Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
zig4free 23 лютого 2023, 14:54
Таки банк умудрился меня постричь.

Создал шаблон для перевода с карты Хамелион (как дебетка используеться) на карту Монобанка.
Тыкаю шаблон — жму оплатить — бегло смотрю комиссия 0, жму переказаты — опа комиссия 55грн.

Проверяю — по умолчанию подставляет кредиткую карту — а не ту с которой шаблон рисовался! — действительно после нажатия оплатить — некоторое время висит комиссия 0 грн!, но через время происходит пересчет, но нажать «переказаты» кнопочку можно и до просчета комиссии!

Накуя спрашиваеться накие приколы?

Будем как-то решать это? Или дальше будет расчет на ЛОХА?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2023, 16:16
Так, дійсно комісія підвантажується 1-2 секунди. Ми повернемо списані кошти за комісію і ми вже взяли в роботу цей баг. Працюємо як бджілки, щоб вирішити це питання.
З приводу шаблону, він не створюється під окрему картку, тобто є загальним. Щоб не створювати 10 шаблонів під кожну картку, ви можете її просто обрати при переказі.
Ми раді, що допомогли вирішити це питання та зробити наш застосунок більш зручним.
/Анастасія, ваш вирішувач багів
I. B. 22 лютого 2023, 1:05
В отзыве можно выбрать до 3 хорошо и плохо, но тут 3 плохо не ограничиться, я бы выбрал 13 из предложенных 22 плохо.

Я не знаю какой олигофрен придумал сменить насильно тарифы по картам по сути убивая грейс период — вводя комиссии в 100 грн + 0.1% от кредитного лимита + 1% от текущего баланса в «расчётный день», но он будет ответственным за самый крупный отток клиентов из этого банка. Купи за 1 день до «расчётного дня» что-то на 20 тысяч с лимитом в 100 тысяч и внезапно ты взял деньги в долг под 730% годовых. Ну и мелкие гадости — архива тарифов нет, доллары снять — жди 2 недели, снять депозит на 100 тысяч в долларах нельзя целиком, они считают для выдачи не по НБУ, а по 37.8, откуда такой курс никто не знает. По картам лимиты — похоже на кризис ликвидности. Через месяц забираю последний депозит и до свидания. Был лучший банк в Украине не так давно, как мало нужно времени что бы превратиться в один из худших.

Цитата с сайта банка:

«Чому мені автоматично підключають саме цей тарифний пакет?

Спираючись на ваш досвід користування додатковими послугами, в тому числі послугами страхування від фінансових ризиків та від ризику нещасного випадку в минулому, тарифний пакет «Розширений++» буде найбільш оптимальним для вас. В будь-якому випадку, в разі якщо вас не влаштовують нові умови, ви завжди можете відмовитися. Але не варто =)."

«Чи можливо відмовитись від розширеного тарифу?

Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»:
— зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp;
— зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 9:46
З 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних. Щодо інший ваших математичних прикладів, це скоріше за все не комісія, а страхування, яке можна відключити.

Щодо отримання коштів, то ми розуміємо, що ви хочете отримати свої кошти якнайшвидше, але реалії воєнного часу не дають нам це реалізувати. Натомість, ми гарантуємо зняття заброньованої готівки у визначений термін. Навіть, якщо була тривога — бронь буде дійсна і наступного дня. Можливо через деякий час ми знайдемо рішення даного питання якнайшвидше, але поки що так (

Щодо курсу, то використовується картковий курс продажу, який зазначений в додатку.

Щодо лімітів картки та додатку, дійсно, деякі ліміти були змінені, наприклад, ліміт на видачу коштів за кордоном. Адже з'явилися непередбачені заборони з боку НБУ.

З повагою, Микита
Qwerty1999 20 лютого 2023, 21:19
Альфа (Сенс-банк) — вы лучшие в части развода своих клиентов на деньги!

