Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
taibadp 28 липня 2023, 11:54
В лютому 2023 була виписана постанова на виконавче провадження, в березні до неї постанова на арешт коштів. Банк одразу закрив розстрочки, поховав кредитки тощо. Тоді ще діяв «мораторій» на арешти, отже в квітні більшість дій відкотили, але з 6 травня вступив в дію новий закон, і всі розстрочки знову анулювали.

Але з 26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання виконавчого провадження протиправним та скасування його, про що банку повідомив у письмовому зверненні від 5.7.2023, і до того 17.07 ще й виконавча служба нарешті виписала постанову про скасування постанови на арешт.

Проте… «відновити закриті розстрочки немає технічної можливості», «можемо запропонувати реструктурізацію». Але трохи згодом: «Щодо реструктурізації — наразі нема пропозицій для вас».

Тобто дія неправомірна, але пішов ти, клієнте…

Хоча я знаю, що рішення можливе. Бо, як я вже згадував, 4.04 після публікації у фейсбуці зі мною зв’язалися та вручну оформили нову розстрочку на суму закритих. Нагадав банкові про це і отримав «У Вас ця ситуація повторюється не вперше. Колеги вже повертали вручну розстрочку. Більше ми цього не можемо зробити».

Отже коли є вирок суду, постанова виконавчої служби про СКАСУВАННЯ постанови на арешт, але «не можемо зробити», а коли цього не було — могли.

Якби не тимчасове вирішення проблеми 4 квітня — поставив би одну зірочку, а так — дві)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 серпня 2023, 8:50
Дійсно, раніше була можливість повернути у ручному режимі вам розстрочку по кредитній картці. Цього разу я зробив запит на колег для повернення цієї можливості, але, на жаль, із-за технічних обмежень відновити ми зараз не можемо пропозицію розстрочки.
Як варіант, колегами була запропонована акція погашення 80/20. Якщо вам підходить ця акція, тоді чекаю вас у приватних повідомленнях щодо обговорення її оформлення.

При виникненні будь-яких питань щодо можливостей оплати, надання акції, або іншої допомоги, ми завжди чекаємо на вас у приватних повідомлення 🙂

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Юрій Савонік 26 липня 2023, 18:39
Виникла проблема з перевипуском картки для її подальшого використання, тому вирішив отримати інформацію щодо відновлення картки через мессенджер (Telegram). Через бот вказав свою проблему і досить оперативно приєднався співробітник банку (Ігор Гуща). Він дуже швидко і в доброзичливій формі надав усю необхідну інформацію. Дуже задоволений отриманою послугою, у зв’язку з чим і виникло бажання залишити відгук.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 липня 2023, 18:56
Особисто передаю ваш відгук своєму колезі. Щиро радий, що він оперативно допоміг вам вирішити питання та ви змогли отримати необхідну інформацію.
Працюємо заради наших клієнтів, в цьому наш сенс 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
teurgs 26 липня 2023, 16:34
25.07.2023р. відправили платіж на рахунок ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 відкритий у Вашому банку. 26.07.2023р. особи, які представились представниками підприємства перестали брати слухавку. Товар не поставляють.
1. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням заблокувати перераховані від нашої компанії ТОВ «ЛАД» 31388777 грошові кошти.
Менеджер повідомила нашому адвокату, що здійснити блокування неможливо.
2. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням здійснити перевірку службою безпеки банку ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
На це звернення менеджер Банку повідомила, що прийняти таку заяву не може. Необхідно звертатись у відділення банку.
Просимо:
— Прийняти будь-які законні заходи для блокування нашого платежу від 25.07.2023 від компанії ТОВ «ЛАД» до компанії ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607
— Здійснити перевірку службою безпеки банку Вашого клієнта ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 липня 2023, 11:20
На жаль, не отримали від в особистих більше деталей😔
Відмінити даний платіж ми дійсно не можемо, запит для інформування співробітників служби безпеки банку зафіксовано.
Вам обов'язково потрібно зафіксувати запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
Також рекомендуємо у майбутньому ретельно перевіряти продавців, щоб уникнути подібної ситуації.
Сподіваємось, що шахраї будуть покарані, а кошти будуть успішно вам повернуті💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
maksympc 25 липня 2023, 16:15
Претензій до оператора не маю, але проблема не вирішена.
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Сенс Банк
Відповідь банку
25 липня 2023, 17:02
Розуміємо, що ситуація не приємна😔
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Алексей Волынец 25 липня 2023, 14:02
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Здравствуйте, хотел бы поделиться своей историей, хватило ума открыть в сенс банке депозит $, примерно за месяц до окончания депозита банк сообщил что прекращает со мной сотрудничество.По истечению депозита я обратился в банк где мне сказали что не могут выдать мне депозит мой в кассе, якобы им не разрешает этого сделать финмониторинг и предложили перевести мне депозит в другой банк, я предоставил реквизиты.Банк обещал перевести все в течении 3 дней, прошло 5 дней.Теперь банк говорит что заявка ещё в работе и когда они отдадут мне деньги, они не знают.Каждый раз консультант озвучивает в чате разную информацию, не понимаю почему я должен вымагать с банка возврат депозита и слушать враньё банка о фин мониторинге который не даёт им якобы вернуть мне депозит.Сенс банк-банк мошенник, никому не рекомендую его использовать.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2023, 14:03
Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Поспілкувавшись з вами в особистих повідомленнях і уточнивши всі деталі, ми вирішили питання якнайшвидше. Тепер вам залишилось лише забрати кошти у відділенні банку, де вас вже очікує відповідальний співробітник, який і завершить це питання до логічного кінця.
На майбутнє врахуємо всі тонкощі, щоб зробити вирішення таких питань більш комфортним для клієнтів. Дякуємо!
Ваш помічник, Микита
SantaRbk 24 липня 2023, 16:32
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Свого часу поклала на валютний рахунок в Сенс долари, купюри були новесенькі, всі «сині», більшість номерів йшли підряд. Банк досить довгий час користувався моїми коштами. В цьому місяці мені потрібно віддати борг, обов’язковою умовою позикодавця є повернення боргу купюрами нового зразка, «синіми», в гарному стані.
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 липня 2023, 10:45
Доброго дня! Зараз всі відділення працюють так скажемо з «міксом» валюти, тобто, частина з них нові купюри (2017 року випуску, наприклад), а частина — це ті які надходять від клієнтів, при поповненні чи валютообміні.
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 24 липня 2023, 8:39
Пополнение карт через ПТКС — платное.
Пополнение карт через кассы отделений — платное.
Тарифы на обслуживание — драконовские.
По гривневым платежам за рубежом — принудительная
двойная конвертация с повышающим коэффициентом 1,2%.
После национализации — ужесточение финмониторинга.

