Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Apologet 7 жовтня 2023, 23:30
Ограничение банком функционала веб-версии ещё как-то понять можно (как оптимизацию банком своих расходов). Но!.. Зачем же во при этом банк во всеуслышание предоставляет заведомо НЕдостоверную (= ложную) инфо, восхваляя и превознося приложение Сенс, что там все функции есть и даже больше, если это не так?
В частности, теперь нет возможности пополнять карту Сенс в заблокированном (!) состоянии с карт других банков. Так сложилось, что для меня это было практически единственным конкурентным преимуществом Альфы-Сенса…

Вынужден буду вывести по окончанию срока все депозиты (по крайней мере до того момента, пока Сенс начнёт немного думать клиентоориентированно и перед отключением части функций в веб-версии не интегрирует их в хвалёное (а на самом деле существенно функционально-ограниченное) моб. приложение.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 17:26
Ми обрали вектором розвитку мобільний застосунок Sense Super App, і ніколи не приховували цього. Тому, так весь ресурс йде на покращення та пришвидшення Sense.

Щоб поповнити рахунок ви можете зробити СЕП переказ.
З приводу доробітки, то можливо в майбутньому її здійснимо, поки ні.
Впевнені, що ми вас ще приємно здивуємо у майбутньому )

Анастасія, ваша помічниця
ElenaBuzhdygan 7 жовтня 2023, 11:08
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 17
Відкривала з/п картку, сказали чечати дзвінка протягом десяти днів. Сиджу чекаю (додзвонитися не можливо ні на гарячу лінію, нікуди. Всюди робот, який не може допомогти дізнатися інформацію. Мені їхати 100 км до відділення (ближче немає, їхати на ура не хочеться. Заробітну плату отримати не можу поки не активована картка, коли вона буде готова, то є загадка
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2023, 10:43
Стукали вам в особисті повідомлення, але на жаль, відповіді так від вас і не отримали 🙁
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.

*Андрій
Проблема вирішена
Юлія Юлія 6 жовтня 2023, 12:53
Дуже низький рівень спеціалістів у цьому банку. Бухгалтерія коледжу, де навчається донька, зробила помилку в ІПН, відділення Sense Bank відкрило рахунок на цей помилковий ІПН, потім закрило рахунок та відкрило на правильний ІПН й навіть видали картку. Ввечері картка вже зникла з додатку та припинила працювати. Виявилось, що картка була випущена під помилковий рахунок. Ось вже два тижні дитина не може отримати картку. Менеджери що разу питають данні ІПН, щось роблять, але нової картки так и немає у додатку, техпідтримка взагалі нічого не знає. Перший раз стикаюсь з таким низьким рівнем вирішення питання. Так розумію, що стипендію дочка буде отримувати у касі, бо немає такого спеціаліста в цьому банку, хто б зміг виправити помилку.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 жовтня 2023, 16:08
Відразу після відгуку, зв'язався з вами у приватних повідомленнях. Так як питання стосувалося вашої доньки, 3-ї особи, то попросив її написати у наш чат підтримки. Після деталізації питання, звернувся до колег щодо зміни в системі та оновлення персональних даних (підтягнути актуальний ІПН). Також зробили так, щоб картка відображалася у застосунку Sense SuperApp і уточнили, де можна вашій донці отримати пластикову картку.

Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
TinaR 6 жовтня 2023, 9:57
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Хожу уже 2 недели, не могу снять доллары с карточного счета (г.Сумы, отд.№ 3). Предлагают только купюры 1996 года выпуска, при чем иногда даже в очень плохом состоянии. А теперь вообще аннулировали заявку и опять ждать 5 дней. Почему никто не предупреждает о действии заявки 5 дней?! Мало того что нормальные купюры снять не могу, так еще курс покупки в кассе опустили. Являюсь клиентом данного банка более 5 лет, но не уверена что дальше хочу продолжать обслуживаться. Клиентоориентированности ноль, банк нагло бесплатно пользуется деньгами! Сотрудники говорят что это не от них зависит и не могут решить проблему и крайних нет. При том что другие банки могут. Возникает логичный вопрос-зачем обслуживаться в банке, который не способен решить запрос клиентов?! Очень разочарована
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 жовтня 2023, 17:59
Національний Банк України повідомляє, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. З боку регулятора усі купюри випуску з 1996 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Ми як банк від клієнтів приймаємо валюту, яка має обіг на ринку і ту ж саму видаємо. А це в свою чергу означає, що ми працюємо з усіма без винятку банкнотами іноземної валюти, крім значно зношених чи пошкоджених.
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).

Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
wd66 3 жовтня 2023, 18:02
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 196-А
Уже больше месяца пытаюсь получить свои деньги.Депозит был валютный. Заказываю, через 5 дней назначают время встречи в отделении 30 в Харькове.Прихожу мне предлагают выбрать между купюрами 1996 года и сильно потертыми 2006 года (У Франклина пол-лица нет совсем) Взял часть, а их нигде в обменках не принимают.Предлагали обменять в Сенс Банке по курсу 37−00. Вот такой банк.Договор № 651791343
Сенс Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 18:40
Ми повністю розуміємо вас та ваше бажання отримати нові купюри, оскільки всі ми люди і завжди хочемо нове та гарне. Але справа в тому, що банк приймає та видає будь-які купюри, що відповідають вимогам НБУ. Тобто якщо купюра відповідає цим вимогам та не має слідів значного зношення, то вона буде прийнята банками згідно правил НБУ. Тому клієнт може отримати як купюру нового зразку, так і купюри 2006 або 1996 року.

Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.

З повагою, Андрій 💙
VishnevskayaS 3 жовтня 2023, 15:16
Маю проблему з додатком, який просто жахливо працює (не працює відеочат, чати підтримки з операторами вибиває, не завжди відображаються транзакції, смс сповіщення не приходять взагалі ні в вайбер, ні на телефон і т.п)

Було списання зі сторонніх сервісів, в яких я не зареєстрована у якості юзера і платіж не підтверджувався з моєї сторони, як висновок — заблокували картку за підозрами у шахрайських діях, розблокувати яку (як мені сказали оператори) неможливо. Треба замовляти перевипуск. Номера телефону який був внесений немає, як і самого телефону. Змінюю номер на інший, щоб прийшло смс сповіщення з кодом (наївна, воно не прийде) Чекаю 4 дні і от раптом «такого номеру в базі немає», застосунок обнулився, будь ласка, виберіть «пакет послуг і вид картки».

Ступор, 4 операторські чати, ПІБ, Ідентифікаційний і «вибачте, певно внесли не коректно дані за минулий раз» пройдіть верифікацію в відеочаті (сорі, не можу, він не працює), зробіть скріни як ви вводите дані (не можу, бо зникне наш чат і оператор Лера зміниться на Валеру і так 1233930 разів). Чат вибивається (ну звичайно ж), ситуація не вирішується, відбувається просто фактчекінг проблеми з «вибачте, без верифікації відеочатом ми не зможемо», «без скріншотів не вийде і т.п», «цього номера не існує в базі» і т.п

Тут додам, що попри мої емоції всі оператори трималися чудово, стримано і розуміючи, просто в той момент відповідь «ми не можемо вирішити це питання», коли то не мій факап — ну просто не влаштовував, бо в сенсі? Sence наче технологічний, а такі факапи з апкою і відсутність адаптивності операторів так собі кейс (бо як виявилось, рішення зайняло 20 хв, бо ми ж не Монетний Двір взломати хочемо, мені б просто номер змінити і все)

Згадала про чудового Сергія, який люб’язно залишив свій вайбер (коли ми розв’язували попереднє питання з проблемою сповіщення). Дав номер, бо знов же таки, в тій ситуації він був 7 оператором, якому я описувала проблему наче папуга в бісовому чаті, і якби в 8 раз чат вибився — вибилась би вже я 😂

Так от, дзвінок. «Вибачте Сергій, що телефоную на особистий»;

«Але ж я сам сказав телефонувати, у разі виникнення проблем»

Я емоційно вивалюю на людину негатив і ситуацію, в кінці вибачившись питаю чи не робочій в нього день, бо якось не дуже зручно.

