Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Dekametoksin 6 квітня 2020, 16:07
Добрий день. 27.03.2020 Ви прислали мені смс в вайбері(профіль Альфа-банку з галочкой), що фахівець банку зафіксував якоби «ПОРУШЕНУ МНОЮ ОБІЦЯНКУ», і що я маю негайно погасити заборгованість. Я пропустив це повз увагу бо подумав що можливо помилилися. Так як я ніколи в житті не брав кредити і не був клієнтом Альфа-банку. Але ні, через 4 дні мені прийшла смс що я ще досі не погасив заборгованість і тепер мою електронну характеристику передано для примусового стягнення. і вказаний номер «0800500286» — який не є гарячою лінією(при пошуку в інтернеті знайшов багато коментарів людей яким приходять подібні смс), і взагалі не зрозуміло що це за номер. А далі мені почали названювати ваші співробітники і питати чому я не погашаю заборгованість і чи знаю я «Дмитрюченко Наталію Іванівну». Коли я кажу що поняття не маю хто це і чого мій номер був вказаний і взагалі звідки цей номер у вас, ваш співробітник просто «спригнув» запитавши де я живу. На питання нащо ця інформація зі мною попрощались і поклали слухавку. і так вже 4 рази. А сьогодні мені вже двічі зателефонували і сказали що я являюсь чоловіком вище згаданої особи і навіть не запитали як мене звати. Коли я знову запитав до кого вони дзвонять і як мене звати — пішло все по кругу. Знову запитали чи я знаю ту жінку і після того як я сказав шо не знаю — попрощались. Можна якось це зупинити вже? я не є клієнтом вашого банку і ніколи в житті ним не буду, якщо ви так робите. Ви вішаєте чужі кредити на людей які ніколи не брали кредити і не є вашими клієнтами, а потім майже кожного дня звоните(не знаючи до кого!!!) з вимогою оплачувати!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 16:35
Доброго дня, Dekametoksin. Вкажіть, будь ласка, Ваш мобільний номер в особистому повідомленні, перевіримо.
vagnuy 6 квітня 2020, 14:33
В последнее время меня стал удивлять этот банк, стандарты двухсторонние. Специалисты которые отвечают на звонки не знают продукты банка и условия этих продуктов. Но последний шок для меня был, это когда я оплачиваю заранее свой кредит в 0 в терминале Альфабанка. По договору оплата 4 числа. Оплачиваю 3 го. Захожу в личный кабинет 3-го вижу что деньги на счету. Вечером 3 го мне приходит сообщение что с меня сняли % и обслуживание банка. Звоню в банк, мне говорят что сняли из за того что я оплатил 3го- это пятница, а деньги только они увидят в пн 6. Логичный вопрос как получается что я деньги вижу в личном кабинете раньше чем банк (оплату совершал в 13.40).Почему банк переносит свои проблемы на клиента, я же не перевожу деньги с терминала другого банка. Был еще один момент, снимаю деньги с карты 5 тыс, проходит месяц, начисляют проценты и обслуживание, сумма выросла до 6400-6500 грн точно не помню. Звоню в банк, беру калькулятор считаем вместе, оказывается одна тысяча выросла не понятно откуда. Менеджер даже не извинилась сказала что передаст в технический отдел. Через час я стал должен на 1000 грн меньше. Складываются впечатление что это для них норма. Ну стало на одного внимательного Лоха меньше. работаем дальше!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 15:35
Добрый день, vagnuy. Нам очень жаль, что у Вас возникла такая ситуация при использовании кредитной карты. Мы стараемся, чтобы наши кредитные продукты были максимально комфортными для наших клиентов. Напишите, пожалуйста, Ваш мобильный номер телефона в личное сообщение, проверим почему произошла такая ситуация.