C весны 2014 года и по настоящее время, периодически публикую информацию о реальном вреде российского акционерного капитала для банковского сектора Украины и клиентов этих банков в частности.
Первым тревожным звоночком была утечка персональных данных по зарплатным проектам военнослужащих ВСУ из Альфа-банка в российские спецслужбы, что нанесло непоправимый моральный урон военнослужащим и их семьям. После чего данный инцидент обсуждался даже депутатским корпусом ВРУ, но в результате вопрос заболтали, а инцидент замяли.
Никто из сотрудников банка не был наказан, только и того, что все зарплатные проекты военнослужащих ВСУ были переведены из Альфа-банка в госбанки.
Вторым звоночком было введение менеджментом Альфы абонплаты за обслуживание клиентских счетов без движения в поглощаемом Альфой Укрсоцбанке на уровне 1000 грн в месяц, что во всей красе показало настоящий звериный оскал российского капитала по отношению к украинским гражданам — клиентам Укрсоцбанка.
Ну, а дальше Альфа-банк разводил своих клентов по мелочам, которые все и не перечислить. Из того, что всплывает в памяти — то абонплату подымет до 100 грн, то неправильно, в сторону уменьшения, посчитает проценты и при оплате рассчитанной банком суммы клиенты всё-равно влетают на абонплату, то по конвертационным депозитам норовит выдавать наличную валюту через 7−10 дней после даты завершения депозита.
А недавно Альфа (Сенс-банк) умудрился развести на деньги очень многих своих клиентов, которые выехали беженцами в Европу с гривневыми картами банка, ведь кроме принудительного введения двойной конвертации по всем своим БПК, банк, исключительно для удобства своих клиентов, ввёл ещё и дополнительную комиссию в размере от 1,2% до 1,3% в зависимости от региона, где клиенты банка рассчитываются гривневыми картами Альфа (Сенс-банка).

Но всё это какие-то достаточно мелкие финансовые проблемы,
которые почти никак не влияют на отток клиентов из Альфа (Сенс-банка).

Поэтому я и обращаюсь к менеджменту Альфа (Сенс-банка), и в том числе,
к маленькому принцу Ярославу, сотрудникам поддержки Анастасии, Никите, Богдану и многим другим сотрудникам банка — придумайте наконец что-нибудь такое, чтобы каждый клиент Альфа (Сенс-банка) ощутил на себе реальные материальные потери от сотрудничества с вами и вашим банком.

С надеждой на скорую ликвидацию
последнего оплота российского
акционерного капитала
в банковском секторе Украины,
ваш Qwerty1999.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 14:35
Доброго дня, Qwerty1999 💙💛
Ми відкриті до конструктивної критики та докладаємо максимум зусиль, щоб швидко реагувати на зауваження клієнтів.
Втім, звертаємо увагу, що факти наведені вами – не підтверджені та не мають зернятка правди.
Банк ніколи не передавав жодних персональних даних російським спецслужбам. Ми працюємо виключно в межах українського законодавства та не маємо відношення до російського банку. Цей факт підтверджено не лише Національним банком України, а й Міністерством фінансів США та Міністерством закордонних справ Великобританії.

Безготівкову валюту з конвертаційних депозитів ми зараховуємо клієнту у день закінчення депозиту, а готівкову валюту видаємо, як і прописано в ДБО, впродовж 10 днів після замовлення. Проте, через те, що термін дійсно завеликий — вже готові зміни, які будуть запроваджені зовсім скоро, і отримання валюти стане ще більш комфортним. До того ж, в індивідуальних випадках ми готові видавати кошти і швидше, наприклад, якщо у клієнта пошкоджено житло, або ж загинув родич (хоча, хотілось аби ніколи ніхто не відчув на собі нічого подібного).
Коментарі щодо примусового введення подвійної конвертації також не відповідають дійсності. По-перше, рішення про проведення операції відповідно до тих чи інших умов (курсу/комісії) приймається клієнтом самостійно, а не банком у якомусь автоматичному та примусовому вигляді. По-друге, інформація про всі умови банку, курси — публічна та знаходиться і на сайті банку і в ДБО.
В цілому хочемо підкреслити, що Sense Bank – це не вивіска на відділеннях, а близько 4,5 тисяч українців, які працюють в ньому. Хтось волонтерить, хтось сплачує податки, а хтось зі зброєю в руках захищає нашу Батьківщину від російської агресії. Також банк допомагає ЗСУ напряму – з початку повномасштабного вторгнення Sense Bank виділив понад 115 млн грн.
Будь-ласка, якщо у вас є конкретні запитання щодо продуктів банку або сервісів — звертайтесь, ми залюбки вам допоможемо. Проте, просимо утриматись від свідомого поширення неправдивої інформації та безпідставних образ до наших агентів, які продовжують працювати в такий нелегкий час.