«Зараз, зачекайте секунду, завантажую всі програми, бо в ліжку ще». «Не хвилюйтесь, зараз ми все швиденько вирішимо».

20 хвилин діалогу, мінімум питань, спокійний і привітний тон, декілька жартів, успішно змінений номер, відключена опція списання за сповіщення (яких в мене не було до того часу), перше сповіщення за декілька років (ну нічого собі), перевипуск картки і підключення підтвердження через пошту. 20 хвилин ОСОБИСТОГО часу людини, в якої був вихідний і якась чудернацька клієнтка просто вривається в понеділок і така «що мені робити?». Чудова робота із запереченнями, де умовно кризовий кейс з емоційним клієнтом і сформованим негативом до сервісу і компанії (бо ситуація повторювалась не один раз і застосунок так і не запрацював повноцінно коректно) переріс в позитивний досвід, де до мене проявили щирий інтерес і гнучкість не як «представник компанії — представник системи клієнт», а як «людина — людині». Не знаю, чи є умовні бенефіти, премії, для таких співробітників, але тепер для мене Sense- то Сергій Крилов, зі своїм адаптивним підходом, а не комунікація по фабам і скриптам та проблемний застосунок.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 жовтня 2023, 17:36
В першу чергу, перепрошуємо за те, що ви витратили стільки часу для розв'язання питання😔💙
Ми проаналізували всі ваші звернення, щоб зрозуміти в чому була проблема.
Ваша картка була дійсно заблокована з причини шахрайства, оскільки ви не підтверджували операцій. Тому задля безпеки ваших коштів наші агенти її заблокували. Розблокування не доступне, тому, що шахраї в будь-який момент, можуть намагатись провести якісь операції. Для можливості користування вашими коштами потрібно було перевипустити картку, це можна було зробити самостійно в додатку, або ж за допомогою оператора.

Проблема з чатами виникла, через те, що вони закриваються автоматично через деякий час. Тому коли ви повертались для вирішення питання, у вас відкривався новий чат, а вже після зміни номера ви звертались з доавторизаційної зони, через що співробітники не змогли перевірити інформацію без додаткової авторизації.

Смс-інформування по картці вам могло не надходити, якщо був вказаний невірний номер телефону, або ж неактуальний.

Ми обов'язково візьмемо до уваги всі ці моменти, щоб в майбутньому таких проблем не виникало в наших клієнтів.
Вам дуже дякуємо, за вашу терплячість та витримку, адже дійсно ви пройшли дуже довгий шлях для вирішення питання💙
Ми раді, що всі ваші проблеми вирішено і ви отримали доступ до особистого кабінету та картки.
Щасливі мати таких співробітників, як Сергій, які не дивлячись ні на що, готові допомагати нашим клієнтам🤩
Дякуємо, що залишили відгук, ми обов'язково передамо всі ваші слова подяки Сергію, і впевнені що він буде задоволений❣

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gennadiy87 1 жовтня 2023, 13:09
Видно що все змінюється на краще, оператори стали дуже ввічливими та намагаються допомогти, а не просто відписуються щоб забрати ваш, та їх час.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 жовтня 2023, 13:14
Раді бачити, що ви залишились задоволені роботою нашої служби підтримки😊 Наші оператори зажди роблять все можливе і не можливе для того, щоб вирішити будь-яке питання наших клієнтів. Дякуємо, що знайшли час щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу, адже для нас це дуже важливо.