Проблема вирішена
otusja 4 квітня 2020, 19:33
Я навіть не знаю, з чого почати. В мене є кредитна карта, на якій було 7000. Майже всі ці гроші я використала, проте сплачувала щомісяця внески, щоб цю суму погасити. Але сума кредитних коштів мало того, що не зменшувалася, а збільшувалася. Я з карти більше не знімала, бо хотіла цю карту закрити. Але банк автоматично збільшував мені кредитний ліміт. І хоча я коштами більше не користувалася і платила внески щомісяця, але зараз я їм винна 15 000. А за що, не знаю. Коли я звернулася до представника банку з питанням про збільшення кредитного ліміту, то мені сказали, що так банк хоче утримати мене, як клієнта. Це адекватна відповідь? Якщо кожен місяць я їм винна все більше і більше, не зважаючи на щомісячні внески, то я й до гробу не розплачуся. Коли я запитала працівника банку, як виплатити карту, вона сказала, що тільки тоді, коли внесу повну суму. Тоді для чого розраховують мінімальні платежі, якщо при оплаті карти вони ролі фактично не грають?( В банку мені сказали, що мінімальний платіж не погашає всі відсотки.) І взагалі, чи має банк право збільшувати кредитний ліміт без згоди клієнта? На гарячу лінію додзвонитися майже неможливо. Пробувала, з'їло купу грошей з телефона. В чаті спілкувалася годинами. Як тільки гостро ставила питання, мене з чату викидало. Я в шоці з цього банку і цієї системи. І ще одне. Як тільки я відкрила цю карту, то зателефонувала на гарячу лінію (тоді це ще можна було легко зробити) і відключила страхівку, щоб менше відсотків платити. Проте мені відключили тільки 1 страхівку, а до карти підв'язані були 2. Консультант не уточнила, що одну відключає, а іншу — ні. І лише рік потому я випадково дізналася про це.Тому, ні в якому разі нікому не рекомендую цей банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 16:49
Доброго дня, otusja. Проконсультовано в телефонному режимі. Питання на сьогодні вирішено.
Проблема вирішена
Anatoliy1290 4 квітня 2020, 11:21
Виконавець дав постанову зняття арешту з зарплатноїкартки а банк нерозблоковул картку. Спихають всі питання до виконавця, виконавець каже розбирайтесть з банком
Сенс Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 18:36
Доброго дня, Anatoliy1290. Ваше питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
33704 3 квітня 2020, 22:53
-739.17UAH, Silpo, UA, Kartka 4102***0354, 03.04.20 08:32. Dostupno: 542.53UAH это смс я получил после покупки в магазине, но через 30 минут зайдя в мобильное приложение я увидел — 957,47. Связавшись с оператором и задав ему вопрос как у меня по дебитовой карте получается минус он мне ответил: Зміни в роботі Альфа-Банку Україна в зв'язку із заходами щодо попередження поширення коронавірусу COVID-19: https://alfabank.ua/work&access. Згідно діючого законодавства Банком прийнято рішення в період з 01.03.2020 по 30.04.2020 по всіх кредитах і кредитних картках не нараховувати штрафи і пені. Відсотки і щомісячні комісії продовжують нараховуватися за умовами договору.Зміни в роботі Альфа-Банку Україна в зв'язку із заходами щодо попередження поширення коронавірусу COVID-19: https://alfabank.ua/work&access. Згідно діючого законодавства Банком прийнято рішення в період з 01.03.2020 по 30.04.2020 по всіх кредитах і кредитних картках не нараховувати штрафи і пені. Відсотки і щомісячні комісії продовжують нараховуватися за умовами договору. У меня нет кредитных договоров в Альфа банке. И когда будет решон мой нарисованный облачный минус не известно.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 10:47
Добрый день, 33704. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН и последние 4 цифры карты в личном сообщении, проверим.