Ваша турбота та допомога, Марі♥
Manzann 19 лютого 2023, 20:54
Условия хуже чем у остальных банков, я уже молчу что даже за смс и за обслуживание карты снимают, прям как в российских банках, название поменяли, а привычки нет
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2023, 21:30
Ми постійно аналізуємо ринок та виставляємо пропозиції виходячи з нього та облікової ставки НБУ.
Плату за смс можна відключити та отримувати безкоштовні пуш-повідомлення.

Так, з 1 вересня 2022 року введено щомісячну комісію в розмірі 100 грн. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних.

/Анастасія, ваш помічник
Проблема вирішена
Александр Кирпиченков 18 лютого 2023, 13:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 195/43
Мое письменное обращение по поводу возврата ошибочно переведенных денег на счет юридического лица месяц остается без ответа и даже не рассматривается. Онлайн поддержка утверждает что якобы по вине работника который не прикрепил фото моего обращения при отправке запроса. Как теперь вернуть деньги и почему работники отделения не компетентны В течении месяца ожидания я подходил в отделение и уточнял статус рассмотрения -было получено ответ что обращение «принято и в работе, ждите».
С чего начиналось:
18.01.2023 в 01:05 по причине того что мобильное приложение «Сенс» заглючело при выборе кому платить за коммунальные услуги и было случайно выбрано не того получателя -деньги моментально (без запроса подтверждения) отправились и платеж провелся на счет не известной мне домофонной компании в другом городе (в Одессе)
Моментальное обращение в поддержку пользы не принесло. Получатель в телефонном режиме отрицает факт получения денег и на диалог не идет. 20.01.2023 в отделении по адресу ул. Борщаговская 195/43 было написано письменное обращение в банк с просьбой вернуть деньги и обещано срок рассмотрения до месяца, принял работник банка Чубенко Максим. Есть копия обращения на руках с его подписью. Сегодня 18.02.23 я написал в поддержку в онлайн чат где мне сообщили что еще 2.02.23 мой вопрос отправлен назад в отделение на доработку по причине того что сотрудник не прикрепил фото моего обращения. То есть как итог -2 недели никто даже не заметил что нет фото обращения, а потом еще 2 недели работники отделения не нашли времени сообщить мне о проблеме. Спустя месяц мой вопрос даже не начали решать. Как вернуть деньги и что делать с полной халатностью работников?
Сенс Банк
Відповідь банку
23 лютого 2023, 15:25
Раді, що допомогли вирішити ваше питання та повернути кошти.
Так, на жаль у разі успішності платежу за повернення коштів відповідає саме отримувач. Тому вирішення питання було доволі тривалим, оскільки отримувач не відповідав на наш запит.
Приносимо вибачення, що ваша заявка була прикріплена із запізненням, вже провели бесіду із співробітником.
Рекомендуємо уважно перевіряти введені дані, оскільки якщо оплачуєте з довіренного пристрою, то кошти відправляються без смс підтвердження.