*Андрій
Проблема вирішена
Basc 21 вересня 2023, 15:39
Декілька днів назад прийшло повідомлення на електронку від сенс банку що типу банк встановив що ви підпадаєте під неприйнятно високий ризик фінансових відносин, не встановлених, ну типу махінацій, по якісь там статті ЗУ.Чесно, це повідомлення підвергло мене в шок.користуюсь послугами банку більше 10 років, за цей час мав багато різних карток, в т. ч. кредитну і кредитів, які вчасно сплачував.Получав зарплату офіційно, сплачувались податки і т.д. і тут удар піддих — .блок без пояснення причини, і не можливість зняти суму, яка лишилась на заблокованій картці(туди приходила зп).
Пошуршавши" в інтернеті дійшов висновку що блок міг прийти від операцій по крипті (знімав 2−3 рази в місяць кошти з бінанс, методом p2p, і суми були невеликі, типу ± 2000 грн, більшість з яких заведені ще ДО ВІЙНИ, і відкладені із офіційної зарплати, і плюс до того через сам банк, тоді ще не було обмежень, p2p не користувався)
Навіщо таке робити я не розумію.Думаю перше треба розібратись в ситуації, а потім робити такі кардинальні кроки.Виходить зробили з мене шахрая заблокували мої чесно зароблені гроші.Був лояльний до цього банку завжди, і рекомендував знайомим. Махінацій (боронь Боже) ніяких ніколи не робив, мету кожної операції по карті можу підтвердити, кому коли і навіщо переводив.
Впевнений в своїй правоті і готовий це доказати, + надіюсь що це була помилка.і я продовжу співпрацювати з даним банком. Сподіваюсь на компетентних консультантів, які допоможуть вирішити дане питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 вересня 2023, 17:52
Дійсно Банк може припинити ділові відносини з клієнтом згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

В деяких випадках просто може бути блокування картки, і при наданні підверджуючих документів іі можна розблокувати, а в деяких — тільки закриття рахунку.

Ми детально розібрались в вашій ситуації, і в даному випадку доступне лише закриття рахунків так як вони обмежені.
Якщо на рахунку є власні кошти, ви їх 100% отримаєте, Банк їх не забирає.
Перерахунок доступний на картку іншого банку.
Для цього достатньо звернутись в наш чат-підтримку.
Дякуємо за співпрацю, дуже шкода, що виникла така ситуація😔

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Полезный комментарий
Basc 21 вересня 2023, 17:09
Дякую за спробу допомогти. Питання вирішене, не так як хотів, але все що від вас залежало ви зробили. Нажаль банк не дав обгрунтованої відповіді щодо свого рішення про закриття моїх рахунків, і це дуже неприємна ситуація.
Greet85 18 вересня 2023, 17:23
Добрый день! Произошла следующая ситуация. Я снимал деньги с карты red cash предназначеной для снятия наличных без комиссии. На момент снятия, в приложении sence отображались только кредитные деньги, а именно 13512 грн. После чего я снял сначала 10 тыс, потом 3000, после ещё 500. Какого было моё удивление когда я увидел что в приложении снялись 20 грн комиссии. После чего я обратился в чат поддержку с вопросом о компенсации. Спустя какое то время я обнаружил, что сняли ещё 367,30 грн. О чем я так же уведомил сотрудников банка в чате, на что мне ответили, что учтут и этот момент. Спустя 3 дня мне компенсируют 20 грн, а вот остальные оказываются. Прошу мне компенсировать недостающую сумму. Спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 вересня 2023, 13:43
Ситуація яка трапилась, дійсно неприємна, але з кожною проблемою можна розібратись, що ми і зробили😉
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
kalen129 18 вересня 2023, 8:56
За місяць отримав на картку декілька переказів загальною сумою не більше 30 тис грн. Прилетів блок по ст. 17. Написав, що можу надати квитанції та інформацію по всім надходженням- ігнор у відповідь. Прийшов у відділення закрити рахунок і попросив кошти готівкою- промурижили 2 години і так кошти і не видали. Добре, що там невелика сума була, то перевів на благодійність (сподіваюсь що дійсно перевели, а не залишили собі, адже підписував пустий бланк, де навіть рахунок не вказали, сказали, що потім його напишуть). Загалом не рекомендую користуватись даним банком, оберіть моно, ізі чи навіть, а банк. Там працівники і підтримка у рази краща та лояльніша.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 20:27
Згідно з наданої інформації, та сукупності фактів можливо ви мали на увазі статтю 15.

Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»

В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей

Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність

Анастасія, ваша помічниця
Вячеслав Ол 15 вересня 2023, 22:20
Коли Сенс став державним вирішив спробувати цей банк і був здивований
1) Відкрив віртуальну картку через Дію без відвідування банку. Немає зобов’язань замовляти пластикову карту
2) Безпека.
— Є ліміти на операції + можливість заборони на операції за кордоном, — шахраї не зможуть купити в інтернет магазині типу амазон. Я перевіряв покупка не пройшла на аліекспрес.
— На лицьовій карті приховані місяць рік і 3 цифри. Тобто шахраї не зможуть заволодіти даними картки через відео фото
3) Зручність — на одному екрані видно всі карти, депозити, і шаблони на оплату
4) 4% на залишок за кредитною карткою
5) короткі депозити 3 дні, 1 місяць + можна їх поповнювати
6) кешбек, чим більше збереш, тим більший вибір кешбеку
7) навіть акції компаній можна купити)
8) підтримка терпляче відповідає на мої нудні питання)
9) поповнення без комісій
На мій погляд це найкомфортніший і найзручніший банк. Зробив його основним банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 вересня 2023, 8:29
Ми безмежно раді, що вам сподобався наш банк, наші продукти на підтримка😊 Приємно бачити, що за відносно короткий термін, що минув від початку вашого використання наших продуктів, ви знайшли стільки плюсів для себе.
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу 😉

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Проблема вирішена
astashov 15 вересня 2023, 13:41
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Мне заблокировали карту и украли мои деньги без возможности вывести их.Я работаю и переодически покупал криптовалюту за свои сбережения.В один день решил продать методом р2р на бирже бинанс 1500 грн себе на карту чтобы заказать суши и посидеть с девушкой.Моя карта была практически сразу заблокирована без возможности вывести средства и возможности разблокировки.На все мои просьбы помочь поддержка меня проигнорировала.Я им предоставил скрины с бирж и сказал что могу показать доход с последнего места работы.Меня слушать никто не захотел и сказали что возможности разблокировать нету.Сказали деньги можете забрать в отделении, а я объяснил что нахожусь за границей и у меня такой возможности нету.После чего мне сказали что в таком случае тогда еще с вас будет удерживаться 100 грн за обслуживание счета.В общем клиентоориентированность на нуле.При том что я пользовался давно этим банком!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 20:59
Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.

Анастасія, ваша помічниця
Alekc1948 13 вересня 2023, 12:43
За свої 75 років зустрічався віртуально з багатьма операторами-консультантами: від одних, які повʼязані з газом, електроенергією і т. п. потім тиждень нормалізуєш свій артеріальний тиск, а інші, щоб умовити на покупку, не жаліють ніяких пустих обіцянок. Нарешті попав на нормальну, чуйну та добре професіонально підготовлену Ірину Корнієнко, яка відмовила мене від поїздки з села в Білу Церкву за новою карткою Сенс Банку. За її детально розписаною послідовністю кроків вдалося без проблем получити нову пенсійну банківські картку у відділенні Нової пошти. Шановний банк, клієнтом якого я є 15 років, бережіть та заохочуйте таких своїх працівників, як Ірина Корнієнко. Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 вересня 2023, 13:03
Ми дуже раді, що ви змогли вирішити своє питання, і вам не потрібно було нікуди їхати🤗
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
122Kristina 12 вересня 2023, 20:26
Навчіть, будь ласка, дівчат з відділу спілкуватися з клієнтами.
Нікому не рекомендую Ваш банк
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 вересня 2023, 13:00
На жаль, не отримали від вас більш детальної інформації щодо ситуації, яка у вас виникла. Написав вам у приватні повідомлення, але відповіді не було.
Якщо ви уточните більше даних, ми неодмінно проаналізуємо що виникло та чому ви залишилися незадоволені.
Наші приватні повідомлення завжди відкриті для вас 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
M0967643858 12 вересня 2023, 10:21
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
Не приходять смс підтвердження.Зверталась до оператора говорить проблем нема.Якже нема як я не можу ні заплатити, ні зайти до свого особистого кабінету банку?
Сенс Банк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 21:04
На жаль, не отримали від вас даних, щоб детальніше розібратись у ситуації.
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».