Проблема вирішена
Victorischenko 3 квітня 2020, 18:37
При звернені на гарячу лінію автомат повідомляє суму боргу (з оператором зв'язатися дуже тяжко), в моєму випадку чи автомат не вірно назвав суму, чи я не встиг записати вірно і помилився на 2350грн на 70коп, що призвело до додаткової переплати в 1425грн. Оператор з яким довелося з'єднуватися до годин нічим взагалі не може допомогти і ніяк не може сказати, як закрити питання в розмірі 70коп, щоб не переплачувати. Доречі 70 коп були оплачені 20-го числа (це останній день оплати без боргу), але в зв'язку з тим, що платіж проходить до 3 днів, я знову повинен заплатити 1425грн. Гадаю не повинно бути проблемою для банку закрити питання в 70коп днем платежу, а не надходження хоча б.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 17:51
Доброго дня, Victorischenko. Інформація щодо вирішення ситуації надана в телефонному режимі.
Alexey Zapriy 3 квітня 2020, 11:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Гоголя, 10
Не понимаю почему так много негативных отзывов, решил оставить свой позитивный. Я пользуюсь пакетом Бизнес IT как ФЛП, Platinum Black Plus и кредиткой Travel как физ. лицо.
По тарифам — из комиссий за все это плачу 50грн в месяц + 0.1% от продажи валюты, остальное все бесплатно. Карта Travel дает 3% кэшбека, что в принципе заметно. Любую сумму могу забрать в кассе без комиссии, в банкомате до 90000грн в месяц. По поводу пополнения кредитной карты(на что люди жалуются, мол комиссию сняли хотя вовремя заплатил) — ни разу не сталкивался, потому что пока маленький лимит — только 20000, приходится часто его пополнять. Но в целом не вижу проблемы пополнить заранее, например, 1-го числа месяца — точно не прогадаете.
По обслуживанию тоже вопросов нет. Есть личный менеджер по физ. лицу и отдельно по ФЛП. Отвечают оперативно и по делу.
За что 4 звезды, а не 5 спросите вы? Есть недочеты в программном обеспечении — как web версия OK Альфа, так и мобильная и Alfa Mobile туда же.
1) Когда смотрю транзакции не видно какой баланс на момент транзакции, то есть трудно отследить правильно ли все считается. Я пару раз садился все транзакции подсчитывал за определенный период времени — все четко, но было бы лучше это видеть в приложении тоже.
2) На счет пользования картой Travel зарубежом. были в Польше пару дней, пользовались кредиткой Travel — опять таки как в мобильном приложении так и на сайте транзакции отображались в неправильном порядке(изза того нюанса — сначала сумма блокируется, потом проводится транзакция) да и еще web версия отличалась от мобильной(кажется в мобильной суммы были в злотых). Я снова все пересчитывал и все сошлось, но контролировать все же не удобно.
Всем клиентам что столкнулись с проблемами желаю их решить в вашу пользу, но чтобы их предотвратить нужно больше вникать в детали договора, тарифного плана и тп. Понимаю не хочется тратить на это время, но финансовую грамотность нужно прокачивать всем украинцам.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:58
Добрый день, Alexey Zapriy. Спасибо за Ваш отзыв! Нам очень приятно, что Вы пользуетесь услугами нашего Банка! Будем стараться в следующий раз получить 5 звездочек)
Банк нормальный, и в целом за все время работы с ним проблем не возникало. Но работа отделений — отдельная тема.
Вчера 02.04.20 потребовались услуги кассы на отделении, пришел в 12.40, никого на единственной кассе не было, ждал 20 минут, а потом сонные сотрудники банка объявили что у них перерыв с 13.00 до 14.00. И так никого нет на рабочем месте, а у них еще и перерыв!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:43
Добрый день, blumreal. Приносим свои извинения за ситуацию, которая произошла в отделении. Обязательно разберемся. Спасибо, что пользуетесь услугами нашего Банка, будем исправляться!
IgorP11 2 квітня 2020, 22:08
Не советую вообще связываться с этим банком!!! По методам работы они очень похожи на МФО!