Единственное разумное решение — закрытие всех счетов
и перевод остатков средств в более лояльные к своим клиентам,
частные украинские банки…
Сенс Банк
Відповідь банку
24 липня 2023, 11:50
Із всього переліченого більшість не являється коректною інформацією:
1) Поповнення в термінала Сіті24 та Ізіпей як було без комісії так і залишається
2) Поповнення в касі з березня 2022 року відбувається без комісії, при чому комісія була напроти при маленьких сумах — тобто до 4000 грн для дебітових карток та 10000 для кредитних карток, якщо сума була більше то комісії не було.
3) З приводу гривневих платежів не до кінця зрозуміли, так як якщо маєте наувазі подвійну конвертацію(ДСС) то логіка у всіх +- однакова, але що стосується розрахунків у валютах окрім доллар, дійсно є комісія ОІФ.
4) Фінмоніторинг може ставати жорсткіше через змінення законодавста та штрафів за їх порушення, але ніяк не від націоналізації.

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mimi332 21 липня 2023, 15:43
Слава Україні. Скажіть будь ласка що буде з кредитами після того як сенс банк буде державним? У мене є кредит в 22000 грн. який я не можу оплатити. Кожний місяць плачу відсотки, а тіло кредитами ні. Допоможе наша держава людям з оплатами кредитів? Чи будуть наші олігархи і далі наживатися на людях?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2023, 15:46
Героям Слава 💙💛
Стосовно кредитів, то все залишається без змін. Будь то сума залишку кредиту, щомісячний платіж чи його дата. Якщо у вас виникають труднощі з погашенням, то ви можете звернутись до підтримки банку в чаті чи через гарячу лінію для уточнення можливості оформлення реструктуризації договору

