Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kieverror 29 березня 2023, 4:15
поблизости не было других терминалов, использовал этот, положил в банкомат 21.000 грн, банкомат показал ой ошибка, заберите карту и деньги, карту выплюнул, а деньги «забыл» подал сразу жалобу еще на прошлой неделе, мне сказали ну ждите, не раньше Пн… написал в чате им, у них ведь супер приложение, крутые, в ответ мне пришло такое:

оператор:
Вітаю🤗Я Оксана 💙💛Сьогодні я ваш помічник💖
Бачу, що ви вже зафіксували запит через контакт-центр. Очікуйте рішення, строки розгляду претензії становлять від 7 до 45 днів

я:
45 дней ждать мои 21.000 грн??? Вы реально на приколе???
Вы все издержки, пеню, комиссии, нанесённый ущерб и т. д. тоже возместите, как это полагается всем европейским банкам или будете уклоняться, как это делают в рашистской федерации?

если я не ошибаюсь, атб работники получают по 8−10к в месяц, это 2 месячная зп, пенсионеры получают по 2−3к — это почти годичная пенсия, а банк — ну мы до 45 дней можем расматривать и искать ваши деньги.
ЭТО ПРОСТО НА ПРИКОЛЕ БАНК, какая Европа, если вы даже не один банкомат не можете настроить так, чтобы он работал как в Германии работает все!
Про все остальные проблемы этого банка я молчу уже, как мои данные незаконно оператор передал на другие сайты, ваши данные в этом банке не в безопасности!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2023, 13:57
Завжди вказуємо максимальний термін, який можливий, однак стараємось розглянути питання якомога швидше. Впоралися і цього разу, звернення розглянуто, кошти будуть зараховані вам сьогодні-завтра.
Пробачте, будь ласка, за незручності, проблему з банкоматом виправили.
^Богдан
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry6769 27 березня 2023, 18:52
Національний банк виявив факти порушення вимог законодавства щодо взаємодії зі споживачами під час врегулювання простроченої заборгованості з боку АТ «СЕНС БАНК» (ЄДРПОУ 23494714).

Йдеться про порушення вимог щодо етичної поведінки, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» по відношенню до споживачів.

У зв’язку з цим Національний банк застосував до АТ «СЕНС БАНК» заходи впливу у вигляді штрафів за порушення вимог щодо етичної поведінки за двома встановленими фактами порушення у розмірі 102 тис. грн за кожним порушенням.
ДНО.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2023, 14:44
Зауваження щодо взаємодії зі споживачами під час врегулювання простроченної заборгованності, відповідно до яких було застосовано заходи впливу до АТ «Сенс Банк», наразі усунуто. Питання стосувалося лише 2 клієнтів та не є масовою історією.

Марі♥
07412533 27 березня 2023, 17:22
Сьогодні цілий день дзвонять і просто морочать голову.

— Вам подобається наш додаток?
— Ні.
— Чому?
— Довго шукати потрібні функції. Сиджу по 10−15 хвилин шукаю.
— А я дуже швидко знаходжу.

Далі знічого півгодини розказують про депозити і надбавки якщо гроші лишити в них на депозиті.

— Як зробити щоб ви мені більше не дзвонили?
— Ви є клієнтом банка і так не може бути щоб ми не дзвонили.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 березня 2023, 14:07
Написав вам у приватні повідомлення. Я вибачаюся, що вчасно вам не вимкнули інформування щодо нових пропозицій по телефону. Але все добре, зробив запит на відміну. Сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати, бо ми поважаємо кожного нашого клієнта та його вибір на інформування по акціям та пропозиціям банку.

Хоча дійсно, іноді нам потрібно зателефонувати, щоб переконатися та почути зворотній зв'язок від наших клієнтів. Це нам дуже допомагає почути вас та змінюватися на краще! 🤝
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оксана Юріївна Л 27 березня 2023, 14:02
Сталася зі мною неприємна і збиткова ситуація. Зробила замовлення на придбання товару, оплатила)))), чекала 10 днів на відправку товару, а продавець навіть і не збирався його відправляти, тому що товар неіснуючий…
Гроші перерахувала 16.03.2023 р. на карту 4102 3251 2046 2437 Бобровський Леонід з карти Приватбанку.
Прохання вжити заходів щодо повернення коштів.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2023, 14:13
Співчуваємо ☺Дуже шкода, що така ситуація в принципі виникла. Ми можемо повернути кошти лише з дозволу отримувача, але якщо це потенційний шахрай, то не варіант… Або за рішенням суду.