Решил открыть у них карту, так как они задекларировали самый низкий процент, что-то около 2.7% в месяц и что-то около 60 дней льготный период. Проходит 30 дней и они начисляют 5%. Я охренел!!! Звоню спрашиваю что и как. Оказывается, у них вообще своё представление о том, что такое льготный период, и кроме того у них несколько видов процентов. И по факту вы платите самый большой процент среди всех банков в Украине!!!
Я пользовался в своё время кредитками в разных банках. Такого наедалова я не видел нигде. Даже в банке коломойского А-банке нет такого разводняка.

Развод с процентами и льготным периодом это ещё не всё. Вот подходит дата погашения кредитки, вы идёте как обычно в последний или предпоследний день пополняйте карту, вам приходит СМС что деньги пришли на карту, и вы видите ваш платёж в выписке в мобильном приложении. Думаете вы погасили кредит?!!! На следующий день оказывается что вы просрочили кредит и банк начисляет вам штрафы!!! Оказывается, у них есть какой-то там счёт, и деньги должны поступить именно на этот счёт. А идут они туда три банковских дня!!!

Я не знаю какие ещё они сюрпризы учудят. Сейчас закроют кредитку и пошлю их ***. и всем расскажу знакомым и везде в интернете напишу что это Альфа-Банк это самый ужасный Банк в Украине!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:04
Добрый день, IgorP11. Нам очень жаль, что произошла данная ситуация. 5% — это минимальный платеж, который необходимо внести. Для того, чтобы разобраться более детально, уточните Ваш ИНН в личном сообщении, поможем.
Проблема вирішена
S666 2 квітня 2020, 21:25
Пришла очередная выписка по карте, а там два раза:
«31.03.2020 Списання процентів за прострочену заборгованість».

Новость https://alfabank.ua/about/press/rozyasnennya-shchodo-narahuvannya-shtrafiv-za-kreditami-2126 видел, и хочу обратить внимание, что в новости указана не полная информация, так как в законе указано что освобождается еще и от иных платежей предусметреных договором за выход в просрочку. Так что прошу вернуть мне насчет незаконно списанные средства.

Договор № 630433234

Цитата из Закона:
«7. Розділ IV „Прикінцеві та перехідні положення“ Закону України „Про споживче кредитування“ (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 1, ст. 2) доповнити пунктом 6 такого змісту:

»6. У разі прострочення споживачем у період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит (в тому числі, але не виключно, прострочення споживачем у період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року виконання зобов’язань зі сплати платежів) споживач звільняється від відповідальності перед кредитодавцем за таке прострочення. В тому числі, але не виключно, споживач в разі допущення такого прострочення звільняється від обов’язків сплачувати кредитодавцю неустойку (штраф, пеню) та інші платежі, сплата яких передбачена договором про споживчий кредит за прострочення виконання (невиконання, часткове виконання) споживачем зобов’язань за таким договором. Забороняється збільшення процентної ставки за користування кредитом з причин, інших ніж передбачені частиною четвертою статті 1056-1 Цивільного кодексу України, у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит у період з 01 березня 2020 року по 31 травня 2020 року (в тому числі, але не виключно, прострочення споживачем у період з 01 березня 2020 року по 31 травня 2020 року виконання зобов’язань зі сплати платежів). Норми цього пункту поширюються у тому числі на кредити, визначені частиною другою статті 3 цього Закону«.»

Ссылка на полный текст Закона: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/533-IX
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 15:30
S666, добрый день. В соответствии с нормами Закона Украины №533-IX от 17 марта 2020 года в случае просрочки в период с 1 марта 2020 года по 30 апреля 2020 года (включительно) исполнения любых обязательств по любому заключенному с банком кредитному договору, Альфа-Банк Украина не начисляет штрафы и пени за указанный период. Начисление процентов и ежемесячных комиссий производится в соответствии с условиями договоров. Детали и варианты решения ситуации обсудим в личных сообщениях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
volodym2016 2 квітня 2020, 17:53
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 130
Обман і шахрайство… перекладнання проблем на плечі клієнта.