З повагою, ваш помічник Андрій
Проблема вирішена
Елена Нерощина 21 липня 2023, 15:07
Сегодня, 21.07. 2023 г была фирмой перечислены заработная плата, но банк решил, что её на карточку зачислят не надо. В чате общалась представителем Гуща Игорь где он ответил. Что зарплата будет перечислены на карточку в течении 2_3дней, а это нарушение зарплатного проекта. На вопрос куда подъехать и выяснить по поводу своей зарплаты он не может дать ответ, а точнее не имеет права давать адрес. Рекомендую никогда с банком не работать.деньги так и не перечислили нарушение договора.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 липня 2023, 17:38
Перевірив ваші дані, котрі ви надали Мінфіну. І бачу, що зарплатня була успішно зарахована вам.
Сподіваємося на розуміння ситуації, яка була в той день.
Вибачте, будь ласка, за незручності та затримку 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Quar 21 липня 2023, 11:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Раніше всі зарахування проходили нормально, була затримка з зарахуванням коштів у зв’язку з тим, що вони спочатку зараховувалися на розподільчий, а вже через добу зараховувалися і на основний, не критично, але неприємно. 07 липня (п'ятниця) відправили свіфт переказ, всім іншим людям, які обслуговуються у інших банках, кошти були зараховані 10 липня (понеділок), а у мене почалися пригоди. Банк отримав оповіщення стосовно того, що кошти йдуть, але покриття не було (цю інформацію я отримав 10 липня). Така ситуація й досі. Менеджери думають, що це проблема з’явилася у зв’язку з тим, що банк змінює swift код і деякі банки можуть не пропускати кошти, тобто скоріше за все вони десь зависли (хоча крайній термін такої зміни був 15 липня). 2 тижні кошти десь блукають, ну добре, вирішили відправити кошти заного, вказавши новий swift код. На цей раз пощастило — банк побачив оповіщення, що кошти прямують, а на наступний день таки підтвердили, що вони прийшли до банку. На моє питання, коли ж я їх отримаю, мені відповіли, що Сіті банк повинен надіслати підтвердження, що кошти спрямовані саме для мене. 18 липня кошти були відправлені, 19 липня вони надійшли на рахунок банку, але доступу до них я не маю й досі. Вчора з’явилося повідомлення, що банк виводиться з ринку й буде націоналізованим, я допускав що затримка може бути через ці події, але у повідомленні фонду гарантування сказано, що платежі юридичні особи отримують без обмежень. На цей час, менеджери не знають коли будуть зараховані кошти.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 липня 2023, 14:21
Дійсно, була проблема з Сіті банком, але зараз вже все вирішено😊
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Tetyasveta 20 липня 2023, 22:06
Хочу сказати спасибі величезне Крилову Сергію, оператору відео чату банку Sense за шикарно виконану роботу. Ця людина дуже нам допомогла. Ми знаходимось на окупованій територій. І незважаючи, що ми знаходимось тут. Сергій допоміг нам у вирішенні питань банку. Є інші оператори банки України і вони навіть назавжди допомагають людям, які знаходяться тут. Крилов Сергій — відмінний фахівець і професіонал свого діла. Результатом ми дуже задоволені і щасливі, що звернулися саме до Вас.
Здоров’я, міцних сил, завзятості, терпіння і високого матеріального достатку в житті!
Дякуємо за те, що Ви допомогли нам!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2023, 8:35
Хочемо виразити подяку за такий деталізований відгук. Впевнені, що Сергій буде на 7-му небі від радощів😎 Ми намагаємося знайти будь-які альтернативи для вирішення питань, але не завжди це можливо технічно реалізовувати. Будемо і надалі робити все можливе і неможливе, щоб всі були задоволені не лише працею Сергія, але і іншими колегами💛
Гарного дня і мирного неба!
Ваш помічник, Микита⭐
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry6769 20 липня 2023, 21:35
До відома клієнтів:
Правління Національного банку ухвалило рішення про виведення з ринку АТ «СЕНС БАНК» та звернулося з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо участі держави у цій процедурі.
На підставі рішення Правління НБУ виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб було прийнято рішення про запровадження в банку тимчасової адміністрації.
Під час тимчасової адміністрації банк працюватиме у штатному режимі.
Зокрема, здійснення платежів та отримання коштів у банкоматах для фізичних осіб будуть доступні у рамках звичних, встановлених регулятором та банком лімітів, без додаткових обмежень зі сторони Фонду гарантування вкладів.
Також без обмежень прийматимуться платежі юридичних осіб.
Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про участь держави у виведенні банку з ринку, тимчасова адміністрація завершить свою роботу протягом трьох днів і передасть управління банком новому менеджменту.
Повний текст спільного прес-релізу НБУ та ФГВФО за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/news/all/uhvaleno-rishennya-pro-vivedennya-z-rinku-at-sens-bank-fond-garantuvannya-vkladiv-zaprovadjuye-timchasovu-administratsiyu-nbu-zvernuvsya-do-uryadu-ukrayini-schodo-uchasti-derjavi
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2023, 21:38
В додаток до цього, ще потрібно зауважити дещо, а саме:
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.