Анастасія, ваша помічниця
Проблема вирішена
moybank 11 вересня 2023, 14:25
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 17
Я вкладник банку. Знімала Мої кошти з карти в касі банку. Про зняття безкоштовно 2 рази на місяць попередили в касі відділення. В іншому відділенні запропонували знімати кошти в банкоматі тому, що там не рахується кількість транзакцій. При знятті Моїх коштів з карти Сенс банку в банкоматі Сенс банку знімалися комісія, але ні одного разу банкомат не попередив про це, не показав розмір комісії. З 70 000 грн. знято 951 грн, комісії. В відділенні таку крадіжку Моїх коштів пояснили кольором картки. Некомпетентність, відкрите здирництво та непрозорість — все, що можу сказати про банк. Бережіть себе і не працюйте з Сенс банком!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 18:06
Ми засмучені, що у вас склалась така думка про нас 😥 Але хочемо вас запевнити, що це в жодному випадку не шахрайство з нашого боку. Адже за тарифами будь-якої картки є ліміт на безкоштовне зняття коштів, і якщо його перевищити, то буде списано комісію згідно тарифу картки. Наприклад, для картки White значення цього ліміту 20 000 грн на місяць, а для картки Black — 50 000 грн. У разі перевищення буде комісія у розмірі 3% мінімум 25 грн від суми.

*Андрій
Rony1979 8 вересня 2023, 10:24
З моєї кредитної карти були викрадені кошти керівником відділення даного банку і його касиром, про що є відеопідвердження на камерах банку яке було надане поліціі на моє звернення і відкрито відповідне кримінальне провадження в якому я визнаний потерпілим. Незважаючи на це, банк продовжував нараховувавти відсотки на викрадені кошти і в подальшому подавши дані про мене як недобросовісного боржника на сайт кредитних історій. Будь яка переписка з банком ні дочого не призводить, так як там сидять роботи і відписують бездумні речі які самі не розуміють. Це все, що потрібно знати про цей банк
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 вересня 2023, 14:25
Банком було розглянуто ваше звернення і попередні також. Ми співчуваємо ситуації, яка, на жаль, у вас виникла з колишнім директором відділення банку.
Банк з усією відповідальністю відноситься до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення, тощо.
Банком також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД.
Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення по урегулюванню заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для вирішення питання.

Ваша помічниця, Оля!
Александр Товстуха 7 вересня 2023, 20:24
Я — фізична особа підприємець. Якщо простіше — фрілансер, котрий надає свої послуги з консультування по онлайн рекламі різним розробникам ігор, додатків і тп.
Нещодавно шановний Сенс банк заблокував останній платіж, та почав вимагати величезну кількість різніх документів від компанії з якою я співпрацюю.
Просто подивіться (орфографія оригінальна):

«які саме ігрги розробляють, хто є кінцевим одержувачем ПЗ (кому перепродають), хто є власником ПЗ, Надати технічне завдання, документи по кінцевим бенефіціарним власникам контрагента-нерезидента КБВ (кінцевих бенефіціарним власникам), документи що підтверджують громадянство КБВ»"

Це взагалі як так? Я не маю таких тісних відносин з цією компанією.
Кажуть: «Закон потербує».
Чомусь у моїх коллег нема таких проблем з Приватом чи Моно. Там навіть інвойси не рідко потребують.

Звернувши гори, я таки зміг надати форму W9, котра засвідчує, що мій платник є платником податків в US, та їхній Cetificate of Incorporation, що підтверджує реєстрацію платника в US.
Але цього виявилося недостатьно.