/Щиро, ваш помічник Анастасія
Проблема вирішена
51794115 17 лютого 2023, 8:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Якась гніда або гніди, видаючи кредити шахраям, системно вбивають мій номер телефона, як телефон довірених осіб або як основний номер. На протязі багатьох років проблему вирішити не можуть, агресивні колектори тероризують майже кожного дня з різних номерів. Повністю прибрали кредитні ліміти, мабуть готуються до тимчасової адміністрації або націоналізації.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 лютого 2023, 16:14
Дуже неприємна історія, котра у вас виникла. Але я підхопив ваше питання та пішов до колег із перевіркою, чи дійсно в цьому є вина банку. У нас таких справ немає, додатково зробили запит до КА, котрі підтвердили, що дійсно, є справи, на жаль, де ви були вказані як довірена особа. Але все швидко вирішилося і у колекторських агентствах видалили ваш номер телефону.
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
Svkolya 16 лютого 2023, 21:44
Відповіли пізно ввечері, хоча не відразу все зрозуміло завжди готові перефразувати або спробувати обяснити по другому.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 21:50
Завжди готові допомогти у будь який час, бо ви для нас — найдорожче🤗
Але щоб передати ваші слова, хотілось би уточнити, чи не пам'ятаєте ви ім'я агента, з яким спілкувались?)

Із найприємнішими емоціями від ваших слів, Марі♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vkulb 15 лютого 2023, 13:57
Ребята, которые сталкивались с такой проблемой, помогите пожалуйста.
3 месяца назад моему мужу заблокировали карту, ответ оператора Альфа банка был мол, это мин. финансов, которое проводят мониторинг, вам нужно подать документы, ЖДАТЬ 90 дней. Собственно спустя 3 месяца после звонка в мин фин, заявили, что нужно подойти в отделение с паспортом, инн и военным билетом🤔 и вообще еще не прошел срок подачи документов. Ссылаясь на то, что вы ждите еще, умирайте с голоду, а мы тут посидим еще дней 90 будем проверять информацию) Кто вообще знает, как быть в таких ситуациях?)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 18 лютого 2023, 18:52
Дякуємо, що написали нам. Проте хочу пояснити наступну ситуацію, при всьому моєму бажанні вам допомогти, я не маю права розголошувати інформацію про клієнтів третім особам, навіть, якщо ви його дружина.
Але розуміючи, що справа має вирішитися, було запропоновано звернутися у чат підтримки саме вашому чоловіку, при авторизації котрого, я би вже міг напряму консультувати та займатися вирішенням його питання.
Від вас поки що відповіді не було, чи звертався ваш чоловік, але якщо ще ні, будь ласка, нехай зверниться і ми неодмінно Sense командою допоможемо!
/агент 007, Ярослав 🚗
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ViktoriiaKk 15 лютого 2023, 13:40
У старої бабусі немає можливості доїхати до відділення, вона за кордоном. І загубила картку. Допомогли зробити онлаін картку для оплати через телефон. Дуже чемний і гарний спеціаліст нам допоміг по відеочаті в додатку
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 15 лютого 2023, 14:16
Вау, це дуже класна історія, котра закінчилася Happy End'ом 😍
Радий, що мої колеги з відеочату допомогли вашій бабусі виріши її проблему.
Але я все ж таки напишу вам у приватні повідомлення, щоб дізнатися ім'я та прізвище колеги, котрий/котра допоміг вам та надіслати відгук тому, хто його заслуговує.

/капітан Підтримка, Ярослав 😎
matsola 15 лютого 2023, 13:20
Хвалений додаток оновлюється сам по-собі,
На кредитній карті нараховують приховані відсотки,
Щомісячний мінімальний платіж по програмі розраховується НЕ ВІРНО, тому при погашенні систематично утворюється мінус,
Кредитний ліміт піднімають без твого відома,
Будь-який перегляд кредитного ліміта по кредитній карті платний (!)
тобто самі підняли, самі кошти списали, самі відсотків дорахували, — платить клієнт. Вони у всьому праві і внятних пояснень — нуль.
Перекредитувати чи реструктуризувати борг ПІДПРИЄМЦЯ відмовляються без пояснень.
Комісія по б/г розрахункам вища більшості банків
Періодичні проблеми із входом в банкінг
Останній рік проблемне оновлення балансів по карткам (гроші списані, а на картку не дійшли, хоча смс про зарахування вже отримано)
Тісно співпрацюють з колекторами, які задовбують дзвінками
ЦЕ КАБАЛА яку Я вже РІК НЕ МОЖУ РОЗІРВАТИ
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2023, 18:57
Нам потрібні ваші дані, щоб перевірити все та допомогти. Тому чекаємо на вашу відповідь в особистих повідомленнях.
Як тільки відпишете — перевіримо можливість реструктуризації.
З приводу підняття ліміту на початку війни ми піднімали ліміт на суму мінусу, щоб не списувались додаткові відсотки.
На ринку наші комісії плюс-мінус на рівні з іншими банками.
Масових проблем зі входом не маємо, тому тут треба розглядати детальніше на вашому прикладі, будемо раді, якщо надасте скріни. Так само і з балансами.
Ми готові змінюватись та покращуватись, тому будемо раді вашій відповіді нам ❤

