×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.45 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Незворотність незаконності
Але з 26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання виконавчого провадження протиправним та скасування його, про що банку повідомив у письмовому зверненні від 5.7.2023, і до того 17.07 ще й виконавча служба нарешті виписала постанову про скасування постанови на арешт.
Проте… «відновити закриті розстрочки немає технічної можливості», «можемо запропонувати реструктурізацію». Але трохи згодом: «Щодо реструктурізації — наразі нема пропозицій для вас».
Тобто дія неправомірна, але пішов ти, клієнте…
Хоча я знаю, що рішення можливе. Бо, як я вже згадував, 4.04 після публікації у фейсбуці зі мною зв’язалися та вручну оформили нову розстрочку на суму закритих. Нагадав банкові про це і отримав «У Вас ця ситуація повторюється не вперше. Колеги вже повертали вручну розстрочку. Більше ми цього не можемо зробити».
Отже коли є вирок суду, постанова виконавчої служби про СКАСУВАННЯ постанови на арешт, але «не можемо зробити», а коли цього не було — могли.
Якби не тимчасове вирішення проблеми 4 квітня — поставив би одну зірочку, а так — дві)
Як варіант, колегами була запропонована акція погашення 80/20. Якщо вам підходить ця акція, тоді чекаю вас у приватних повідомленнях щодо обговорення її оформлення.
При виникненні будь-яких питань щодо можливостей оплати, надання акції, або іншої допомоги, ми завжди чекаємо на вас у приватних повідомлення 🙂
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (5)
Оперативність допомоги співробітника банку
Працюємо заради наших клієнтів, в цьому наш сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Скарга на шахрайські дії клієнта Сенс банку
1. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням заблокувати перераховані від нашої компанії ТОВ «ЛАД» 31388777 грошові кошти.
Менеджер повідомила нашому адвокату, що здійснити блокування неможливо.
2. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням здійснити перевірку службою безпеки банку ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
На це звернення менеджер Банку повідомила, що прийняти таку заяву не може. Необхідно звертатись у відділення банку.
Просимо:
— Прийняти будь-які законні заходи для блокування нашого платежу від 25.07.2023 від компанії ТОВ «ЛАД» до компанії ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607
— Здійснити перевірку службою безпеки банку Вашого клієнта ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
Відмінити даний платіж ми дійсно не можемо, запит для інформування співробітників служби безпеки банку зафіксовано.
Вам обов'язково потрібно зафіксувати запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
Також рекомендуємо у майбутньому ретельно перевіряти продавців, щоб уникнути подібної ситуації.
Сподіваємось, що шахраї будуть покарані, а кошти будуть успішно вам повернуті💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (8)
Ліміт по картці при фактично невиконаному платежі
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Банк не отдает валютный депозит .
Поспілкувавшись з вами в особистих повідомленнях і уточнивши всі деталі, ми вирішили питання якнайшвидше. Тепер вам залишилось лише забрати кошти у відділенні банку, де вас вже очікує відповідальний співробітник, який і завершить це питання до логічного кінця.
На майбутнє врахуємо всі тонкощі, щоб зробити вирішення таких питань більш комфортним для клієнтів. Дякуємо!
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Видають валюту мотлох, через що не можу віддати борг !!!
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (17)
Закрываем карты и уходим
Пополнение карт через кассы отделений — платное.
Тарифы на обслуживание — драконовские.
По гривневым платежам за рубежом — принудительная
двойная конвертация с повышающим коэффициентом 1,2%.
После национализации — ужесточение финмониторинга.
Единственное разумное решение — закрытие всех счетов
и перевод остатков средств в более лояльные к своим клиентам,
частные украинские банки…
1) Поповнення в термінала Сіті24 та Ізіпей як було без комісії так і залишається
2) Поповнення в касі з березня 2022 року відбувається без комісії, при чому комісія була напроти при маленьких сумах — тобто до 4000 грн для дебітових карток та 10000 для кредитних карток, якщо сума була більше то комісії не було.
3) З приводу гривневих платежів не до кінця зрозуміли, так як якщо маєте наувазі подвійну конвертацію(ДСС) то логіка у всіх +- однакова, але що стосується розрахунків у валютах окрім доллар, дійсно є комісія ОІФ.
4) Фінмоніторинг може ставати жорсткіше через змінення законодавста та штрафів за їх порушення, але ніяк не від націоналізації.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (56)
Кредит
Стосовно кредитів, то все залишається без змін. Будь то сума залишку кредиту, щомісячний платіж чи його дата. Якщо у вас виникають труднощі з погашенням, то ви можете звернутись до підтримки банку в чаті чи через гарячу лінію для уточнення можливості оформлення реструктуризації договору
З повагою, ваш помічник Андрій
Коментарі (7)
Зарплатный проект денег не дадим
Сподіваємося на розуміння ситуації, яка була в той день.
Вибачте, будь ласка, за незручності та затримку 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Затримка зарахувань на рахунок ФОП
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Окупація
Здоров’я, міцних сил, завзятості, терпіння і високого матеріального достатку в житті!
Дякуємо за те, що Ви допомогли нам!
Гарного дня і мирного неба!
Ваш помічник, Микита⭐
Коментарі (3)
Нарешті останній банк рашкі покинув Україну
Правління Національного банку ухвалило рішення про виведення з ринку АТ «СЕНС БАНК» та звернулося з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо участі держави у цій процедурі.
На підставі рішення Правління НБУ виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб було прийнято рішення про запровадження в банку тимчасової адміністрації.
Під час тимчасової адміністрації банк працюватиме у штатному режимі.
