошие, но их жалко.
Каждый обладает разной информацией.
Приложение просто ужасное, скорее всего одноклассник вашего сына или дочери сделал бы лучше.
Причина — если у вас есть задолженность, но приложение показывает, что вы красавчик и у вас всё хорошо 👍, то не в коем случае не верим, так как:
Извините наше приложение новое, ему всего 2 года и оно не отображает дополнительных %%, так что мы вам в следующем месяце их спишем, и скажем что вы сами виноваты, что поверили нашему приложению, которое написало, что задолженности нет, так как она есть, просто мы её покажем в след месяце, что бы можно ещё было снять с Вас дополнительно 100 грн, хо-хо-хо.
Извините что написал на московском, ПРОСТО НА РОДНОМ будет много матов 🫠🖤
Дійсно, в додатку вказується зараз сума боргу, але без нарахований % за користування. Дану інформацію можливо уточняти в будь-якому каналі підтримки. Це займає приблизно хвилинку дві. Відеочат, контакт центр, вайбер, телеграм, пошта, чат додатку, сайт банку.
Щодо 100 гривень комісії.
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних.
З повагою, Нікіта.
Коментарі (8)
Не дают квитанции по веб версии
Работа банка Сенс стала в сотни раз хуже, против Альфа прошлого.
Удивляет безграмотность сотрудников.Держспоживслужба, надеюсь, скоро разберется.Полный не адекват-убирать квитанции-реальные доказательства оплаты из веб версии.Все, у кого такая же проблемма, обращайтесь в полицию, и на урядову горячу линию.Все это против клиентов и потребителя в условиях войны.
Вже саме в застосунку ви можете сформувати необхідну вам квитанцію та завантажити на ваш смартфон.
Пріоритетною версією для нас являється версія мобільного застосунку, але зважаючи на те, що наші клієнти так активно користуються веб-версією, ми у майбутніх оновленнях повернемо цю можливість. Вибачте за незручності та дякую, що надали зворотній зв'язок щодо веб-версії.
Якщо у вас виникнуть додаткові зауваження, пропозиції, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми з радістю їх вирішимо 😉
/Ярослав
Коментарі (6)
Ех Сенс
Вчера была произведена покупка в магазине в городе Рига, курс евро рассчитали по 42,09. Не хочу ничего говорить на эмоциях, просто один вопрос к банку.
— при курсе моно 40,65, и при том что ваш курс самый плохой из 60 банком Украины вы на что рассчитывайте? Ну ладно, 5 покупок сделает каждый пока осознаёт что вы их дурите ок, а что потом? Хорошо не хотите чтобы мы пользовались вашими картами так прямо и говорите!
Но не нужно дурить людей что вы сделали для нас лучше! Кешбек 0,75 процент за продукты и скрытая комиссия 5 процент, шикарно!
Коментарі (12)
Дострокове погашення!!!
Гарного дня, ваш Нікіта
Коментарі (6)
Мошенники.
Це діє тільки для грошових, споживчих кредитів, кредитних та дебетових карток, за якими існує прострочена або несанкціонована заборгованість більше 60 днів.
Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі розділу 7 Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб. Якщо питання не стосується цих списань, то очікуємо на вас в особистих повідомленнях як Хатіко, щоб допомогти.
/Щиро ваш помічник Анастасія
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Коментарі (4)
Примусова подвійна конвертація
«…здійсненні операції в євро ми залучаємо МПС, яка конвертує цю суму в долар, а потім з долара в гривню за курсом банку. Відповідно відбувається декілька етапів конвертації.»
Пишуть сьогодні курс 41грн за 1€, а фактично списують по 41.91грн.
Користувався ними 12 років, тепер поглядаю на Моно, бо там ще такої барижні немає.
Дійсно, зараз курс у нас вищий, ніж в інших банках, але ми вже думаємо як це вирішити.
Курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual, а зі змінами ви можете ознайомитись за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9619887068562?source=search
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій 😊
Коментарі (7)
обман банка…акция 80/20 только для своих…убедился я
Для вас поки що вона не активна ця пропозиція, натомість є можливість оформити реструктуризацію у застосунку. Вже написали вам у приватні повідомлення, щоб допомогти вам оформити її.
/Ярослав
Коментарі (19)