В такій ситуації потрібно звернутися до кіберполіції (https://cyberpolice.gov.ua/) з заявою про шахрайство. Зі свого боку вже передали інформацію службі безпеки на перевірку, щоб запобігти в майбутньому подібних ситуацій. Дякуємо за сигнал і сподіваємось, що все вирішиться на вашу користь якнайшвидше

^Богдан
Вакуленко Павел 24 березня 2023, 20:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Р. Окіпної, 4-А
Хотелось бы отметить работу старшего экономиста, моего персонального менеджера Куманского Сергея, который работает в отделении банка Sense в г. Киеве, улица Раисы Окипной, 4a.
Очень хороший и опытный специалист, с большим стажем работы в банковской системе. Всегда старается максимально помочь в любом вопросе, без фанатизма и раболепия. Неоднократно помогал мне в нестандартных ситуациях, пытался вникнуть в суть проблемы и решить её максимально быстро, чтобы сохранить доверие и приятное расположение к данному учреждению.
Ну вот, недавно возникли разногласия между мной и банком в получении валютного депозита по окончанию срока. Я очень был зол и расстроен, так как приходилось ждать чуть ли не неделю, чтобы получить свои кровные, но благодаря Сергею Куманскому, который вошёл в моё положение, процесс ускорился и я закрыл этот вопрос.
А также хотелось бы отметить внешний вид Сергея. Всегда опрятный, в белой выглаженной рубашке — сразу видно, что человек работает в серьёзном банке, а не в забегаловке. Во внешнем облике всегда виден настрой человека, кто на что горазд.
Приятно работать с такими профессионалами. Хотелось бы, чтобы руководство банка Sense отметило Сергея Куманского за его достойную работу и человеческое отношение к клиентам данного отделения.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 березня 2023, 20:32
Ваш розгорнутий відгук не тільки зробить щасливим мого колегу Сергія, не тільки керівництво банку ще раз переконається, які в нас працюють спеціалісти. Але й ваш відгук демонструє іншим клієнтам або ще не клієнтам нашого банку, що до кожного клієнта, до кожної ситуації, навіть нестандартної, ми відносимося з бажанням вирішити та допомогти.
Охоче передам посилання на відгук Сергію та дуже вам дякую, дуже радий за колегу 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Annaho 17 березня 2023, 17:50
Я клієнт цього банку ще з Укрсоцбанку. Але Сенс-Банк мене неприємно здивував. Через моб. додаток я поповнила моб. тел. на 100 грн., а банк списав у мене 1000 грн. Одразу я звернулась зі скаргою. Мені сказали строк виконання 10 роб. днів. Ніхто за цей час не зв«язався і кошти не повернув. Дзвоню оператору -інформації взагалі ніякої немає, тільки бачать скаргу. Все!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 березня 2023, 14:42
Добрий день! Пробачте, будь ласка, за незручності, дійсно сталася помилка :( Ми повернемо різницю коштів протягом цього тижня, постараємось якомога швидше.

