Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк, з самими поганим обслуговуванням

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
E C 10 грудня 2023, 23:28
Дивна діяльність банку в умовах военного стану. В 2019 році укладений договір на користування кредитною карткою з річною ставкою 18,99% (не враховуючи так звані інші платежі). Потім без згоди клієнта, картку змінюють на інший тарифний план вже з 26% річних. З інформації в додатку дізнаєшся, що з 1.12.2023р знову змінюються умови (звісно не на користь клієнта та без його згоди, тобто в односторонньому порядку). Крім того, банк ігнорує запити на звернення стосовно деталізації списань за кожний день протягом розрахункового періоду. А на якесь вже «соте» звернення, дає відповідь, яка не стосуватися питання. Наприклад, на запитання, чому в поточний місяць списано відсотків більше, ніж в попередньому (при цьому що проплата була) та деталізації, надають відповідь про списання (по дням) тільки за один місяць. Отримати детальну інформацію про списання ні в додатку, ні в звернені неможливо. Ці питання просто ігноруючи. Скажуть будь ласка, в якому ще банку України не можна отримати детальну виписку. Крім того, в додатку можна переглянути інформацію за карткою тільки за 1 рік. Чому клієнт не може отримати в вашому банку інформацію стосовно своїх операцій за певний термін?
Чому клієнт вашого банку не може отримати практично жодної інформації стосовно фінансових операцій по своїй картці.
P. S. Цікаву відповідь отримала від банку стосовно надання виписки за річний період. В цій sms відповіді не було жодної інформації, а тільки відповід «банком нічого не було порушено'. Я задавала зовсім інше питання. Потім в чаті, співробітник відповів, що на жаль у банка не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу
Сенс Банк
Відповідь банку
11 грудня 2023, 16:35
Розуміємо, що будь-які зміни не дуже сприймаються, а особливо в умовах воєнного стану в країні. Але як зараз, так і раніше, такі зміни були виконані банком згідно пункту ДКБО 4.3.3. «Банк має право: Вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.» і п.11.1.1. «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку. При цьому Банк у такому повідомленні зобов'язаний зазначити, що Клієнт має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання. Зміни до Правил використання Картки або Тарифів на обслуговування Картки є погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору та закриття відповідного Рахунку.»

Простіше кажучи, то такі зміни є цілком легальними зі сторони банку, і банк в свою чергу інформує про них клієнтів.
Стосовно деталізації, то ви завжди можете звернутись до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування чи списання за вашим рахунком.

*Андрій

Коментарі - 5

+
0
natashaGra
natashaGra
11 грудня 2023, 9:01
#
Наверное тут только жалоба в НБУ со скринами переписок и сканами (если есть) ответов банка поможет. Клиенту должны предоставлять данные о движении средств по его счету
+
0
E C
E C
13 грудня 2023, 14:35
#
Якщо вже надавать відповідь, то мабуть треба її надавати на конкретні питання (які відображені і звернені). Були питання стосовно неможливості отримати детальну історію за кожний день та ін., а отримала стандарту відповідь. Хоча і до неї є запитання. Скажіть, тобто то клієнт банку кожен день повинен заходити на сторінку сайту, щоб побачити зміни в тарифах своєї картки? Невже закон України«Про права споживача», де чітко вказано, що банк не має права підвищувати тарифи в односторонньому порядку, має менший вплив, ніж так зване ОДБО? Тобто Закони банк ігнорує?
+
0
E C
E C
13 грудня 2023, 14:46
#
Крім того, двічі, а саме в кінці лютого та липні 2022 року були списані відсотки за несвоєчасну оплату. Невже і тут банк не знає, що під час воєнного стану заборонено стягувати штрафи і пеню?
+
0
E C
E C
3 січня 2024, 1:01
#
Відмічено, що проблема вирішина. Вона не вирішина і чому банк надає неправдиву інформацію, начебто про її вирішення. Після довгої переписки з представником банку, вирішила звернутись зі своїми питаннями до Нацбанку.
+
0
Admin
Admin
3 січня 2024, 9:14
#
Вітаємо. Відповідь стосовно статусу заявки надана в приватні повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.46 43
USD 39.45 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.46 43
USD 39.45 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Найгірший банк, з самими поганим обслуговуванням