Через технічні проблеми банку пов'язані із пізнім зарахуванням трансакції з мене було стягнуто комісію заднім числом (02.04) хоча підтвердження і SMS інформування підтвердило факт зняття і проведеня операції ще 31.03

Прошу розібратися в ситуації, щодо неправомірного стягнення коштів (через внутрішіні проблеми банку) по моїй готівковій кредитній карті (....6349) та повернути мені неправомірно стягнені кошти!
У випадку негативного вирішення питання буду вимушений розірвати усі існуючі депозитні договори і повністю припинити будь-яку співпрацю з банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 12:08
Доброго дня, volodym2016. Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні для вирішення даної ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VasyaVasya12312 2 квітня 2020, 15:10
Сижу на новом операторе Lycamobile, мне сегодня начали названивать с каким-то кредитом от Экспресс кредит. Вы хоть инфу проверяйте о должниках. Мне ничего не стоит написать заяву в полицию, правда.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:27
Добрый вечер, VasyaVasya12312. Уточните, пожалуйста, Ваш номер телефона, на который поступают звонки, в личном сообщении, проверим.
Дима Ковалёв 2 квітня 2020, 14:57
Названивают целый день роботы. По 10 раз в день с разных номеров. Уже достали. Не нужны мне ваши кредитки. К тому-же я не являюсь клиентом Альфа-Банка. Это же не нормально так задалбывать своих потенциальных клиентов. Хотя я и сказал оператору что на данный момент меня не интересует кредитка, после назвонов не интересует теперь никогда!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 12:43
Добрый день, Дима Ковалёв. Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Номер телефона исключили. Звонки в дальнейшем прекратятся.
Проблема вирішена
elenaplaton8613 1 квітня 2020, 23:20
Відділення за адресою: Харків, пр-т Свободи Людвіга, 39
Добрый вечер! Я уже долгое время являюсь добросовестным клиентом Альфа банка! Но всвязи с введением карантина по всей стране! не смогла вовремя оплатить свой ежемесячный платеж по кредиту, и тут начался просто УЖАС!!! Начались звонки от сотрудников банка с требованием оплатить задолженность по кредиту, не смотря на принятый законопроект об отстрочке платежей по кредиту на время карантина, сотрудники данного банка утверждают, что этот закон предусмотрен только для клиентов которые взяли кредит под залог имущества. На мое возражение, что я в данный момент нахожусь на карантине и работаю не каждый день и зароботную плату мне платят только за рабочие дни, сотрудница банка ответила, что я должна была раньше подумать о своем платеже. Наверное если бы я была Вангой, то могла бы предвидеть даную ситуацию, но УВЫ я не Ванга!!! Упоменаемые везде кредитные каникулы сначала предложили, а после моего вопроса по условиям, просто упали на МОРОЗ!!! и переулючили на другую линию где сотрудник банка просто сказала мне какие отделения работают в Харькове и попросила оплатить свою задолженность.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:21
Добрый день, elenaplaton8613. По Вашему запросу разобрались. Было принято положительное решение. Более подробная информация — будет отправлена Вам в личном сообщении.