^Богдан
ukrmegaleon 16 березня 2023, 11:17
Мав справу оплатити товар в «Новій пошті» через картку «Хамелеон», з кешбеком через Google pay 0,5% на любу операцію. Купував каквоварку в офіційного пердставника «Philips Ukraine" — так ось кешбек мені не поернули і не нарахували, створив заявку — відповідь надішла практично одразу. «Операція з таким ММС не підходить під умови нарахування бонусів Cash*U Club. Хоча я маю від «Philips Ukraine» — фіскальний чек.
Офіційні правила: 0,5% кешбеку в разі оплати гаджетами з Apple Pay / Google Pay в категоріях, які не було вибрано на початку місяця.
Тобто я умови виконав, а банк збрехав мені, просто надали не відповідь, а звичайну відписку.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 8:37
В даній ситуації все згідно правил нарахування бонусів. На сайті ми коротко вказуємо переваги, проте ми ж не можемо написати всі умови, прописати про всі мсс та інше.
Дана операція пройшла з мсс — 7399.
У статті, яку я надаю, зазначена інформація, що за даним мсс — бонусів нараховано не буде: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013784920
Ви сплачували всю суму на Новій Пошті, отже ми використовуємо саме їх мсс для визначення операції. А даний мсс належить до «бізнес послуг».
Згідно 5.8. Банк не несе відповідальності за налаштування МСС-коду, оскільки останній є кодом категорії продавця та присвоюється торговій точці її банком-еквайром.
Щодо інформації на сайті — передано до відповідного підрозділу, якщо ж буде можливо, буде додано інформацію, якої саме вам не вистачило.
*Микита
Nst19 14 березня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Заблокували картки та додаток у банку причиною якою було шахрайські дії по картці, сказали мені звернутися до відділення банку у моему місті для розгорнутої відповіді до причини самого блокування. Я прийшла до відділення мені сказали, що мою картку та додаток забловано без можливості розблокування, я не розумію чому, бо в мене не було шахрайських дій, була підписка та я її оплачувала у термін її дії, ніяких більше транзакцій по карткам в мене не було. Якщо можливо, прошу розлягути цю скаргу, тому що, я хотіла бути належним користувачем цього банку, тому що, я користуюся банком з 2020 року та скарг в мене не було. Всім радила цей банк, але зараз в мене не має бажання тому що без особових причин мене було заблоковано.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2023, 8:32
Ваша картка обмежена і розблокування по ній недоступне. Доступне тільки закриття рахунку. Оскільки ваші дії по картці не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку. Детальніше про причини: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.

^Богдан
Юлия Бабак 13 березня 2023, 19:14
Добрий день! Рік в нашій країні йде війна, багато хто виїхав за кордон (це вибір кожного).Але моя родина залишилася в Україні. Зараз наша економіка переживає складні часи, падіння економіки відбулося на 40%, люди втратили роботу або отримують неповну зарплатню. В данному банку є кредит, працюю на підприємстві яке неодноразово потрапляло під ракетні атаки, тому то працюємо то не працюємо. Два місяці працюю але отримую неповною зарплатню, попрохала про реструктуризацію кредиту, втюхали все: просрочеу, штрафи (непомітні, але якщо порівняти з графіком погашення, то відсотків кожного місяця просрочки на 100- 150 гривень вищі(платіж зменшили на 300 грн, але срок погашення з 3 років став 5, себе не образили) Два місяці платила, потім знов залишилася без роботи і тут почалося; телефонують з різних номерів по 6−8 разів на день, пояснюєш кожному, тебе не чують. Роздрукувала виписку про просрочеу, знов підводні камні: списані відсотки не відповідають графіку погашення, вони звісно вище. Перестаньте мені телефонувати по 6 разів на день з різних номерів, почитайте Закон України про «Правила роботи колекторів».
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2023, 19:58
З приводу вашої реструктуризації — штрафи за прострочені платежі не могли бути враховані, так як вони були відмінені ще на початку Ковіду, і ми подовжили це і у воєнний час: на разі ні штрафи ні пеня не нараховуються.
100-150 грн які ви маєте на увазі — можуть бути не сплаченими під час дії кредитних канікул відсотки, або ж комісії. На жаль повністю відмінити і це ми не змогли. Тому проценти продовжували нараховуватись, через що сума сплачених відсотків дійсно збільшилась (Згідно правил НБУ це було дозволено і допомагало банку залишатись в стабільному стані), а комісії були перенесені на розподілені на майбутні платежі.
З приводу того, що банк телефонував про вашу заборгованість — ми працюємо згідно законів Україні, проте якщо ви вважаєте, що їх було порушено, я вже пишу вам у особисті повідомлення щоб дізнатись про це детальніше, та передати ваші слова колегам.
Сподіваюсь змогла все пояснити🥰

Із повагою, Марі♥
Проблема вирішена
Navegantes 12 березня 2023, 16:25
Пропонують депозит «Швидкий» на 3 дні, але якщо дата виплати припала на вихідний день, то кошти ви отримаєте в перший робочий день. Відсотки за ці «вихідні» дні ви не отримаєте.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2023, 9:25
Розуміємо, що подібні особливості виплати депозиту, дата закриття якого випадає на вихідний день, можуть завдавати певний дискомфорт. Але такі особливості виплати вкладів у нашому банку. Якщо дата закриття/виплати відсотків є вихідним днем, то виплата по депозиту буде здійснена у перший робочий день до 11:00.