/Ваш помічник Анастасія
Проблема вирішена
Дарья Ляшенко 15 лютого 2023, 12:04
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
При поповненні картки через банкомат, виникла технічна помилка банкомату та кошти не були зараховані на рахунок. При зверненні на гарячу лінію було сказано что термін опрацювання до 5 робочих днів, при повторному зверненні було сказано що вже від 5 до 10. Чому така жахлива оперативність? Не надання чіткої інформації, тільки годують очікуваннями. Якщо я не можу чекати? Інші банки вирішують це питання оперативно, деякі навіть в той самий день. Така робота змушує подумати, чи варто співправати з вами.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 11:12
Нам дуже шкода, що довелося чекати додатково кілька днів, оскільки через нашу помилку потрібна була додаткова перевірка банкомату :( Сподіваємось, що подібних ситуацій більше ніколи не виникне (ми для цього зробили все необхідне) і в майбутньому чекає лише приємна та взаємовигідна співпраця 😉

Кошти вже зараховано. Гарного дня та бережіть себе 💙

^З повагою, Богдан
54022684 11 лютого 2023, 1:48
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
В цьому відгуку хочу залишити власне враження про якість обслуговування в банку. Зрозуміло (завжди було), що за Нідерландським чи Люксембурзьким холдингом (лінь уточнювати, не пам’ятаю який він) стоять кінцеві бенефеціари з МосІмперії(так звана Росія), тим не менш. В кінці-кінців, в українській «доньці» банку все ж працюють українці, і податки відповідно платяться в бюджет. Для тих кому це дуже принципово, можу додати, що з врахуванням сум кешбеку, які я отримав за покупки і того бенефіту, який я отримав від непартнерських (від яких банк не отримує комісію від мерчанта) безкоштовних розстрочок, скоріше за все банк не покрив ні інтерчейнджем, ні якось інакше :).

В перший день повномасштабної війни кредліміти були обнулені(2 кредитки на ~130К і ~60K) і з тих пір так і залишаються в нулі. Але для мене це не проблема, я навіть не намагався їх відновити. Що значно важливіше, так це те, що там була значна сума валюти. У березні можна було знімати по $1000 в день без предзамовлення, пізніше видача пішла тільки під замовлення. Без суттєвих проблем вдалося по $1000 і іншими сумами вивести всі кошти. В останній час відкривав у банку кілька валютних депозитів на 3 місяці і без проблем отримував готівку, правда через 2 тижні після замовлення, але замовлення були завжди без сюрпризів.

Спочатку не сподобався мені новий застосунок банку. Тепер скоріше нейтрально-позитивно до нього відношуся. З іншого боку і спектр операцій звузився дуже сильно. Працівники банку завжди траплялися компетентні. Обслуговувався в Одесі і тепер у Львові. Ніяких суттєвих проблем не було. За грейс не виходив, погашав заборгованість по розстрочкам/кредткам вчасно.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 лютого 2023, 10:50
Вітаю! Дуже радий був прочитати такий відгук про наш банк, бо ви розкрили усі для вас важливі теми аргументовано і деякі речі, котрі можуть бути і не «+» в нашу скриньку досягнень, дають можливість розуміння ситуації, з котрою зіштовхуються наші клієнти.