OlegAMG 1 квітня 2020, 16:31
Хочу поблагодарить своего персонального менеджера Кошиль Инну, которая помогла мне в такой сложный период снять валюту со счета. Отделение, в котором я обслуживаюсь закрыто в связи с карантином. Как снять валюту и где я понятия не имел. Поэтому решил обратиться на прямую к своему менеджеру. Инна очень оперативно и быстро решила мой вопрос. Нашла отделение, которое рядом со мной. Спасибо большое за поддержку, и что в такое время смогла оперативно мне помочь.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 10:16
Добрый день, OlegAMG. Спасибо за Ваш отзыв! Мы очень стараемся, что сервис нашего Банка был на высоком уровне)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andrewpartner 1 квітня 2020, 11:33
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Поштова, 115
Комиссии при пополнении, для того чтоб это сделать бесплатно платеж должен превышать 5000, тогда через кассу банка, либо если сумма меньше через УкрПочту, платеж «идет» несколько дней, так что продцедуру погашения лучше произвести заранее. Банк на период карантина снизил до «0» кредитные средства. Подал заявление на закрытие карты, счет закрывается !45 дней. Не БАНК — а ДНО!!! Спасибо что есть MonoBank, где все удобно и просто
Сенс Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 13:16
Добрый день, andrewpartner. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении, проверим почему произошла данная ситуация.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1212qwqw 31 березня 2020, 19:58
звоню оператору спрашиваю за свою задолженность! Она мне говорит кодовое слово я карту делал больше 4 лет назад вы серьезно? Я думаете помню это слово? Потом говорит последняя сума пополнения, я не помню мне пополняет друг ее вообще!!! она мне говорит вы не прошли авторизацию хотя свой индефикационный код я дал… как так? и что мне теперь делать?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 9:02
Добрый день, 1212qwqw. Уточните, пожалуйста, в личном сообщении номер, с которого Вы звонили, проверим.
Zykerka 31 березня 2020, 18:20
К оператору *** дозвониться, если в других банках звонок бесплатный то Альфа за день.
Названивают сто раз надень даже если ты ответил и все понял.
Дай бог доплатить кредит и больше НИКОГДА в жизни не связываться с альфа банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 12:00
Добрый день, Zykerka. Ваш отзыв очень важен для нас. Нам очень жаль, что у Вас остались негативные эмоции. Мы стараемся, чтобы услуги нашего Банка, были максимально комфортными для клиентов.
Для бесплатной связи с Банком предлагается несколько вариантов:
— чат с сотрудником в приложении Альфа-Мобайл;
— звонок сотруднику по программе Alfa-Mobile;
— звонок с сайта банка через Skype.
Если у Вас остались какие-либо вопросы — уточните, пожалуйста, Ваш мобильный номер телефона в личном сообщении для более подробной консультации.
Проблема вирішена
majklcat 31 березня 2020, 16:48
Меня зовут Михаил. Сегодня пришло грозное смс о не уплате платежа по кредиту. я перезвонил по указанному номеру. Мне ответили что я обязан заплатить до конца недели даже если и без штрафа. мотивировали тем что я же покупаю еду значит должен и платить. то что я не работаю в связи с карантином и то что у меня семимесячный ребенок никого не интересует. кредитные каникулы не предусмотрены. если нет будут другие меры применены и что их обязывает нбу собрать все кредиты. Где правда и где правительство. Мы слышим одно в сми а получаем другое в реалиях.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 13:27
Добрый день, majklcat. На момент звонка, к сожалению, информации о льготный каникулах не было. Вы можете повторно обратиться в Контакт-Центр для подключения этой опции. Мы ценим каждого клиента, и нам очень важно сохранить Вашу лояльность!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
isakov 31 березня 2020, 9:35
По карті Альфа Конект було знято кредитні кошти, які відображались на рахунку.Тільки кредитні.Це було 27.03.
кошти всі вернув 30.03.
31.03 банк списує 93 грн комісії.
За.що незрозуміло.На колл центрі розводять як лоха, то кажуть, що кошти були власні, а може й не було на балансі, але на рахунку були.Потім втирають, що по рахунку27.03 Ще не знялися, ап знялися 31.03, після того як я вернув кошти.Івони зняли їх, як мої власні.
Короче, дорогий мій банк, верни кошти зняті шахрайським способом.Якщо ні, тоя не пошкодую часу звернутися в поліцію і нехай вони розбираються з вашими щахрйськими схемами зарахування.
На цюму дякую.Карточку закрию після.Банк непотріб.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2020, 10:32
Доброго дня, isakov. Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні, перевіримо чому виникла така ситуація.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