З повагою, ваш помічник Андрій
Проблема вирішена
Андрій Колісник 11 березня 2023, 10:46
Через всім відомі обставини були призупинені виплати по споживчому кредиту. Коли фінансовий стан стабілізувався — вийшло так, щозгідно строків договору клієнт вийшов з грейс періоду. Зрозуміло що згідно умов договору все нормально. Але після грейс періоду починає нараховуватись комісія за обслуговування яка втричі перевищує тіло кредиту. Коли клієнт запропонував погасити суму кредиту згідно грейс періоду банк не пішов на зустріч та вимагає погашення з комісією. Юридично вони праві. Але стягування комісії «За відкриття і обслуговування електронного гаманця», які в таблиці виплат вказані як розрахунково касове обслуговування по кредиту і відмова продовження грейс період — не те що очікуєш від банківської установи під час форсмажорних обставин.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Joni777 11 березня 2023, 9:36
Со 100 грн кредита эпицентровской карты считают в месяц 106 грн комиссии, заонил 2 раза чтобы решить вопрос и закрыть долг с картой — бесполезно. Ждал пол часа на телефон так и не получил четкого сколько я должен и почему, говорят карта старая))) изначально я должен 39% годовых, но уже пр новым условиям 45% и почему со 100 грн я не 4−4.5 грн в месяц должен выдумывают небылицы и кучу комисиий, должен то 860 по телефону говорят при жтом смс приходит должен 770 но вами уже занялись укрколект и они говорят звони им… В общем эта сепарская шаражка мне прямо сказала обращайтесь хоть в миныин хоть куда нам то шо…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 19 березня 2023, 23:29
Написав вам у приватні повідомлення. Уточнивши ваші дані, деталізував актуальну заборговану суму по кредитній картці, розписавши все детально. Дуже сподіваюся, що вже цього разу ви остаточно отримали усі відповіді на ваші запитання. У разі будь-яких уточнень по сумі, ми завжди готові вам актуалізувати. Лише напишіть нам у чат підтримки або тут, на форумі 😊

/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
30081998 10 березня 2023, 20:22
Работал, работал, захотел снять свои заработанные деньги, а там комиссия за свои собственные деньги. Видите ли, можно в месяц снять 20000, и это когда у тебя мать инвалид 2 группы, дети, семья, аренда, можно я сам буду решать сколько мне снимать моих денег и когда, всунули эту зарплатную карту, а теперь оказалось, что потом при снятии 10000грн, 300 грн я буду платить вам! За что? Я у вас ничего не брал! Я хочу снять свои, заработанные! Ни в одном банке такого нет в Приват, Ощад, снимай хоть 20000 в день БЕЗ ВСЯКОЙ КОМИССИИ! Закройтесь уже и вслед за российским кораблём!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 березня 2023, 9:22
Мені дуже прикро, що трішки раніше ви не були ознайомлені з тарифами вашої картки, тому і виникла ця комісія при знятті коштів. Отже, якщо у вас картковий пакет White, то дійсно, ліміт на безкоштовне зняття у банкоматі на місяць — 20,000 грн. Якщо більше знімаєте цього ліміту, то буде комісія — 3% мін 25 грн 😉

