×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.95 | 42.7 |
EUR | 42.2 | 0 |
Всі курси банку |
Сенс Банк ограбил на 21.000 грн / получил незаконно бесплатный кредит от граждан
оператор:
Вітаю🤗Я Оксана 💙💛Сьогодні я ваш помічник💖
Бачу, що ви вже зафіксували запит через контакт-центр. Очікуйте рішення, строки розгляду претензії становлять від 7 до 45 днів
я:
45 дней ждать мои 21.000 грн??? Вы реально на приколе???
Вы все издержки, пеню, комиссии, нанесённый ущерб и т. д. тоже возместите, как это полагается всем европейским банкам или будете уклоняться, как это делают в рашистской федерации?
если я не ошибаюсь, атб работники получают по 8−10к в месяц, это 2 месячная зп, пенсионеры получают по 2−3к — это почти годичная пенсия, а банк — ну мы до 45 дней можем расматривать и искать ваши деньги.
ЭТО ПРОСТО НА ПРИКОЛЕ БАНК, какая Европа, если вы даже не один банкомат не можете настроить так, чтобы он работал как в Германии работает все!
Про все остальные проблемы этого банка я молчу уже, как мои данные незаконно оператор передал на другие сайты, ваши данные в этом банке не в безопасности!
Пробачте, будь ласка, за незручності, проблему з банкоматом виправили.
^Богдан
Коментарі (12)
Опять рашен банк оштрафували
Йдеться про порушення вимог щодо етичної поведінки, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» по відношенню до споживачів.
У зв’язку з цим Національний банк застосував до АТ «СЕНС БАНК» заходи впливу у вигляді штрафів за порушення вимог щодо етичної поведінки за двома встановленими фактами порушення у розмірі 102 тис. грн за кожним порушенням.
ДНО.
Марі♥
Коментарі (5)
Морачать цілий день голову
— Вам подобається наш додаток?
— Ні.
— Чому?
— Довго шукати потрібні функції. Сиджу по 10−15 хвилин шукаю.
— А я дуже швидко знаходжу.
Далі знічого півгодини розказують про депозити і надбавки якщо гроші лишити в них на депозиті.
— Як зробити щоб ви мені більше не дзвонили?
— Ви є клієнтом банка і так не може бути щоб ми не дзвонили.
Хоча дійсно, іноді нам потрібно зателефонувати, щоб переконатися та почути зворотній зв'язок від наших клієнтів. Це нам дуже допомагає почути вас та змінюватися на краще! 🤝
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Шахраї 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід
Гроші перерахувала 16.03.2023 р. на карту 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід з карти Приватбанку.
Прохання вжити заходів щодо повернення коштів.
В такій ситуації потрібно звернутися до кіберполіції (https://cyberpolice.gov.ua/) з заявою про шахрайство. Зі свого боку вже передали інформацію службі безпеки на перевірку, щоб запобігти в майбутньому подібних ситуацій. Дякуємо за сигнал і сподіваємось, що все вирішиться на вашу користь якнайшвидше
^Богдан
Коментарі (4)
Настоящий профессионал своего дела.
Очень хороший и опытный специалист, с большим стажем работы в банковской системе. Всегда старается максимально помочь в любом вопросе, без фанатизма и раболепия. Неоднократно помогал мне в нестандартных ситуациях, пытался вникнуть в суть проблемы и решить её максимально быстро, чтобы сохранить доверие и приятное расположение к данному учреждению.
Ну вот, недавно возникли разногласия между мной и банком в получении валютного депозита по окончанию срока. Я очень был зол и расстроен, так как приходилось ждать чуть ли не неделю, чтобы получить свои кровные, но благодаря Сергею Куманскому, который вошёл в моё положение, процесс ускорился и я закрыл этот вопрос.
А также хотелось бы отметить внешний вид Сергея. Всегда опрятный, в белой выглаженной рубашке — сразу видно, что человек работает в серьёзном банке, а не в забегаловке. Во внешнем облике всегда виден настрой человека, кто на что горазд.
Приятно работать с такими профессионалами. Хотелось бы, чтобы руководство банка Sense отметило Сергея Куманского за его достойную работу и человеческое отношение к клиентам данного отделения.
Охоче передам посилання на відгук Сергію та дуже вам дякую, дуже радий за колегу 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Поповнення рахунку Київстар
^Богдан
Коментарі (12)
Як хочуть, так і нараховують кешбек.
Офіційні правила: 0,5% кешбеку в разі оплати гаджетами з Apple Pay / Google Pay в категоріях, які не було вибрано на початку місяця.
Тобто я умови виконав, а банк збрехав мені, просто надали не відповідь, а звичайну відписку.
Дана операція пройшла з мсс — 7399.
У статті, яку я надаю, зазначена інформація, що за даним мсс — бонусів нараховано не буде: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013784920
Ви сплачували всю суму на Новій Пошті, отже ми використовуємо саме їх мсс для визначення операції. А даний мсс належить до «бізнес послуг».
Згідно 5.8. Банк не несе відповідальності за налаштування МСС-коду, оскільки останній є кодом категорії продавця та присвоюється торговій точці її банком-еквайром.