Щодо інформації по нашим акціонерам банку, то дійсно, ми ніколи цього не приховували. Але від початку війни завжди наполегливо нагадуємо, що акціонери ще навесні 2022 року були відсторонені від управління банком, а права голосу по їх акціям було передано довіреній особі від НБУ — Сімеону Дянкову. Усю інформацію наші клієнти можуть перевірити на нашому офіційному сайті: https://sensebank.com.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti

Щодо лімітів, то дійсно, ситуація у лютому була складною і потребувала відповідних дій, навіть, якщо це сприяло обуренню серед клієнтів. Не знаючи що буде далі, були прибрані або зменшені кредитні ліміти. Проте зараз вони поступово поновлюються у клієнтів.

І завершити хотілося б інформацією про бронь готівки. Дійсно, умови бронювання змінилися, і зараз, забронювати ми можемо, коли валюта на рахунку та термін очікування 10 робочих днів. На жаль, умови війни та логістичні зміни досі впливають на це. Проте, при бронюванню готівки, видача завжди гарантується і з цим ніколи ще не було проблем. Єдине, що може вплинути, це якщо цілий день повітряна тривога і відділення може не працювати. Але тоді отримання броні переноситься на наступний робочий день.
Дякую ще раз за ваш відгук, нам завжди приємно читати відгук клієнтів і бачити помилки, котрі ми можемо змінити.

/Ярослав
Проблема вирішена
GRUNGEDIVISION 9 лютого 2023, 12:57
История достаточно простая: год назад (за 6 месяцев до войны) взяли кредит на холодильник. Вносили платежи по кредиту без просрочек. С началом военных действий воспользовались отсрочкой до июля (кажется), после чего, вернувшись из села в большой город, первым делом лично заехал в отделение и погасил кредит по сути досрочно, целиком, в августе 2022!!!
Прошло немного времени, решили стиралку взять. В кредит разумеется удобнее это делать. Стучишься в банк, и на любое обращение получаешь отказы в течении полуминуты без разбирательств, и даже мотивацию узнать невозможно никак.

Для меня вопрос, само собой, риторический: это именно то отношение которое заслуживает человек погасивший предыдущий кредит досрочно, в военное время, в наполовину окупированой на тот момент области?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 лютого 2023, 11:09
Дякую що написали ваш відгук щодо ситуації, котра виникла. Спочатку я хотів би сказати, що ви молодець, що зробили відразу погашення кредиту у такий важкий для кожного час. За що вам велика подяка!
Проте, що стосується вашого міста, не надання кредиту не пов'язано з географією країни. На жаль, є безліч причин, чому могла бути відмова: замалий кредитний рейтинг, сума доходу клієнта, умови кредитування та інше.

На жаль, але банк може відмовити іноді у кредитуванні, якщо на то є підстави. Бо надання кредиту розглядається по кожному клієнту індивідуально.
Сподіваюся, що я відповів на ваше запитання не лише тут, але й у приватних повідомленнях. У разі додаткових запитань, з радістю готовий допомогти.

/Ярослав
Проблема вирішена
Silvana4me 9 лютого 2023, 1:44
Являлся клиентом банка до 09.02.2023 00:53
Напишу кратко, операторы вроде хорошие, но их жалко.
Каждый обладает разной информацией.
Приложение просто ужасное, скорее всего одноклассник вашего сына или дочери сделал бы лучше.
Причина — если у вас есть задолженность, но приложение показывает, что вы красавчик и у вас всё хорошо 👍, то не в коем случае не верим, так как:
Извините наше приложение новое, ему всего 2 года и оно не отображает дополнительных %%, так что мы вам в следующем месяце их спишем, и скажем что вы сами виноваты, что поверили нашему приложению, которое написало, что задолженности нет, так как она есть, просто мы её покажем в след месяце, что бы можно ещё было снять с Вас дополнительно 100 грн, хо-хо-хо.
Извините что написал на московском, ПРОСТО НА РОДНОМ будет много матов 🫠🖤
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 8:18
Більшість операторів полюбляє свою роботу, тому в даному випадку нас все влаштовує. Звісно ж є людські фактори, які впливають на різні моменти. Наприклад, інформація. Якщо всі б мали однакові знання, це були б вже запрограмовані роботи якісь, а не жива людина. Тому дійсно, інколи можуть виникати якісь ситуації, які пов'язані з наданою інформацією від оператора, але ми завжди вирішуємо такі питання якнайшвидше і вчимося на своїх помилках.
Дійсно, в додатку вказується зараз сума боргу, але без нарахований % за користування. Дану інформацію можливо уточняти в будь-якому каналі підтримки. Це займає приблизно хвилинку дві. Відеочат, контакт центр, вайбер, телеграм, пошта, чат додатку, сайт банку.
Щодо 100 гривень комісії.
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні 2022 року зросла з 10% до 25% річних.