Шкода, що ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях. Але якщо все ж таки напишите, то перевірю вашу картку та проінформую щодо її тарифів.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Адрей Жидких 9 березня 2023, 9:09
Было несколько кредитов в этой конторе. Началась война, потерял работу не смог платить около 7 месяцев. Сейчас финансовая ситуация стабилизировалась. Закрыл один кредит одним платежом. Оставшуюся кредитную карту с задолженностью в 10 тысяч банк просто аннулировал в одностороннем порядке изменил договор и начал начислять по 100 грн в месяц комисию на сумму задолжености. Когда открывал карту такого не было. Я написал банку что я начал закрывать свою кредитку по 2000 в месяц. И попросил убрать начисления которые не прописаны в договоре. В итоге банк передал мою задолженность в колекторскую контору. Представьте я не платил 7 месяцев, никуда не передавали. Начал закрывать задолженность передали, очень странный поступки у сотрудников ну да ладно. С колекторской конторой договорился что оставшуюся задолженность закрою 4 платежами по 2000 тысячи. В итоге коллектора компания передала мое дело обратно банк. А банк передает в новую коллекторсеую контору. Это просто цирк. Честно, мне кажется что этот банк нужно обходить стороной.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2023, 16:02
Зі своє сторони я вас повністю розумію, адже війна внесла корективи в плати та життя всіх українців, і наші клієнти не є виключенням 😢 Саме тому банком спочатку пропонувались кредитні канікули, а після реструктуризації діючих договорів зі зменшення щомісячного платежу, що допомогає зменшити фінансове навантаження.
У випадку, коли фінансові зобов'язання не виконуються, банк має право передавати договір клієнта на обслуговування компаніям-партнерам, що будуть займатись цим питанням.
Стосовно вашої ситуації, то таке теж можливо, якщо після повернення обслуговування до банку, зобов'язання не виконуються. Якщо ваш договір обслуговується іншою компанією, то для вирішення питань щодо погашення боргу вам потрібно звертатись до них на пряму.

З повагою, Андрій 💙
Nata2405 8 березня 2023, 16:05
Заблокували додаток. А повертати гроші на карту іншого банку онлайн відмовляються. В країні війна, а вони мені рекомендують їхати кудись, щоб написати заяву на повернення коштів. В мене немає можливості відвідати відділення. Чому зарееструватися онлайн можна, а коли банк сам розірває співпрацю, не хочуть повертати кошти онлайн?
Проблема вирішена
Ulyana111 8 березня 2023, 9:33
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 5
Не повертають долари з конвертаційного депозиту. Постійні відмовки. Кошти замовлені, то касир хворий, ніхто не має доступу до проведення операцій. Що за брєд?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2023, 10:31
В день вашого звернення співробітники дійсно пішли на лікарняний, викликали касира з іншого відділення, однак потрібно було трішки часу і вам обіцяли зателефонувати коли можна підійти (в той же день). Дзвінки були, проте з якихось причин не відбулося з'єднання :( Наш шкода, що так сталося, вибачте за незручності. Кошти для вас «відклали» і ви їх вже отримали, сподіваємось, що більше проблем не виникне ;)
^Богдан
Проблема вирішена
krAndrii 7 березня 2023, 10:27
У зв’язку з ситуацією в країні виникла потреба в реструктуризації заборгованості.
З усім бажанням оплатити по поточним рахункам, я просто не маю на те можливості.
Звернувся до чату підтримки з запитанням про реструктуризацію, чи необхідно якесь звернення і т.п. мені скидають посилання на статтю від банку по реструктуризації «стоп прострочка» і повідомляють, що за кожним клієнтом індивідуально розглядається стосовно поточного питання. Виходить, що при всьому моєму бажанню якось реструктуризувати борг і ПЛАТИТИ, потрібно чекати невідомості, тому що, як такого звернення від клієнта і розгляду питання, я так розумію, що не має
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 березня 2023, 13:36
Побачив ваш відгук та відразу пішов у приватні повідомлення для вирішення вашого питання. Дійсно, на жаль, вам поки що була пропозиція недоступна, але взявши ваші дані, передав колегам для уточнення. Колеги пообіцяли вже найближчим часом надати вам реструктуризацію.
Вибачте, що трохи вийшов квест із звернень, але щиро радий був вам допомогти 😊
/капітан Підтримка, Ярослав 😎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gv5276 4 березня 2023, 22:04
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Хочу выразить благодарность за обслуживание в банке Сенс.Очень отзывчивые и внимательные специалисты работают в этом банке. Быстрое обслуживание. Отдельно хочу выделить обслуживание в кассовом зале. Все удобства для клиентов. Вежливый кассир. По моему мнению, этот банк отличается от всех банков г Запорожья. Советую всем запорожцам пользоваться эти банком. Он находится на пр. Соборный 44 г Запорожье.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2023, 15:30
Нам дуже приємно, що вам сподобалось у нашому відділенні 💕 Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим працівникам із Запоріжжя 😉
Дякуємо, що обрали наш банк та залишаєтесь із нами 🤝