Для клієнтів після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Банк й надалі буде надавати банківський сервіс найвищого рівня.
Ваш помічник, Микита
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 20 липня 2023, 18:31
Днем сделал 2 СЕП платежа с карты Хамелион, ни один не дошел…
Обещания что сервисы для физлиц будут работать в обычном режиме в процессе национализации — брехня?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 липня 2023, 18:39
Зараз дійсно є складнощі з відправленням платежів СЕП, але це технічна проблема і не більш того. Орієнтовано завтра після обіду вже буде працювати все в штатному режимі. Приносимо вибачення і сподіваємося на швидке відновлення.
Ваш помічник, Микита
Юрій Коваленко 16 липня 2023, 7:03
Я навіть уявити не міг, що перерахавання грошей на допомогу Арміїї банк трактуватиме як тероризм. Щойно зробив переказ — відразу отримав листа щастя з блокуванням рахунку. З певних причин я працюю фрілансером за кордоном і по можливості допомагаю нашим співвітчизникам. Сітуація доходить до абсурду. Інколи люди не можуть отримати кошти, бо ім блокують картки! Проце в іншому відгуку про інший банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 липня 2023, 16:16
Згідно ЗУ ст. 15 Фінансового моніторингу, при перерахуванні коштів в наш банк були питання до цього платежу. Вам виконували декілька дзвінків для доуточнення, але вийти на зв'язок з вами так і не вийшло.

На підставі пункту 11 Додатка 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу,
затвердженого Постановою Правління Національного Банку України № 65 від 19.05.2020 (Далі Положення) «Банк з урахуванням ризик-профілю клієнта на постійній основі проводить моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо
відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик
(у тому числі, за потреби, про джерело коштів, пов'язаних із фінансовими операціями).»

З урахуванням перерахованого вище банк прийняв рішення про блокування ваших рахунків. Більш детально викладена інформація в направленому вам листі.

Анастасія, ваша помічниця.
remonter9 14 липня 2023, 21:00
Нахожусь на оккупированной территории, Херсонская обл. По состоянию на начало войны кредитная карта была на 30000 грн, на сегодняшний день 110000 грн, сколько не обращался, не писал, так и так, не нас не волнует, платите, как хотите. Мол, оформите реструктуризацию. Интернет как таковой, практически отсутствует, банки и банкоматы не работают, ничего не работает в окупации. Это же форс мажор, или как? Я ж тут не при чём. Сотрудник пишет, якобы, направили вам письмо по месту жительства с требованием оплатить долг. Что вы такое говорите? Куда вы что отправили?! Вообще живут, не понимают, что война, есть территории оккупированные. Другой банк списал проценты, которые насчитали за войну, погасили тело кредита с помощью родственников и все, никто ж не против. А не насчитывать баснословные проценты и пугать судом и что-то там угрожать, сотрудник якобы сотрудник досудового отдела Лилия Сергеевна. Прошу руководства решить эту ситуацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LapNatalia76 13 липня 2023, 19:00
Дуже професійно та якісно допоміг в вирішенні питань оператор відеочату банку Sense Сергій Крилов. Завдяки його професійності, уважному відношенню до проблем клієнта вдалося вирішити важливі питання. Такі професіональні та компетентні працівники додають тільки плюси та чудову репутацію банку. Щиро дякуємо.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2023, 19:04
Не вистачає слів, щоб передати нашу радість від того, що наш клієнт вирішив своє питання та залишився задоволений. Обов'язково передамо ваші слова вдячності Сергію 😊 Дякуємо, що обрали та залишаєтесь з нами

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
Игорь Волошин 11 липня 2023, 16:42
Пользуюсь активно этим банком, честно по началу очень нравился, сегодня захожу, мой счёт закрыли, не указав причины. Звоню, чтобы узнать, сказали банк принял такое решение, говорю очень жаль, Но как вернуть остаток личных средств. Сказали через кассу, но в моем городе нету ваших отделений, они сказали ну ежайте в другой город, теперь чтобы вернуть свои деньги нужно ждать сперва около 20 дней, и ехать за 100 км в другой город. Хотя знаю другие банки дают возможность перевести деньги по реквизитам на другой счёт. Пожалуйста помогите мне кто-то решить эту ситуацию
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2023, 14:02
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де уточнили всі деталі та розібрались з вашим питанням.
1. Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Для можливості розблокування рахунку ви надали нам документи, але їх, на жаль, було не достатньо.
2. Отримати кошти при такому блокуванні можливо тільки у відділенні банку. Ми намагались погодити вам в індивідуальному порядку перерахунок по реквізитам в інший банк, але це було неможливо.
Тому для прискорення видачі ми зв’язались з співробітниками відділення, і ви успішно змогли отримати кошти.
На зараз питання вирішене, приносимо вибачення, що не змогли обробити даний запит швидше😔
Врахуємо всі нюанси, щоб в майбутньому такі питання вирішувались швидше💙