З повагою, Нікіта.
Sun1 8 лютого 2023, 15:34
Банк умышленно убрал возможность распечатки квитанций из веб версии с дальнейшим сохранением на компьютер.
Работа банка Сенс стала в сотни раз хуже, против Альфа прошлого.
Удивляет безграмотность сотрудников.Держспоживслужба, надеюсь, скоро разберется.Полный не адекват-убирать квитанции-реальные доказательства оплаты из веб версии.Все, у кого такая же проблемма, обращайтесь в полицию, и на урядову горячу линию.Все это против клиентов и потребителя в условиях войны.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 лютого 2023, 15:58
Дійсно, тимчасово у веб-версії My Sense Bank немає можливості сформувати квитанцію при виконані операцій. Але це зроблено для того, щоб клієнти активно залучалися до мобільного застосунку Sense SuperApp.
Вже саме в застосунку ви можете сформувати необхідну вам квитанцію та завантажити на ваш смартфон.
Пріоритетною версією для нас являється версія мобільного застосунку, але зважаючи на те, що наші клієнти так активно користуються веб-версією, ми у майбутніх оновленнях повернемо цю можливість. Вибачте за незручності та дякую, що надали зворотній зв'язок щодо веб-версії.

Якщо у вас виникнуть додаткові зауваження, пропозиції, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми з радістю їх вирішимо 😉

/Ярослав
ArmSumi 7 лютого 2023, 12:08
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Добрый день, зарегистрировался в минфин чтобы написать отзыв про Сенс. Банк.
Вчера была произведена покупка в магазине в городе Рига, курс евро рассчитали по 42,09. Не хочу ничего говорить на эмоциях, просто один вопрос к банку.
— при курсе моно 40,65, и при том что ваш курс самый плохой из 60 банком Украины вы на что рассчитывайте? Ну ладно, 5 покупок сделает каждый пока осознаёт что вы их дурите ок, а что потом? Хорошо не хотите чтобы мы пользовались вашими картами так прямо и говорите!
Но не нужно дурить людей что вы сделали для нас лучше! Кешбек 0,75 процент за продукты и скрытая комиссия 5 процент, шикарно!
Sergiy84 6 лютого 2023, 23:57
Самий гірший банк!!! Погасив достроково кредит, мало того що кредит не закрився в день погашення так ще й при залишку тіла кредиту 5000 грн додалося 3000 грн комісії!!! З моменту внесення коштів минуло три робочих дні кредит досі не закритий в додатку пишуть що борг перед банком 3000 грн хоча все було внесено в чаті пояснюють що насправді боргу немає!!! Довідка не формується!!! Коли запитала у оператора за який період нарахована сума комісії 3000 відповідь шокувала: співробітники які пояснять це питання приєднаються до чату 1−3 робочих дні. Ау, ви що зовсім там… Можливо скарга в Нацбанк заставить Вас швидше розібратись з питанням!!! Я з Херсона де немає відділень Вашого банку!!! Попросив копію договору, пишуть 150 грн. і буде копія в відділенні банку, написав чи можна на ел.адресу і тиша від оператора!!! Попередні оператори пояснювали що 3000 це комісія щомісячна, пишу їм: добре, що 3000 раз в місяць? Пишуть ні, 793 грн. Ок, сума комісії входить в суму платежу щомісячного, я здійснював платежі коли з’явилась можливість кожного місяця звідки намалювалось 3000 грн. Пишуть під час кредитних канікул!!! В сенсі??? Яка комісія під час кредитних канікул??? Знаходжу у них на сайті роз’яснення що кредит продовжується на термін кред канікул і сума комісій розраховується на весь термін який залишився!!! Питання звідки ж тоді така сума при достроковому погашенні ??? У всіх нормальних банках сума при достроковому погашенні розраховується тіло+відсотки на момент дострок погашення+комісія на момент дострок погашення (якщо вона є) і закривається в той самий день, а не чекають дати планового погашення!!! А якщо б я за місяць до планового захотів закрити?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 лютого 2023, 16:50
Кредит дійсно не закривається автоматично, якщо кошти на нього надійшли, яких достатньо до повного погашення боргу. Це буде зроблену в найближчу дату за графіком платежу. На наступний день приходить смс про його закриття. Є нестандартні довідки, які дійсно коштують 150 грн. Є і питання, які уточнюються на другій лінії, тому термін обробки не 5 хвилин, а декілька днів. Щоб переглянути дане питання більш детальніше, нам потрібні ваші дані. Коли буде час вирішити це — обов'язково напишіть нам повторно, адже в цей раз, ніякої інформації, яка б допомогла нам вирішити дане питання — ми не отримали.
Гарного дня, ваш Нікіта
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sashok1111 6 лютого 2023, 10:24
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Здравствуйте. Этот горе банк в условиях войны списывает деньги с личного счета клиентов. Списывает всё до копейки. Не пользуйтесь услугами этой мошеннической конторы. Обходите этот гнилой банк стороной.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2023, 12:10
На жаль, не отримали від вас відповіді та даних, щоб вирішити ваше питання. З 19 жовтня 2022 року відновлено процес автоматичного погашення боргу за кредитами, кредитними та дебетовими картками за рахунок списання коштів з гривневих карткових рахунків із позитивним залишком.