Щодо інформації на сайті — передано до відповідного підрозділу, якщо ж буде можливо, буде додано інформацію, якої саме вам не вистачило.
*Микита
Коментарі (36)
Блокування клієнта банку без ясної причини.
Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.
^Богдан
Коментарі (10)
Недотримання Законодавства воєнного часу
100-150 грн які ви маєте на увазі — можуть бути не сплаченими під час дії кредитних канікул відсотки, або ж комісії. На жаль повністю відмінити і це ми не змогли. Тому проценти продовжували нараховуватись, через що сума сплачених відсотків дійсно збільшилась (Згідно правил НБУ це було дозволено і допомагало банку залишатись в стабільному стані), а комісії були перенесені на розподілені на майбутні платежі.
З приводу того, що банк телефонував про вашу заборгованість — ми працюємо згідно законів Україні, проте якщо ви вважаєте, що їх було порушено, я вже пишу вам у особисті повідомлення щоб дізнатись про це детальніше, та передати ваші слова колегам.
Сподіваюсь змогла все пояснити🥰
Із повагою, Марі♥
Коментарі (5)
Брешуть по депозитам
З повагою, ваш помічник Андрій
Коментарі (2)
Нарахування комісій
Коментарі (2)
100% комисии в месяц + колекторы
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
ЗАКРОЙТЕ УЖЕ ЭТУ РУСНЯВУЮ ШАРАГУ!!!
Шкода, що ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях. Але якщо все ж таки напишите, то перевірю вашу картку та проінформую щодо її тарифів.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (20)
Не рекомендую пользоватся
У випадку, коли фінансові зобов'язання не виконуються, банк має право передавати договір клієнта на обслуговування компаніям-партнерам, що будуть займатись цим питанням.
Стосовно вашої ситуації, то таке теж можливо, якщо після повернення обслуговування до банку, зобов'язання не виконуються. Якщо ваш договір обслуговується іншою компанією, то для вирішення питань щодо погашення боргу вам потрібно звертатись до них на пряму.
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (6)
Розірвали співпрацю, а кошти не повертають
Коментарі (12)
Не віддають кошти з конвертаційного депозиту
^Богдан
Коментарі (4)
Реструктуризація
З усім бажанням оплатити по поточним рахункам, я просто не маю на те можливості.
Звернувся до чату підтримки з запитанням про реструктуризацію, чи необхідно якесь звернення і т.п. мені скидають посилання на статтю від банку по реструктуризації «стоп прострочка» і повідомляють, що за кожним клієнтом індивідуально розглядається стосовно поточного питання. Виходить, що при всьому моєму бажанню якось реструктуризувати борг і ПЛАТИТИ, потрібно чекати невідомості, тому що, як такого звернення від клієнта і розгляду питання, я так розумію, що не має
Вибачте, що трохи вийшов квест із звернень, але щиро радий був вам допомогти 😊
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
Коментарі (3)
Благодарность за обслуживание
Дякуємо, що обрали наш банк та залишаєтесь із нами 🤝
Ваш онлайн-помічник, Андрій 💙
Коментарі (1)
Баланс живе власним життям
звечора перевів усі кошти з картки на сейф, зранку баланс дебітової картки МІНУС 302.22 грн. Питаю в чаті: поясніть куди ділися мої гроші, бо у деталізації жодних записів за цей час немає.
Відповідь 1: підключаємо колег, приєднуйтесь протягом 24 год.
Відповідь 2: ми займаємося, надамо відповідь протягом 2х робочих днів.
Відповідь 3: СМС Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn. V razi najavnosti pytan' zvertajtes' v chat za posylannyam https://hi.sensebank.com.ua/chat abo telefonom 0800502050. Z povagoyu Sens Bank!
Чи можливо у банку так зробити, щоб клієнт мав можливість контролювати власний баланс та бачити і розуміти всі його зміни самостійно?
Бо виплата відсотків по сейфу пишеться у історію, а сам баланс сейфу при цьому не змінюється ще кілька годин (і відстежити момент коли та наскільки він змінився кожного разу не реально), гроші нишком списуються з карти, навіть у мінус із дебітової (можливо якісь корегування/комісії/доплати) а в історії взагалі нічого про це немає. Так втрачається довіра до банку ☹, навіть якщо банк все списав корректно, але ж «вничку». Мають же існувати якісь сертифікації для банківської системи та правила відображення достовірної інформації…
Дійсно, через особливості проведення операцій в іншій валюті, можуть виникати подібні ситуації, коли за дебетовою карткою виникає мінус. Наша команда робить все можливе для того, щоб покращити це. Ознайомитись із особливостями проведення операцій в іншій валюті можете за цим посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search.
Щодо балансу та відображення деталей списань, то в планах є покращити це, але на жаль, поки що точних термінів вирішення цього немає.
Бережіть себе та близьких, все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
Коментарі (7)
Как легко потерять все деньги за минуту в Sense Bank
Про виплату коштів онлайн. Зі співробітником проговорили дану ситуацію, пробачте, будь ласка, за незручності. Кошти на вказані вами реквізити вже відправили і рахунки будуть автоматично закриті через 30 днів, зараз вони вже заморожені.
^Богдан
Коментарі (6)