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Tanya39 10 липня 2023, 14:20
Моя мати людина-пенсіонер. В Альфа-банку в 2016 році вона брала кредит, який пізніше в судовому порядку було переоформлено і з її пенсії кошти стягувались з 2018 р. Наголошую, що було відкрито виконавче провадження і кошти щомісячно стягувались і зараховувались до Пенсійного фонду.
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Дмитро Бею 10 липня 2023, 9:45
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Добрый день.

Дело такое: В связи с ситуацией в Украине, международная морская организация периодически помогает морякам находящимся в Украине финансово. Присылает нам гранты, для того чтобы нам было на что покупать еду и платить коммуналку пока мы не выехали на работу. В 2022 году, компания присылала всем морякам 200 $, и я тоже был в этом списке. На свой страх и риск (я знал что с банком Сенс не всегда все гладко при международных переводах) я указал реквизиты Банка Сенс, они мне отправили деньги. Прошла неделя, потом 2 недели. Я писал в тех поддержку, они мне говорили лишь «мы получили инструкции о платеже, но не деньги. Ничем помочь больше не можем, ждите», прошел месяц. Я писал в морскую организацию, и они сказали что деньги были высланы, и им очень жаль что я не получил сумму на карту. В итоге они мне выслали еще раз такую же сумму на карту из своего фонда, и деньги зачислились на следующий день.

Сейчас 2023 год, морская организация 30 июня 2023 года в 7:05 по гринвичу отправила мне сумму в 500$ на реквизиты Сенс Банка. Еще 3 июля я связался с банком, так как моему коллеге деньги уже в тот момент пришли. Они мне пишут снова ту же самую историю «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Сегодня 10 июля 2023 года, 9:41 когда я пишу этот отзыв. Уважаемый Сенс Банк, вы можете что-то у себя сделать чтобы у вас стали нормально работать международные зачисления??? Я не могу больше просить сотрудников вашего банка помочь мне разобраться с этим, так как они просто пишут мне «Свяжемся с вами в течении 2 часов», и пишут мне тоже самое что и всегда: «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Почему в других банках все происходит быстро и без вопросов??? Я понимаю что я больше не буду пользоваться услугами вашего банка, но пожалуйста, проведите пожалуйста мой платеж! Свяжитесь с кем-то, например с вашим банком корреспондентом и узнайте где деньги! Неужели у вас в банке на это не способны? В прошлом году деньги просто пропали. В этом году такой вариант не пройдет. Жду решения проблемы.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 липня 2023, 17:18
Добрий день!
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де ви нам надали потрібні документи. Ми їх детально розглянули та не змогли знайти трасу платежу за вашим EUTR. Зі свого боку ми як бачили тільки платіжну інструкцію так і залишається. Всі терміни по зарахуванню коштів вже вийшли. Тому згідно з цим, необхідно щоб ви звернулись в банк відправника, та вирішили питання з ним. Скоріше за все, проблема саме на стороні банка відправника.

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
ArtemS1 27 червня 2023, 18:25
Через МФО, був здійснений арешт рахунків, після цього, сенс банк скрив мої рахунки по кредитам у застосунку «сенс банк», але я все ж таки кожного місяця сплачував необхідну суму бо є збережені на телефоні реквізити. Через деякий час почали надходити повідомлення що у мене прострочена заборгованість, і я маю повернути усю суму, а це майже 40000грн в найкоротший час, таких грошей я не маю, реструктуризацію вони не можуть зробити, а відсотки та штрафи капають кожного дня.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 липня 2023, 11:04
Отримали ваші дані для перевірки від Мінфіну, але виявилося, що за вашим номером вас не знайшли у системі банку. Вирішив написати вам у приватні повідомлення для актуалізації даних, щоб я міг допомогти вирішити ваше питання. Проте поки що так і не отримав від вас відповідь.

Наша команда в будь-який день готова вам допомогти, тому чекаємо вашу інформацію у приватних повідомлення. І тоді обов'язково ваше питання буде вирішено 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