Це діє тільки для грошових, споживчих кредитів, кредитних та дебетових карток, за якими існує прострочена або несанкціонована заборгованість більше 60 днів.

Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі розділу 7 Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб. Якщо питання не стосується цих списань, то очікуємо на вас в особистих повідомленнях як Хатіко, щоб допомогти.
/Щиро ваш помічник Анастасія
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 лютого 2023, 18:12
Отзыв не засчитан (на 09.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
smuller78 4 лютого 2023, 21:08
Щойно Сенс примусово впарив 'покращення', яке штучно підняло курс розрахунку € ще на майже гривню:
«…здійсненні операції в євро ми залучаємо МПС, яка конвертує цю суму в долар, а потім з долара в гривню за курсом банку. Відповідно відбувається декілька етапів конвертації.»
Пишуть сьогодні курс 41грн за 1€, а фактично списують по 41.91грн.
Користувався ними 12 років, тепер поглядаю на Моно, бо там ще такої барижні немає.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 лютого 2023, 11:51
Справа в тому, що з 16.01.2023 наш банк перейшов на списання валютних операцій в режимі онлайн. Тепер не варто хвилюватись, щодо збільшення курсу в дату списання. Тому що зараз застосовується єдиний курс — як під час авторизації, так і під час списання. А саме — курс на дату проведення операції. Тобто, якщо курс валют збільшиться в дату списання (через 2-3 дні після проведення операції), це не вплине на збільшення суми списання. З рахунку спишеться сума по курсу на дату здійснення операції. Конвертація тепер вібувається таким шляхом: євро -> долар -> гривня. Та додатково комісія OIF -1,2%.

Дійсно, зараз курс у нас вищий, ніж в інших банках, але ми вже думаємо як це вирішити.
Курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual, а зі змінами ви можете ознайомитись за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9619887068562?source=search

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 4 лютого 2023, 10:25
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 12
я нажал на кнопку и не хотят пропускать как это понимать русский банк ??
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 лютого 2023, 10:32
Пропозиція 80/20 надається індивідуально, враховується декілька умов, коли банк надає клієнтам цю пропозицію.
Для вас поки що вона не активна ця пропозиція, натомість є можливість оформити реструктуризацію у застосунку. Вже написали вам у приватні повідомлення, щоб допомогти вам оформити її.

/Ярослав

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