А потім дивуються, чому люди з України їдуть, бо ви, падлюки, працювати не даєте.
9 років я клієнт цього банку, справно плачу податки, та надаю усі контракти та інвойси.
А ви мене от так задушили.
Щиро дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 лютого 2024, 15:22
Повністю вас розуміємо, що таке блокування платежу може викликати подібну реакцію 😥

Справа в тому, що згідно процедур банку, фінансовий моніторинг зобов'язаний запитувати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників(КБВ) нерезидентів. На той момент така інформація запитувалась за всіма подібними операціями, незалежно від її суми.

На жаль, наданих вами документів для підтвердження виялось не достатньо, через що фінансовим моніторингом було прийнято рішення про затримання цього переказу коштів та повернення його відправнику.

Саме тому і виникла така ситуація з даним переказом коштів. Ще раз зі свого боку приносимо вибачення за незручності 🙏 Та сподіваємось на подальшу співпрацю, незважаючи на проблему з цим переказом.

З повагою, Андрій 💙
qnus 3 вересня 2023, 22:14
Банк — дно. Не користувався своїми валютними картками так як була заборонена покупка валюти. банк по тихому без мого відома, без попередження їх закрив. Кажуть приїжджай перевипускай.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 9:47
Писали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, але, на жаль, відповіді від вас так і не отримали 😥
Якщо вашу картку було закрито і вам потрібний новий валютний рахунок, то ви без проблема можете відкрити його заново в додатку за кілька кліків. Для цього перейдіть у вкладку «Продукти», далі у розділі «Рахунки та картки» натисніть «Відкрити картку або рахунок».
Сподіваємось, що у вас все вишло. Якщо виникли труднощі з цим, будь ласка, напишіть нам в особисті або в чат із додатку банку Sense SuperApp.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛

*Андрій
chaske 2 вересня 2023, 20:01
В 2021 году закрыл в банке депозит. Перед уходом из отделения банка спрашивал у оператора, все ли у меня закрыто, чтобы не было никаких ко мне вопросов (всегда так делаю после закрытия депозита в банках), потому как дальнейшее сотрудничество не планировал.
Последовал ответ, мол не волнуйтесь, у вас все хорошо, никаких обязательств у вас нет.
В 2023 году позвонил на саппорт с целью узнать текущие процентные ставки по депозитам. В течении диалога, на саппорте мне сообщают, что у меня задолженность перед банком. Пояснили следующее: после закрытия депозита в 2021 году у меня осталась задолженность за SMS банкинг (о которой мне никто не сообщал, и я не знал, что у меня есть такая платная услуга). Впоследствии, система банка автоматически, т. е. в одностороннем порядке, оформила договор на открытие, якобы мною, КРЕДИТа. И как результат, сумма «задолженности» растет из года в год.
СХЕМА такая — создать скрытую задолженность клиента банка, на выходе сказать клиенту что он ничего не должен, и открыть на него кредит. При этом не сообщать клиенту о задолженности, ведь чем дольше он не знает, тем больше будет должен.
Чтобы у представителей банка не было иллюзий, что эта ситуация — наговоры или искаженные факты, прикладываю номер отправленного запроса на бек офис 1−43294815956, который был успешно отклонен банком.
Люди должны знать на какие риски идут связываясь с вами!
Успешных вам махинаций!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2023, 22:02
Зі свого боку ми повністю вас розуміємо, адже не дуже приємно отримувати подібні новини 😥 Але це в жодному випадку не махінація. У випадку, коли по картці з'являється несанкціонована/просрочена заборгованість, і вона не погашається протягом певного часу, то така заборгованість переводиться в кредит. У вашому випадку така заборгованість виникла через те, що по картці відбулось списання плати за смс інформування, через що виник мінус по рахунку.
Це технічний кредит, сума заборгованості за яким не збільшується, відстуні відсотки та комісії, але ми рекомендуємо погасити та закрити подібний договір якнайшвидше.

З повагою, Андрій

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