
Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 48.65 | 49.65 |
USD | 41.55 | 42.05 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 70
Адреса:
Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 70
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
tav
20 грудня 2024, 21:33
Добрий вечір, нема культурних слів, вже не перший раз зтикаюся с проблемою швидкісті обслуговування. Я, як власник преміальних карток, прийшов сьогодні зняти 80 тис грн, номер в черзі 210, але в касу потрапив після 211, а чому: тому що щоб зняти гроші треба к операціоністам, там черга аж одна людина отримує кредит, чекаю 15 хвилин, потім після того як дівчата виписали документ за цей час 211й зайшов до каси, чекаю ще 10 хвилин, де сервіс до преміальних клієнтів, де сервіс до всіх клієнтів, нафіга Ви наробили електронних черг з терміналом, якщо я вибираю касові операції до 100 000 грн, а в вільну касу не можу потрапити без опрацювання операціоніста. І тепер вершина, після того як вирішив питання за 30 хвилин, треба було зняти гроші в іншому банку — не встиг, повітряна тривога!
Коментарі (3)
Ответ банка

27 грудня 2024, 19:00
Дякуємо за ваш змістовний відгук, ви спонукаєте нас розвиватись тут і зараз! Ситуація доволі цікава, тому розберемо її детальніше 😊
Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.
Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)
Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻
Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.
Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)
Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻
Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
З’явилась в мене проблема і я звернулась в підтримку. Мені допомагав Роман Неділько. Дуже приємно вразило відношення до клієнта. Цілий день залишався на зв’язку, витримав усі мої нерви аж до вирішення мого питання. Окрім оперативної та професійної підтримки я отримала ще й моральну. Дуже йому дякую та бажаю стрімкої кар'єри
Написати коментар
Ответ банка

19 листопада 2021, 16:51
Дякуємо за відгук!
Дуже приємно читати такі теплі відгуки :)
Дуже приємно читати такі теплі відгуки :)
Звернувся за допомогою до чату. Дуже приємне спілкування з молодою дівчиною, на всі мої питання відповіла чудово, швидко і чітко. Всім був задоволений.
Коментарі (1)
Ответ банка

5 листопада 2021, 18:41
Дякуємо за ваш відгук! Круто, що вас сподобалося :)
Відповідь адміністратора

7 листопада 2021, 10:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Банкомат не выдал 400 гр. Но деньги СПИСАЛ. Как добиться чесного расследования. Прошло уже больше месяца.
Коментарі (2)
Ответ банка

19 березня 2020, 23:21
Добрый вечер, plusch52. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН и последние 4 цифры карты в личном сообщении, проверим.
Добрый день!
Хочу поделится своим восторгом от обслуживания и отношением к Клиенту. Посетив отделение Банка, я была приятно удивлена. Пришла по потребности — открытие карты. Карту получила за 15-20 минут, даже не могла подумать, что могу так быстро получить ее, девушка рассказала о всяких акциях, интересных предложениях Банка. Сотрудники были вежливы, внимательны, в момент когда я стала плохо себя чувствовать (упало давление) сразу предложили помощь и кофе, и что самое удивительное, на следующий день, сотрудник позвонила узнать как у меня дела, стало ли мне лучше. Огромное спасибо сотрудникам Банка.
Написати коментар
Хочу поделится своим восторгом от обслуживания и отношением к Клиенту. Посетив отделение Банка, я была приятно удивлена. Пришла по потребности — открытие карты. Карту получила за 15-20 минут, даже не могла подумать, что могу так быстро получить ее, девушка рассказала о всяких акциях, интересных предложениях Банка. Сотрудники были вежливы, внимательны, в момент когда я стала плохо себя чувствовать (упало давление) сразу предложили помощь и кофе, и что самое удивительное, на следующий день, сотрудник позвонила узнать как у меня дела, стало ли мне лучше. Огромное спасибо сотрудникам Банка.
Ответ банка

6 серпня 2019, 17:36
Elena2019, добрый день. Спасибо, что поделились впечатлениями.
Надеюсь, вам стало лучше :) Берегите себя!
Надеюсь, вам стало лучше :) Берегите себя!