Ваш онлайн-помічник, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smuller78 3 березня 2023, 11:37
Свіжий кейс:
звечора перевів усі кошти з картки на сейф, зранку баланс дебітової картки МІНУС 302.22 грн. Питаю в чаті: поясніть куди ділися мої гроші, бо у деталізації жодних записів за цей час немає.
Відповідь 1: підключаємо колег, приєднуйтесь протягом 24 год.
Відповідь 2: ми займаємося, надамо відповідь протягом 2х робочих днів.
Відповідь 3: СМС Shanovnyj kliente! Vash zapyt rozglyanuto. Z boku Banku ne vyjavleno porushen' dogovirnyh vidnosyn. V razi najavnosti pytan' zvertajtes' v chat za posylannyam https://hi.sensebank.com.ua/chat abo telefonom 0800502050. Z povagoyu Sens Bank!

Чи можливо у банку так зробити, щоб клієнт мав можливість контролювати власний баланс та бачити і розуміти всі його зміни самостійно?
Бо виплата відсотків по сейфу пишеться у історію, а сам баланс сейфу при цьому не змінюється ще кілька годин (і відстежити момент коли та наскільки він змінився кожного разу не реально), гроші нишком списуються з карти, навіть у мінус із дебітової (можливо якісь корегування/комісії/доплати) а в історії взагалі нічого про це немає. Так втрачається довіра до банку ☹, навіть якщо банк все списав корректно, але ж «вничку». Мають же існувати якісь сертифікації для банківської системи та правила відображення достовірної інформації…
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2023, 16:01
Зі свого боку повністю розуміємо вас, що ситуація виникла досить не приємна 😥 Судячи з першої частини вашого відгуку, то наші спеціалісти в чаті допомогти вам розібратись в причинах виникнення цього мінусу за вашою карткою.

Дійсно, через особливості проведення операцій в іншій валюті, можуть виникати подібні ситуації, коли за дебетовою карткою виникає мінус. Наша команда робить все можливе для того, щоб покращити це. Ознайомитись із особливостями проведення операцій в іншій валюті можете за цим посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800?source=search.

Щодо балансу та відображення деталей списань, то в планах є покращити це, але на жаль, поки що точних термінів вирішення цього немає.

Бережіть себе та близьких, все буде Україна 💙💛

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
Андрій Томашевський 2 березня 2023, 15:01
Сегодня утром обнаружив что меня заблокировали по неизвестной причине, я спросил у сотрудника банка о переводе личных средств на другой счёт, поскольку у меня на карте лежала крупная сумма я был предельно заинтересован в этом вопросе. На что мне дают ответ что нужно писать заявление в отделении банка, там же и забирать деньги, НО, поскольку я нахожусь за границей и приехать у меня просто попросту нет возможности, я сразу же начал задавать вопросы о том как мне перевести деньги на другой свой, личный счёт, онлайн. На что мне дали очень краткий и разочаровывающий ответ — наш банк не предоставляет такие услуги, серьёзно? Это повергло меня в глубочайший шок и разочарование, поэтому попрошу людей задуматься над тем что вас в один прекрасный день могут просто заблокировать, и если у вас нет возможности посетить отделение банка, тогда вы попрощайтесь со всеми своими накоплениями, просто чудесно что банк не принимает заявления онлайн либо по почте, меня это шокировало ещё больше. Надеюсь что это будет доступно в ближайшем будущем, хотя на самом деле современный банк обязан предоставлять такие услуги.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 березня 2023, 13:05
Нам жаль, при такому блокуванні рахунки потрібно лише закрити і отримати власні кошти, розблокування неможливе.

Про виплату коштів онлайн. Зі співробітником проговорили дану ситуацію, пробачте, будь ласка, за незручності. Кошти на вказані вами реквізити вже відправили і рахунки будуть автоматично закриті через 30 днів, зараз вони вже заморожені.

^Богдан

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.95 42.7
EUR 42.2 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.95 42.7
EUR 42.2 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