
Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 43.95 |
USD | 41.4 | 41.85 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Адреса:
Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-15:00, каса: 09:00-15:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Neotikus
9 лютого 2025, 15:55
Після вторгнення зателефонували та запропонували перерохувати кредит на новий в телефонному режимі. Нарахували якісь відсоток зверху та запропонували гарний відсоток по комісії. На той час був приємно вражений турботою. На разі сплачую 3597.13 обовязковий платіж з них 2107.55грн за кассове обслуговування + 489.45грн відсоток за користування кредитом, а на саме тіло йде 1000.13грн. Намагався з ними домовитися на якісь більш лояльні умови але все марно. Нікому не раджу зв’язувати себе з цим банком. У знайомого кредит в ПриватБанк. Там поставилися з розумінням на стільки шо він радить друзям ПриватБанк. Я в свою чергу нікому не раджу сенс банк! Робіть свій вибір зважено.
Написати коментар
Ответ банка

9 лютого 2025, 21:54
Так, дійсно, після початку повномасштабного вторгнення, наш банк пропонував клієнтам реструктуризацію діючих кредитних договорів, щоб зменшити фінансове навантаження та допомогти розібратись із заборгованістю.
У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту.
Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту):
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%).
Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк.
З повагою, Андрій
У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту.
Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту):
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%).
Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк.
З повагою, Андрій
Не адекватний фін моніторинг, який другий поспіль за пів року запитує походження коштів, хоча це кошти з ЦП ОВДП, які купляв за допомогою ВАШОГО БАНКУ і вони повернулись по завершенню договору до ВАШОГО БАНКУ. Ви там знущаєтесь чи роботи замало?
Коментарі (3)
Ответ банка

31 грудня 2024, 15:07
Вітаю!
Ознайомилася з вашою ситуацію детальніше, та готова надати вам відповідь)
Справа в тому, що згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій
При проходженні ідентифікації в анкеті ви встановлюєте очікувану суму доходу, і якщо сума надходжень перевищує це значення — це дійсно може призвести до того, що вас будуть турбувати стосовно надання підтверджуючих документів, у вашому випадку це документи про надходження коштів на купівлю ОВДП
Я раджу вам актуалізувати інформацію шляхом оновлення даних) Це можна швидко зробити як у нас в застосунку самостійно, так і з допомогою колег на відеочаті 💙
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Ознайомилася з вашою ситуацію детальніше, та готова надати вам відповідь)
Справа в тому, що згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій
При проходженні ідентифікації в анкеті ви встановлюєте очікувану суму доходу, і якщо сума надходжень перевищує це значення — це дійсно може призвести до того, що вас будуть турбувати стосовно надання підтверджуючих документів, у вашому випадку це документи про надходження коштів на купівлю ОВДП
Я раджу вам актуалізувати інформацію шляхом оновлення даних) Це можна швидко зробити як у нас в застосунку самостійно, так і з допомогою колег на відеочаті 💙
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Мало того што каждые 2 недели мне приходят уведомления што процентная ставка по депозитам снижается, когда евро растет, вы скоро сделаете ставку ниже нуля, смысл держать деньги в вашем банке, хотя под проценты вы даёте 23−25, вы там не треснете? худший банк года, жалею што связался
Написати коментар
Ответ банка

Зміни депозитних ставок бувають в усіх банках, не тільки в нас😊
З 09.07.2024 року у нас змінились процентні ставки за депозитами в гривні, і дійсно вони зменшились🥲
Зміна відсоткових ставок відбувається не кожні два тижні, остання була 13.06, тому дивно, що ви так часто отримуєте смс.
Щодо зниження відсоткових ставок за депозитами, то тут все просто — ставки прив'язані до облікової ставки НБУ, тому наразі спостерігається в абсолютній більшості банків тенденція на зниження депозитних ставок, внаслідок аналогічного зниження облікової ставки НБУ.
За прогнозами ставка буде і надалі знижуватись, а отже, як би не було гірко, наш банк буде підлаштовуватись і знижувати ставку за депозитами до середньоринкової 🥺
Якби ми підвищували відсоткову ставку за депозитами, тоді можна було б зрозуміти ваше занепокоєння, оскільки банки, які пропонують високі відсотки за депозитом, відчувають гостру потребу в коштах.
А у вашому випадку, як ви розумієте, вам немає чого боятися, а навпаки — можете бути ще більш впевненими, що надійно не лише зберігаєте, але й збільшуєте свої заощадження💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
З 09.07.2024 року у нас змінились процентні ставки за депозитами в гривні, і дійсно вони зменшились🥲
Зміна відсоткових ставок відбувається не кожні два тижні, остання була 13.06, тому дивно, що ви так часто отримуєте смс.
Щодо зниження відсоткових ставок за депозитами, то тут все просто — ставки прив'язані до облікової ставки НБУ, тому наразі спостерігається в абсолютній більшості банків тенденція на зниження депозитних ставок, внаслідок аналогічного зниження облікової ставки НБУ.
За прогнозами ставка буде і надалі знижуватись, а отже, як би не було гірко, наш банк буде підлаштовуватись і знижувати ставку за депозитами до середньоринкової 🥺
Якби ми підвищували відсоткову ставку за депозитами, тоді можна було б зрозуміти ваше занепокоєння, оскільки банки, які пропонують високі відсотки за депозитом, відчувають гостру потребу в коштах.
А у вашому випадку, як ви розумієте, вам немає чого боятися, а навпаки — можете бути ще більш впевненими, що надійно не лише зберігаєте, але й збільшуєте свої заощадження💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Героические херсонские девченки работают под постоянным обстрелами города, вы лучшие
Написати коментар
Ответ банка