Зокрема, здійснення платежів та отримання коштів у банкоматах для фізичних осіб будуть доступні у рамках звичних, встановлених регулятором та банком лімітів, без додаткових обмежень зі сторони Фонду гарантування вкладів.
Також без обмежень прийматимуться платежі юридичних осіб.
Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про участь держави у виведенні банку з ринку, тимчасова адміністрація завершить свою роботу протягом трьох днів і передасть управління банком новому менеджменту.
Повний текст спільного прес-релізу НБУ та ФГВФО за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/news/all/uhvaleno-rishennya-pro-vivedennya-z-rinku-at-sens-bank-fond-garantuvannya-vkladiv-zaprovadjuye-timchasovu-administratsiyu-nbu-zvernuvsya-do-uryadu-ukrayini-schodo-uchasti-derjavi
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
Для клієнтів після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Банк й надалі буде надавати банківський сервіс найвищого рівня.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (1)
Национализация?
Обещания что сервисы для физлиц будут работать в обычном режиме в процессе национализации — брехня?
Ваш помічник, Микита
Коментарі (4)
Зопомога ЗСУ — причина блокування рахунку
На підставі пункту 11 Додатка 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу,
затвердженого Постановою Правління Національного Банку України № 65 від 19.05.2020 (Далі Положення) «Банк з урахуванням ризик-профілю клієнта на постійній основі проводить моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо
відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик
(у тому числі, за потреби, про джерело коштів, пов'язаних із фінансовими операціями).»
З урахуванням перерахованого вище банк прийняв рішення про блокування ваших рахунків. Більш детально викладена інформація в направленому вам листі.
Анастасія, ваша помічниця.
Коментарі (9)
Банк постоянно пишет оформить реструктуризацию на оккупированной территории
Коментарі (3)
Чудове професійне обслуговування
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (2)
Не советую связываться с этим банком
1. Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Для можливості розблокування рахунку ви надали нам документи, але їх, на жаль, було не достатньо.
2. Отримати кошти при такому блокуванні можливо тільки у відділенні банку. Ми намагались погодити вам в індивідуальному порядку перерахунок по реквізитам в інший банк, але це було неможливо.
Тому для прискорення видачі ми зв’язались з співробітниками відділення, і ви успішно змогли отримати кошти.
На зараз питання вирішене, приносимо вибачення, що не змогли обробити даний запит швидше😔
Врахуємо всі нюанси, щоб в майбутньому такі питання вирішувались швидше💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (9)
Про борг, який сплачується через Пенсійний фонд
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Коментарі (2)
Банк уже второй раз не принимает международные платежи от Морской Организации
Дело такое: В связи с ситуацией в Украине, международная морская организация периодически помогает морякам находящимся в Украине финансово. Присылает нам гранты, для того чтобы нам было на что покупать еду и платить коммуналку пока мы не выехали на работу. В 2022 году, компания присылала всем морякам 200 $, и я тоже был в этом списке. На свой страх и риск (я знал что с банком Сенс не всегда все гладко при международных переводах) я указал реквизиты Банка Сенс, они мне отправили деньги. Прошла неделя, потом 2 недели. Я писал в тех поддержку, они мне говорили лишь «мы получили инструкции о платеже, но не деньги. Ничем помочь больше не можем, ждите», прошел месяц. Я писал в морскую организацию, и они сказали что деньги были высланы, и им очень жаль что я не получил сумму на карту. В итоге они мне выслали еще раз такую же сумму на карту из своего фонда, и деньги зачислились на следующий день.
Сейчас 2023 год, морская организация 30 июня 2023 года в 7:05 по гринвичу отправила мне сумму в 500$ на реквизиты Сенс Банка. Еще 3 июля я связался с банком, так как моему коллеге деньги уже в тот момент пришли. Они мне пишут снова ту же самую историю «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Сегодня 10 июля 2023 года, 9:41 когда я пишу этот отзыв. Уважаемый Сенс Банк, вы можете что-то у себя сделать чтобы у вас стали нормально работать международные зачисления??? Я не могу больше просить сотрудников вашего банка помочь мне разобраться с этим, так как они просто пишут мне «Свяжемся с вами в течении 2 часов», и пишут мне тоже самое что и всегда: «мы получили только инструкции о платеже, но не саму сумму. Ожидайте». Почему в других банках все происходит быстро и без вопросов??? Я понимаю что я больше не буду пользоваться услугами вашего банка, но пожалуйста, проведите пожалуйста мой платеж! Свяжитесь с кем-то, например с вашим банком корреспондентом и узнайте где деньги! Неужели у вас в банке на это не способны? В прошлом году деньги просто пропали. В этом году такой вариант не пройдет. Жду решения проблемы.
Ми поспілкувались з вами в особистих повідомленнях, де ви нам надали потрібні документи. Ми їх детально розглянули та не змогли знайти трасу платежу за вашим EUTR. Зі свого боку ми як бачили тільки платіжну інструкцію так і залишається. Всі терміни по зарахуванню коштів вже вийшли. Тому згідно з цим, необхідно щоб ви звернулись в банк відправника, та вирішили питання з ним. Скоріше за все, проблема саме на стороні банка відправника.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (5)
Після арешту не видно кредитних рахунків, не зважаючи на щомісячні платежі тепер постійне прострочення та штрафи, вимагають сплатити всю суму яку я не можу закрити одним платежем
Наша команда в будь-який день готова вам допомогти, тому чекаємо вашу інформацію у приватних повідомлення. І тоді обов'язково ваше питання буде вирішено 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (11)