9 листопада 2023, 18:37
Дякуємо за вашу подяку та відгук!
Стараємось задля наших клієнтів.
Анастасія, ваша помічниця
Стараємось задля наших клієнтів.
Анастасія, ваша помічниця
Когда Альф стал Сенсом, всё изменилось, к сожалению к худшему, например имея депозиты на миллион, банк отказывает в оплате по кредитной карте Хамелион в 200 грн.,
Коментарі (12)
Ответ банка

Все з часом змінюється, і ми не виключення☺
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Мне заблокировали карту и украли мои деньги без возможности вывести их.Я работаю и переодически покупал криптовалюту за свои сбережения.В один день решил продать методом р2р на бирже бинанс 1500 грн себе на карту чтобы заказать суши и посидеть с девушкой.Моя карта была практически сразу заблокирована без возможности вывести средства и возможности разблокировки.На все мои просьбы помочь поддержка меня проигнорировала.Я им предоставил скрины с бирж и сказал что могу показать доход с последнего места работы.Меня слушать никто не захотел и сказали что возможности разблокировать нету.Сказали деньги можете забрать в отделении, а я объяснил что нахожусь за границей и у меня такой возможности нету.После чего мне сказали что в таком случае тогда еще с вас будет удерживаться 100 грн за обслуживание счета.В общем клиентоориентированность на нуле.При том что я пользовался давно этим банком!
Коментарі (6)
Ответ банка

26 вересня 2023, 20:59
Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.
Анастасія, ваша помічниця
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.
Анастасія, ваша помічниця
Решила мой вопрос, дала ответ на мне интересующие вопросы и я наконец-то поняла где смотреть оставшуюся сумму, которую мне нужно погасить)) очень рада этому
Написати коментар
Ответ банка

23 серпня 2021, 16:30
Дуже дякуємо за ваш відгук! Обов'язково передамо Ірині привіт :)
Відповідь адміністратора

25 серпня 2021, 9:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Сотрудники банка не могут решить проблему с активацией карты. В персональных данных указан старый номер телефона который не существует. А поменять на действующий никто не может. Предлагают ехать в отделение банка г. Херсон-100км. Наверно будет намного быстрее и дешевле заказать карту в другом банке.
Написати коментар
Номер платный всегда списубт деньги
Привёз курьер карту 4 дня ее не мог активировать все какие то проблемы
. Написал в час 3 часа не кто не отвечает
Короче это ужас закрыл счёт перешёл на моно банк и я просто счастлив советую всем!!!
Альфа ***
Коментарі (3)
Привёз курьер карту 4 дня ее не мог активировать все какие то проблемы
. Написал в час 3 часа не кто не отвечает
Короче это ужас закрыл счёт перешёл на моно банк и я просто счастлив советую всем!!!
Альфа ***
Ответ банка

24 червня 2020, 9:49
Сергей, добрый день. Очень жаль, что вы решили разорвать отношения с банком.
У нас есть несколько альтернативных каналов связи:
1) линия 044 494 01 01 (по тарифам оператора);
2) 3344 с мобильного (2 грн. за весь звонок);
3) звонок со Скайпа (бесплатно);
4) чат (бесплатно).
5) связь через разнообразные соц.сети и мессенджеры;
6) отделения банка.
У нас есть несколько альтернативных каналов связи:
1) линия 044 494 01 01 (по тарифам оператора);
2) 3344 с мобильного (2 грн. за весь звонок);
3) звонок со Скайпа (бесплатно);
4) чат (бесплатно).
5) связь через разнообразные соц.сети и мессенджеры;
6) отделения банка.
Відповідь адміністратора

26 червня 2020, 12:14
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
невозможно получить консультацию по телефону-робот тупит, реклама услуг не к месту и не вовремя проблемной ситуации, а дождаться живого оператора нельзя-отключение связи! рекламируемого мобильного приложения на простых телефонах нет и пользуясь этим связь с оператором «дельцы»сделали платной!12 миллионов пенсионеров разводят как лохов на деньги -буду бросать банк и всем знакомым скажу!12.09.2019 был сбой системы не мог расплатиться в аптеке, пытался дозвонится раз 20 -кто вернёт мне деньги за звонки? а нервы?
Коментарі (3)
Ответ банка

13 вересня 2019, 9:19
Evgeny Taina, добрый день! Извините за неудобства, вызванные сбоем :(
Детали по решению вопроса отправила вам в личку.
Детали по решению вопроса отправила вам в личку.